Jaksaisitteko olla konsertissa 1kk ennen laskettua aikaa?

  • Viestiketjun aloittaja "VIERAS"
  • Ensimmäinen viesti
"VIERAS"
Huomenna pitäisi ostaa Bon Jovin konsertin liput jos sinne haluaa mennä...ja lapsettomuushoito on juuri päällä, eli alkio siirretty noin viikko sitten, eikä ole vielä tietoa että tulenko tästä yrityksestä raskaaksi vai en. :/ Uskaltaako sitä nuo liput ostaa? Jos tulenkin nyt raskaaksi (TOIVOTTAVASTI!!!) jaksaisinkohan olla konsertissa melko lailla tasan 1kk ennen laskettua aikaa? Istumapaikan ajattelin varmuuden vuoksi ostaa. Päättäkää mun puolesta!
 
Leuni
En olisi jaksanut. Selkä oli niin kipeä, että jo tunnin paikoillaan istuminen oli työn ja tuskan takana. Lisäksi väsymys oli niin armoton, että ei, ei sitten millään.
 
"Meimi"
Minä olin torstaina tällaisessa positiivisuus -koulutuksessa, istuin pari tuntia ja lapsi syntyi lauantaina- Aina työ oli välillä istua kun vauveli potki mutta muuten ihan ok.
 
"vieras ap"
Kiitos mielipiteistä! Taidan uskaltaa ostaa ne liput - jos sitten käy onnellisesti, että tulen raskaaksi ja tuntuu etten tule jaksamaan, niin sitten täytyy yrittää myydä lippu myöhemmin (jatkuva vessahätä lähinnä mietityttää ja se väentungos, että pääseekö kulkemaan ilman että on ahdistavaa...ja kyllä se istuminenkin monta tuntia..). Mutta ehkä mie uskallan, kun ei ole edes takeita että onnistaa raskauden osalta.
 

Yhteistyössä