Miljonääriäidit

• Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="madeleine";22087828]Mielestäni suurin osa katsojista on kateellisia näille ihmisille. Tämä on vaan niin outoa Suomessa. Muualla maailmassa tällaisiin ihmisiin ei kiinnitetä erityistä huomiota, koska ihmisten toimeentulo on niin erilaista keskenään. Sivistyneet ihmiset eivät kysele, millä autolla ajelet tai minkä hintaisia kenkiä ostat. Se on jokaisen oma asia.[/QUOTE]

En ole vielä ohjelmaa katsonut. Mutta kateellinen en ole koskaan millekään ollut. Tänään just luin että toisen naisen mies (ex?) oli hakenut avioeroa 5 kertaa ja toisen naisen mies kuollut. Ja aiemmin oli juttua ettei naisten miehet edes olleet tietoisia siitä että naiset olivat tehneet tällaisen ohjelman. Must se kertoo jotain.. kateellinen en ainakaan ole. Mistä pitäisi olla, kauneudesta, materiaalista, rahasta?

Niinpä niin
Minäkään en ole ohjelmaa katsonut vielä, enkä kyllä myöskään mitenkään kadehdi noita naisia. Tai muitakaan miljonäärejä. Olen suhteellisen tyytyväinen omaan elämääni, vaikkei se järin raharikasta olekaan. Kateellisuus ei kuulu elämäntapoihini. Mietin kyllä myös, että mistä noille naisille pitäisi oikein olla kateellinen? Miksi kaikki arvostelu/kritiikki otetaan aina kateutena? Kai sitä eriäviä mielipiteitä voi olla muutenkin. Jos en tykkää naapurin tuliterän auton väristä, ei se tarkoita, että olisin kateellinen. :)

espanjassa asusteleva
Vaikka toisin väitetään, nämä naiset todellakin kylpevät dollareissa, ja ovat todella mukavia. Olen useasti vieraillut heidän luonaan, samoissa juhlissa, yms.
Älkää te kateelliset sorsiko ihmisiä, jotka ovat ansainneet sen, ettei ikinä tarvitse enään tehdä töitä, eikä huolehtia arjesta. Suotakoon heille joka-aamuiset shampanjakylvyt sekä grillien sytyttäminen seteleillä - sehän on vain hauskaa!

Tuskinpa.
Vaikka toisin väitetään, nämä naiset todellakin kylpevät dollareissa, ja ovat todella mukavia. Olen useasti vieraillut heidän luonaan, samoissa juhlissa, yms.
Älkää te kateelliset sorsiko ihmisiä, jotka ovat ansainneet sen, ettei ikinä tarvitse enään tehdä töitä, eikä huolehtia arjesta. Suotakoon heille joka-aamuiset shampanjakylvyt sekä grillien sytyttäminen seteleillä - sehän on vain hauskaa!
Niin ja valepukit valehtelee. Ja liika sinisilmäiset uskoo kaiken mitä telkkarissa näytetään. :)
Minä en ole kateellinen, mutta todellisuudentaju on kyllä tallella.

Hmm..
Kunnianloukkaussyytteen voi toki nostaa, mutta menestymisen edellytyksiä sillä syytteellä tuskin on, tilanteessa jossa:

1. Henkilö on itse vapaaehtoisesti mennyt julkisuuteen
2. Julkisuudessa henkilö on itse nimenomaisesti esittänyt olevansa miljonääri jne.
3. Em. miljonääriväitteestä joku muu lausuu julkisesti näkemyksensä.

