miksi muka minun pitäisi imettää???

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;21968798:
Mä taas oon mielestäni ollut laiska ja itsekäs äiti kun oon imettänyt. Se vaan on niin helppoa ja kätevää. Ja imetän edelleen.
voi mies raukkaa. ja sitten ihmetellään kun mies menee vieraisiin kun oma vaimo on antanut tissinsä lapselle. :/
 
"minä"
[QUOTE="minä";21968499]typerä anoppi alkoi vinkua kun kerroin ostaneeni tuttelia valmiiksi kaappiin odottamaan vauvan syntymää. :headwall:
höpisi että mun pitäis yrittää imettää. pilatkoon akka ite rumat tissinsä, mä en! eikä se asia kuulu sille pätkääkään! enhän mä edes vois imettää, pullolle vauva kumminkin joutuu esim. yökylään kun menee. :headwall:

sori, oli pakko purkautua![/QUOTE]

Imetystukilista.net:

Teollinen äidinmaidonkorvike on nykyään ravitsemuksellisesti riittävää, mutta sillä on heikkouksia äidinmaitoon verrattuna. Äidinmaito on helpommin sulavaa. Imetys ei tavallisesti vaadi mitään erikoistarvikkeita, eli on halvempaa ja maito on aina sopivan lämpöistä ja oikein pakattu. Äidinmaidossa olevat vitamiinit ja rauta imeytyvät paremmin kuin korvikkeesta. Äidinmaidossa on paljon vasta-aineita.

Rinta on lapselle muutakin kuin ravintoa. Siinä hän tankkaa läheisyyttä ja turvallisuutta. Lapsi rauhoittuu ja viettää mukavan hetken äidin kanssa.

Jokainen äidinmaitotippa on vauvalle tärkeä. Tästä syystä osittaisimetyskin on erittäin hyödyllistä. Pienestäkin määrästä maitoa vauva saa paljon ravinto- ja vasta-aineita ja läheisyyden tunnetta. Vaikka osittaisimetyksen rinnalla käytetään äidinmaidonkorviketta, osittaisimetys on Imetystä ja lapselle vain hyväksi.
Äidinmaidon edut vauvalle

Ihmisenmaidossa on ihmisvauvalle juuri oikeita ravintoaineita juuri oikeassa suhteessa. Äidinmaidosta löytyy tutkimuksissa jatkuvasti uusia ravintoaineita, joita sitten yritetään lisätään teollisesti valmistettaviin korvikkeisiin.
 
ap
[QUOTE="Lissu";21968837]Että pitäisi siis imettää miestä eikä lasta vai? :D[/QUOTE]

kyllä rinnat ovat tärkeät miehelle ja erittäin seksikkäät. kukapa haluaisi ettei seksissä rintoja huomioida? minun miehelleni ne ovat hyvin tärkeät ja kiihottavat, ja haluan että tilanne pysyy siinä. seksin suhteen ihminen saa olla itsekäs.
 
nojoo
vauva kyllä syö korvikettakin mielellään. :) mun tissit on mun miestä varten ja seksiä varten. :heart:
Kyllä niinQ munki mies jättäis mut iha koska vaan, jos mun rinnat menis pilalle. Ja jos sille tulee vyötärölle kilokin lisää niin mä niinkuin niiiiiiin paljon hankin hei uuden uroksen!!!!!11

Ei kukaan usko, että pitäisi säästellä rintoja miestä varten :D. Jos itseäsi varten haluat, niin siitä vaan, mutta ei kukaan mies oikeasti ole niin tauno, että jättäisi vaimon siksi, että imetys on hei pilannu rinnat. Tai jos on, niin lättyynsä tarttis.
 
"haha"
Kokeile nyt ihan ensin sitä imetystä kuitenkin. Tee päätös vasta sitten. Ja kannattaa kokeilla vaikka pumppaamista. Kun sun maito ois kuitenkin sille vauvalle parasta ravintoa.

Aika outo käsitys sulla. Ne rupsahtaa iän myötä kuitenkin, teitpä mitä tahansa niin ikä tekee kropassa tehtäviänsä. Huoh, että oksetaa tollaset tekopyhät ihmiset.
 

Yhteistyössä