**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Onnea itkuiita!! :flower:

Täällä eilen testattu putipuhdas nega Apteekin testillä. Mutta ei kyllä tunnu, että menkatkaan ois alkamassa. Eikä myöskään tunnu, että olisin raskaana. Ei tunnu miltään. Tapahtuis jotain edes!!!! Tää on hermoja raastavaa!

Mistä edes voin tietää, missä vaiheessa kiertoni on, kun nää heittelee ihan häränpyllyä. Testejä voin tehdä vaikka tuhat, kun en tiedä, milloin menkkojen pitäs edes alkaa. Voihan se olla, että tää kierto onkin vaikkapa 50 päivää. Alkais nyt vaan menkat, niin pääsis tikutteleen ovista. :(

Ja nyt tuli mieleen, että voihan tää huonotuulisuus olla kumminkin merkki menkkojen alkamisesta. Mistä näitä tietää. Ainakin oon koko ajan pahalla tuulella (mikä nyt voi toki johtua meidän talon remonteista, työkiireistä ja kaikesta muustaki...) Tarttisin jonku hyväntuulisuuslääkityksen :D Ehdotuksia? :LOL:
 
kukkaiskeiju Jospa tässä vielä muutaman päivän katselis ja sitten testailis. Kun ei tiedä yhtään mitä kierto mahtaa olla, epäilisin että jotain 35 päivän tienoilla. :) Eilen tosin nipisteli vatsassa ja luulin jo että menkat alkais, ei ole kyllä vielä näkynyt. Toivotaan että oli jotain muuta nipistelyä. Taidan pitää itseni vielä jännityksessä. :D

neito84 Täälläkin tarvittais jotain hyväntuulisuuslääkitystä. Tänään taas on tunteet heittäny kuperkeikka oikein kunnolla. :D
 
Itkuiitalle onnea!!

Tänään testasin Davidin raskaustestillä negan.. Eli huomenna varmaan alkaa menkat, finnejäkin on, joten kyllä ne sieltä tulee. On kaks päivää ollu taas tosi voimaton olo, niin ajattelin, että josko..mutta ei.

Klamydia oli puhdas..nyt sit tiistaina pääsen lääkärille sitä emätintulehdusta katsomaan.

Milja
 
Heippa pitkästä aikaa. Menkat tuli ja meni. Uusi kierto on toivoa täynnä.:)
Tänään kp 13/30 ja yk 2. Eilen tuli jotain limoja.:D Ja kyllä sitä peittoa illalla tulikin heilutettua. Tänään ihmettelin kun liman mukana haaleasti verta??:O

Onnea kamalasti kaikille plussaneille!:heart:
 
Niin ja joku kyseli noista mun menkoista tuolla aikaa sitte.:) Joo mulla ollu koko ajan säännölliset menkat ja ekat menkat tais tullakkin kuukaus synnytyksen jälkeen. Jälkivuoto kesti kolme viikkoa ja siitä viikko niin tuli ekat menkat. Ihmettelinkin että miten kierto voi olla niin sännöllinen heti.
 
Onnea kovasti Itkuiita!!! Ja plussatuulia muillekkin!!
Taalla ei mitaan uutta, viela imetan 2 krt paivassa. Saatan huomenna tiputtaa toisen imetyskerran pois jos tissit on samaa mielta :D Saattaa nukkumaanmenosta tulla pienta taistelua, mutta tulkoon! Kylla oli taas sellanen ilta pienen herran kanssa etta huhhuh...Liekko taas hammasvaivaa kun on melko kipuherkkaa sorttia (kuten isansa), luulen ma. Herailee taas yollakin enemman kitisemaan. Ei tehnyt mieli toista lasta hetkeen tassa illalla, mutta nyt taas kuumetta pukkaa :whistle: On se kumma kapistus tama naisen paa!

