kikka89 Tiedän tunteen, mies ei aiemmissa kierroissa oikein tajunnut, että seksiä pitäisi harrastaa joka toinen päivä ja mieluusti useamminkin ovulaation aikoihin. Oli todella turhauttavaa olla aina se ehdottava/viettelevä osapuoli. Tässä kierrossa mies onneksi tajusi vähän vietelläkin, mikä tekee seksistä heti paljon hauskempaa.
Milja Onko tulehdus parantunut hyvin? Minulla on vieläkin pelko kesäisen munuaisaltaantulehduksen jäljiltä, että uusii joko virtsatietulehdus tai molemmat. Se kierto oli aika lyhyt, kuukautiset alkoivat juuri samana päivänä, kun munuaisaltaantulehduksen oireet todella iskivät. Vuoto oli todella outoa, välillä loppu kokonaan, ja alkoi sitten taas. Sen takia en voi olla ajattelematta, olisinko ehkä ollut jopa raskaana, mutta meni sairauden takia kesken. No sillä on kai turha mieltää rasittaa.
Nyt on kuulkaa rinnat kipeät
eikä siis rintalihakset, vaan enemmänkin nännit. Viime kierrossahan rinnat olivat todella kipeät, nyt aloin miettiä jospa ne ovat kipeät joka kierrossa, mutta en ole vain sitä rekisteröinyt. Viime kuukautisissa olin huomaavinani ensimmäisenä päivänä melko ison hyytymän, se voi tietysti olla ihan mielikuvituksen tuotettakin. Ja jälleen kerran tullaan siihen, että menneen märehtiminen on ehkä kuitenkin turhaa.
Viime päivät ovat olleet melko raskaita esikoisen kanssa. Saa raivokohtauksia unissaankin, karjuu, itkee, potkii, lyö. Hereillä ollessa myös tavarat lentelevät eikä mitään pyyntöjä/käskyjä totella. Eikö uhmaikä lopu ikinä?? Hän on todella räiskähtelevä ja itsepäinen, niitä olen kai itsekin, joten yhdistelmä ei ole paras mahdollinen. Mielessä ovat pyörineen taas ne perinteiset ajatukset eli olenko huono ja epäonnistunut äiti, kannattaako toisesta lapsesta edes haaveilla jne jne.
Joko
kukkaiskeijun testit tulivat?
DD kp19/28-32