* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Pitäiskö sitä jättää itsekin merkkiä uuden kuun kunniaksi.

Valtavat onnittelut kaikille plussanneille!! :heart:

mymosalle jaksamista :hug: itsellänihän kävi samoin viime kierrossa joten tiedän ikävä kyllä tunteen :(se masensi pitkän aikaa!

Äiti88, olen niin pahoillani sun puolesta :( voimia :hug:

miuskille jaksamisia :hug:

(.) Masis oli kamala alkukierrossa, mutta nyt jo parempi olla. Ovis taisi olla toissapäivänä tai eilen jos sitä edes oli. Voiko ovuloida koko ajan samalta puolelta? mulla oli ennen vanhaan kyllä selvästi ovis aina eripuolilta, mutta nyt kolme kiertoa tuntunut nipistelyt ainoastaan oikealla puolella. Pojat saaneet alkunsa ovuloidessani vasemmalta puolen. Mulla on jo jonkun aikaa tuntunut vasemmalla alavatsamma kova möykky ja nyt varsinkin aloin pohtia, mikä tuo möykky on, kun se puoli ei ilmeisesti edes ovuloi jos oireista päättelee. Aiemmin mietin vaan jos se on joku sisäelin?! Ei se kiepä möykky ole, mutta eihän kasvaimetkaan taida kipeitä olla. Mulla on ollu kysta nuorempana kainalossa... Mutta en nyt maalaile piruja seinille vielä...
 
Sunnuntai huomenet!

Ajattelin minäkin ilmoittautua uuden pinon kunniaksi! :)

Miuski00 Isot :hug: perhetilanteen johdosta!

Äiti88, osanottoni myös täältä, tsemiä ja voimia, toivotaan että se pikkuinen teillekkin vielä suodaan!

Manzu ja Minnarun pahoittelut tippumisesta!! tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Ja tervetuloa kolmannen haaveilija !

Pyyterille tosiaan toivotaan pariisin tuliaisia :D

Rixutin tuosta ovuloinnista uskoisin, että kai sitä voi ovuloida ainakin jonkun aikaa ihan vain toiselta puolelta, nythän tuossa jäänyt periaatteessa vain 1 kerran toinen puoli välistä. Tuskin sitä möykkyäkään kannattaa murehtia, jos muita oireita ei ole, voihan se olla justiin kysta tai joku rauhanenkin tms.?

Täällä aletaan elää touhukkaampia aikoja, ovis on edessä tulevan viikon aikana, epäilen kiertojen perusteella että ma-to välillä... tarkoitus olisi tänään tuo mies kellistää tänään+joka toinen päivä ja katsotaan kuinka käy :) Pientä oireilua olen omassa kropassa havainnut ja tuntuu hyvältä että oma kroppa toimii vihdoin pillereiden jälkeen niinkuin pitää :)
 
Sunnuntai huomenet kaikille!

Testasin tänä aamuna sitten vielä digillä, odottaen "ei-raskaana" ja sehän sieltä tulikin. Oon siis päättänyt että toi vuoto jota tuli, vaikkakin oli vähäistä niin oli nyt sitten menkat (ehkei neljän kierukkavuoden jälkeen ole enempää mitä tulla) ja kohti uutta nousua mennään. Ovis testit on tilattu ja toivotaan miehen ehtivän työmatkaltaan takaisin ennen ovista. Lähtee siis huomenna ja tulee vasta 16. pvä takaisin... Aika huonolta näyttää, mutta ei lannistuta ennenkuin tietää varmasti :D

Mulle voisi siis muuttaa kp 4/29 ja yk 2
 
kiva kuulla muittenki kuulumisia, toivotaan et plussia alkaa sataa :)

santtu :/ ihme juttu ku mä olin ainaki viivan näkeväni sillon siinä yhessä testissä. no kai ne digitestit on aika luotettavia? tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon!

(.) menkkoja ei näy eikä kuulu, täks päiväks niitä ootin saapuvaks ku oletetun oviksen mukaan ois pitäny alkaa mut ilmeisesti mulla ei sit ollu ovista sillon :| toivottavasti ei oo kierto ihan heittäny häränpyllyä.
 
