Soitanko vai enkö soita.. yhdelle ihanalle miehelle..

Tapasin perjantaina baarissa tosi mukavan oloisen miehen, oli ihan hyvän näkönenki. Kerettiin hetki jutella, se lähti kaveriden kanssa toiseen baariin. Tuli itse jutteleen ja sanoi katselleensa mua illan aikana. No se ehdotti, että ois kivas nähdä joskus, annoin varmaan vähän kuvan ettei kauheana kiinnosta, vaikka toisaalta kehuin että on hyvännäköinen, kun meinas mua kauniiksi. Se sanoi, että jos antaa numeronsa ja että jos mä soitan, johon mä, että en mä soita kuitenkaan kun ei mulla oo tapana, soita sä. Annoin sille oman numeron, ja se soitti mun puhelimeen niin senki nro jäi siihen.
Siitä on kauan, kun yleensäkään mua on noin paljon kukaan mies kiinnostanut, että oon toisissani toivonut sen soittavan. Eiköhän sen ois jo pitänyt soittaa, jos soittais? Joko sillä ei kiinnosta enää selvinpäin tai sitten se ei kehtaa, ehkä hieman ujo oli. Mietin, että pitäsköhän antaa tälle hemmetin ylpeydelle periksi ja soittaa- vai teenkö itsestäni epätoivoisen pellen jos soitan? Jos kuluu vielä pari päivää, niin en todellakaan kehtaa enää soittaa. Mutta kun meinasin, etten soita, niin pelkään ihan vähän, että jos sillä ei kiinnostakaan. Oli ihan kiinnostuneen olonen perjantaina, ei ainakaan huomannu, että kovin kännissä.
Ja jos mä soitan, niin pelottaa, että sitten se pallo on vähän niinku mulla, että pitäs tietää missä nähdään jne., jos se ees vastaa puhelimeen. Ja jos soitan. Sanokaapa viisaammat mielipiteitä?
Apua:)
 
"annikki"
Noh, kyl miehet yleensä soittaa melko pian, jos ovat kiinnostuneita... Tuntuu vähän siltä, että se keräilee puhelinnumeroita naisilta ja korottaa itsetuntoaan. Mutta, älä anna sen häiritä koska voin olla väärässäkin! Joten pistä tekstaria, siihen on helppo vastata jotain. Älä välttämättä pyydä treffeille, vaan pistä jotain muuta, esim. "Moi, oli kivaa jutella, mitäs kuuluu...?" tai jotain muuta suht neutraalia. Minkäs ikäisiä sinä ja tää ukko olette muuten?
 
Ne oli lähdössä toiseen baariin juuri ja minä myös kaverini kans eri baariin, eli ei siinä mitään niin outoa ollut. Mä oon 30 ja tää mies pari vuotta vanhempi. En tiiä oliko se keräämässä puhelinnomeroita, kun itse ehdotti, että antaa numeronsa. Pyysin sitten kokeileen, että tuleeko se edes mun numeroon, kun omaa numeroa on aika vaikea muistaa, ja sen nro jäi siinä mulle ylös.
 

Yhteistyössä