Onpas kivan vilkasta taalla!!! Mukava kun kirjoittelette niin paljon ja saa jannata muiden puolesta! :)
 
Itkuiita: Onnittelut plussasta ! :)

Paoittelut negan saaneille ! :hug:

Täällä tänään menossa kp 15/28-30 ja ovislaskureiden mukaan tänään ois ovis.. Ja on tässä vähä limojakin tullut.. Edellispäivänä tuli heiluteltua peittoja ja tänäänkin varmaan vähä pitäis.. :p
Esikko oli viime yön mun vanhemmilla yötä ja me päästiin miehen ja yhden toisen pariskunnan kanssa keilailemaan ! Kivaa vaihtelua arkielämää, ja kiva kun sai nukkua rauhassa ;)
 
danone: Mä lopetin pari viikkoa sitten esikoisen iltaimetyken ja imetän nyt siis vaan kerran aamulla. Ajattelin ensin et saa nähdä mitä nukkumaanmenosta tulee ilman maitoaan, mutta tosiasiassa nukahtaminen on nyt 100 kertaa helpompaa. Aikasemmin roikkui tissillä illalla vaikka kuinka pitkään ja lopulta irrotin itse hänen otteen kun ei hän irrottanut ollenkaan. Ja nukkumaanmeno kesti ja kesti. Nyt nukahtaminen kestää 5min! En olis uskonut. Eka ilta ilman maitoa meni aika pitkäksi, mutta toinen kesti 15min, kolmas n.10min ja nyt siis jo monena iltana peräkkäin 5min. Toivotaan että teilläkin nukkumaanmeno vaan helpottuu :)
 
***********sunnuntai 26.9.10**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 52/26-34 *yk
waaka....................esikoinen 09/08................kp 47/72 *yk 7
neito84...................poika 07/08......................kp 40/28-38 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 32/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 32/30-31 *yk 1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 31/28 *yk2
Jasmi-......................esikoinen 5/09..................kp 30/? *yk 1
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 29/29-31 *yk 1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 28/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 27/34-36 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 25/28-30 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08.....................kp 25/23-25(-29) *yk2
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 24/28-30 *yk 3
skorpioni07.............poika 06/08.....................kp 24/30 *yk1
Tinker_..................esikoinen 05/08................kp 21/27-28 *yk12
Annemari................tyttö 07...........................kp 20/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 19/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 19/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 17/29 *yk 4
Nepsus...................esikoinen 09/08................kp 15/29 *yk2
majj......................tyttö 06/08........................kp 15/28-30
iines83.................. poika 10/09......................kp 14/26-32 *yk3
Hannaliina..............tyttö 05/10........................kp 14/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 14/28-39 *yk 11
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 12/32 yk 3
T:nmuru................esikoinen 7/06...................kp 11/23-35*yk 1
hemari...................tyttö 10/09........................kp 5/28-36 *yk2
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 5/26-28 * yk 5
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 5/36 *yk 2
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 4/24-28 *yk 3
tyty86.....................tyttö 08/09.......................kp 3/29-34 *yk2
LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........................kp?
tiitu87....................?............ ..........................?
danone81...............?................ ........................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Huomasin, että en olekaan päivitellyt tänne kuulumisiani vaikka olenkin lueskellut palstaa ahkerasti :ashamed:. Eli tällä hetkellä kp 24/26-34 ja yk 14. Tämäkin kierto on mennyt luultavasti hukkaan koska mitään oireita ei ole. Odotan siis jälleen tädin saapumista.. Ei taida meidän perheeseen tulla pikkukakkosta vaikka kuinka yrittäs. :'(

Tsemppiä kaikille!
 
Sanmoc :hug:
Oon aiemmin tainnu mainitakin, mutta mä luulen, että laps saa alkunsa silloin, kun on stressitöntä ja ihanaa, mikä voi olla tietty vaikeeta jos on menossa yk 14... Itellä yk 4 ja nyt jo surkuttelen asiaa. Vielä kun mulla meni pari yk:ta "hukkaan", kun oli keskenmeno. Muutama viikko meni siinä kun luulin, että odotan vauvaa tulevaksi. Lisäksi muutama viikko vierähti sitten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeiseen vuotoon ym hormoniheittelyyn.

Mua rassaa eniten nää mun pitkät kierrot. Tohon listaanki vois varmaan mun kohalle päivittää, että mun kierrot on varmaanki nyt sitte jotain 38-40+, kun ei mulla oikeastaan tota 28 päivän kiertoa oo ollu ilman pillereitä ku ehkä kerran.

