**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Vouhis: Odottavan aika on todella pitkä, mutta tsemppiä, kyllä se sieltä tulee ja pääset kunnolla sit jännäämään :D

Dd: Mullakin tulee vielä pari tippaa maitoa jos puristaa ja oon lopettanut imetyksen n. 2kk sitten, vähän reilukin. Meillä lopetettiin alkuun yötissi kun neiti oli 9kk. 3 yötä siinä meni miehellä sen kanssa valvoessa. Sitten rauhottui jo tuttiin ja mä pääsin viereen nukkumaan ja sen jälkeen on mennyt ilman mutinoita yöt. Päivä imetyksen lopetin tosiaan kun tyttö oli vajaa 1v 1kk kun se alko olla niin hätästä yks imu, pois, toinen imu, leikkimään, taas yks imu... Eikä oikeastaan ollut vaikeaa tytölle yhtään, pari kertaa taputteli tissiä, mutta ei muuta.

).( Mä en tiedä pitäskö mun nyt luovuttaa tän stressittömyyden suhteen ja vilkasta mun kiertopäivät tai jotain, vaikka ei kai sillä enää ole väliä. Tänään ja eilen on ollut ihan valtavat ovislimat (ollut selkeää ovislimaa kyllä jo useamman päivän, mutta nyt oikein jättilöntti) :D Ja mies on työmatkalla...eli jos mulla olikin eilen tai tänään ovis niin toivotaan, että miehen siittiöt elää ainakin sen 3 päivää niin voisi olla mahikset meilläkin. Tai sitten ei...äh, taidan jatkaa tätä "stressittömyyttä" kuitenkin ja ajatella nyt vaan, että ollut ja mennyt turha sitä enää on murehtia. Nyt ei kuitenkaan enää ehdi asialle mitään tehdä kun mieskin tulee vasta huomenna kotiin. Olkoon koko yritys tässä kierrossa...Ihmeen hyvin tää manipulointi muuten toimii... :D
 
***********Tiistai 18.10.2010**************

MUKANA:

Collins....................tyttö 12/06................... kp 55/27 *yk2
MonalizaQ...............poika 08/09................. kp 54/28 *yk2
Annemari................tyttö 07....................... kp 44/? *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09................... kp 35/32 yk 3
hemari...................tyttö 10/09................... kp 28/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09................... kp 28/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08................. kp 28/36 *yk 2
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 26/29-34 *yk2
Dirty Dancing..........esikoinen 07................. kp 25/26-32 *yk 6
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 25/30-40*yk 8
Milja-85..................poika 12/08................. kp 24/30-31 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08................. kp 23/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09................... kp 21/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05................. kp 20/30 *yk 3
Tinttu.....................poika 11/08................. kp 17/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 16/27-28 *yk 13
Kinkula....................poika 09/09................ kp 15/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................. kp 14/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08................... kp 10/28-30 *yk2
skorpioni07.............poika 06/08................. kp 4/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08................. kp 3/27-30 ja yk 4.
iines83.................. poika 10/09................. kp 3/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 2/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03................. kp 1/29 *yk1
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu:neito84 (yk4),Bretagne (yk3), Nepsus (yk2) Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti meni päivitys oikein. Kertokaa, jos pitää korjata!
Ai miten niin odottelee malttamattomana päivien kulumista ja sen takia on koko ajan päivittämässä? :whistle: Jos täti on tullakseen, tulkoot mahd.pian, niin pääsee uutta ovista odottamaan. Mikäli ei ole tullakseen, niin kohta pääsen kokeilemaan raskaustestiä, ja silloinkin saisi päivät kulua sukkelaan.
 
Kiitos DD ahkerasta päivittelystä :)

Kylläpäs mä olen jo korkealla listalla! Hui! Tässä kierrossa ei kyllä paljon mahiksia raskautumiseen ole, joten lähinnä vaan toivon et täti ei kurvaa just huomenna paikalle kun on tulossa vieraita... Sitten pitää kyllä vieraat perua, niin kamalat kivut on aina.

Brianna ja Kristiina onkin samoissa päivissä ku minä :) Mikäs teidän tilanne on?

Tänään siis dpo9. Mites se muuten on, jos siis koittaa ovistestillä testailla raskautta, niin onko siinä niin että pitää viivojen olla yhtä paksut? ( Ovistestejä on paljon, raskaustestejä vaan 1 :) ) Vaikka eihän se niin luotettavaa ole, onko jollain kokemusta?
 
laskeskelin tuossa kiertopäiviäni ja mulla näyttäisi nyt olevan 23/23-25, eli tuossa listassa on jossain vaiheessa mulle tullu +1 pv. Jos joku jaksaa niin voi korjata, mutta ei haittaa vaikka se nyt olisikin päivän vinossa :)

Oon ihan varma etten oo raskaana ja että menkat alkaa nyt just. : / Jotenkin on vaan ei-raskas olo :headwall: . Tylsää!
 
