**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Menkat ei ole alkaneet joten kiertopäivistä ei ole tietoa.. Melkein samaassa veneessä ollaan Tiitu87, mulla oli tosin normaali synnytys, mutta meillä lapset on suurinpiirtein samanikäiset. Mullakin on toinen toiveissa mielellään alle 2v ikäerolla =)
 
kikka89 Tiedän tunteen, mies ei aiemmissa kierroissa oikein tajunnut, että seksiä pitäisi harrastaa joka toinen päivä ja mieluusti useamminkin ovulaation aikoihin. Oli todella turhauttavaa olla aina se ehdottava/viettelevä osapuoli. Tässä kierrossa mies onneksi tajusi vähän vietelläkin, mikä tekee seksistä heti paljon hauskempaa.

Milja Onko tulehdus parantunut hyvin? Minulla on vieläkin pelko kesäisen munuaisaltaantulehduksen jäljiltä, että uusii joko virtsatietulehdus tai molemmat. Se kierto oli aika lyhyt, kuukautiset alkoivat juuri samana päivänä, kun munuaisaltaantulehduksen oireet todella iskivät. Vuoto oli todella outoa, välillä loppu kokonaan, ja alkoi sitten taas. Sen takia en voi olla ajattelematta, olisinko ehkä ollut jopa raskaana, mutta meni sairauden takia kesken. No sillä on kai turha mieltää rasittaa.

Nyt on kuulkaa rinnat kipeät :LOL: eikä siis rintalihakset, vaan enemmänkin nännit. Viime kierrossahan rinnat olivat todella kipeät, nyt aloin miettiä jospa ne ovat kipeät joka kierrossa, mutta en ole vain sitä rekisteröinyt. Viime kuukautisissa olin huomaavinani ensimmäisenä päivänä melko ison hyytymän, se voi tietysti olla ihan mielikuvituksen tuotettakin. Ja jälleen kerran tullaan siihen, että menneen märehtiminen on ehkä kuitenkin turhaa.

Viime päivät ovat olleet melko raskaita esikoisen kanssa. Saa raivokohtauksia unissaankin, karjuu, itkee, potkii, lyö. Hereillä ollessa myös tavarat lentelevät eikä mitään pyyntöjä/käskyjä totella. Eikö uhmaikä lopu ikinä?? Hän on todella räiskähtelevä ja itsepäinen, niitä olen kai itsekin, joten yhdistelmä ei ole paras mahdollinen. Mielessä ovat pyörineen taas ne perinteiset ajatukset eli olenko huono ja epäonnistunut äiti, kannattaako toisesta lapsesta edes haaveilla jne jne.

Joko kukkaiskeijun testit tulivat?

DD kp19/28-32
 
Tervetuloa kaikille uusille.

Täällä mennään kp 28/26-28. Aamulla tein apteekin oman testin ja tulos oli nega. Mulla on kierrot pillereiden lopetuksen jälkeen ollut 26. Koko viikon on ollut sellainen olo että menkat alkaa, vatsa on kipea mutta mitään verta ei ole tullut. Nyt näyttää siltä kuin tulisi valkovuotoa. Perin outoa mulle. Oli täällä sitten odotellaan joko menkkoja ja tai maanantaita jolloin ajattelin testata uudelleen. Olin kyllä tänään aamulla melkein varma että saan testiin kaksi viivaa, koska kroppa on käyttäytynyt tosi oudosti jo monta päivää. Pettymys oli kyllä valtava kun oli aivan puhdas nega.
 
Dirty dancing: Minkä ikäinen sun esikoinen olikaan? Meidän 4v on aikamoinen tapaus, ollut jo siitä lähtien kun oma tahto alkoi löytyä. Naurattaa ihan välillä aina ne raivokohtaukset jotka alkaa sekunnin murto-osassa ja leppyy sit kuitenkin yhtä nopeasti. On kyllä hirveen tottelevainen ja kultainen lapsi, mutta raivo nousee pintaan aina ihan hetkessä. Mä oon kyl samanlainen, räjähdän ihan hetkessä ja lepyn myös. Mies onkin sanonu et on sillä hauska parivaljakko täällä, itse kun on rauhallisuuden perikuva..

