**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

hemari: Hyvin sujui taallakin se iltaimetyksen poisjatto. Ainakin eilen. Ei edes haikaillut tissin peraan ja meni suht nopeasti nukkumaan. Ja kylla on muuten younet ja paikkarit parantuneet ihan kamalasti sen jalkeen kun aloin "radikaalisti" vahentamaan imetysta. Nyt imetan sen kerran paivassa ennen paikkareita, ainakin imetin viela tanaan. Jos huomenna tuntuu tissit suht tyhjilta niin sitten en enaa imeta. Viimestaan lopetan kuun loppuun.

Pahoittelut tadeista :hug:

Ai niin, paivittajalle tiedoksi etta meidan esikoispoika syntyi 08/09. Kiertoja ei voida viela laittaa. Tan juu!
 
Pahoittelut DD:lle ja kaikille tädin yllättäneille!

Itkuiitalle ja muille plussan varmistaneille sylin täydeltä onnea!!

En päässyt viikonloppuna koneelle, kun oltiin koko perhe kipeenä, mullakin perjantaina ja lauantaina 39 kuumetta. Pahiten sairasti meidän esikoinen, joka jouduttiin viemään eilen päivystykseen, kun yski niin kovasti. Lääkäri epäili keuhkokuumetta, kun keuhkoista kuului rohinaa ja määräsi keuhkokuviin. Olin jo pukemassa röntgen huoneessa sitä lyijyessua päälle ja istumassa poika sylissä siinä kuvauspenkillä, kun yhtäkkiä tajusin, että röntgenkuvissa ei saa käydä jos on raskaana. Sanoin hoitajalle, että itse asiassa mulla on pieni mahdollisuus, että voisin olla raskaana, joten onko turvallista olla tässä avustamassa kuvauksessa. Röntgenhoitaja suutahti, että heti ulos täältä huoneesta ja mies joutui sitten pukemaan sen essun ja ottamaan pojan syliin kuvauksen ajaksi, kun itse odottelin ulkopuolella. Hyvä että kuvat otettiin, sillä pojalla oli keuhkoissa alkaa tulehdusta ja sai 10 päivän tuhdin lääkekuurin. Kotimatkalla mies kysyi, että olenko mä raskaana jo ja miksi en ole puhunut hänelle mitään. No sanoin, että kiertohan on ihan sekaisin ja vaikka olisikin jo vakiintunut niin kierto on niin kesken, ettei testit vielä näyttäisi mitään ja varoiksi vaan sanoi, ettei röntgensäteet sitten vaan aiheuta mitään JOS olisi sattunut jo tässä kierrossa tärppäämään. Kaikenlaista sitä pitää muistaa ottaa huomioon jo tässä vaiheessa, kun vasta toivoo raskautuvansa lähiaikoina. :)
 
Collins: Mulla kans joskus venynyt kierto todella pitkäks yhtäkkiä, vaikkei ennen ollutkaan. Toivotaan että sun kierto tasaantuu, tai sit tulee vain myöhänen plussa.. voihan olla että ovuloitkin ihan kierron lopussa, ja siksi ei näy vielä testeissä ?! :hug:

:attn: Kysymys ovulaatiosta !! :attn: Mulla pitäis olla laskujen mukaan nyt, tai eilen ovulaatio.. Ja eilen ja tänään tullut TODELLA VÄHÄN mutta tullut kuitenkin, sellaista rusehtavaa vuotoa valkovuodon seas? Onkohan normaalia. Ei ole koskaan ennen tullut. Ei edes menkat ala koskaan "tuhrulla".
 
Huomenia. Tervetula kaikki uudet.:)
Eilen maistu taas ihan metalli suussa, oikein hämmästyin kun se maku tuli ihan yhtäkkiä. Mutta niinhän se maistu viime kirrossakin.:D
Nyt on jotenkin niin semmonen olo että ihan sama olenko raskaana. Mutta sitten kun alan miettimään miestäni ja hän haluaa niin kovasti sitä toista lasta, niin tulee itsellekkin sellanen olo että onhan minunkin pakko haluta. Mutta sillä mielellä olen että tjot.
Tuntuu kauheen turhamaiselle vinkua kun itellään vasta yk 2 ja joilla jo yritetty vaikka kuinka kauan, en osaa kuvitellakkaan kuinka turhauttavaa ja uuvuttavaa sen on.:( Teille jos kelle minä sen plussan toivoisin!!:heart:
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! Ja toivomme hedelmällisiä aikoja!:D:whistle:
 
***********tiistai 28.9.10**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 52/26-34 *yk
waaka....................esikoinen 09/08................kp 46/30-40*yk 8
neito84...................poika 07/08......................kp 40/28-38 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 32/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 32/30-31 *yk 1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 31/28 *yk2
Jasmi-......................esikoinen 5/09..................kp 30/? *yk 1
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 29/29-31 *yk 1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 28/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 27/34-36 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 25/28-30 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08.....................kp 25/23-25(-29) *yk2
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 24/28-30 *yk 3
skorpioni07.............poika 06/08.....................kp 24/30 *yk1
Tinker_..................esikoinen 05/08................kp 21/27-28 *yk12
Annemari................tyttö 07...........................kp 20/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 19/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 19/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 17/29 *yk 4
Nepsus...................esikoinen 09/08................kp 15/29 *yk2
majj......................tyttö 06/08........................kp 15/28-30
iines83.................. poika 10/09......................kp 14/26-32 *yk3
Hannaliina..............tyttö 05/10........................kp 14/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 14/28-39 *yk 11
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 12/32 yk 3
T:nmuru................esikoinen 7/06...................kp 11/23-35*yk 1
hemari...................tyttö 10/09........................kp 5/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 5/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 5/36 *yk 2
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 4/24-28 *yk 3
tyty86.....................tyttö 08/09.......................kp 3/29-34 *yk2
LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........................kp?
tiitu87....................?............ ..........................?
danone81...............?................ ........................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
yritin sitten muokata tuota omaa kohtaa.. kiertopäivät muutin kun ne oli yleensä ollu tuota luokkaa.. Toivottavasti en munannu mitään. Tätiä siis ootellaan loppuvaksi ja sitten ovistestejä ostelemaan :) :)

paljon oli uusia tullut mitä selailin kirjotuksia. Tervetuloa teille!! :)

ja plussanneitakin näköjään paljon. Onnea heille :)
 
***********tiistai 28.9.10**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 26/26-34 *yk 14
waaka....................esikoinen 09/08................kp 46/30-40*yk 8
neito84...................poika 07/08......................kp 42/38-40+ *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 34/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 34/30-31 *yk 1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 33/28 *yk2
Jasmi-......................esikoinen 5/09..................kp 32/? *yk 1
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 29/29-31 *yk 1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 30/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 29/34-36 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 27/28-30 *yk 3
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 26/28-30 *yk 3
skorpioni07.............poika 06/08.....................kp 26/30 *yk1
Tinker_..................esikoinen 05/08................kp 23/27-28 *yk12
Annemari................tyttö 07...........................kp 22/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 21/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 21/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 19/29 *yk 4
Nepsus...................esikoinen 09/08................kp 17/29 *yk2
majj......................tyttö 06/08........................kp 17/28-30
iines83.................. poika 10/09......................kp 16/26-32 *yk3
Hannaliina..............tyttö 05/10........................kp 16/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 16/28-39 *yk 11
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 14/32 yk 3
T:nmuru................esikoinen 7/06...................kp 13/23-35*yk 1
hemari...................tyttö 10/09........................kp 7/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 7/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 7/36 *yk 2
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 6/24-28 *yk 3
tyty86.....................tyttö 08/09.......................kp 5/29-34 *yk2
Nunnu-79................poika 10/08......................kp 2/23-25 *yk3
LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........................kp?
tiitu87....................?............ ..........................?
danone81...............?................ ........................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa taas tällä:wave:
Hirmuisesti onnea plussan saaneille, paljon vauvaliimaa ja jarrusukkia:heart:
Uusille myös tervetuloa, toivottavasti on pikainen visiitti tälläpuolen:D

Tänään kp 29/29-31, eikä mitää oloja mihinkään suuntaan. Eilen tein huvikseni nurkissa pyörineen viimesen raskaustestin, en ees merkkiä muista..mikälie netistä tilattu. Ensin katoin että herrajessus, sehän on haamu! Poika oli kylvyssä samaan aikaan ja mä ehin jo melkein riemastua, pyörittelin testiä vaikka missä valossa ja miten päin. No, sitten vähän ajan päästä testissä ei enää näkynytkään mitään, pyöritinpä sitä mitenkä päin tahaansa. Eli se oli vissiin sit viivanpaikka vaan mikä siinä näky. Mutta hyvä sekin, enpähän oo ennen sitäkään saanu näkyviin:D Tänään tein sitten vielä Clearbluen testin -> ei raskaana:(
No, tätiä siis ootelemaan, kunpa ei nyt kierto venyis megapitkäks.
 