Kunhan kohdan (3) väitteet esittänyt pystyy todistamaan (kuten tässä tapauksessa pystyy) väitteensä, ei kunnianloukkausta tapahdu. :)
Juuri näin vai yritetäänkö rahaa hakea lisää myös näistä väitetyistä kunnianloukkauksista sarjan pohjalta, johon molemmat ovat vapaaehtoisesti suostuneet. Kun menee julkisuuteen (huonoon tai hyvään) pitää tiedostaa, että kaikki vanhat asiat revitään kokonaan auki ja henkilöhahmoista keskustellaan puolesta ja vastaan vilkkaasti juurta jaksaen. Yksityisyyttä on vain pieni osa enää elämää tämän jälkeen. Se on sitä julkisuutta, mitä tässä nähtävästi ollaan haluttukin. :)

"vieras"
Mua huvitti eilisessä jaksossa se, että niitä puutarhureita kovasti esiteltiin ja annettiin ymmärtää, että kokonainen armeija on valjastettu pelkästään sarjan miljonäärimammojen pihoja kunnostamaan. Noh, meillä sattuu olemaan kakkosasunto aurinkorannikolla (ei mikään miljoonalukaali todellakaan, etenkään espanjan asuntokuplan puhjettua...) ja tiedän, että Espanjassa asuinalueet palkkaavat yhdessä puutarhurit hoitamaan kaikkien pihat. Eikä maksa paljoa, kun yhdessä palkataan...

"jep"
voisin elellä noin vaikka vuoden.autoista en ole kade,enkä muustakaan,EHKÄ AURINGOSTA ja kauniista taloista ja uima-altaasta.
mutta ulkonäöstä en ole kateellinen!!timmissä kunnossa ovat,mutta ei se kauneuteen asti riitä!
yrittävät näyttää hollywood-näyttelijöiltä,mutta ilman luonnollista kauneutta se ei onnistu.

Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;22091918:
Joo, kateellinen en todellakaan ole kun sanon, että ne naiset olivat LUURANGONLAIHOJA! Jos kamera lisää 5 kiloa, niin miltä he näyttävät oikeasti?!! Huh huh.
Ei kamera taida kiloja lisätä, se on vaan sanonta. aika ohkaset jalathan niillä kyllä oli.

In the spirit of Monty Python
Hah haa, kaikki! Pienenä inside-paljastuksena paljastettakoon, että kyseessä on taitavien satiirintekijöiden todellinen taidonnäyte huumoriohjelmakulttuurin uuden tason saavuttamisessa. Nimittäin, huipputaitava käsiskirjoittaja-ohjaaja-näyttelijä -tiimi on onnistunut luomaan toistaiseksi parasta näennäistodellista tv-huumoria sitten The Officen, jotain mitä ehkä legendaarinen Monty Python -klaani tekisi tänä päivänä.
Vihjeinä toimivat moni yksityiskohta, alkaen paikasta - Marbella - joka todellisuudessa on lähinnä nouveau riche -moukkien mesta, eikä suinkaan mikään todellisten varakkaiden - aineellisesti / kultturellisesti - ihmisten / perheiden tyyssija. Roolitus ja dialogikin on mitä mainionta, täsmällistä sekoitusta tarkoin muokattua Vicky Pollard -junttibimbotyyliä ja letkeää improvisaatiota. Ninan ja Marian hahmot ovat niin kristallisen loistavasti toteutettuja viimeistä piirrettä myöten, ja mediahumoristisena hypenä on vieläkin luoto roolihenkilöille tavattoman uskottavat taustahistoriat ja biografiat.
Hyvät ihmiset - tämä on satiirin tulevaisuus, jo tänään! Venlan arvoinen suoritus joka kategoriassa!

what??
Hah haa, kaikki! Pienenä inside-paljastuksena paljastettakoon, että kyseessä on taitavien satiirintekijöiden todellinen taidonnäyte huumoriohjelmakulttuurin uuden tason saavuttamisessa. Nimittäin, huipputaitava käsiskirjoittaja-ohjaaja-näyttelijä -tiimi on onnistunut luomaan toistaiseksi parasta näennäistodellista tv-huumoria sitten The Officen, jotain mitä ehkä legendaarinen Monty Python -klaani tekisi tänä päivänä.
Vihjeinä toimivat moni yksityiskohta, alkaen paikasta - Marbella - joka todellisuudessa on lähinnä nouveau riche -moukkien mesta, eikä suinkaan mikään todellisten varakkaiden - aineellisesti / kultturellisesti - ihmisten / perheiden tyyssija. Roolitus ja dialogikin on mitä mainionta, täsmällistä sekoitusta tarkoin muokattua Vicky Pollard -junttibimbotyyliä ja letkeää improvisaatiota. Ninan ja Marian hahmot ovat niin kristallisen loistavasti toteutettuja viimeistä piirrettä myöten, ja mediahumoristisena hypenä on vieläkin luoto roolihenkilöille tavattoman uskottavat taustahistoriat ja biografiat.
Hyvät ihmiset - tämä on satiirin tulevaisuus, jo tänään! Venlan arvoinen suoritus joka kategoriassa!
mitä sekoilet?