Ja siis edelleen menkkoja vartutaan. Mun rakas aviomies kyllä totesi muutama päivä sitten, että "oot kyllä raskaana". Sen kuulemma näkee naamasta =)
Se sano niin myös viime raskaudessa (siinä kesken menneessä), ja plussasin parin viikon sisällä siitä kommentista... Elättelen siis toiveita. :heart: On kyllä jotain vihlasutuntemuksia joskus kohdun alueella, mutta jotain sellasta olin tuntevinani viimekin kierrossa, eikä se mitään tarkottanu.
Mutta saan siis vielä jännätä. :)
 
Hei mulla vois päivittää uudet tiedot, kun laskin noi päivät ihan kunnolla nyt. Eli tänään kp 1/32-33 ja yk 3 alkoi. Toi 33pv on ollut nyt kahdessa kierrossa..

Nyt alkaa vasta kolmas (tai toinen kunnon) yrityskierto, mutta silti turhauttaa. Kun osais just vaan olla ja ajattelematta sitä koko ajan. Mutta miten.. äh, tämän palstan lukeminen ei sitä kyllä auta.

Milja
 
Sanmoc:hug: Meillä kans nyt yk12 meneillään ja viikon päästä saa taas menkkoja odotella.. Nyt ainakin ajattelen niin, jotenkin viime kierrossa oli toiveet taas tosi korkeella niin nyt ei uskalla mitään edes toivoa:(Ootteko käynyt missään tutkimuksissa? Mä oon käynyt yksityisellä gynellä jo pariin otteeseen ja viime kerran jälkeen tuli jotenkin rauhallisempi mieli kun sai kuulla, että toinen munanjohdin on tukossa, mutta toinen ei! Luulin siis, että molemmat olisi. Joten onpa syykin selvillä miksi kestää.. Plussa tuulia kaikille!:)
 
Onnittelut Itkuiitalle!

Sanmoc :hug:

MT79, tinker_ ja Kamomilla On varmaan todella ristiriitainen olo, toisaalta helpottunut, kun tietää missä mättää, mutta toisaalta surullinen.

Milja-85 Minäkin jouduin klamydiatestiin muistaakseni viime kesänä. Oli todella tyypertynyt olo, mietin mistä ihmeestä olisin sen voinut saada, hävetti käydä labrassa antamassa näyte. Kyseessä oli oireeton emätintulehdus, joka huomattiin papan yhteydessä.

Tässä ei olla paljon ehditty koneella istumaan eikä olisi edes mitään mukavaa kerrottavaakaan, nimittäin lauantaina sain epämieluisan vieraan, tädin. Aamupäivällä tunsin viiltävää kipua alavatsassa, tosi voimakasta, mutta en sentään ihan lyyhistynyt sen voimasta. En ollut kotona, joten en päässyt heti ryntäämään vessaan, mutta kun pääsin sain todeta pelkoni oikeiksi. Aika lyhyt kierto tuli, vain 26 päivää. Perjantaina sain ihan puhtaan negan raskaustestistä.
Päälimmäisenä ei ole suru tai pettymys, vaan oikeastaan pelko siitä onko meissä joku vikana, minussa tai miehessä tai peräti molemmissa. Vaikkei yrityksiä ole vielä takana kuin noin puoli vuotta, sitä miettii silti ovuloinko ollenkaan, onko putket auki tms. vai onko kenties miehen simpoissa vikaa. Vai onko kyse vain huonosta ajoituksesta ja tuurista. Tietysti myös syyttelen itseäni, kun emme alkaneet yrittää toista lasta aiemmin, lyhyemmällä ikäerolla. Ehkä tämä liika suunnitelmallisuus kostautuu, pitäisi rentoutua ja antaa elämän kantaa. Mutta toisaalta, en kyllä olisi jaksanut ajatellakaan toista lasta yhtään aiemmin. Ehkä meille on tarkoitettu vain 1 lapsi, josta pitää nauttia vielä kun voi? Aika menee niin nopeasti ja lapset kasvavat vauhdilla, eikä elämää kannata hukata murehtimiseen. Kuten huomaatte, yritän ajatella järjellä, mutta jossain ne möröt taustalla piileksivät.

