Juup, kyllä mä menin kanssa tohon unelmoimisen puolelle, täytyy tunnustaa En kanssa tiiä kauanko jaksaisin ihan livena tollasta, mutta kyllä tosiaan työssäkäyvänä, parin lapsen nuorena äitinä asuntovelan kanssa, tuo noiden madamoisellojen elämä näytti aika loistokkaalta. Oli se sitten totta tai ei. Ihan samantekevää mulle. En kadehdi toki kaikkea mitä heillä on, muttei mun ole lainkaan vaikeeta myöntää ettenkö olis haaveillut reilusta lottovoitosta IHAN joka lauantai. Ja mä en edes lottoa, vaan mun mies Eli ihan samanlaisena siivellä eläjänä mäkin tuolla pintaliitäjänä menisin :kieh:
Ja joo, huomasin kyllä myös ikean teltat ja sarjan teennäisyyden, ei vaan kiinosta onko se todellista vai ei, ihan hauskaa katsottavaa kuitenkin. Just sopivan aivotonta siihen aikaan illasta kun pari kersaa nukkuu ja itsekin on aivan valmis kaatumaan sänkyyn jotta jaksaa taas seuraavana päivänä uuden samanlaisen ruljanssin alusta.. Mut se juontaja oli melko kömpelön oloinen.
Ja joo, huomasin kyllä myös ikean teltat ja sarjan teennäisyyden, ei vaan kiinosta onko se todellista vai ei, ihan hauskaa katsottavaa kuitenkin. Just sopivan aivotonta siihen aikaan illasta kun pari kersaa nukkuu ja itsekin on aivan valmis kaatumaan sänkyyn jotta jaksaa taas seuraavana päivänä uuden samanlaisen ruljanssin alusta.. Mut se juontaja oli melko kömpelön oloinen.