Niin ja valepukit valehtelee. Ja liika sinisilmäiset uskoo kaiken mitä telkkarissa näytetään.Vaikka toisin väitetään, nämä naiset todellakin kylpevät dollareissa, ja ovat todella mukavia. Olen useasti vieraillut heidän luonaan, samoissa juhlissa, yms.
Älkää te kateelliset sorsiko ihmisiä, jotka ovat ansainneet sen, ettei ikinä tarvitse enään tehdä töitä, eikä huolehtia arjesta. Suotakoon heille joka-aamuiset shampanjakylvyt sekä grillien sytyttäminen seteleillä - sehän on vain hauskaa!
Juuri näin vai yritetäänkö rahaa hakea lisää myös näistä väitetyistä kunnianloukkauksista sarjan pohjalta, johon molemmat ovat vapaaehtoisesti suostuneet. Kun menee julkisuuteen (huonoon tai hyvään) pitää tiedostaa, että kaikki vanhat asiat revitään kokonaan auki ja henkilöhahmoista keskustellaan puolesta ja vastaan vilkkaasti juurta jaksaen. Yksityisyyttä on vain pieni osa enää elämää tämän jälkeen. Se on sitä julkisuutta, mitä tässä nähtävästi ollaan haluttukin.Kunnianloukkaussyytteen voi toki nostaa, mutta menestymisen edellytyksiä sillä syytteellä tuskin on, tilanteessa jossa:
1. Henkilö on itse vapaaehtoisesti mennyt julkisuuteen
2. Julkisuudessa henkilö on itse nimenomaisesti esittänyt olevansa miljonääri jne.
3. Em. miljonääriväitteestä joku muu lausuu julkisesti näkemyksensä.
Kunhan kohdan (3) väitteet esittänyt pystyy todistamaan (kuten tässä tapauksessa pystyy) väitteensä, ei kunnianloukkausta tapahdu.
Ei kamera taida kiloja lisätä, se on vaan sanonta. aika ohkaset jalathan niillä kyllä oli.Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;22091918:Joo, kateellinen en todellakaan ole kun sanon, että ne naiset olivat LUURANGONLAIHOJA! Jos kamera lisää 5 kiloa, niin miltä he näyttävät oikeasti?!! Huh huh.
mitä sekoilet?Hah haa, kaikki! Pienenä inside-paljastuksena paljastettakoon, että kyseessä on taitavien satiirintekijöiden todellinen taidonnäyte huumoriohjelmakulttuurin uuden tason saavuttamisessa. Nimittäin, huipputaitava käsiskirjoittaja-ohjaaja-näyttelijä -tiimi on onnistunut luomaan toistaiseksi parasta näennäistodellista tv-huumoria sitten The Officen, jotain mitä ehkä legendaarinen Monty Python -klaani tekisi tänä päivänä.
Vihjeinä toimivat moni yksityiskohta, alkaen paikasta - Marbella - joka todellisuudessa on lähinnä nouveau riche -moukkien mesta, eikä suinkaan mikään todellisten varakkaiden - aineellisesti / kultturellisesti - ihmisten / perheiden tyyssija. Roolitus ja dialogikin on mitä mainionta, täsmällistä sekoitusta tarkoin muokattua Vicky Pollard -junttibimbotyyliä ja letkeää improvisaatiota. Ninan ja Marian hahmot ovat niin kristallisen loistavasti toteutettuja viimeistä piirrettä myöten, ja mediahumoristisena hypenä on vieläkin luoto roolihenkilöille tavattoman uskottavat taustahistoriat ja biografiat.
Hyvät ihmiset - tämä on satiirin tulevaisuus, jo tänään! Venlan arvoinen suoritus joka kategoriassa!
Vähän enemmän ranskaa tunteva osaa ääntää sen ihan oikein, lyi vyitõ.. Jokainen vähänkään ranskan kieltä tai muotia tunteva olisi osannut ääntää sen oikein eli "luii vitoon".
Ansainneet? Kerro mulle miten nämä naiset on sen ansainneet? Hommaamalla miehen joka sen elämän mahdollistaa?Vaikka toisin väitetään, nämä naiset todellakin kylpevät dollareissa, ja ovat todella mukavia. Olen useasti vieraillut heidän luonaan, samoissa juhlissa, yms.
Älkää te kateelliset sorsiko ihmisiä, jotka ovat ansainneet sen, ettei ikinä tarvitse enään tehdä töitä, eikä huolehtia arjesta. Suotakoon heille joka-aamuiset shampanjakylvyt sekä grillien sytyttäminen seteleillä - sehän on vain hauskaa!
Hiukan hymyilyttää nää kommentit. Arvasin kyllä, että palstamammat ei tykkää tästä sarjasta, eivätkä VARMASTI enää katso kyseistä soopaa.Täällä kateelliset mammat taas yrittää väkisten keksiä jotain pahansuopia juoruja.