"äiti"
Ai koululainen roikkuu? Imetys on loppunut jo vuosikausia sitten, mutta kaikki vartalossa ok, josette vaan ole huomannut eroa kun tississä roikkuu jatkuvasti lapsi.
vaan sen mukaan asioita ajattelet.
Ai koululainen roikkuu? Imetys on loppunut jo vuosikausia sitten, mutta kaikki vartalossa ok, josette vaan ole huomannut eroa kun tississä roikkuu jatkuvasti lapsi.
Mä taas oon mielestäni ollut laiska ja itsekäs äiti kun oon imettänyt. Se vaan on niin helppoa ja kätevää. Ja imetän edelleen.Se, ettet edes viitsi yrittää imettää, perustellen vielä ettet halua pilata rintojasi, antaa sinusta laiskan, typerän, vastuuttoman ja ällöttävän pinnallisen ihmisen kuvan. .
voi mies raukkaa. ja sitten ihmetellään kun mies menee vieraisiin kun oma vaimo on antanut tissinsä lapselle. :/Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;21968798:Mä taas oon mielestäni ollut laiska ja itsekäs äiti kun oon imettänyt. Se vaan on niin helppoa ja kätevää. Ja imetän edelleen.
Että pitäisi siis imettää miestä eikä lasta vai?voi mies raukkaa. ja sitten ihmetellään kun mies menee vieraisiin kun oma vaimo on antanut tissinsä lapselle. :/
En mä kyllä usko, että toi käy vieraissa. Hyvin on sille kelvannut mun tissit. Ei se ole ollenkaan ahdasmielinen.voi mies raukkaa. ja sitten ihmetellään kun mies menee vieraisiin kun oma vaimo on antanut tissinsä lapselle. :/
tervetuloa nykyaikaan vaan sieltä kivikaudelta. nykyään ei ole pakko uhrautua vauvan takia, vaan voi ostaa hyvät maidot kaupasta.minkähän ihmeen takia niihin rintoihin on sitte luotu se "maidon tuotanto" ominaisuus??? ettei isännän tarvi kaupasta hakea vai??
Kyllä niinQ munki mies jättäis mut iha koska vaan, jos mun rinnat menis pilalle. Ja jos sille tulee vyötärölle kilokin lisää niin mä niinkuin niiiiiiin paljon hankin hei uuden uroksen!!!!!11vauva kyllä syö korvikettakin mielellään. mun tissit on mun miestä varten ja seksiä varten. :heart: