**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Mut saa poistaa kokonaan listoilta. Alkaa käydä liian kovasti mielenpäälle tämä lapsen yritys, että nyt pidän taukoa palstailusta. En vaan jaksa käydä läpi samanlaista yritystä kuin esikoisen kanssa.
 
Onnea plussista :heart:

Mulla kp 19 eikä ovista näy ei kuulu. Olen Davidin testeillä tehny mut ei näy kuin haalea viiva silloin tällöin. Masentavaa :headwall: Pitäiskö seuraavax tilata muualta kun mammoista niit ovistestejä? Miten se sylkitesti toimii?
 
Tytylle hyvää matkaa, vaikka taidat olla jo poissa koneelta, tuu torstaina kertomaan kuulumiset!
Hemarille :hug:

Meillä myös mies on innoissaan kakkosen yrityksestä, mutta oviksesta ei kannata mennä puhumaan tai tulee "päänsärky" eikä petipuuhat kiinnosta, alkaa kai tulla painostuksen tunne, jos väkisin yrittää kammeta sänkyyn. Mies onneksi lämpenee petipuuhille muuten oikein mielellään eli jos vähissä vaatteissa (kuten eilen, jolloin olin bongaavinani ovislimaa, vaikka tää eka kierukan jälkeinen kierto onkin vähän sekava) kävelen isännän ohi ja katselen vähäsen vihjaavasti, niin on heti kyllä valmis kun partiopoika! :D
 
Viimeksi muokattu:
Tyty kyllä meillä mieskin sitä toista lasta haluaa, mutta hän tuntuu olevan sitä mieltä ettei lapsia tarvitse " tehdä " .
Helpompaahan se olisi itsellekin kun malttaisi olla näitä päiviä ja oireita tuijottelematta ja oikeasti mennä itsekin sillä TJOT-menetelmällä, mutta ei pysty...
Meillä oli siis jo esikoista tehdessä niin että jos erehdyin jotain vauvan-teko-puuhista vihjaamaan niin varmasti jäin ilman seksiä, mies oli väsynyt yms. eli kai siinä sitten tulee ns. " suorituspaineita " ja tosiaan kyllä mäkin mielummin vaan sitä olisin stressaamatta tätä koko hommaa..

Mutta toivoa vielä on...
Mies lähti pelaamaan lentopalloa ja usein urheilun jälkeen kiinnostaa noi pupuilutkin, että katsellaan tossa parin tunnin päästä.
 
Heidi: Mä tässä oon tsemppaillu pitkän kiertolaisia... Eli älä vielä luovuta! Mulla ei kans ovis testit näyttäny mitään kp16-18 kun mulla yleensä olis ovis, mutta kuten edellisellä sivulla on kuva, tulikinyhtäkkiä kp20 selkeä ovis!!! Eli älä vielä luovuta kuitenkaan, joskus käy näin. Mä tilasin nuo mun davidit raskauskeijusta.

Tytylle hyvää matkaa!

Meille ei mitään ihmeellistä uutta. Tytön kanssa käytiin tänään lääkärissä epämääräsen ihottuman kanssa ja pitäs kai huomenna viedä se sit allergiatesteihin. Mä niiiiin toivon, ettei se olis allerginen marsuille tai heinälle, miten muuten käy meidän poikien... :(
 
hih menin sit soittamaan äitiysneuvollaan ja sain ajan 18.10 :eek: miten niin hätähousu.. :ashamed:

:snotty: meillä on koko porukka räkätaudissa.. ja sitä täs oon miettiny että johtuuko nää ns. halut siitä vettä ja ruokaa vaik se ei maistu kun raudalle/verelle tulee sellanen maku suuhun kokoajan..

pahoittelut tädin kohdannelle.. :hug:
 
hih menin sit soittamaan äitiysneuvollaan ja sain ajan 18.10 :eek: miten niin hätähousu.. :ashamed:

:snotty: meillä on koko porukka räkätaudissa.. ja sitä täs oon miettiny että johtuuko nää ns. halut siitä vettä ja ruokaa vaik se ei maistu kun raudalle/verelle tulee sellanen maku suuhun kokoajan..

pahoittelut tädin kohdannelle.. :hug:
 
tyty86 Jopa minä näen näillä huonoilla silmilläni ja sottaisesta näytöstä haaleat viivat! Varovaiset onnittelut :flower:

tinker_ Minkä merkkinen sylkitesti sinulla on? Olen aloittanut harjoittelemaan Julia-sylkitestillä vasta tässä kierrossa.

