**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Moi!

Tulin vaan ilmottelemaan että täällä ollaan vielä! Käyn lueskelemassa usein mutta on huono kirjoittaa kun ei oikeen tapahdu mitään.
Valkovuoto on kyllä vähän vetisempää kun ennen mutta silti vielä jatkunu suht runsaana.
Tänään tehtiin pienen pieni lenkki ja alko vihlomaan vasemmalta alavatsasta. (erillainen kipu kun kunto ei kestä B) ) Viimeviikolla oli kipuja ainoastaan oikealla :eek: Ei siis aavistustakaan mitä tapahtuu, mutta mieskin muisti viime kerrasta että vatsaan sattu aina ku käveltii jossai. Seksi tekee kipeää sieltä jostain emättimen pohjalta. Voikohan tää nyt olla sitä?? Testit näyttää negaa...vielä.. Mies on ollu muute pitkästä aikaa oikeen hulluna mussa kiinni.. tuoksunkohan hedelmälliseltä ilman ehkäsyä.. hassua :LOL:

Ei oo plussia kuulunu.. :whistle:
Auneli: Puhutaan että toinen tulee helposti jos ensimmäisellä kerralla kesti. Toivotaan ainakin =)
 
:flower: Plussanneille onnea:heart:

Täälläpäin ei mitään uutta, vatsa outo, ja nippaileva ja eilen olin pahoinvoiva, kun mietin hampurilaista :D Mutta en kehittele itselleni mitään typeriä oireita, itselleen saa kuviteltua vaikka millasen raskauden tässä muutamassa päivässä, että sitten putoaa aikas korkealta. Eli en testaile ennenku on myöhässä ja en usko, että ovat myöhässä.
 
Tänään olisi sitten kp 7 ja vuoto loppui eilen ihan kunnolla ( kun viimeinen päivä tulee sellaista ihme tuhrua pyyhkiessä )
Nyt sitten täytyy yrittää miestä vähän lämmitellä noihin peiton heilutus puuhiin ( vaikka tosin eipä meillä peitto heilu kun neiti nukkuu meidän makuuhuoneessa ja sänky natisee, siispä on siirrytty sohvalle noihin puuhiin ;) )

Meillä mies vaan kuuluu siihen kategoriaan että jos mä alan jostain oviksesta yms puhumaan, niin lähtee ne viimeisetkin halut, mutta meillähän nyt muutenkin mennään sillä tulee-jos-on-tullakseen-periaatteella ( just joo... :whistle: )

Ja tosiaan mä myös kuulun niihin jotka löytää ne kaikki mahdolliset, ja mahdottomat, raskausoireet ennen menkkojen alkua...
Viimeksi tosin kahvi ällötti tosi paljon jo ennen testaamista, mutta sitä oiretta ei ole juurikaan näkynyt, jospa se olisi sitten sellainen " varma " merkki :D
 
Meil on nyt viimeset päivät ihan kunnolla yritetty :D vaikka mies onkin tehny pitkää päivää töissä. Jospa se nyt tärppäis...

Tervetuloa uusille!
Collins, meidän esikoinen on nelivuotias, joten meilläkin tälläistä hieman pidempää ikäeroa on siis tiedossa.

Maha on ollut oudon tuntuinen jo pari päivää, ihan kun ei ois oma maha. Jotenkin sellanen pistelevä ja inhottavan tuntuinen. Nyt siis kp 16/28, joten kohta jännäily alkaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bretagne:
Meil on nyt viimeset päivät ihan kunnolla yritetty :D vaikka mies onkin tehny pitkää päivää töissä. Jospa se nyt tärppäis...

Tervetuloa uusille!
Collins, meidän esikoinen on nelivuotias, joten meilläkin tälläistä hieman pidempää ikäeroa on siis tiedossa.

Maha on ollut oudon tuntuinen jo pari päivää, ihan kun ei ois oma maha. Jotenkin sellanen pistelevä ja inhottavan tuntuinen. Nyt siis kp 16/28, joten kohta jännäily alkaa..
Hauskaa! Kurkkasin tuolta aiemmista, että siinäkin mielessä samanlainen tilanne, että esikoisen oli tarkoitus jäädä ainoaksi. Mutta jostain se sieltä takaraivosta lähti ajatus vielä vauvasta :heart: Ja kun ikää on jo 34, saisi tulla jo melko pikaiseen :wave:
 
Tervetuloa uusille.. :) :flower:

hemari täällä imetetään vielä pari kolme kertaa päivässä. menkat tullu suht säännöllisesti nyt synnytyksen ja pillereiden lopetuksen jälkeen. Suunnilleen samoissa kp ku ennen esikoista.

