Miljonääriäidit

• Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti
Juup, kyllä mä menin kanssa tohon unelmoimisen puolelle, täytyy tunnustaa ;) En kanssa tiiä kauanko jaksaisin ihan livena tollasta, mutta kyllä tosiaan työssäkäyvänä, parin lapsen nuorena äitinä asuntovelan kanssa, tuo noiden madamoisellojen elämä näytti aika loistokkaalta. Oli se sitten totta tai ei. Ihan samantekevää mulle. En kadehdi toki kaikkea mitä heillä on, muttei mun ole lainkaan vaikeeta myöntää ettenkö olis haaveillut reilusta lottovoitosta IHAN joka lauantai. Ja mä en edes lottoa, vaan mun mies :D Eli ihan samanlaisena siivellä eläjänä mäkin tuolla pintaliitäjänä menisin :kieh:

Ja joo, huomasin kyllä myös ikean teltat ja sarjan teennäisyyden, ei vaan kiinosta onko se todellista vai ei, ihan hauskaa katsottavaa kuitenkin. Just sopivan aivotonta siihen aikaan illasta kun pari kersaa nukkuu ja itsekin on aivan valmis kaatumaan sänkyyn jotta jaksaa taas seuraavana päivänä uuden samanlaisen ruljanssin alusta.. Mut se juontaja oli melko kömpelön oloinen.

"Omppu"
Nautin suunnattomasti ensimmäisestä jaksosta, aivan loistava ohjelmaidea! Täytyy rehellisesti sanoa, että kadehdin suunnattomasti noiden naisten elämää. Olisi ihanaa elää kans lämmössä ja ajella ferrarilla :) Hyvin ovat naiset asiansa järjestäneet.

"niko"
Hahahha!
saa taas repeillä täällä oikeen perus suomalaisille junteille:D
Kuinka katkeria ihmisten pitääkään olla että rupee puhumaan näistä kahdesta naisesta sontaa.
Olette lukeneet vaan juorulehtien näkemykset näistä ihmisitä, jokaisella on oma luurankonsa kaapissa...
media rahastaa näillä jutuilla ja te luette niitä säälittävää...
kuinkakohan monella äipällä täällä palstoilla on velat ulosotossa....veikkaan että aika monella...:D

säälittäviä
Kyllä Nina j amria on ajatelleet vastaanoton olevan hiukan erilainen, saiiria tai huumoria ei junteista saa irti millään, saati sitä luksusta.Jos näille tai siis tälle ohjelmalle nauraa niin siksi, että kaksi hyväuskoista ja rahalle kipeää on tehneet itsestään julkisuudessa todella tökerön,halvan ja tyylitajuttoman perusjuntin kuvan. Molemmille kun pahinta näyttäisi olevan että heidät alennettaisiin"taviksiksi" mutta tosiasiassa näitä pikkuvainoja on peräkylät pullollaan! Siitä vaan jatkokautta ja hakuun turhautuneita äityköitä.Nämä kaksi ovat julkisesti nolanneet itsensä täysin, olisi voinut jopa luulla että pinnan alla olisi löytynyt jotain syvällistä, mutta korkeintaan kasa skandaaleita mikäli lehtiä on uskominen:) Näille nauretaan, ei kyllä säälistä vaan omasta tyhmyydestään ja julkisuudessa itsensä nolaamisesta:):)

"hmmm"
ihan vierestä... itse mietin onko ihan "TOSI-tv" vai paljastuuko lopussa "miljonääri-jussin" kaltainen vedätys.. :) (tai mikälie olikaan se jossa "miljonääri" etsi ranskan linnaansa neitoa.. :) )

Aika jännä muuten tosiaan että jos noinkin "hot" niin ei silti missään Marbellan yökerhoissa tunnisteta.. No onhan se toki kai iso paikka, mutta sain kuvan että itse ovat kovin "näkyviä"..