Hemari mulla olis ens kuussa pyöreät 30v täynnä ja oon suunnitellut kovasti railakkaita juhlia ja salaa toivonut että tästä kierrosta ei tärppäis kun on jo kohta 6kk vauva-uutista odotettu. Mut kaipa se nyt sitten on tämä kuukausi mistä plussataan :)
Ja jos niin käy niin ei haittaa yhtään et jää juhlat juhlimatta, Onhan se vauva kuitenkin mieluisampi asia kuin ikääntyminen!:D

Niin ja oloja on, mutta niihin ei paree luottaa.

Testiä en mene ostamaan ennen kuin ollaan selvästi myöhässä.

Mites itte onkos tuntemuksia?
 
hei vaan kaikille.. :)

Täällä mennää kp 20/30 ja ihme fiiliksiä ollut nyt viikon...:O
Ensin neljä päivää outo paine alavatsas ja närästys riesana.. :(
Me ollaan oltu terveinä onneks,joku sitä tuolla aikaisemmin kyseli..
Nyt pakko mennä tekee ruokaa mut tuun viel myöhemmin kirjoittelee meidän kuulumisia.

Halit tädin kohdanneille!! :hug:
Onnea plussanneille!:heart: Tarrasukkia ja vauvaliimaa!!
 
No täällä on tilanne kp 2/30 yk3:ashamed:
Harmittaa ihan pirusti koska olin ihan varman että nyt tärppäs, koska tuli se hiton haamukin minkä se apteekkarikin näki!!:'(
No kohti seuraavaa ovta. Nyt jos koittas ottaa vähän rennommin.:)

Onnea ja kovia plussatuulia teidän kiertoihin.:heart:
 
Hannaliina :hug:

Briannalle jo etukäteen onnea kolmekymppisistä :) Itsellä ei mitään sen kummempia tuntemuksia. On mukamas vilu ja ekstraväsy ja tänään rinnatki kipeet mut nää on näitä. Mä en kyllä tippaakaan luota omiin tuntemuksiin, varsinkin kun esikoisesta ei ollu yhtikäs mitään oireita ennen plussaa, ja se johtu siitä, että en ehtiny niitä oireita kehitellä kun oltiin viikko Kreikassa ja plussasin vasta siellä :D
 
Täytyi vielä tulla kommentoimaan DD:lle maidontulosta,että huomasinkin heti kirjoitettuani,että olit lopettanut imetyksen jo ajat sitten ja poistin koko kysymyksen. En huomannut ollenkaan,että olit "linjoilla" ja vastasit saman tien. Ajattelin,että kukaan ei ehtinyt edes nähdä koko tekstiä. :D

Mutta joo... Siis selvennykseksi vielä,että mulla tosiaan tulee puristamalla vieläkin maitoa (nimenomaan sellaista "paksua") ja oon lopettanu imetyksen n. 6kk sitten.
 
Voi ankeeta! Tissittelyn vähennys ei oikein ota onnistuakseen. Eilen yritin puoli tuntia nukuttaa poikaa päiväunille ilman tissiä ja sitten luovutin ja jätkä nukahti heti tissi suuhun. Yöllä heräsi KOLME kertaa itkeskelemään (yks hammas tulossa) ja mikään muu kuin tissi ei kelvannut.

Eilen kp15 harrastettiin seksiä mutta tällä imetysmäärällä on ihan turha edes toivoa mitään :(.

Miten te olette vieroittaneet tällaiset isommat tissitakiaiset? Pitääkö tässä vaan alkaa huudattaa ja olla kylmästi antamatta tissiä, periaatteella että kyllä se sitten joskus nukahtaa taas :(?

Anteeksi omanapaisuus! Onnea ja menestystä plussanneille ja halit tädin yllättäneille, sais pysyä poissa koko täti tästedes meillä kaikilla!!
 
hmm..täällä ei mitään tuntemuksia.. eli tänään vissin dpo 5 menossa. Mies just eilen sanoi, että tuskin se vauva tulee tälläsellä stressiä, jospa jouluun mennessä tärppäis kun elämä tasaantuu.
Ollaan oltu nyt kolme viikkoa remonttia karussa minun äidillä ja ensi viikoksi vielä siirrytään miehen siskon luoksi (jonka kanssa en ole ihan hirveän tuttavallinen)..ja poikakin joutuu ensi viikolla kolmeksi päivää varahoitoon elämänsä ensimmäistä kertaa päiväkotiin!! mitenkähän sekaisin poikakin on..

toivon tietysti, että tärppäis nyt kun saatiin hyödynnettyä ovis niin hyvin. mutta ei vaan oo mitään tuntemuksia..

