Hakutulokset

  1. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnittelut taas vauvan saaneille! :) Vauvan kanssa on arki alkanut sujua hyvin, mitä nyt jokaisen hereilläoloaikansa roikkuu tissillä. Maitoa tulee yli tarpeen! Jääkaapissa pullollinen ja lisää tulee koko ajan. Teille vielä odottaville pakko sanoa että mäkin olin ihan epätoivoissani kun vauva ei...
  2. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heippa ja onnittelut vauvaantuneille! :) tulin ilmoittamaan että meille syntyi tyttö 24.10 klo 15.04 painoa oli 3925g, pituutta 50cm ja pipo 32,5. Rv:t oli 41+4. Synnytys käynnistyi itsestään kolmen aikaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä heti säännöllisillä kolmen minuutin välein tulevilla...
  3. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :flower: Teitä alkaa olla jo aika paljon. :) Viimeisiä neuvolakuulumisia: Rv 41+1 Paino: +1450g/vko! RR: 144/100 Sf-mitta: 35 Hemoglobiini: 127 Jouduin sitten tuon verenpaineen ja painonnousun takia äitipolille käymään tänään. Siellä olin hetken...
  4. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Danielalle tsemppiä!! Voi oon kateellinen! :D
  5. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Talvikki: On niin kiva lukea että muilla on toiminut tuo kalvojen pyörittely/irroittelu synnytyksen käynnistämisessä! :D Toivotaan että edistystä tapahtuisi täälläkin! No jos ei, niin max. 8pv jäljellä tätä raskautta. :)
  6. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    menhit : joo ihmettelin kyllä tota käynnistyksen ajankohtaa kun lääkäri itsekkin kauhisteli istukan kuntoa. Eikä tämä vauva nyt mikään pienikään ole. Onko kenelläkään tietoa kuinka kauan voi vuotaa sisätutkimuksen jälkeen? Edelleen tulee ruskeaa limaa. (hyhhyh) Joudun sidettä pitämään...
  7. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnittelut taas vauvan saaneille! :) :flower: Tulin just äitipolilta koska luulin että lapsivesi tihkui mutta olikin vain tosi vetistä valkovuotoa. :headwall: Vauvan kokoa katottiin samalla ultralla ja painoarvioksi saatiin 4100g... Istukka oli tosi kalkkeutunut mutta eivät käynnistä ennen...
  8. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heippa ja onnea vauvaantuneille! :) Eipä täällä mihinkään synnyttämään päästy! -.- Kipeitä suppareita tulee ja yritän niiden aikana touhuta mahdollisimman paljon mutta eipä ne ole siitä yltyneet.. Luulin jo silloin sunnuntaina että pääsisin lähtemään mutta ei :/ No, huomenna taas neuvola...
  9. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Ääh, supparit jatkuu edelleen noin kymmenen minuutin välein?? Yöllä heräsin välilä tosi kipeisiin supistuksiin ja sama menoo jatkuu nyt aamullakin, siksi ehkä oon hereilläkin tähän aikaan vaikka mihinkään ei tarvitse lähteä. Miksei toi väli pienene ja supparit kovene?? :D
  10. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnea taas vauvan saaneille!! :) Täällä jännitetään jatkuuko nämä supistukset. Tänään kolmen aikaan alkoivat ensin vartin välein ja edelleen jatkuvat nyt noin 8-10min välein. Lähdettiin lenkille tunti sitten mutta tultiin aika nopeasti takaisin kun olin niin kipeä että oksensin ulos! :D Kivut...
  11. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Nallu: Meillä on kolme kissaa ja oon huomannut toimivimmaksi keinoksi pitää kissat pois pinnasängystä suihkupullon! Eli vettä suihkupullolla naamaan aina kun menee pinnikseen. Toimii. :P Ankkamuki 39+2
  12. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnittelut täältäkin kaikille vauvan saaneille! :flower: Pikkuhiljaa jo voisin synnyttämään lähteä, alkaa olemaan kyllästyminen aika huipussaan tähän mahaan :D Viime neuvolassa oli kaikki ok, sf-mitta noussut sentin edellisestä kerrasta -> nyt siis 32. Vauva hyvin alhaalla ja kokonaan...
  13. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Tervetuloa Nallu! Ja onnittelut vauvan saaneille! :) Mua alkaa ihan tosissaan masentaa täällä kotona istuminen.. Oon nyt toukokuusta asti ollut "kesälomalla". Valmistuin siis toukokuussa ja ajattelin kerrankin pitää kunnon kesäloman ennen vauvan tuloa, mutta nyt alkaa ihan tosissaan...
  14. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    38+0! :) Tulin nopeesti vaan poksumaan :P
  15. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    limeee täällä pidetään peukkuja jos pääsisit tänään lähtemään sairaalaan! :) Aika malttamattomana oottelen täällä oman synnytyksen käynnistymistä, saattaa johtua siitä että neuvola täti viime kerralla sanoi "Voi olla ettei nähdä enää tiistaina, on vauva sen verran hyvin kiinnittynyt." Parempi...
  16. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Sairalaan ja kodin välisestä matkasta: Meillä on noin 4-5km sairaalalle. Että nopeesti ajelee kotoa sinne :) Kotiutumisvaatteista: Vauvalle oon haalariksi varannut 56cm nallehaalarin. Toivottavasti ei huku siihen :D Eilen illalla alkoi järkyttävä selkäkipu ja yön aikana se sitten loppuikin...

Yhteistyössä