Hakutulokset

1. L

Entä mitä tekisitte TÄSSÄ tilanteessa!????

mitä oon seurannu koulunkäyntiä niin useimmilla lapsilla se opettajan auktoriteetti ja sanomiset menee paremmin perille ku kotona mikään :D mutta tehän olitte saaneet jo asiaa puiduksi niin eiköhän se siitä ojennu.. :D
  2. L

Entä mitä tekisitte TÄSSÄ tilanteessa!????

mie olen kyllä ihmetelly että miksi luokkakuvaan/koulukuvaan täytyy pukea mekko ja kähertää ja väkertää tukkaa jos millä konstilla.. eihän koulussa muutenkaan olla "juhla" vaatteissa ja jos ei joka aamu kampauksiakaan laitella.. Ihan normi vaatteet, siistit puhtaat tietty.. kuvassahan ei näy ku...
  3. L

Miten 4-vuotiaanne puhuvat, neuvolatäti ehdotti puheterapiaa äännevirheitten vuoksi..

ei silti turhasta.. asia on nyt hoidossa..mitä jos et olis menny? Minusta on tosi hyvä että nykyään osataan ajoissa tarjota apua ja neuvoa tähän ongelmaan..meillä esikoinen ei saanu kun pyysin ja kyselin apua, todettiin vain että hyvinhän se puhuu ja nyt 4lk koulussa yhä käy puhe opetuksessa...
  4. L

miksi muka minun pitäisi imettää???

minkähän ihmeen takia niihin rintoihin on sitte luotu se "maidon tuotanto" ominaisuus??? ettei isännän tarvi kaupasta hakea vai??
  5. L

Lääkkeellinen tyhjennys ja sen vuodon määrä?

Anna.. minä sain su iltana suun kautta pillerin ja ti aamuna osastolla 4 sytotecia alakautta. ei tapahtunu mitään jonka jälkeen laitettiin kaks vielä 12 jälkeen.tunti siitä vuoto alko ja oli runsasta (hulahti aina 1-2dl kun nousi jaloilleen) mutta en ollut kipeä oikeastaan ollenkaan. (aamulla...
  6. L

kuka vois auttaa? antaa vinkkejä..

täällä on varmaan muitaki palstalla jotka ovat joutuneet kertomaan lapsille keskenmenosta? siis että sitä vauvaa ei sitte kuitenkaan tule meille...minun pitäs 3 vuotiaalle kertoa. vanhempi jo niin iso että sille helpompi.. pieni pelkää kuolemaa ja sairastumista.. ei kai minun tarvi puhua...

Yhteistyössä