Täällä vähän sama meininki kuin Tintulla. Kiertopäiviä on jo ehkä miljoona, mutta testi ei ainakaan viikonloppuna näyttänyt yhtään mitään. :( Suru puserossa kattelen esikoisen leikkejä. Suru puserossa siksi, että olis niin ihanaa nähdä esikoisen leikkivän pikkusiskon tai -veikan kanssa... :(

Olen tässä suunnitellut lääkärille menoa, mutta pitäisikö sinne mennä vasta, kun seuraavat kuukautiset ovat jo ohi? Vai ryntäänkö sinne kesken kierron? Mähän en tosiaan tiedä, vaikka mulla ois ollu ovis tossa reilu viikko sitten, kun ainakin oli jotain limoja ja halujakin löytyi :) Jos vaikka olis ollu ovis myöhässä, niin testeissähän ei siinä tapauksessa kuuluiskaan vielä mitään näkyä. (Huomaatteko kuinka elättelen toiveita jokaisesta limantapasesta ja muusta... :headwall: ) Raivostuttaa vaan tää odottelu.

Mä oon joskus syöny keltarauhashormoneja kuukautiskiertojen tasaamiseen, mutta en enää muista, miten niitä käytettiin. Olikos se niin, että niitä aletaan popsia kp 15 kohdalla vai miten? Ja pitäskö niiden taata oviksen tulo vai mikä? Jotain nappia tässä varmaan tarttis vetää, kun ei viivoja testissä näy...
 
Heipä hei..!
Täällä on kiukuttanut ja masentanut tosi kovin toi kemiallinen raskaus..:stick:enpähä ens kierros rupee tastailee etu ajassa ( niin ainakin tässä nyt uhoon..toista se sit tosi paikan on, eli loppukierrossa:D ) täällä menkat edelleen, ne aina kestääkin sen 7-8pv:kieh: ootan uutta ovista ku kuuta nousevaa..:popcorn:
En tiiä johtuko toi kemiallinen mahdollisesta tulehduksesta, kun on jo kuukauden koskenu/jomottanu kohtua ja munasarjoja. Sit 3pv ennen menkkoja alko tuhru vuoto ja outo haju:x..oon lukenu et jos tulehus ni se vois aiheuttaa keskenmenonki..perjantaina meen pissi testeihin, sain vasta kuukauden päähän gyne ajan-->joten jos haju ja kivut tulee bäkkiin koha menkoista pääsen ni soitan kyl päivystyksen kautta ajan..
Neito tarkotatko teroja? Miu mielestä niitä piti käydä syömään VASTA oviksen jälkeen ( siis jos ovuloi ) jotta ne ei estä ovista. Ilmeisesti siinö kp15..mutta siis jos ovuloit esim.kp16 ni sit käy syömää kp18...en muista et oliko se et niitä syyää se 2vk..viisaammat vastatkaa..
Majjoviksen aikana voi tulla ruskeeta/punertavaa vuotoa..se on täysin normia=)eiku vaan pano hommiin:p näin kun suoraan sanotaan..heh
 
Kävinpä tänään katsomassa veljen 2 päivää vanhaa tytärtä, ja voitte vain uskoa kuinka vauvakuume oikein tulvahti! Oli niin käsittämättömän pieni nyytti! En muista, että oma vauvani olis niin pieni ollu, vaikka todellisuudessa oli puoli kiloa pienempi syntyessään :) Veljen vauva oli niin herttaisen pieni, että mulla oikein kyyneleet tippui silmistä :':)) Toivotaan meille kaikille sellaista nyyttiä 9kk päästä :)
 