Tämähän on vaan suomalainen versio rikkaiden amerikkalaisäitien elämästä,
en nyt muista nimeä, OC naiset tai jotain.

anyway,huvittavaa kyllä että joku vaivaa aivojaan näinkin turhan ohjelman takia.
oletpas älykäs!

---
Ansainneet? Kerro mulle miten nämä naiset on sen ansainneet? Hommaamalla miehen joka sen elämän mahdollistaa?

oijkl
Jännä että tuossa ohjelmassa selkeästi kritisoidaan noita mammoja, tyyliin yksi kertoo kuinka hän ei brassaile ja tuo julki varojaan ja sitten samalla näytetään ferrariansa.

Liiramiljonääri
Muistan kuin Liv kanava haki ilmoituksella kahta nuorta edustavaa naisnäyttelijää ulkomailla kuvattavaan "realitysarjaan". Olisikohan ollut kyseessä tämä ohjelma.

"rita"
Mä en ole vielä katsonut ekaa jaksoa, mutta aijon katsoa sen illalla ja odotan kyllä että saan pienen pakohetken arjesta... kyllähän sellainen luksuselämä olis ainakin mun unelmissa. Kun olis kodinhoitaja ja lastenhoitajat ja itse sais vaan sisustaa, hoitaa itseään ja harrastaa. Kelpais mulle kyllä. Vaikka en tiedä sitten miten kauan sellaista haluaisi sitten jos sen saavuttaisi... mutta aina on ihana unelmoida.

"vieras"
[QUOTE="rita";22095577]Mä en ole vielä katsonut ekaa jaksoa, mutta aijon katsoa sen illalla ja odotan kyllä että saan pienen pakohetken arjesta... kyllähän sellainen luksuselämä olis ainakin mun unelmissa. Kun olis kodinhoitaja ja lastenhoitajat ja itse sais vaan sisustaa, hoitaa itseään ja harrastaa. Kelpais mulle kyllä. Vaikka en tiedä sitten miten kauan sellaista haluaisi sitten jos sen saavuttaisi... mutta aina on ihana unelmoida.[/QUOTE]

Miksi sä olet hankkinut lapsia? Siis kysyn siksi, että ois lastenhoitajat ym, että sais ite sisustaa ja harrastaa ja hoitaa itseään? Kuulostaa vaan aika itsekkäältä ja siltä, että nyt ei ole aikaa, kun lapset vie ajan. Mä olen yh 24/7 kolmen lapsen kanssa ja kyllä mulla on ilman lasten- ja kodinhoitajaakin aikaa sisustaa, harrastaa ja hoitaa itseäni.

juupsbuubs
[QUOTE="vieras";22095994]Miksi sä olet hankkinut lapsia? Siis kysyn siksi, että ois lastenhoitajat ym, että sais ite sisustaa ja harrastaa ja hoitaa itseään? Kuulostaa vaan aika itsekkäältä ja siltä, että nyt ei ole aikaa, kun lapset vie ajan. Mä olen yh 24/7 kolmen lapsen kanssa ja kyllä mulla on ilman lasten- ja kodinhoitajaakin aikaa sisustaa, harrastaa ja hoitaa itseäni.[/QUOTE]

Mutta katsos kun meillä parisuhteessa olevilla on usein työpaikka. Jos teet täyttä viikkoa ilman miestä ja kerkeät harrastamaan ja sisustamaan kolmen lapsen kanssa, etkä tarvitse lapsille hoitajaa niin good for you (muttei ehkä lapsille).

Yhteistyössä