Kotona olen lasten kanssa, miestä odotan kotiin. Anoppi... odotetaan vaan... ei ole enää tässä maailmassa henkisesti, kroppa on vielä nalkissa, mutta tunneista kiinni... jos niistäkään...

Tämä on niin rankkaa! Mun pitää olla lasten kanssa vahva ja olen kantanut läpi tämän viikonlopun keksien sijaistoimintaa hetkiin joina itku tulee. Tänään värjäsin parit hiukset ja leikkasin kolmet eli enää pojan kuontalo käsittelemättä. Olen väsynyt, edelleen kipeä.... voimat loppuu kohta...

Tyhmä teksti... paljon turhia pisteitä... taukoja.... lista päivitetty... voikaa hyvin, nauttikaa siitä, että olette elossa vaikka mikä olisi. Jokaisella meistä on määrittämättömän pituinen polku tallattavana ja vain se mihin voimme vaikuttaa on, että kuinka täytämme kuopat...kuinka raivaamme risukot ja kitkemme rikkaruohot...
 
Viimeksi muokattu:
KHJ
Voi Miuski koita jaksaa,aina meitä välillä koitellaan.Aika tuo helpotusta!

Äiti88syvästi pahoittelen keskenmenoa.Jaksamista ja uutta kiertoa päin reippaasti.

Jessi75pahoittelut negasta,vaikkakin tätiä jos ei näy niin sillon kaikki mahdollista.

Tervetuloa Kolmannen haaveilija:wave:

ON: Täällä kp nyt siis 26/25-28 ja huomenna ajattelin sit cb:llä testata aamulla.Jos tästä kierrosta ei tärppää niin sit alkaa meillä yk3. Qajattelin jättää ovistestit sit tilaamatta jotta vähenis paineet ja jatkuva ittensä painostaminen.

Mukavaa ja parempaa alkavaa viikkoa sit kaikille:heart:
 
Viimeksi muokattu:
KHJ, ONNEA :heart:

miuskille suuren suuri :hug:

(.) Epäilen oliko ovista ollenkaan, kun nipistelyt meni ohi, mutta limailu jatkuu yhä. Äh, arvasin, että paluu palstalle lisää ressiä, joten pysyttelen nyt taka-alalla vähän aikaa.

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oi KHJ, Onnea!!!! :flower:

Jessi, kyllä mäkin edelleen näen siinä testissä hailakan viivan, vaikkakin erittäin paljon vaalenneen. No mikä lie sitten oli... No nyt uutta kohti positiivisin mielin :) Ainut toive tällä hetkellä on, että tämä kierto olisi hivenen pidempi, mies kun saapuu kotiin vasta 16. päivä niin ennen sitä ei sopisi oviksen olla!!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, Miuskille erityis jaksamiset :hug:
 
moikka kaikille! täällä vuodot alkoi perjantaina,eli nyt mennään kp 4/28?

mulla tuolla kaapissa on 7 ovistestiä,koska pits alkaa testaileen? ohjeessa oli et jos kp28 ni kp10 vois alkaa??

paljon jaksamisia kaikille! ja khj hirmusti onnea!!

meillä on vähän myrskyisää nyt parisuhteessakin,mutta toiv.tästä nyt selviäis..ainahan niitä alaja ylä mäkiä on:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;22166430:
moikka kaikille! täällä vuodot alkoi perjantaina,eli nyt mennään kp 4/28?

mulla tuolla kaapissa on 7 ovistestiä,koska pits alkaa testaileen? ohjeessa oli et jos kp28 ni kp10 vois alkaa??

paljon jaksamisia kaikille! ja khj hirmusti onnea!!

meillä on vähän myrskyisää nyt parisuhteessakin,mutta toiv.tästä nyt selviäis..ainahan niitä alaja ylä mäkiä on:(
10 päivä on varmaan hyvä päivä aloittaa tikuttaminen. Jos sulla säännöllinen kierto, niin ovulaatio on noin 14 päivää ennen kuukautisia. Eli saatat saada ovisplussan kp 13 aikoihin :)
 
KJH oikein paljon onnea plussasta :heart::heart::heart:

Muiskille edelleen paljon, paljon voimia ja jaksamisia sekä suuren suuri voima :hug:.