Pakko tänne ihmetellä, että mulla oli laatikossa tallessa vkloppuna tehty r-testi. Siinä näkyi roskishaamu! :confused: Tai sit mun vauvakuumeiset silmät näkee näkyjä. Ja joo, tiiän ettei niitä sais katella, mutta mun mielestä on selvä viiva, ei mikään viivan paikka...tai siis musta siinä näkyy väriä. Elättelen siis toiveita vielä. =)
Ja varmaan kohta täti tulee ja tipun taas mun kuvitelmista, mutta täähän on ihan mukava kuvitelma :D
 
Onko taalla Donna-testin kayttajia/kayttaneita? Ekaa kertaa bongasin tanaan saniaisia ja olin ihan innoissani. Tein sitten uuden testin useamman tunnin kuluttua ja se ei nayttanyt mitaan...Onko kellaan ollut vastaavaa? Ed. syonnistakin oli 1,5-2h. Joskus iltapaivalla hetken vihloikin vasempaan munasarjaan, mutta ei niin kamalasti kun oli menkat (minulla oli ainakin ennen todella helppo tuntea ovis, oli kuin puukkoa olisi mahaan tyontanyt pari tuntia..)Tein CB:n ovistestinkin ja se oli nega, mutta ilmeisesti tuo sylkitesti nayttaisi tulevan oviksen tikkua aiemmin, joku viisas jollain toisella palstalla sanoi..(jopa 3 pv ennen)?? Mulla ei siis niita menkkoja viela ole (imetys loppumassa) ja olen heinakuusta lahtien tehnyt testeja, en nyt joka paiva kuitenkaan. Tein eilen kyllakin ja nega oli, palluroita vaan. Harmittaa kun ehdin jo innostua etta halleluja mun kroppa toimiikin jo...:headwall: Blaah, eikun vaan uutta testia putkeen huomenna. Onneks on varuilta joukot valmiudessa eiliselta paivalta! :D

Mitas oireita kukkaiskeijulla on? Mukava jannata toisten puolesta :) Milloinkas meinasit testata?
 
Täälläkin jännätään kukkaiskeijun puolesta. Tuuhan nyt päivittämään oireet tännekin=)

Mulla tänään kp 30/29-31. Eikä mitään oloja minnekään suuntaan paitsi se että päähän koskee niin että taju lähtee kohta. Kun tässä ei nyt kerran raskaana olla niin alkas nyt täti kammeta tänne hyvinkin pian. Mä en ala mitään megakiertoo, kiitos.
 
Hei! Täällä olis yks kakkosen kuumeilija :wave: olen 27-vuotias,esikoispoika siis syntyny 08/06 ja tässä välissä koettu todella vaikea ero 9vuoden (narsistisesta)suhteesta jne. Poika nyt vk/vk systeemillä isällä ja mulla ja nyt kaikki silleen hyvin =)
uuden miehen kanssa seurusteltu 1,3v ja kihloissa 6kk ja onnellisia ollaan.
Pillerit jätin kesäkuussa pois minkä jälkeen 1kierto oli 35 ja nyt viimeks 30 pv eli nyt varmaan alkaa tasoittuun(ennen pillereitä oli sellainen 28pv) ja nyt oikeestaan ensimmäinen KUNNON yritys mut kyl me jo viime kuussa oltiin plussan toivos =) eli kp 24/30? ja yk 2..
Nyt olis pe pitkästä aikaa yhteinen vkloppu vapaa(ku normaalisti vkloppuvapaa mulla silloin ku poika on mut oli mulla nyt 2v kun isänsä oli ulkomailla joten nyt 2vk on isällään..) JA mietin et tekis jo perjantaina varuilta testin,silloin siis kp26, et näkee uskaltaako miten vklopun viettää :whistle: olis kuite metallifestarit tiedossa ja muutaki. että sellaista...siitä onkin aikaa ku olen palstaillu;4vuotta :D mut ajattelin et olis nyt joitain kenen kans jännäillä ;) toivon kaikille plussatuulia!!:hug:
 
Moikka, ovulaatiopäivät vissiin on meneillään/menneet, kun alavatsaa juilii. En oo testaillut ovista, kun meidän tilanne on mikä on.