Toinen juttu mitä ihmettelin on se että miks kukaan oikeesti varakas haluaisi omalla nimellä, omalla naamalla ja eritoten lastensa naamalla esittäytyä julkisuuteen tolleen.. Siis lähinnä ajatuksena mitäs jos joku neropattikriminaali saa ajatuksen kidnapata lapset tms????
Eikö ihmiset ajattele tälläistä? Vai onko tosiaan vedätys?
No mene ja tiedä, ehkä mäolen vaan niin kalkkis etten tajuu... :whistle:

"Sarah"
Ihanaa saada televisioon synkkien iltojen piristykseksi jotain näin syvällistä aidosti viihdyttävää laatuohjelmaa! Sanavalmis, hassunhauska juontaja ja nokkelilla, suorastaan älyllisillä pohdinnoilla höystetyt dokumentoinnit kahden kansainvälisen kaunottaren arjesta ovat ehdottomasti parasta mitä katsojille voidaan tarjota!Kuinka laatutietoisia,vastuullisia,älykkäitä ja kauniita nämä naiset ovatkaan, vaikka ikää onkin vasta ihan vähän yli kolmekymmentä. Syvä elämänviisaus ja kovalla työllä ansaittu omaisuus kertoo näiden naisten pitkäjännitteisestä,raudanlujasta omistautumisesta herttaisten kotihengettärien rooliin. Ihania pullantuoksuisia äippiä!

"vieras"
[QUOTE="hmmm";22101611]

Toinen juttu mitä ihmettelin on se että miks kukaan oikeesti varakas haluaisi omalla nimellä, omalla naamalla ja eritoten lastensa naamalla esittäytyä julkisuuteen tolleen.. Siis lähinnä ajatuksena mitäs jos joku neropattikriminaali saa ajatuksen kidnapata lapset tms????
Eikö ihmiset ajattele tälläistä? Vai onko tosiaan vedätys?
No mene ja tiedä, ehkä mäolen vaan niin kalkkis etten tajuu... :whistle:[/QUOTE]

joo no espanjassa on jo jonkun aikaa esitetty vastaavaa sarjaa ja niilla naisilla on todellakin sita rahaa ja turvajarjestelytkin ehka sen mukaiset ettei pelota esitella omaa kotiaan ja perhettaan!
ei taida naa suomalaiset miljonaarit yltaa ihan samaan kastiin kun naa espanjalaiset mutta mukava seurata suomalaisia aiteja maailmalla..

näin
[QUOTE="Sarah";22102753]Ihanaa saada televisioon synkkien iltojen piristykseksi jotain näin syvällistä aidosti viihdyttävää laatuohjelmaa! Sanavalmis, hassunhauska juontaja ja nokkelilla, suorastaan älyllisillä pohdinnoilla höystetyt dokumentoinnit kahden kansainvälisen kaunottaren arjesta ovat ehdottomasti parasta mitä katsojille voidaan tarjota!Kuinka laatutietoisia,vastuullisia,älykkäitä ja kauniita nämä naiset ovatkaan, vaikka ikää onkin vasta ihan vähän yli kolmekymmentä. Syvä elämänviisaus ja kovalla työllä ansaittu omaisuus kertoo näiden naisten pitkäjännitteisestä,raudanlujasta omistautumisesta herttaisten kotihengettärien rooliin. Ihania pullantuoksuisia äippiä![/QUOTE]

:D

"kotirouva"
Ohjelma näyttää saavuttaneen tavoitteen, eli kyseisen kanavan katsojaluvut nousussa. Nämä nettisivujen keskustelut Miljonääriäidit ohjelmasta ovat mielestäni huomattavasti mielenkiintoisempia kuin itse ohjelma. Uskomattomia komentteja. Kaikille katkerille, kateellisille, sanoisin, että älkää tuhlatko energiaanne toisten ihmisten arvosteluun. Jos nämä kaksi rouvaa nauttivat elämästä Marbellassa ja ovat suostuneet filmattaviksi, niin siitä vaan. Suurin osa varakkaista ihmistä on ns. attention shy, mutta poikkeuksiahan aina löytyy. Mielestäni koko ohjelma on lähinnä huvittava. Tosin tykkäsin kyllä katsella heidän kenkiään ja mekkoja! Ei raha, ei kodinhoitajat, eikä nannyt ole avain onnelliseen elämään. Ihminen voi olla erittäin onneton, asuipa sitten linnnassa St tropezissa tai yksiössä Jakomäessä. Raha kylläkin tekee elämän monella tapaa helpommaksi, ehkä myös mielenkiintoisemmaksi, kun on mahdollisuus harrastaa, tai vaikkapa matkustaa lasten kanssa. Se että on varaa palkata lastenhoitaja ei suinkaan tarkoita ettei äiti aktiivisesti osallistuisi lastensa hoitamiseen, jälkikasvun kasvatukseen. Kyllä perheessä voi olla lapsia kasvattamassa useampikin henkilö kuin vain perheen äiti, ja silti lapsista kasvaa kunnon kansalaisia. Myös ihmetyttää sellainen ajatusmaailma, että naisen kuuluu olla 24-7 kotona muksujen kanssa. Mitä pahaa siinä on jos äiti käy muutaman kerran kuukaudessa juhlimassa samppanjan kera?