Milja
 
Voimahaleja paljon Hannaliina :hug: :hug:

Tiedän miltä susta tuntuu, ite luulin kanssa olevani raskaana kun haalea plussa tuli, mut niin kävi et menkat alkokin. Melkein pari vkoa meni yli kierron ennen tätiä. Toivottavasti sit ens kuussa kaikilla meillä nappaisi ;)
 
Onnea taas plussanneille, ihanaa kun koko ajan tulee uusia:heart:

Ihan pikapikaa vaan kysymys teille jotka ovista tikutatte. Eli, kuin monta päivää ovisplussa näkyy? En siis tarkota testissä, vaan jos testaa jokapäivä, ja saa ovisplussan, niin tuleeko se plussa seuraavanakin päivänä yhtä vahvana? Mulla on nyt kolmatta päivää niin ovisplussa kun vaan voi olla, tulee heti näkyviin ja on vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Siis montako päivää mä nyt sitten ovuloin?:D Viime kierrossa en saanu ollenkaan ovisplussaa,nyt sit vissiin senkin edestä..
 
kinkula: Luulen, etta meilla onnistui imettamisen lopettaminen helposti juuri sen takia kun ajoitin sen "hammastelun" valiin. Tamakin poika oli sellainen takiainen ja kitisija varsinkin hampaiden puhkeamisen aikaan etta en saanut oisin tai iltaisin muulla nukkumaan kuin tissilla. Tissi oli tutti. Niin arsyttavaa kuin se odottaminen on, saatat paasta huomattavasti helpommalla jos odotat kunnes se hammas on puhjennut. Onneksi meilla sattui kuukausi hampaiden valiin niin ei ollut se hairitsemassa lopettamista. Toivottavasti se hammas siella puhkeaa pian!!!!

Pahoittelut tadista Hannaliina!

Testailuaddiktio on valloillaan ja menin sitten tilaamaan ovisliuskoja....
 
***********Keskiviikko 19.10.2010**************

MUKANA:

Collins....................tyttö 12/06................... kp 56/27 *yk2
MonalizaQ...............poika 08/09................. kp 55/28 *yk2
Annemari................tyttö 07....................... kp 45/? *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09................... kp 36/32 yk 3
hemari...................tyttö 10/09................... kp 29/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09................... kp 29/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08................. kp 29/36 *yk 2
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 27/29-34 *yk2
Dirty Dancing..........esikoinen 07................. kp 26/26-32 *yk 6
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 26/30-40*yk 8
Milja-85..................poika 12/08................. kp 25/30-31 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08................. kp 24/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09................... kp 22/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05................. kp 21/30 *yk 3
Tinttu.....................poika 11/08................. kp 18/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 17/27-28 *yk 13
Kinkula....................poika 09/09................ kp 16/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................. kp 15/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08................... kp 11/28-30 *yk2
skorpioni07.............poika 06/08................. kp 5/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08................. kp 4/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09................. kp 4/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 3/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03................. kp 2/29 *yk1
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu:neito84 (yk4),Bretagne (yk3), Nepsus (yk2) Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Tuossa taas uutta listaa.

Hemarillekiitos onnitteluista.

Ninnuli mulla on hieman myöhemmin, vasta 13 päivä ja tosissaan isot juhlat on tulossa.

Kinkula meillä yötissittelyt vaati tosiaan sen kolmen yön huutamisen....Ei ollut hauskaa, mut ei ollut hauskaa heräillä 2h välein kun toinen haluu tissiä. Kaikki kuumeilut ja hampaat tietty vaikeutti asiaa, kun silloin oli tissi ainoa mikä auttoi. Mut sitkeyttä vaan nainen! Kyllä se jossain vaiheessa lopettaa imemisen. :D
 
Oho, ovisttestissä viiva!! Ei aivan yhtä vahva kuin kontrolli, mutta hyvin liki! Jee!! Eilen siis pantiin siementä vakoon ja tänään pitänee varmistella. Jos vaika ovis tapahtuisi sittenkin?

Tinttu, en kyllä tiedä kuinka pitkään ovis näkyy plussana testissä.. luulisi, että max pari päivää? Tai toisaalta mikä ettei ne hormonitasot voi oviksen jälkeen olla koholla jonkun aikaa, saatika sitten jos olis tärppi käyny ;)??
 
Pitihän se testi tehdä. Kesken työpäivän herkällä testillä antoi hyvin selvän plussan. Toivottavasti tämä pysyy kyydissä pidempään kuin se kesäkuinen yritys....


Niin, että tulee kuivat 30v bileet, mutta ei haittaa!! Vauvalla oli lupa tulla kun tahtoo ja hän tahtoo syntyä 29.6.2011. Tosin varmasti menee heinäkuulle...

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!:heart:
 

Yhteistyössä