Mies kävi eilen lapsettomuusklinikalla antamassa sperma- ja sen jälkeen virtsanäytteen, ja tänään tuli vastaus, että siellä virtsassahan ne siittiöt olivat (ettei nyt teidän tartte rullata taaksepäin, niin meillähän oli tilanne se, että yk 11 ja miehellä epäilty retrogradinen ejakulaatio). Diagnoosi siis vahvistui, että iso osa siittiöistä menee siemensyöksyssä väärään paikkaan ja siinä selitys heikolle lastentekomenestykselle. Kuitenkaan joka kerta ei käy/ole käynyt näin, kun yksi lapsi on kuitenkin saatu maailmaan :whistle:

Seuraavasta kierrosta vissiin pitäis aloitella IVF-hommia, kun siittiöitä sieltä virtsasta voidaan kerätä talteen. Ollaan silkasta pupuilun ilosta pupuiltu ahkerasti viime päivinä, joten katsotaan nyt tämä kierto loppuun. Eihän sitä koskaan tiedä jos joku karkulainen olis kuitenkin päässyt maaliin :saint:. Mut siis lähtökohtaisesti seuraavasta kierrosta aloitetaan hoidot. Mentiin yksityiselle, kun tässä ei pitäis olla mikään pitkä hoitorupeama edessä, lääkärin mukaan "järjestetään ne solut toistensa viereen" ja sit loppu pitäis olla rutiinia. Skeptinen minäni kyllä epäilee, onko se sittenkään niiin suoraviivaista...

Pahoittelut niille, keille täti on taas kurvannut kylään! Ja tervetuloa uudet! Toivotaan paljon uusia plussia!
 
oireita oli (ja on itseasiassa edelleen), kipeytyneet rinnat, alavatsa nippailu, jopa vessassa ravaamista (jota ei siis todellakaan ollut edelisessä raskaudessa) ja napukkakin oli kova ja kiinni jossain kaukana, kylmä on ihan jatkuvasti lukuunottamatta "tuskahiki-kohtauksia", ajoittaista etovuutta, hajuja ja jopa närästystä, jota mulla ei myöskään ole koskaan... MUTTA, tänään on sitten kp 1, eli perseelleen meni jos näin suoraan sanotaan :'( En ymmärrä mikä mulla sitten on...Ei edes ollut kun dpo 9, tuli tuo vuoto kyllä ihan puskan takaa kun ennen synnytystä ollut aika tarkkaan se 14 väliä tossa. Tiedänhän mä ettei noiden oireiden olis näin aikasin pitänyt muutenkaan alkaa, mut silti. Sellasta selkeää vuotoa, mutta kieltämättä enemmän limansekaista kuin muinoin. Mutta niin oli edelliskierrossakin, varmaan johtuu jotenkin tosta kun alkavat niin aikasin :(

Jatkosta en tiedä, että pitäskö yrittää olla tikuttelematta ja seurailematta päiviä, vaikka siis yritystä oliskin, ja palstalla aion kyllä olla mukana silti. Kiitti kaikki jännääjät, mutta mun osalta meni ohi nyt :( Sori nyt vaan oma napa. käperryn tähän sohvalle ja tuijotan pahan mielen pois greyn anatomialla...
 
Viimeksi muokattu:
kukkaiskeiju: :hug:

MT79: En ollu tollaisesta ennen kuullukaan. Hyvä kun saitte selville mikä mättää. Toivotaan kuitenkin että tässä vielä se yksi karkulainen pääsisi oikeaan osoitteeseen :)

neito84: Toivotaan roskishaamun vahvistumista oikean haamun kautta plussaksi :)

ON: Ei mitään. Kierron alut on tylsiä. Mies ottaa aivoon, pitäis saada hänet taas enemmän mielyttäväksi tässä muutaman päivän päästä. Nyt ekaa kertaa ajattelin tikuttaa ovista, saa nähdä mitä tulee. Koskahan se kannattais alottaa? Onkohan kp 13 liian myöhään?
 
Tänään kp 16/28-30 ja edelleen se rusehtava vuoto jatkuu, tänään yös ollut alamaha todella outo, tietyissä liikkeissä sellasia "repäsyn" tuntoja ja muutenki turvoksissa. En tiedä onko mulla sen keskenmenon jälkeen kierrot muuten vaan sekasin vai mitä.. muutenkin oon tässä monen monta vuotta kärsinyt jo mahakivuista, mutta joo.

Kukkaiskeiju: :hug:
 

Yhteistyössä