voiko närästys olla ihan alkuraskauden oire?

  • Viestiketjun aloittaja gygyy
  • Ensimmäinen viesti
gygyy
en ole tehnyt vielä testiä, toisaalta kun en jaksa uskoa, että olisin raskaana, toisaalta taas olen asiasta ihan varma. Esikoinen nyt reilu 1v, syntyi sektiolla. Raskaus sujui hyvin, oikeastaan ainoat oireet oli tosi paha närästys ja kipeät tissit.
Nyt mua on 5pvää närästänyt kauheesti, viimeraskauden jälkeen ei tätä viikkoa ennen ollenkaan. Pissalla olen käynyt vähän normaalia useammin pari päivää. Varsinkin iltaisin on paha olo, oksentanut en kuitenkaan ole. Viimeraskaudessa en oksentanut kertaakaan. Viluttaa. Jotain vuotoa on tullut, alapää normaalia limaisempi. Taapero kiipesi eilen alavatsani päälle, se tuntui erilaiselta kuin ennen. Jos nopeasti nousen ylös, oikealta alavatsasta tuntuu pieni vihlaisu.
Tissit ei kuitenkaan poikkea yhtään normaalista, menkat ollut viimeksi n.kk sitten, koskaan en pitänyt kirjaa niistä. Testin pääsen vasta ke hakemaan, joten nyt arvailua siihen asti :p
 
"vieras"
Mulla oli esikoisesta ainoa oire raskaudesta juuri tuo närästys ja alkoi jo heti alkuraskaudessa, joten voitpa ollakin raskaana =). Nyt toisesta on kanssa närästystä, tosin ei niin voimakkaana, kuin ensimmäisestä, tosin nyt niin paljon muitakin oireita, että ehkä se närästys jää vähemmälle huomiolla ;)
 
aloittaja
Mites nuo muut oireet? Täsmääkö? Mun on oikeesti tosi vaikee verrata ekaan raskauteen, koska se tosiaan oli lähes täysin oireeton :D
Ja sitä testiä nyt tosiaan en saa käteeni ennen keskiviikkoa, joten se siitä :p
 
"vieras"
Rv 6 nyt menossa ja näästää! Ekat oireet joista epäilin raskautta oli närästys ja palelu. Samat kun esikoisesta. Eli kyllä kuulloswtaa siltä, että hyvinkin voit olla raskaana. Yleensä myös valkovuoto lisääntyy raskuden aikana. Mutta toki kaikki oireet on yksilöllisiä.
 

Yhteistyössä