Meitä taitaa olla aika moni jolla esikoinen synytyny 09-11/09.. Täällä siis tytteli 11/09.. :)
Kiva et on muita jolla samanikäisiä.. :)

(.) täti pakkailee kamojaan.. ihmeellinen tää loppu ku ruskeeta tuhrua tulee.. :/ nyt siis kp 5/32? eipä sen kummosempia tänne siis..
 
teddybear: Mä myös imetän ton pari kolme kertaa vielä. Kohta kyllä lopetan senkin, kun tyttö täyttää vuoden. Toivottavasti viimeistään sitten normalisoituisi. Meillä mies on jo pitkään toivonut pikkukakkosta, mutta mulla tää vauvakuume iski parisen viikkoa sitten :) Sitä ennen en yhtään halunnut toista alkaa odottelemaan. Sen verran työntäyteistä arkea eletään.

Täällä kp 2/34-36 ja ihan kamala olo :( Aikasemmin kivut kesti päivän, nyt näköjään jatkuu pidempään, pöh.
 
hemari ja collins tervetuloa mukaan jännäämään. :hug:

Täällä taitaa olla kierron puoliväli käsillä. Pitäisi orientoitua petikammaripuuhiin, mutta puhti on ihan poissa. Töissä hirveä kiire, kun aloitin uudessa paikassa jne. Ja en kertakaikkiaan ymmärrä, mikä flunssakierre mulle on nyt iskenyt. Just toivuin alle viikko sitten kivasta noin 3 vko:a kestäneestä taudista. Nyt tuntuu, että olis uusi flunssa iskemässä. Ei voi olla totta! |O
 
Kiitos, on hauskaa olla täällä mukana :)

Mä olen jo kehittänyt jos jonkinlaisia oireita juilimisineen ja kiinnitymiskipuineen. Mutta tuskinpa tässä nyt ekasta yrityskierrosta tärppää... Kesävauva olisi kyllä ihana :heart: mutta toki minä tahansa vuodenaikana on tervetullut...

Pikaista paranemista juuri, nappaa vähän c-vitamiinia ja lepäile, josko olo rauhoittuisi. Nyt on paljon flunssaa jo liikenteessä.
 
Iltaa ja tervetuloa uudet. Mä alan tosiaan olla jo pysyväiskalustoa...

Alkuperäinen kirjoittaja iines83:
MT79 Voi itku! Teillä se pieni ei ihan helpolla tarraa mukaan. :( :hug: Onko teillä ollut harkinnassa jo jonkunmoisiin hoitoihin meno? Terolutihan sulla jo oli käytössä.
On tässä mietitty, että pitäiskö tilannetta alkaa tutkia, vai vielä yrittää näillä... Varmaan tuo epäsäännöllinen kierto on yksi haittatekijä. En oikein edes tiedä, mihin tässä pitäis ottaa yhteyttä, terkkarin omalääkäriin, neuvolaan vai johonkin erityisklinikalle?!
 
Collins Tervetuloa joukkoomme jännäilemään! :wave:

MT79 Mä en tiedä missä kunnallisella puolella(neuvola, oma lääkäri...) tota alettais ruotia, mutta ite henkilökohtaisesti tossa tilanteessa kääntyisin ensin vaikka ihan yksityisen gynen puoleen. Luulis, että sieltä osais ohjata sitten oikeeseen suuntaan - mikä se sitten ikinä onkaan. Jaksamista teille molemmille! :hug:

).( Jep, jep... Olihan säälittävät menkat. Toissa päivänä siis myöhään illalla alkoi tuhrulla, eilisen päivän pärjäsin kolmella siteellä, illalla "vuoto" oli ihan mustanpunaista hyytelöä, yöllä ei tullut kuin pikkusormen kokoinen loraus ja tänään olen selvinnyt puhtaalla pikkuhousunsuojalla. Ainoastaan vessakäynnillä on paperi värjäytynyt rusehtavan punaiseksi. :eek:
Noh, olihan toi jo parempi suoritus, kuin eka kerta synnytyksen jälkeen. Toki pitää mun sen verran paljastaa, että ennen esikoisen odotusaikaa mun menkat kesti maksimissaankin neljä päivää tuhruineen. 1,5 päivää vuodin "kunnolla"(siis omasta mielestä... muiden kertomusten perusteella pitäis kuulemma ryöpytä ihan hulluna!) ja loput päivät pärjäsinkin pikkuhousun suojalla. Öisin käytin suojaa vain ekana yönä. Mistään menkkakivuista en ole koskaan kärsinyt. En nytkään. Ainut minkä huomasin eilen, että jotain pientä "möylintää" mahassa oli...