Onko keneltäkään teistä mitattu FSH-arvoa? Mietin pitäisikö mennä mittauttamaan yksityiselle, julkisella tuskin meitä vielä auttavat. Mielessä pyörivät myös aukiolotutkimus, simppojen tutkiminen yms. Hirvittää vain millainen lasku yksityiseltä puolelta tulee. Papassa olen käynyt aika tiuhaan Naistenklinikalla, koska raskauden aikoihin seulonnoissa löytyi vahvoja muutoksia. Naistenklinikalla minua on samalla syynätty aika tarkkaan, luulisi lääkäreiden jo löytäneen esim. munasarjoista jotain poikkeavaa.?

Tulipa märehdittyä tätä omaa tilannettani pitkällä sepustuksella. Hyväntuulisuuslääkitystä tännekin kiitos! Ehkä lasi hyvää punaviiniä.....

DD kp2 yk6
 
DD, voithan kysyä etukäteen, mitä testit tulevat maksamaan ja päättää sitten mitä haluatte tutkittavan. Meillä tehtiin siemennestetutkimus ja ultrattiin kohtu + munasarjat ja lasku tuosta setistä oli 90 euroa (tuon verran maksettiin, siitä oli jo Kela-korvaus otettu). Listahinnan mukaan olis kyllä ollut enemmän, mutta vissiin jos tehdään kerralla enemmän, niin on halvempi. Miehen siemennestetutkimus varmaan olis teillä ensimmäinen vaihe, ja siinä saa nopeasti vastauksen, jos siellä suunnalla on toivomisen varaa. Ja kokenut lääkäri saa myös paljon irti haastattelusta, jossa käydään läpi perussairaudet, kuukautiskierto jne.

Älä suotta ruoski itseäsi, että olis pitänyt aloittaa aiemmin tms. Itsekin sanoit, ettet olisi aiemmin ollut valmis toiseen lapseen, eli silloinhan ootte edenneet parhaaksi katsomallanne tavalla. :hug:
 
voi dd :hug: Kurja tilanne ja uskon, että turhauttaa. Silti, jos lohduttaa, kun teillä jo on se yksi päivänsäde, on todennäköisempää, että teillä on kaikki kunnossa:) Vaikka eihän sitä tietysti voi koskaan tietää. Kuten varmaan tiedätkin, niin esikoistakin yrittäessä vuosi on ihan normaali aika yrittää, mikseikös sitten kakkosta, se munasolu, hedelmöitys, kiinnittyminen ja siitä eteenpäin...siinä vaan on niin monta kohtaa mikä voi periaatteessa mennä pieleen. Ymmärrän turhautumisen, ite "yritin" esikoista vain 4kk ja olin jo ihan 100% varma, että mä oon täysin hedelmätön ihminen. hajoon varmaan viikon päästä jos menkat alkaa, ja kuitenkin vasta yk2 :ashamed:

Monilla oli ovis käsillä, älkää siis ihmiset turhaan tuhlatko puita lämmittämiseen ;)

Pahoittelut negan testanneille:(
Mitäs listan yläpäässä oleville kuuluu, testipäiviätulossa?:)

Mulla on jotenkin hyvä fiilis tän kierron suhteen...<3
 
Dirty Dancing:hug: Tuttuja tunteita! Mua helpotti huomattavasti kun kävin siinä aukiolotutkimuksessa ja sitä ennen ultrattiin kohtu ja munasarjat. Mulle se lääkäri sano, että kun on jo yksi lapsi niin harvemmin on kyse hedelmällisyydestä, meillä etenkään kun ollaan nuoria ja yksi lapsi jo on. Tuo aukiolotutkimus maksoin kelan korvausten jälkeen n.146e eikä mun mielestä paha hinta siitä, että saa tiedon heti ja jonkinlaisen mielen rauhan:)Ja varsinkin kun meillä tämä on melko varmasti se ainoa syy mistä tämä johtuu kun oon aiemmin sen pahan kohtutulehduksen sairastanu.

