Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun murut

    Hei, täällä on plussattu jo jonkun aikaa sitten ja la olisi 1.11. Olen seuraillut taustalla kun tämä alku on tällaista jännityksen aikaa. Oireita on ollut kaikki perinteiset, väsy, nälkä etova olo ja närästys. Kolmas lapsi olisi tulossa. Tai miehelle ensimmäinen ja minulle kolmas -08 ja -11...
  2. N

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Heips, Minäkin nyt uskaltaudun tänne odottajien puolelle. LA olis 1.7. netin laskurin mukaan, ikää 31 ja pikkukakkosta odotellaan, jos joku tuohon listaan mut päivittää. Täällä näkyykin tuttuja nimia tuolta kuumeilijoiden puolelta. Hei vain kaikille :wave: Mulla ei oo mitään ihmeempiä...
  3. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Kirjoitin tuossa päivällä pitkät pätkät ja kun olin lähettämässä viestiä, se katosi : / No, referoituna sama teksti: Eli Juu tulihan sieltä raskaustestistä aamulla oikein komea +++++++++++++++++!!!! :) Jee!!! Vähän on pakko hehekuttaa, vaikka ei oikeen meinaakkaan uskaltaa. Eli raskaana sitä...
  4. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Pinkie: Tervetuloa jännäämään!:wave: Heinäkuu: Onnea haaleasta viivasta!!! Toivottavsti vahvistuu! :heart: Jarenah: Voih! Sullakin on siis huomenna aamulla jännät paikat. Itse aion kans aamulla testata kun ei kerran tätiä näy ja mahassa kans juilii… saas kattoa. Kinkula: Tiedän kans...
  5. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Lohdutuksen sana kaikille, jotka jännittää kuinka tulee toimeen uhmailevan/vaativan esikon ja pinen nyytin kanssa. Meillä oli esikko just tuollainen ripustautuja ja 100%:n huomion vaativa n vuoden iässä ja sitä kesti aika lailla 1,5 v asti. nyt kuitenkin kun poika täytti 2 niin hän leikkii tosi...
  6. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heidi-80: Mä tässä muistelinkin että jollain oli vastaavanlainen tapaus tässä lähiaikoina, mutten muistanut kenellä... voi pee! Tekis mieli hakea kaikkia raskaustestejä kymmenen kaupasta ja testata että mitä mikäkin näyttää! Lyylille kiitos tsemppauksesta toivottavasti olisit oikeassa ja...
  7. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Täältä jonkin asteista päivitystä... Mulla olis pitäny alkaa menkat viime to, mutta tätiä ei oo näkynyt :O Perjantaina sain Apteekin Raskaustestillä haalean plussan ja jäin odottelemaan tilanteen kehitystä. Tänään aamulla rohkaisin mieleni ja tein Predictorin tastin, mutta se oli vaaleampi viiva...
  8. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    laskeskelin tuossa kiertopäiviäni ja mulla näyttäisi nyt olevan 23/23-25, eli tuossa listassa on jossain vaiheessa mulle tullu +1 pv. Jos joku jaksaa niin voi korjata, mutta ei haittaa vaikka se nyt olisikin päivän vinossa :) Oon ihan varma etten oo raskaana ja että menkat alkaa nyt just. : /...
  9. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Taas onnitteluja plussanneille :heart: Tuossa oli aiemmin galluppia että miten toimii "normaalista poikkeavasti" nyt kun toivoo raskautuvansa. Itelläni on just sellasia normaaleja juttuja eli muutamat (ryyppy)juhlat oon jättäny väliin kun odottaa testipäiviä, ei halua riskeerata mitään. Ja...
  10. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Vau t:n muru! Kuulostaa lupaavalta! Toivotaan että plussa tulisi! Samoin onnea kaikille muillekin plussanneille ja peukkuja jännääjille!!:heart: Mulla oli laskureitten mukaan ovis viime viikon lopulla tai viikonloppuna ja taas yritettiin hyödyntää sitä. Väsyttää kyllä välillä tuo kun ei aina...
  11. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Mua ei oo huomattu pudottaa tuossa listalla takasin alkuun... eli mulla on tänään kp2/23-25 ja yk 3.
  12. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Täti tuli :headwall: Eli mulla on kp 1/23-25 yk3 alkaa nyt. No, jotenkin osasin tämän arvatakin. Tässä kierrossa ostan sit ovistestejä, ettei mee vahingossakaan ovis harakoille.
  13. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tädin kohdanneet :hug: Pikainen ).( Itsekin tässä odottelen että mitä tapahtuu... Nyt on siis kp 26/23-25 (-29?). eilen testasin negan Davidin r-testillä ja harmittihan se :( Nyt sitten päätin että ennen keskiviikkoa en testaa uudelleen, ettei turhaa ylläpidä toiveita. Vähän on ollut hassua...
  14. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Jee!! Hyvä Minsku =):heart: Tuo antaa toivoa meille muillekin! Voidaan kuvitella että tuo testi on pian meillä muillakin edessä =) MT79: Olipas varmasti huojentavaa kuulla että asialle voidaan tehdä jotain, eikä tarvi yksin miettiä että mikä on kun ei tuu raskaaksi. :hug: Joku kirjoitteli...
  15. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Neito84Voimia :hug: Kaikki plussanneet :flower: Tänään aamulla tein raskaustestin ihan vaan että saisin jotain testata. Ja ainakin se näytti siltä että olis ollu nega/tosi haalee viivan alku :) No, ajattelinkin että tuskin se vielä näkyy, mutta aina voi testata! Esikoisesen kohdallakin näkyi...
  16. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Ihan tosi nopee oman navan raportti ennenkun poika ehrää ja lähdetään liikenteeseen... Mulla on kans TAAS samoja r-oireita kun esikoissen alkuvaihessa, eli nipistelyä alavatsassa ja rinnat vähän turvonneet :laugh: nyt saadaan kaikki sitten nauraa taas kun täti sitten tulla tupsahtaakin. että...
  17. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervetuloa Skorpioni, Tyty ja Nepsus :wave: MT79 voimia kovasti teille molemmille. Toivottavasti pian tärppää pikkumatkalainen. :hug: Dirty dancing taisi tuolla aikaisemmin kirjoitella (samoin kuin moni muukin) raskausoireiden keksimisestä. Se on kyllä ihan hullua. Miksei sitä voisi vaan...
  18. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hei pitkästä aikaa! En ole ollenkaan kerinnyt/jaksanut edes lueskella kirjoituksia, kun töissä on niin tosi kova kiire eikä kotona jaksa enää avata konetta. Nyt täytyy taas skarpata =) Isot onnittelut kaikille plussanneille ja meille muille plussatuulia :heart: Kinkula: Olipas osuva sinun...
  19. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    MT79: Mä kans lähtisin yksityisen gynen puolelle. Ei ainakaan tarvi haaskata aikaansa. Ja samalla kuulisit että kannattaako sun olla huolissaan vai onko vielä ihan normaalia koko touhu. Koittakaa jaksaa, vaikka varmasti onkin mieli maassa. :hug: Iines84: Mulla on kans aina ollu melko niukat...
  20. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hei kaikille :wave: ! Täällä uusi ilmoittautuu joukkoon jännittämään =) . Oon käynyt täällä lueskelemassa teidän kirjoituksia ja jännittänyt teidän kanssa täällä taustalla. Meillä on siis 10/08 syntynyt poika, nyt on sitten kakkosen yritys alkanut. Nyt on yk1 ja kierto 8/25(-29), on vähän...

Yhteistyössä