Kaikille joilla jännät päivät niin oviksien kuin plussien suhteen, niin paljon stemppiä ja onnea sekä HIRMUISESTI plussa tuulia!!!

Tervetuloa kolmannen haaveilija :flower:

(.) : Ovista odotellaan ja kovasti on harjoiteltu!!! Tänään oikeaa puolta "jomottanut", en oikein tiedä voisko olla ovis. tuskin ihan viellä ja oireetkin aika epäillyttävät!!! Mutta kovasti asian eteen eilen tehtiin ja samaa tahtia jatketaan lähipäivänä ;)
 
Oon täällä miettinyt uskallanko kertoa teille tyhmyyteni, vai en, ja nyt oon tullut siihen tuloksene että kerron...

Eli menin sitten avaamaan sen digitestin (jonka eilen tein) ja toisessa liuskassa oli kaksi viivaa joista toinen erittäin hailakka mutta silti huomattavissa (ja värillinen oli) ja toisessa oli yksi viiva joka oli hailakampi kuin se toisen haalea viiva... Mitä noi viivat oikeesti tarkottaa? Voisitko KHJ avata sen sun testin ja katsoa miltä ne sulla näyttää? :ashamed:

Ja mä täällä mitään toivoa elättele.. :stick:
 
Hurjan paljon onnea KHJ plussasta:heart:!

Täällä saatiin ainkin Pariisin tuliaisina hirveä flunssa :(. Kovasti oon yrittäny käyttää nenäkannua, jottei tää flunssa pahenis. Ja huomenna ku ois pitkästä aikaa mahollisuus mennä zumbaan ni harmittaa.

Täs aletaan jännittämään miten on käyny:D, tuliko Pariisista muutakin mukaan ku flunssa:p
 
Kiitos kaikille! Olen ihan megaväsynyt täällä ja tänään (en ollut syönyt aamupalaa ja join 2 kuppia kaffetta ja vedin napaani nannaa ja nuudeleita joten mistähän joo johtui...) mulle iski ihan järkky olo kesken päivän. Pyörrytti ja oksetti ja en saanut edes syötävää alas, mutta se meni aika nopeasti ohi. Miten ollakaan mulla alkoi käväisemään mielessä r-testin osto....joo katotaan viikon päästä jos paroni tajuaa pysyä poissa....

KHJ :heart:

Rixutin
Tieto lisää tuskaa... mutta miten se liittyy listalla jänskäilyyn, ei mitenkään mun mielestä ;) Tokkiinsa jos on koko ajan mielessä tämä kaikki niin ressiwäistä pukkaa väkisin. Senkään uhalla en aio itse pitää pitkiä taukoja, koska muiden elämään on mukava seurailla :)

PTT mä alottaisin siinä kp 10 kohdalla tikuttamisen.

Santtu81 ei tuo ole tyhmyyttä vaan tiedonjanoa :D

Pyyter-2 toivotaan, että ei ole pelkkää lunssawaista ;)

mymosa
oletko aivan varma, että haluat mun siirtävän sut taustajoukkoihin? Mulla ainakin tulee ikävä jos.... :(
 
Miuski, en minä pois kokonaan olekaan menossa. Olen joka päivä lukenut kaikki viestinne. Kummasti vaan heti, kun ite kirjoittelee, alkaa pohtia oireitaan yms niin ressi kasvaa. Mä olen maailman malttamattomin ja ressaavin ihminen, joten tää vauvakuumeilu ei oo heleppoo :D
 
Siis nyt mä oon kyllä aivan sekaisin...
Olin nyt illalla zumba-tunnilla ja siellä ikävästi repäisi ja vihlaisi tietyissä liikkeissä. Ja nyt on sitten sellaista jomotusta alavatsalla sekä pientä vihlomista siinä seassa. Mitä ihmettä TÄÄ nyt sitten on?!? Oon kuitenkin käynyt tuolla tunnilla jo 6 viikkoa ja samat liikkeet tehnyt.