Jaahas, mä oon viikonlopun aamuvuorossa ja oon aina niin hirveen väsyny niitten jälkeen etten illalla jaksa mitään(siis ihan illalla illalla) ja nyt pitäis viel yrittää kovasti saada hyödynnettyä tää kierto...mitähä siitäkin tulee..
 
Oi minsku, onnea!!!

Tässä mun ovistestit: Piti vähän halkoa noita kun en tosiaan olut varma ehtiikö ne uudet testit täks päiväks:)


Eihän nuo viivat kovin tummilta näytä, mutta selkeästi tummempia kun joskus muullon tekemäni. Muut oviksen merkit kuitenkin ollut melko selkeet, limat, kohdunnapukka vähän avoimempi kun muuten ja nippailu toisella puolella alavatsaa. Että en tiedä. Dirty dancing: tuli ne mun testit siis tänään ja tosiaan heti kokeilin, kuten kuvassa näkyy niin ei näytä yhtä vahvaa viiva kun toi toinen testi.
 
Viimeksi muokattu:
voih, kysyin tuolla toisessa ketjussa siltä asiantuntijalta, voiko ovislimaa tulla vaikka ei olis ovista ja se vastas että kyllä... :( Eli mulla ei luultavasti ole nyt oikeasti ovis vaikka kropan muut oireet niin kieliskin. Mutta viime kierrossa tuli jotain kp75 tai jotain sinnepäin, eli kyllä se ovis sieltä tulee kun maltan odotella... Toivottavasti ei ihan samanlainen mammuttikierto olis kun viimeks :( Ihan turhaan pupuiltiin... ;) :LOL:
 
Minsku82 onnittelut plussasta! Ihan selvä viivahan tuo on :)

Ja kaikille muillekkin oikein paljon plussatuulia!!!! Käyn melkeen päivittäin täällä lukemassa..mutta toivotaan että saisin olla tuolla toukokuisissa loppuun saakka.

Diipeli ja pieni 4+3
 
Tervetuloa uusille!! :) :flower:

Onnea minsku82.. :) :heart:

jännäilijöille b:)d lisää plussia... :)

kukkaiskeiju toivottvasti ei tulis mitää mega luokan kiertoa.. :hug:

tyty tulit sittenkin tänne.. :hug: mielenkiintoinen tuo sinun testaus.. saas nähä miten käy.. :D

Muillekin tädin kohdanneille :hug: ja tsempitykset uuteen kiertoon...

Täällä tänää kp3/28-32 ja yk 3, jos joku päivittää listaa... eipä tässä sen kummempia..uuteen kiertoon vaa...Kummastuttaa vaan et menkat on jo loppumassa..?! Ja yleensä ku alkavat niin on kipuja mut nyt ei ollu ja vuotokin on ollu vähäistä.. :confused:
 
Moi! Olen välillä käynyt lukemassa tätä ketjua ja voisinpa minäkin liittyä tänne! Siispä toista lasta toivoisin, keväällä lopetin pillereiden syönnin(melianet oli käytössä). Nyt kierrot heitelly 23-35 päivään että ei kovin säännölliset kyllä ole.. kp on nyt 2. Jos joku päivittelisi minutkin mukaan:)
 
Onnea Minskulle!! Tarrasukkia vissiin tavataan toivotella tässä vaiheessa =)

Tervetuloa t:nmuru ja muut uudet!

Kukkaiskeiju, kannattaa varmaan seurailla, alkaako kierto tasaantua ja jollei, niin sit harkita esimerkiksi teroluteja kiertoa tasaamaan. Tiedän miltä tuntuu, kun kierto venyy ja venyy, ja ovisoireita alkaa tulla useamman kerran kierrossa :headwall: Siinä helposti menee sit se oikea tärppihetki ohi (ja tulee pupuiltua turhaan ;) :LOL: )

Odottelen ens viikon lääkäriaikaa jo malttamattomana. Miehen piti tänään viedä simppanäyte klinikalle, mutta oli kuulemma homma mennyt vähän käsille :whistle: Maanantaiaamuna uus yritys :LOL: Ei kateeks käy.
 
