Hakutulokset

  1. K

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Voihan itku. Menkat alkoi tänään, eli Miuski kun jaksat niin mulle voipi päivittää kp 1/28 (ollut jo viimeisen 3 kiertoa nyt vaan 28 päivää, että oliskohan siihen jämähtänyt?) Ja yk:han taitaa olla jo 5.. :ashamed: Ja pahoittelut myös sulle haamun muuttumisesta. Ja kaikille muillekin jotka...
  2. K

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Miuskille ja koko perheelle iso hali suuresta menetyksestä :hug: Ja samaan hengenvetoon myös isot onnittelut plussasta! Kyllähän noita oireitakin on sulla ollut eli ihan varmasti on nyt tärpännyt! Ihanaa!! :heart: Kenestähän me saadaan yhtä hyvä ja taitava palstanpitäjä sitten kun sinä otat ja...
  3. K

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Iltaa! Meikäläinen on ollut viikon verran tiiviisti kiinni kahdessa lapsukaisessaan kun peräkkäin ovat sairastaneet nyt kurkunpääntulehduksen. Nuorempi on yhä 38,7 asteen kuumeessa muttei enää yski niin kovaa että oksentais samalla. Eli toiv. parempaan päin. Ensinnäkin Miuskille ja äiti88:lle...
  4. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Eipäs kun mulla on nyt kp16. Kyllä kai ovis voisi siis olla vielä nytkin.. :confused: Ei kun hommiin siis.. Miksiköhän nui ovistestit ei tunnista mulla ovista? Onhan mulla kuitenkin pari lasta jotka on melkeen ekasta kerrasta tärpännyt. Todistettavasti se ovis siis ainakin joskus oli mulla...
  5. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Voi kiitos ihanaiset naiset :kiss: Kyllä tänään on jo paljon parempi mieli. Ehkä joku maanantai-masis? Tai jos mulla alkoi nyt jotkut mielialavaihtelut (eikös sekin voida lukea raskausoireeksi?) KATSOKAAS näin mä taas alan kehitellä kaikenlaisia oireita itselleni vaikka viime kuussa vannoin...
  6. K

    Oi kun oli ihana Kadonneen jäljillä -jakso!

    Höh, just pääsin vasta tv:n ääreen. Se on kyllä hyvä sarja! Tuleekohan tän päivän jakso uusintana jonain päivänä?!?
  7. K

    Kenellä asuntolainaa 200 000€ tai enemmän, paljonko tulot ja menot

    Ehkä kaikki osaa kertoa vaan sen oman tilanteensa johon vaikuttaa kuitenkin moni asia kuten asuinpaikka, elintavat yms. Kun me haettiin eka laina v.2005 ni eipä kyselty takaajia eikä edes työtodistuksia jne. Ajat on muuttunut ja nykyään pankin on tarkempia. Sinne vaan juttelemaan macy gray...
  8. K

    Kenellä asuntolainaa 200 000€ tai enemmän, paljonko tulot ja menot

    Meillä kanssa mä teen lyhennettyä viikkoa tällä hetkellä ja bruttotulot yhteensä n. 5000-5400 euroa. Lainaa otettiin 245 000 vuonna 2007 ja jäljellä on nyt 217 000. Asutaan pk-seudulla siis. Kyllä mä luulen että te pärjäisitte ihan ok, kun mekin, vaikka me lyhennetään 1500 euroa /kk koska...
  9. K

    Huomiota en saa.. Mieheltä. Yksinäinen olo :(

    Juup, välillä tuntuu ihan samalta. Niin se varmaan vaan on että pienten lapsien vanhemmilla on usein niin rankkaa ettei siihen parisuhteeseen jää enää energiaa ja sitten me naiset ollaan useimmin ne jotka kaipaisi enemmän huomiota ja hellyyttä. Välillä oon itsekkin ihan rikki noista samoista...
  10. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Terve taas! =) Te ootta kyllä ahkerimmat kirjoittelijat ikinä. Tai mulla on liian vähän aikaa :ashamed: Onnea kaikille plussanneille, ainakin äiti88 oli onnistunut, toivottavasti me muut heti perästä. Teillä rouvat tuntuu olevan testejä enemmän kotona kun meijän vaatehuoneessa kalsareita :D...
  11. K

