**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Kiitos tervetulotoivotuksista. Kun tuota ikää alkaa olla kolmenkympin pintaan, pitänee laittaa tuulemaan, jos niitä lapsia meinaa saada sen kolmekin kappaletta joskus (lapsimäärätoive tällähetkellä). Vauvakuume alko uudestaan jo kuukausi sitten, mutta nyt tehtiin päätös että saa tulla jos on tullakseen. Ehkäisyä ei oltu kyllä käytetty muutenkaan, sillä ajanpuute ja miehen työ on toiminu liiankin hyvänä ehkäisynä. Tällä menolla kakkosta voi joutua odottamaan pitkäänkin, mutta ainahan saa kuumeilla!:D -ja seurata ja tsempata muiden tilanteita. Tyty86:n tikkututkimusta unohtamatta:popcorn: Ollaan lähdössä reissuun ja piti sitä ennen varalta testata--> nega! No ei ollut yllätys.

Hannaliina
:lla taisi olla vielä omaanikin nuorempi esikoinen. Ilmeisesti sulla on menkat alkanu kun kiertopäivät on tiedossa. Meillä tämä yritys on nyt toistaseks ihan vaan hakuammuntaa sormet ja varpaat pystyssä..
 
Heippa ! :)

Vieläkö mahtuisi uusi kuumeilija mukaan ? :wave:

Hieman taustaa, ennestään yksi tyttö 06/08 syntynyt, ja nyt olis toiveissa pikkukakkonen ! Heinäkuussa tein plussa testin, mutta se päättyi keskenmenoon, joka ei kuitenkaan lähtenyt itsestään tulemaan vaan jouduttiin lääkkeellisesti tyhjentämään. Jälkivuotoa kesti 4vk sit tuli pientä turhua ja nyt maanantaina aloin vuotamaan aikas reippaasti, ilmeisesti nyt olis sit menkat ( soittelin jo sairaalalle ja meinasivat että vois nyt olla menkat ) En tiedä aletaanko tästä ihan vielä uudestaan yrittämään, vai vasta ens kierrosta.. ! :)
 
Voi itku, ei ikinä kannattaisi alkaa tiirailemaan noita testejä. Siis aamulla tein eikä näkyny tavallisessa valossa mitään niin että ihan puhdas nega oli mielestäni. Nyt kuitenkin kun katoin auringonvalossa, niin näkyy viiva!! ARGH! On kyllä niiiiiin hailakka että kun otin kameralla kuvan niin ei näy siinä kun en voi ottaa tarpeeksi läheltä kun menee epäselväksi. Mutta tosiaan näen sen viivan ja mukamas ehkäpä jopa vähän väriä siinä. Voi miksi katsoin testiä uudestaan...
Ja kun kamerassa zoomaan ja liikutan sitten sitä kuvaa niin ihan näkee että siinä joku menee sivulle! Onpas nyt jännää... Mikähän testi toi oli, joku tommonen liuska pretest.fi:stä tilattu.
Sori omanapaisuus, mutta jännittää niin kovin :)
 
DirtyD testi on mammaksi.fi r-testi, herkkyys se 25 mIU/mL.Olen kuullu että ne erittäin herkät antaa vaan haamuja, ja taisin haamun esikosta saada semmosella testillä, kun taas apteekin omalla selkeen plussan.

Kaksi päivää melkein tauotta poltellu munasarjoja ja kohtua..todella kovet oviskivutkin oli tässä kierrossa..yleensä en tunne koko ovista muuta kuin limoista..
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin mielenkiinnolla seurataan tyty:n testejä :) Mietin just että olikohan mullakin vaan viivanpaikka mutta oli kyllä ihan eri näköinen kun tossa tytyn testissä... Voihan se silti olla. Koitan olla olematta liian optimisti, mutta vaikeaahan se on :) Varsinkin kun otin noi valokuvat niin nyt niitä tiirailen hyvin hyvin tarkkaan :)
 
Tervetuloa Majj :flower:

Mitä mieltä olette mammaksi.fi sivun ovulaatiotesteistä? Mä en saa niistä minkään sortin vahva viivaa tai sit mulla ei oo ovista lainkaan. Hailakan viivan saan lähes aina, muttei sen enempää. Alkaa ahistaa ottlohkosta pian :headwall: mix sitä ei vaan vois ottaa rennosti??????????
 
Heipä hei, saankos liittyä teidän joukkoonne.. Meidän pikkuneiti on 6kk ja pikkuhiljaa toiveena olisi sisarus hänelle. Yritys varmaan aloitamme kuukauden kahden päästä mutta olisi kiva päästä jo nyt porukkaan mukaan.
Ihan siksi ootamme ainakin sen yhden kierron koska esikoinen syntyi sektiolla.
Onko muita joilla on syntynyt? Tiedän etten raskaudu heti joten luultavasti neiti on jo 9kk ainakin kun plussa voisi jopa tullakkin. Haluisin kovasti alle 2v ikäeron!
 