heidi-80 Aloin testata sylkitestillä vasta oviksen aikoihin, sain näkyviin kuviota, mutta kyllä opettelu vei aikansa, aluksi tein testin monta kertaa päivässä. Nyt olen testannut orjallisesti joka aamu ihan mielenkiinnosta, enkä ole saanut mitään kuviota näkyviin, ne katosivat hissuksiin luiskatestin ovisplussan jälkeen. Itse päädyin Julia-sylkitestiin, koska siihen voi vaihtaa patterit ja on sen tähden pitkäikäsempi (alitajusesti kai pelkään raskaaksi tulemisen kestävän kauan).

kukkaiskeijulle energiaa ja iloa vällyvoimisteluun!

Täällä ei mitään erikoista. Tuntuu ettei ole pinna enää niin kovin kireällä kuin aiemmin, mutta saa nyt nähdä millä mielin kierto jatkuu. Rinnat ovat kipeät, alavatsaa nippailee, ruoka ei maistu, vaikka on nälkä, mutta mistä näistä nyt tietää, voivat vain enteillä menkkoja. Taidan testailla jo perjantaina, koska viikonloppuna on tiedossa kovasti juhlia. Jos tulee haamu, keksin jonkin hyvän tekosyyn olla juomatta (esim. kuskina miehelle) tai olen juovinani. Jos näyttää negaa tissuttelen yhden tai kaksi siideriä, oikeastaan tekee mielikin ottaa pari (huom! ei-raskaana-oire!). En jaksa tivailuja ja arvioivia katseita. Piilopullosta Pommacia kuohuviinilasiin? :LOL:

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä!

DD kp22/28-32 dpo6?
 
Täällä ei mitään uutta ja ihmeellistä.
Eilen ei päästy petipuuhiin, mies tuli kipeäksi ( siis oikeasti kipeäksi ) ja nyt on lääkärissä.
Eli tädin odottelua, ja voimien keräilyä uuteen kiertoon sitten vaaan..
 
Täällä vartutaan tätiä. Kyllä on sellainen tunne, ettei mulla ketään kyydissä ole. : /
Oon tässä pitkin kiertoa yrittäny tutkailla omia olotiloja, limoja sun muita oviksen bongaamisen toivossa. Mutta ei mulla kyllä oo mitään hajua näistä hommista. Nyt viime viikonloppuna limaa oli paljon ja halut olivat kohdallaan :p , mikä vois viitata ovikseen. Lisäksi huomasin kohdunsuun olevan auki. Mutta eihän mulla ovista voi kai olla sentään ihan noilla kiertopäivillä (31-33/28-38-?)...? Tai sitten mulla venyy kierrot entisestään johonki 45-47 päivään...

Mulla on kyllä aina ollut epäsäännölliset kierrot. 28 päivää oli pillereiden kanssa tietty, mutta nyt näin luomuna on ollu kyllä lähempänä tota 38 päivää. Esikoinen oli tärpännyt n. 40 päivän kierrosta. Hämmentää vaan tällanen odottelu. Pitäsköhän mun harkita jotain hormonihoitoa...?
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut negan saaneille ! :hug: Toivotaan parasta ens kierrossa !

Meillä mies on varmaan innokkaampi tällä hetkellä kun minä, tai siis juu toivon että raskautuisin pian, mutta on sellanen olo että voisinpa raskautua tästä vaan.. eli seksi ei hirveesti nyt kiinnosta, en tiedä johtuuko se siitä keskenmenosta vai mistä.. Viimeraskaus ( eli se mikä johti sit keskenmenoon ) raskauduin heti, ja silloinkiin pupuiltiin "vaan" kp 13/28-30 ja heti jäi kyytiläinen mukaan.

Dirty Dancing Jännät paikat sulla, toivotaan että sieltä se plussa pärähtäis :p

majj ja kp 9/28-30
 
majj: Mulla on ihan sama fiilis, voisimpa raskautua tästä vaan, ilman mitään pupuilua. Ei kiinnosta sitten niin pätkääkään :ashamed: Eipä kyllä miestäkään taida kiinnostaa. Oikein ahdistaa kun ajattelen ensi kiertoa ja sitä kun pitää taas keskellä kiertoa joka toinen päivä touhuta. Tässä kierrossa meni niin, että sanoin joka kerta et ihan pikainen sitten vaan, niin päästään nukkumaan. Romanttista, eikö? :)

Täällä ei kuulu tätiä, ei sitten millään. Testit on kuitenkin ollu niin negoja kuin vaan voi olla niin en edes testaa enää. Koko ajan sellainen olo että nyt alkaa vuotaa mutta ei vaan. Maha on kipeä ja kiertää ja on huono olo, eli just sellainen kuin on kun menkat alkaa. Mur. Jos huomenna ei ala niin tulee pidin kierto mitä ikinä on ollu!
 