Nyt kun ton tohon kirjotin, niin totesin mielessäni, että ehkä nää nyt sit on mulle kuitenkin ihan normaalit menkat..? Toivottavasti! En yhtään kyllä panis pahakseni, jos vaan kaikki on raskautumista ajatellen kunnossa! :)
 
************Perjantai 20.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 73/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 69/31 *yk 2
Colatin..................poika 02/2005...................kp 41/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 38/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 35/29-39 *yk 9
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 32/ 25 * yk 4
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 31/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 30/42 *yk 10
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 30/? *yk 1
Minsku82................poika 09/04......................kp 30/29 *yk32
rocket...................poika 04/10.......................kp 21/28 *yk ?
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 18/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 17/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 17/28 *yk1
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 22/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 18/29 *yk 3
Bretagne..............poika 06/06......................kp 17/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 16/29 *yk 5
Sanmoc...............poika 01/08.......................kp 15/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 13/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 5/28-30*yk 2
waaka...................esikoinen 09/08................kp 3/72 *yk 7
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
Nunnu-79 ...................................................kp 12/25
Diipeli....................poika 10/07......................kp 3/29-31 *yk1?
TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
Nostin ton listan tälle päivälle mutta voisko joku tai voisitteko laittaa noi öö kiertopäivät oikein.. en kerenny laittaa uusiks..

Mä voin päivitellä sen. eli laita mulle y:nä viestii että ei tuu 10erilistaa..
 
MT79: Mä kans lähtisin yksityisen gynen puolelle. Ei ainakaan tarvi haaskata aikaansa. Ja samalla kuulisit että kannattaako sun olla huolissaan vai onko vielä ihan normaalia koko touhu. Koittakaa jaksaa, vaikka varmasti onkin mieli maassa. :hug:

Iines84: Mulla on kans aina ollu melko niukat menkat. Ei nyt ehkä ihan noin niukat, mutta ei nyt kaukanakaan. Yleensä ne kesti/kestää 4-5 päivää ja 2 päivää on sellasta oikeeta vuotoa. Enkä kans oo koskaan kärsiny menkkakivuista.

).( Viikonloppuna netin laskureitten mukaan pitäis olla ovis ja täällä on sitä pari kertaa jaksettu hyödyntää. Vaikka yritetään nyt suhtautua asiaan sillä TJOT meiningillä. nyt siis kp 12/25
 
eli täällä tänään 3/29-31. Ja yk2 pärähti käyntiin. En oo oikeestaan ees ollukkaan niin maassa mitä ajattelin =) Täytyy vain uskoa ja toivoa että lapsi tulee sitten kun on sen aika ja jos multa kysytään ni sen aika on nyt :D
Pahoittelut en ole ehtinyt lukea edes muiden kommentteja,jotenki niin kiire ollu pari päivää etten oo koneella ehtiny käydä, mutta ilmeisesti uusia on tullut mukaan joten tervetuloa minunkin puolesta! :wave:
Ollaan lähössä reissuun niin palailen asiaan varmaan vasta ti tai ke mutta toivotan kaikille oikein paljon PLUSSAONNEA! :heart:
 
Tää on kyllä hermostuttavaa tää 'odottaminen' :kieh: Varsinki ku ei oo mitään käryä miten se ihan alku meni esikon kans. Olin jo viikolla 7 ku alko aamupahoinvointi ja vasta sit tajusin että voisin ehkä olla raskaana :LOL:
 
Näyttäis mulla olevan tossa listassa väärä kp, taisin laskea sen itse alunperin pieleen. Että jos joku vois päivittää, että nyt olis menossa kp 27.

Kaikenlaisia "oireita" täällä kuvitellaan, mutta ainoa todellinen oire voisi olla tuo menkkamainen kipu, mutta sehän voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Ärsyttää, kun on niin pitkät kierrot, niin joutuu niin kauan piinailemaan!

-itkuiita-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
joo lista on todellakin jäljessä koska toi lista oli 13.päivän listä sen jälkeen ei oo listaa päivitetty mä yritin aamul mut en sit muistanu kenella on mitä joten pliis laittakaa oikeita kp:t
Mä voin päivittää. Jos tuo on 13. päivän lista niin lisätään kaikille 7 päivää. Kertokaa sit, jos menee jokin väärin. =)
 
************Perjantai 20.8.**************



MUKANA:


Colatin..................poika 02/2005...................kp 41/24-30 *yk 2
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 31/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 30/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 30/29 *yk32
rocket...................poika 04/10.......................kp 28/28 *yk 1
itkuiita85................poika 04/09......................kp 27/? *yk 1
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 25/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 24/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 24/28 *yk1
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 21/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 18/29 *yk 3
Collins...................esikoinen 12/06................kp 17/27 *yk1
Bretagne...............poika 06/06......................kp 17/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 16/29 *yk 5
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 15/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 13/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 12/28-30*yk 2
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 12/25(-29) *yk1
waaka...................esikoinen 09/08................kp 10/72 *yk 7
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 8/26-29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 7/ 25 * yk 5
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 6/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 4/29-39 *yk 10
neito84..........................................................kp3/28-38 *yk 4
hemari...................esikoinen 10/09...............kp 3/28-30
iines83..................poika 10/09......................kp 3/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 3/29-31 *yk1?



TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
kuukai
sirpaleina..............tyttö 07/09
sofku.....................tyttö 04/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 

Yhteistyössä