Tytyn testailua mielenkiinnolla seuraillen!

Mä tilasin tänään ovistestejä raskauskeiju.fi:stä...olikohan edes ton niminen... :) No tilasin jo joskus puoli yhden aikaan ja siinä oli, että toimitus joka arkipäivä, jokohan ne huomenna jo ehtis tänne?! Vähän olis kyllä tarpeen, koska mulla on selkeitä ovislimoja tänään tullut, ovis testi on tummempi kun yleensä, mutta ei vielä kontrolliviivan vahvunen ja liuskoja on enää 2 jäljellä...!!! Eli toivotaan että ne tulee huomenna, koska saatan tänään joutua tehdä vielä toisen testin tossa illalla...:) Voikohan muuten tulla ovislimaa ilman ovista?! Jos se munasolu ei irtoakaan niin tuleeko silti nuo limat? Kun hormonipitosuudethan on kuitenkin kaikilla ihan yksilölliset. No mutta seuraillen siis. Eilen puuhailtiin, mutta pitää varmaan tänäänkin...ja huomenna...ja ylihuomenna... :LOL:
 
************Torstai 16.9.**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 42/26-34 *yk
Tinker_..................esikoinen 05/08.................kp 39/27-28 *yk11
waaka....................esikoinen 09/08................kp 37/72 *yk 7
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 33/32 yk 2
neito84...................poika 07/08......................kp 30/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09........................kp 30/28-30 *yk1
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 29/? *yk 1
Auneli.....................tyttö12/08........................kp 26/29/30 *yk2
Minsku82................poika09/04.......................kp 24/29 *yk 33
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 23/26-28 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 22/33 *yk 2
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 22/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 22/30-31 *yk 1
tyty86.....................tyttö 08/09.......................kp 22/29-34 *yk1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 21/28 *yk2
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 18/29-31 *yk 1
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 18/24-28 *yk 2
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 18/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 17/34-36 *yk 2
Kamomilla -81.........tyttö 12/08......................kp 16/42 *yk 11
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 15/28-30 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08.....................kp 15/23-25(-29) *yk2
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 14/28-30 *yk 3
skorpioni07.............poika 06/08.....................kp 14/30 *yk1
Annemari................tyttö 07...........................kp 10/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 9/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 9/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 7/29 *yk 4
Nepsus...................esikoinen 09/08................kp 5/29 *yk2
iines83.................. poika 10/09......................kp4/26-32 *yk3
Hannaliina..............tyttö 05/10........................kp 4/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 4/28-39 *yk 11
majj......................tyttö 06/08........................kp4/27-30 LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?
Viuhti10..................?.....................................kp?
tiitu87....................?......................................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005

HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Terve uusille :wave:

heidi-80 Miten herkkiä ne testit on? Eikös niissäkin ole eroja? Ehkä se ovis tulee sieltä hitaasti, mutta varmasti.

kukkaiskeiju Minä tilasin samasta puljusta, ja oli paketti heti seuraavana päivänä postilaatikossa, vaikka en asu edes missään lähellä kyseistä puljua. Ihmettelen vaan 1€ lisäpostimaksua, vaikka tilauksen piti tulla ilman postikuluja.

Tänään ja eilen on tuntunut alavatsassa nipistelyä, en kuvitellut, mutta voihan se olla jotain ihan muutakin. Huomasin myös vuodon muuttuneen kirkkaasta valkoisemmaksi, ja oikein lurahti pöksyyn aamulla. Toiveikkaana tietysti ajattelen sen liittyvän kiinnittymiseen, samoin kuin nipistelyt. Tänään on myös närästänyt kovasti, se oli ihan loppuraskauden oire esikoista odottaessa :LOL: Eikös sellaista oiretta voisi olla ihan hyvin jo nyt? :LOL:

Eikä heitellä niitä kirveitä kaivoon siellä!

DD
 
Ihan tosi nopee oman navan raportti ennenkun poika ehrää ja lähdetään liikenteeseen... Mulla on kans TAAS samoja r-oireita kun esikoissen alkuvaihessa, eli nipistelyä alavatsassa ja rinnat vähän turvonneet :LOL: nyt saadaan kaikki sitten nauraa taas kun täti sitten tulla tupsahtaakin. että näin... Ai niin kuinka aikasin ootte "parhaimmillaan" alottanu r-testeillä testaamaan? Varmemminhan se näkyy sillon ku menkkojen pitäis alkaa, mut tekis niin mieli jo testailla. Joku uusista kyseli onko kenellekään tehty sektiota niin mulle on ja sen takia ei hätäiltykään tän tokan kanssa, vaikkka sitä ei enää ihan nuoria ollakaan. :p
 
voi ompas ärsyttävää, kun mulla eilen aamulla oli selvät ovislimat, testit näytti tosiaan eilen ja toissapäivänä sellasta ok viivaa, mutta ei selkeästi positiivista ja eilen illalla kun tein niin olikin ihan hailu ja limoista ei oo enää tietoakaan... olikohan se edes ovis. No yritetty kuitenkin on, nyt ei auta kun ehkä vielä yrittää ja odotella ja jos nyt sais ne testit tänään :D