************tiistai 21.9.10**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 47/26-34 *yk
waaka....................esikoinen 09/08................kp 42/72 *yk 7
neito84...................poika 07/08......................kp 35/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09........................kp 35/28-30 *yk1
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 34/? *yk 1
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 28/26-28 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 27/33 *yk 2
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 27/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 27/30-31 *yk 1
tyty86.....................tyttö 08/09.......................kp 27/29-34 *yk1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 26/28 *yk2
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 23/29-31 *yk 1
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 23/24-28 *yk 2
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 23/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 22/34-36 *yk 2
Kamomilla -81.........tyttö 12/08......................kp 21/42 *yk 11
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 20/28-30 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08.....................kp 20/23-25(-29) *yk2
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 19/28-30 *yk 3
skorpioni07.............poika 06/08.....................kp 19/30 *yk1
Tinker_..................esikoinen 05/08................kp 16/27-28 *yk12
Annemari................tyttö 07...........................kp 15/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 14/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 14/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 12/29 *yk 4
Nepsus...................esikoinen 09/08................kp 10/29 *yk2
iines83.................. poika 10/09......................kp9/26-32 *yk3
Hannaliina..............tyttö 05/10........................kp 9/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 9/28-39 *yk 11
majj......................tyttö 06/08........................kp9/27-30
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 7/32 yk 3
T:nmuru................esikoinen 7/06...................kp6/23-35*yk 1
LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........................kp?
tiitu87....................?............ ..........................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005

HAAMUILIJAT:
Tyty86

PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille :heart: Paljon teitä tuntui taas olevan!

Ja uusille kovasti tervetuloa!

Mä olen koittanut vähän "taustailla", ettei mene kaikki aika ja energia tähän "yrittämiseen". Vähän tuossa sivussa ikään kuin... No nyt siis kp 26/27(28), eikä vielä tätiä näy. Vähän kyllä on vihlonut alaselästä sillä tavalla, että eiköhän se sieltä tule. Petipuuhatkin jäi tässä kierrossa niin vähille, että ihme olisi, jos tärppäisi.

Toivotaan nyt kuitenkin;)
 
Pirttihirmu is back :kieh: ja tänään oli selkeää menkkakipua, ilman menkkoja. Kipu katosi onneksi yhtä nopeasti kuin tulikin. En kyllä ole mielestäni koskaan aiemmin kokenut noin selvää menkkakipua muuten kuin menkkojen ensimmäisenä päivänä. Mitähän tuolla kohdussa oikein tapahtuu? Tuleeko lapsi vai paska...eiku siis täti? ;)

Kiitos linkistä kukkaiskeiju, tosi mielenkiintoista luettavaa.

DD kp23/28-32
 
Täällä ollaan! EN ole kadonnut. lukemassa oon käyny mutten oo oikein jaksanu kirjoitella mitään.
Yritystä on kyllä ollu, mutten ole oikein saanut ovista bongattua, luulene että missasin sen sillon.
Menkat loistokkaasti jälleen myöhässä, ja sillon tosiaan ois ollu se gyne aika, mutta muistin väärin sen ajan kun olin hääräämässä kaupungilla. Käski soitella lähemmin marraskuun tienoilla,kun on niin pitkiä nuo jonot. Prkl!! :stick: huoh..

Pikkuinen olisi todella tervetullut, tuntuu niin haikealta kun tuntuu että kaikki läheiset ympärillä
sikiää päivä päivältä. Osa kehuskelee kuinka helposti he voivat tulla raskaaksi jne. :rolleyes:
mutta itellä se ei taida niin olla. Esikoinenkin oli puhdas "sattuma" ajatuksella, tulee jos on tullakseen.