Tai ehkä tää nyt on vaan jonkun hullun uskomuksia, joka kuvittelee kaikesta jotakin... JOS kuitenkin...
 
mymosa
miuski en mä kokonaan jätä teitä. Tai voit vaik laittaa xx -listaan, kun kerta en plussannu niin meen oottaa menkkoja.. Täs jo vähän toivon et alkais ku kipuja on, rinnatki on kipeytyny. Lisäks tänään tunsin ku hölähti housuun jotain, äkkiä vessaan, ni v-vuotoahan siel kaatamalla.
 
Iltaa! Meikäläinen on ollut viikon verran tiiviisti kiinni kahdessa lapsukaisessaan kun peräkkäin ovat sairastaneet nyt kurkunpääntulehduksen. Nuorempi on yhä 38,7 asteen kuumeessa muttei enää yski niin kovaa että oksentais samalla. Eli toiv. parempaan päin.

Ensinnäkin Miuskille ja äiti88:lle ISOT :hug: :hug:
Rankkaa on.
Ja tervetuloa Kolmannen haaveilija! Sullahan on jo hyvät kiertopäivät menossa, ehkä teit vaan tämmösen pikaisen visiitin joukkoomme :D
Ja onnittelut KHJ :lle!! Ihanaa kerrassaan :heart:
Mymosa ei saa lähteä, korkeintaan hetken tauko, joohan??
Ja vielä PieniTytönTylleröinen: Kuten viime pinossa kirjoittelinkin niin meilläkin oli hetken vaikeuksia, ja tottapuhuakseni ei ne vieläkään ihan poissa ole, mutta jo parempaan päin. Kyllä kaikissa pitkissä parisuhteissa varmaan on omat ongelmansa, mutta niistä kyllä selviää lujalla tahdolla ja yrittämisellä.
Mulla on vahvasti sellainen olo ettei tässä kuussa ole tärpännyt. Ei mitään tuntemuksia jne. Tai sit en vaan oo ehtinyt fiilistellä kun oon pessyt kersojen yrjöjä :x
Kierto kuitenkin jo sillä mukavammalla puoliskolla =)

Hyviä öitä kaikille!
 
KHJ Suuren suuret onnittelut plussasta!!!! :flower:

Ja isoja halauksia kaikille jotka niitä nyt tarvitsevat, muutamat nyt erityisesti tulevat mieleeni :hug:

Eilen, kp 26, tuli verensekaista eritettä ja tänään alkoi kunnon vuodot, että ei sitten kesäkuun vauvaakaan meille suotu...
Melko jännät on kuviot, kun kolme vuotta ilman hormonaalista ehkäisyä ja täysin säännöllinen kierto, ja nyt kun yrittää raskautua, niin eiköhän ala heittää häränpyllyä... Nyt siis kp 1 ja yritykierto 4 lähtee käyntiin... vaikka pitäis kai heittää romukoppaan koko yrittäminen kun ei näy tulosta tulevan... tulee sit jos on tullakseen... Mieleni tekisi siirtyä taustalle, mutta ei se mitään auta, kun aina käyn täällä toisten kuulumisia lukemassa ja sitä myöten kuumeilemassa...
 
Pikainen omanapainen sepustus...

Tänne ei kuulu muuta kuin jäätävää kurkkukipua edelleen (siis eikö tämä mene ikinä ohi) sekä vatsataudin poikasta. Olen eilisestä asti itse ollut höntissä jamassa ja vatsa sekaisin joten on kiva sairaastaa. Pelkään kurkkuni takia oksentamista ihan megapaljon, koska on valmiiksi huonossa kunnossa.... no jospa jäisi peräpään sooloiluksi.... ja tämä kaikkihan toki kiinnosti teitä :whistle:

Eikä siis mitään muuta tällä rintamalla.
 
Miuskille ja koko porukallenne pikaista paranemista :hug: kurjaa, kun niin kauan olette jo sairastelleet :(

kirjoittelen nyt kuitenkin tänne :p Mulla on nyt ihme tuuliviiripäivät menossa :D

Minulle tuli eilen 10 herkkää raskaustestiä postilaatikkoon. Eipähän tarvii juosta niitä ostamaan jos tarvetta tulee. Silti kamala pessimisti olo ja sellainen tunne ettei tällä kertaa tärppääkään ihan heti.
Me onkin tämä kierto menty tjotilla, puuhailtu, kun se on huvittanut eli noin joka 2-3 päivä.
 

Yhteistyössä