Pitäs lähteä tytön kanssa perhekerhon järjestämälle reissulle yhdelle laavulle, ja vettä tulee tietenkin kaatamalla...murrr....

Nunnu79: Mullakin on jo vähän huono olo...ja ovis tais olla...eilen?! ;)
 
Meidänkin poika syntyi kiireellisellä sectiolla (12/08), eikä myöskään olla ihan hirveesti tätä uutta raskauttaa kiirehditty. Ja vähän jännittää, miten toi napatyrä sitten jos tulis raskaaksi.. Ja muutenkin koin aika raskaaksi ensimmäiset puoli vuotta ja jälkeenpäin olen miettinyt, että luultavasti se sectio vaikeutti meidän alkutaivalta aika paljon. Olin aina pelännyt ajatusta olla maha auki hereillä siinä pöydällä ja niinhän siinä tietysti kävi. Sectioon meni, koska avautuminen jäi 6 cm luultavasti avotarjonnan takia ja pojan sykkeet oli aika huonot, itsellä oli kuumetta ja epi ei auttanut juuri mitään.

Noista testeistä..mä en hirveenä niihin kommentoi, koska ovistestejä en ole koskaan tehnyt ja en kai ala vielä niitä tekemäänkään. Kaksi tai kolme raskaus testiä olen tehnyt, joten niistäkään ei hirveästi ole kokemusta.

Mulla oli esikoisesta pari päivää menkkojen poisjäämisestä kuvotuksen tunne ja testasinkin vasta viikko menkkojen poisjäämisestä! Mikä tuntuu ihan mahdottamalta ajatukselta nyt odottaa noin kauan:D Ja siitähän se kuvotus sitten vaan kasvoi ja kasvoi.. Jälkeenpäin kun ajattelen, niin olisi pitänyt lähteä suosiolla silloinkin tiputukseen kun ei vesitippakaan pysynyt sisällä. Helpommalla olisi päässyt..mutta aina vaan ajattelee, että kyllä mä jaksan tämänkin.

Salaa täälläkin toivotaan, että raskaaks olis tässä kierrossa tultu..vaikka pahoin pelkään noiden tulehdusten takia. Miten sitä jaksaa kuukaudesta toiseen heilutella peittoja tähän tahtiin :)

Milja
 
Tänne ei mitään uutta.
Ovis olisi ihan nyt näinä päivinä ( sekä laskurin että omien tuntemusten perusteella ) mutta miestä ei kiinnosta.
Välillä tuntuu ettei meille ehkä ikinä sitä toista lasta tulekaan kun mies ei mitään tee asian eteen.
Ehkä mä sitten vaan olen jotenkin tosi epä-haluttava ( voi jessus mikä sana taas :D ) :headwall:
 
Tervetuloa uusille!
EN oo taas moneen päivään jaksanu käydä täällä, mut jospa tää tästä. Jotenkin on vaan sellanen olo et ei tästäkään kierrosta mitään tuu. Nyt on ovis käsillä, ja ollaan kyllä yritetty hyödyntää se mutta tiedä nyt..

Jospa tää olo tästä piristyis kun pääsee kohta jännäilemään.
 
Testi kokeilu jatkuu:LOL:..tänään aamupissistä dpo7 nega..ei edes kuivuttuaan tullu yhtään mitään..hmm..tää käy mielenkiitoseksi:D mikähän se eilinen testitulos oli...mutta eihän testiin kuulus vielä tullakkaan mitään, koska alkiohan kiinnittyy yleensä siinä dpo 7 aikohin ( jos siis raskaus ees alkaa) mutta sii katsellaan, mihin tää homma kallistuu..
 
Täällä on myös sektio alla (10/08), jouduttiin tekemään nukutuksessa hätäsektio napanuoraprolapsin takia (napanuora oli jäämässä lapsen pään ja synnytyskanavan väliin). Vähän jännittää miten vatsanahka kestää mahdollisen uuden raskauden, kun vatsassa on navasta häpykarvoihin asti pysty arpi ja se on vielä kehittänyt sellaista paksua punaista arpea. Kohdussa arpi on käsittääkseni kuitenkin vaakasuoraan kuten normaalissa sektiossakin.
 

Yhteistyössä