PALJON onnea plussanneet!!! :flower:
 
Kiitos kukkaiskeiju linkistä! Kävin lukemassa, koskettavia tarinoita.
Henkilökohtasesti olen aina uskonut siihen, että lapsia tulee, kun asiasta vähiten stressaa. Mutta se, että en miettisi asiaa, alkaa olla pikkuhiljaa mahdotonta. Kohta varmaan pyörähtää käyntiin yk 5, kierrot mitä sattuu ja oviksista ei hajuakaan.

Mua surkuttaa, kun olisin toivonut lapset pienellä ikäerolla ja nyt kävi näin. Ensin isäntä ei uskaltanut alkaa lapsentekoon. Sitten kun viimein sain ukon käännytettyä, kävi heti tärppi. Tätä ihanaa tärppiä odotin rakkaudella tulevaksi 1½ kuukautta, kunnes rv 12+0 kaikki kääntyi päälaelleen, eikä meille suotukaan jouluvauvaa. Nyt tuntuu, ettei tärppiä käy uudelleen millään. Ehtiminen ja jaksaminen lapsentekopuuhiin on kortilla.

Lähipiirissä vauvauutisia satelee. "Oi kun ihanaa saada 2-2,5 vuoden ikäerolla lapset". Joo. Katkeruus omasta keskenmenokokemuksesta nousee pintaan. On se ihanaa. Mietin vaan, että mäkin voisin kohta puoliin jäädä varhennetulle äitiyslomalle. Jos voisin. Kiukuttaa. Varmaan PMS-oireita...taas. Tää puolikin vuotta on tuntunu pitkältä ajalta odottaa niitä kahta viivaa - siis kahta TOIMIVAA viivaa siihen testiin. :'( Anteeksi vuodatus.
 
Neito84Voimia :hug:
Kaikki plussanneet :flower:
Tänään aamulla tein raskaustestin ihan vaan että saisin jotain testata. Ja ainakin se näytti siltä että olis ollu nega/tosi haalee viivan alku :) No, ajattelinkin että tuskin se vielä näkyy, mutta aina voi testata! Esikoisesen kohdallakin näkyi tosi hailakka viiva vasta sinä päivänä kun mekkojen olis pitäny alkaa... Eli seuraavaksi testaan lauantaina ja pyrin välttämään kaiken laista turhaa haaveilua siihen asti (joo-o, tosi helppoa).
 
neito84, :hug:.
Mä tiedän ettei kenenkään plussa ole minulta pois, mutta toisina päivinä ne lannistavat niin kovasti. Että miksi hemmetissä se onnistuu muilla tuolleen vaan, ettei edes ovispäivänä paneudu asiaan lainkaan, mutta meillä vedetään se saakelin kierto putkeen joka päivä paljaalla, eikä mitään viivoja missään testeissä. Ja sitten vielä lähipiiri (äiti, sisko, mummo) vääntävät veistä haavassa, että miten sä oot noin hedelmätön, kyllä meidän suvussa naiset on sikiänny herkästi, äitikin aina heti kun kierukan poisti niin samasta kierrosta...
Netistä mä löydän vertaistukea, mutta ihan oikeaa livetukea on toisinaan vähän vaikea saada, sillä ihan itseään suojellakseen joutuu aina miettimään missä tilanteessa suunsa aukaisee.
 
Neito84 on siinä isommassa ikäerossa hyvätkin puolensa. Mukavaa, kun esikoinen on jo omatoiminen vauvan tullessa!

Nunnu-79 onnea, toivottavasti haamu vahvistuu!!

Kamomilla-81 kammoa miten ajattelematon lähipiiri sulla! Huoh. Älä välitä tuollaisista.

Täällä vähän mietityttää nyt tilanne kun olen lähdössä ystävän kanssa viikonloppureissulle ja asiaan kuuluisi luonnollisesti hyvä ruoka/viini. Nyt menossa siis kp 28/27-28. Hmm. Jos ei tätiä kuuluu, uskaltaakohan sitä viinejä maistella ja testata vasta reissun jälkeen? Älkää nyt kivittäköä mua kuitenkaan...
 
Hemari: Juu tutulta kuulostaa ! ;) ..Tai varsinkin se aloittaminen on se vaikein juttu, mutta jos mies saa mut taivuteltua hommiin, onhan se loppupeleissä kivaa, mutta .. :D
Äläkä vielä heitä toivoa pois, voihan sieltä vielä myöhäinen plussa pärähtää ! :hug:

Collins: Kai sitä esim. yhden lasin voi ottaa ? Juot sitä koko illan, tai sanot että maha kipeä tms. ei huvita juoda . :)
 

Yhteistyössä