    itkeskelen täällä taas sitä miten pas*a äiti olen :(

    Juup, ei koskaan ei koskaan :) Joskin muistan ne rankimmat ajat sen verran vahvasti etten enää noin pienellä ikäerolla lähtisi seuraavaa kahta hommaamaan jos niitä vielä kaksi tähän talouteen joskus tulee..
  12. K

    itkeskelen täällä taas sitä miten pas*a äiti olen :(

    Juu, ihan just tätä samaa, meillä ikäeroa on päivälleen 1vuosi+ 1päivä ja aina ei oo ollut helppoa. Muistan kyllä kuinka tuossa iässä pidin myös itseäni mailman huonoimpana äitinä. Kun ei vaan mikään toiminut ja tuntui niin riittämättömältä. Voimia siihen, ja voin kertoa että hetken kuluttua se...
  13. K

    Miljonääriäidit

    Juup, kyllä mä menin kanssa tohon unelmoimisen puolelle, täytyy tunnustaa ;) En kanssa tiiä kauanko jaksaisin ihan livena tollasta, mutta kyllä tosiaan työssäkäyvänä, parin lapsen nuorena äitinä asuntovelan kanssa, tuo noiden madamoisellojen elämä näytti aika loistokkaalta. Oli se sitten totta...
  14. K

    itkeskelen täällä taas sitä miten pas*a äiti olen :(

    Voi ei.. : / Kyllä meilläkin oli aika jolloin molemmilla lapsilla oli jonkinasteinen uhma ja silloin ei tosiaan mikään tuntunut toimivan. Enkä usko että olis ollut pelkästään auktoriteetinpuutettakaan. Mutta mä tein sellaisia pieniä päätöksiä joilla aloin rakentaa sitä tasapainoa. Kuten että...
  15. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Ooooh, onnea isosti Mymosa! :kiss:
  16. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Hei, mitä, mitä?? Mä luulin että noi Mymosan kuvissa olevat testit on siis ovulaatiotestejä? Vai raskaustestejä? Häh, pihalla kun peipponen.. Mutta onnea kuitenkin mega-paljon jos raskautumiseen viittavat tuo viiva! Kyllä mäkin viivan näen :heart:
  17. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Kiitos Huldasharks =) Noin mä just muistin lukeneenikin joskus, että ovis on sitten jo ikäänkuin mennyt.. Ennen mulla kesti se limakausi ainakin sen pari päivää ja nyt viimeiset 2 kiertoa se on tosiaan ollut se yksi limakerta vessassakäynnin yhteydessä ja sitten se onkin siinä.. Ja tosiaan siis...
  18. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Moikka taas :wave: Jälleen yksi työmatka takana mutta nyt onneksi vaan 3 päivää ja näin alkukuusta etten usko että olisi voinut ovis tuona aikana mennä ohi.. Viime kuussa en bongannut ovista ollenkaan. Tässä kuussa taas toivo elää. Mulla on paljon hetkiä myös jolloin en tosiaan voi edes...
  19. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Kiitos Huldasharks .. kyllä tää taas tästä. Entistä päättäväisempänä =) Ja kiitos Miuskille taas päivityksestä. Yhdessä uuteen nousuun täältä pohjamudista.. Mymosa ja m0308 : Vaadin uutta testiä HETI! Niin lupaavalta molemmilla jo kuulostaa noi kp:t :heart: Ja Pyyter-2 :lle myös kovasti...
  20. K

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Juup, eli mut saa laskea takaisin jonon pohjalle.. :'( Tänään alkoi ihan kunnolla menkat eli voipi laittaa kp1 ja yk4. Parkua haluisin, muttei se mitään auta. Uuteen nousuun vaan! Onnea kaikille plussanneille ja haamuille ja puolikkaillekin haamuille :D Kyllä mä täältä vielä nousen.

Yhteistyössä