Alkuun varovaiset onnittelut Minskulle :flower:

t:nmuru :wave:

Bretagne Esikoinen täyttää neljä vasta tammikuussa. Ilmeisesti uhmaikää pitää kestää vielä ainakin sinne asti tai pidempään. : / Kunpa meilläkin raivat kestäisivät vain hetken, mutta esikoinen on niin itsepäinen ja tunteittensa armoilla, ettei millään lepy, vaan jatkaa vaikka kuinka pitkään. Sanoisin olevani itse nopeasti leppyvä, vaikkakin räiskähtelevä. Esikoinen on ollut todella periksiantamaton härkäpää jo syntymästä asti. Vauvana piti kanniskella paljon, tai alkoi kitinä, joka lopulta voimistui raivostuneeksi itkuksi. En usko itkettämisen kasvattavan vauvasta tyytyväistä ja helppoa, joten vauvaa sitten kanniskeltiin ja pidettiin lähellä. Muiden vauvat viihtyivät esim. lattialla vaikka kuinka pitkään, mutta meidän vauva vaati syliin. Nukahtaminenkin oli vaikeaa ja esikoinen halusi öisinkin olla lähellä. Siksi meillä siirryttiin suosiolla takaisin perhepetiin pinnasänkykokeiluista. Öisin unisena haluan vain nukkua ja annan heti periksi kitisevälle lapselle.
Oikeastaan kaikki muu sujui hyvin, imetys oli helppoa ja hauskaa, vauva oli terve ym. Esikoisen luonne on ehdottomasti suurin syy miksi meillä ei olla edes harkittu toista aiemmin. Nyt on taas vaikea aika, toivottavasti menee pian ohi. Olen huomannut vaikeampien kausien tulevan ja menevän, tasaista uhmaa on jatkuvasti. En millään jaksaisi nyt päivittäisiä raivokohtauksia, oikkuilua ja tappelemista. Helpointa olisi kai antaa vain periksi joka asiassa, mutta siitäpä se helvetti vasta pääsisikin valloilleen. Tulipa taas pitkä sepustus :ashamed:

Aloinkin tässä miettiä onkohan minulla sittenkin PMS-oireita. Kiukuttaa ja itkettää, eikä esikoinen kyllä tee oloa yhtään helpommaksi. Ihmettelen vain alkaako PMS-oireet näin aikaisin, ennen en ole niihin kiinnittänyt niin tarkkaa huomiota, että olisin katsonut kalenterista mikä kp menossa. Vai olenko vain väsynyt ja surullinen esikoisen käytöksen vuoksi. Pinna on aivan liian kireällä ja se se vasta kiukuttaakin :LOL:

kukkaiskeiju Minulla ei ole mitään kokemusta pitkistä kierroista, joten en osaa sanoa mitään viisasta. Pidetään peukkuja että se ovis sieltä putkahtaa! Minulla samat Davidin testit näyttivät oviksen ihan selkeästi.

DD kp20/28-32
 
kiitos kaikille onniteluista tai varovaisista.. nyt vaan peukkuja ylös ja jokaisen iltaruokoukseen että menee loppuun asti!!!! kellekkään muulle ei oo kerrottu kun teille hyvät palstakaverit :D en halua sitä taas että saan kertoo että menikin kesken.. :'(

oireita ei oikeestaan ole jos pierut on niin se sit.. meinää ilmaa näyttäis olevan enemmänkuntarpeeks.. väsymystä havaittu mutta voi johtuu flunssast ja mahas niippailuja..??
 
Tulin tänne vanhaan pinoon kurkkimaan onko taas uusia plussanneita, jo onhan niitä :) , onnea kaikille. Ja samalla pitikurkkia Briannan tilannetta, vähiin käy kp:t, nyt kipin kapin nainen odotuspuolelle :D Kuten tietysti kaikki muutkin :)

(.) Tänään poksuu, joten saa tavallaan huokaista helpotuksesta. Np-ultra takana ja kaikki oli hyvin. Voikaa hyvin rakkaat ystävät!

-snowball ja tyyppi 12+0 POKS!
 
Täällä aamulla testattu jälleen nega. pöh. Eli eiköhän se täti sieltä kurvaa jossain välissä. Eilen jo oli koko ajan sellanen olo illalla että alkaa vuoto mutta eipä alkanukkaan vielä. Usein alkaa yöllä tai aamulla.

Onnea Minskulle :)
 

Yhteistyössä