Material Girl
Tässä blogissa on sanat kohdallaan:) ja jos viitsii mielipiteitä lukea niin tuleepahan mukavasti kommentoitua näitä "kateus"- viitteitä...:)

http://blogit.iltasanomat.fi/kyttaaja/jakomaen-parishiltonit/931

babetypy
ihan kauheesti toi seuraava jakso!pakko katsoa koko 15 jaksoa, se toinen on ihanku Paris Hilton, yhtä kaunis!Kerranki tosi hyvää teevee realityä, kiitos Livi tästä hyvin tehdystä teevee showsta!jos Spede eläisi nuo pääsisivät ihan heti pyörittämään hulahula vanteita ja sitä bingopalloa! oon kauheen kade!Mäkin haluun telkkuun!
Vastaa lainauksen kanssa

"vierailija"
Suomessa nykyään leski ei peri penniäkään ellei ole testamenttia. Rintaperilliset eli lapset ovat perijöinä.

Omaisuuden ollessa huomattavat (yllättävän pieni summa) alaikäisille lapsille määrätään edunvalvoja, eli elossa oleva puoliso ei saa vapaata käyttöoikeutta lasten perimiin varoihin.

Avioehto on tarpeellinen tilanteessa, jossa ei ole lapsia tai ei ole yhteisiä lapsia.

"vieras"
Ihanat "kutsuvieraspartyt" jossain helvetin autotallissa. Mukana pari viininmaistattaja miestä, muutoin halli kaikui tyhjyyttään.
Sen blondin ilmeet oli näkemisen arvoiset, kun vilkuili muilta mallia, miten viinilasia kuuluu hölskyttää ja haistaa :LOL::LOL:

Ihan pellejä nuo muijat :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";22360226]Ihanat "kutsuvieraspartyt" jossain helvetin autotallissa. Mukana pari viininmaistattaja miestä, muutoin halli kaikui tyhjyyttään.
Sen blondin ilmeet oli näkemisen arvoiset, kun vilkuili muilta mallia, miten viinilasia kuuluu hölskyttää ja haistaa :LOL::LOL:

Ihan pellejä nuo muijat :D[/QUOTE]

myötähäpeää tunsin syvästi, kun tuota jaksoa katsoin...

Lonnie
[QUOTE="miuu";22087471]olisikohan joku oikeasti miljonääri suostunut esiintymään tv-sarjassa? jaa-a...[/QUOTE]

Ma olen miljonaarin vaimo. (Tai mika edes on miljonaari? Monenko miljoonan omaisuus tekee ihmisesta miljonaarin?) Ma esiintyisin kyseisessa ohjelmassa, tai missaan ohjelmassa, kuolleen ruumiini yli. Mun ystavapiiriin kuuluu erittain varakkaita ihmisia ja kukaan heista ei ikimaailmassa haluaisi olla julkisuuden henkilo. Miljonaari ei tarkoita julkkista. Taman takia se, etta naita naisia ei Marbellassa tunneta, ei mielestani ole kummallista. Se, mika on kummallista on, etta he ovat ylipaatansa ohjelmaan suostuneet ja se, etta he haluavat nayttaa lapsilleen, kuinka erilaista elamantyylia he elavat moniin muihin perheisiin verrattuna. Mulla on pieni tytar ja mulle on todella tarkeaa, etta han kasvaa muita kunnioittavaksi ja tyotatekevaksi nuoreksi naiseksi. Ma en halua hanen ajattelevan, etta han on parempi kuin muut tai etta hanen ei tarvitse tehda toita saadakseen, mita haluaa. Ma haluaisin pitaa hanet taysin tietamattomana maailman elintasoeroista niin pitkaan, kuin mahdollista.

Yhteistyössä