Mietin nyt myöhemmin samaa, että kumpa olisi aiemmin alettu toista yrittämään! Mietittiin vielä eka 6kk yritetäänkö eka toista lasta vai ei ja sitten sitä ei kuulukkaan:(Mutta eihän sille mitään voi..

Kannattaa tosiaan mennä sinne lääkäriin jos siltä yhtään tuntuu:)Ja puhelimessa voi hyvin kysellä niitä hintoja, niin mäkin tein:)
 
Mun terveystalolla käynti, eli 30min lääkärinaika johon sisältyi ultraus, maksoi muutaman euron päälle satasen.

Mitä tulee tuohon, miten kauan on "normaalia" yrittää lasta, niin minun sekä minua hoitaneen lääkärin (jolla on siis vuosien kokemus lapsettomuushoidoista niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla) mielipide on se, että vuosi on pitkä aika yrittää ja odottaa ja ihmetellä. Jos sellainen sterssitön olotila olisi tavoiteltavaa edesauttaakseen hedelmöittymistä, niin eikö sitä stressittömyyttä edesauta mm. se, että on tutkituttanut vähintään omien fyysisten edellytysten olevan moitteettomat raskautumista ajatellen? Näin kuvittelisin.

Vaan mikäpä tässä olen sanomaan. Vuoden odotin ennen lääkäriinmenoa minäkin. Syyt olivat kylläkin ihan henkilökohtaiset, mutta silti.
 
Tädin kohdanneet :hug:

Pikainen ).( Itsekin tässä odottelen että mitä tapahtuu... Nyt on siis kp 26/23-25 (-29?). eilen testasin negan Davidin r-testillä ja harmittihan se :( Nyt sitten päätin että ennen keskiviikkoa en testaa uudelleen, ettei turhaa ylläpidä toiveita. Vähän on ollut hassua oloa mahassa, mutta niin se on ennen menkkojakin. :headwall: No, katsotaan miten käy tämän kierron...
 
Kamomilla81 niin ne lääkärit vaan on erilaisia, meinaa se lääkäri millä mä kävin yksityisellä(erikoistunut lapsettomuushoitoihin) oli sitä mieltä, että helposti voi se vuosikin mennä ja nytkin kun meillä syy selvisi niin sanoi, että voi vielä hyvin vuodenkin yrittää:DMutta itsestähän se on kiinni. Ymmärrän kyllä jos moni haluaa ihan luomusti yrittää ja tottahan se on, että ihan ilman erikoisempaa syytä voi mennä vaikka 2vuotta ennen kuin tärppää. Toki tuokin mitä lääkärit sanoo on iästä kiinni, mulle esim lääkäri sano viimeks, että ei oo mitään hätää, mut jos oisin 10vuotta vanhempi niin sit ois eri juttu.. Mutta itsekin kyllä kävin ihan oman mielenrauhan takia jo aiemmin ultrissa ja tutkimuksissa:)
 
Kamomilla: Jep, mä oon kans sitä mieltä että pitkä aikahan se on! mutta edelleen se on silti vielä ihan "normaali" aika, mikä voi mennä lasta toivoessa, vaikka ei mitään vikaa olisikaan. Oman stressinsä pois sulkemiseksi tosiaan voi tietysti käydä lääkärissä, sitä en sano. Kaikki mikä on antaa mielenrauhan on plussaa :)

Täällä ei mitään uutta.
 
Onnea Itkuiitalle :heart:
DD :hug:

Mulla olis sit niinkuin kp 26 tänään, eikä mitään merkkejä mihinkään suuntaan. Paitsi tietty korvien välissä kaiken maailman raskausoireet :D. Saapi nähä miten pitkä kierto tulee, lopetin oviksen tikuttamisen viime tiistaina ja ainakaan siihen mennessä ei ovista ollut ollu :confused:. Turhauttavaa tää vaikka yk 3 vasta menossa. Tuntuu et kaikki ajatukset pyörii vain lapsen saamisen ympärillä. Pitäis osata nauttia et on edes yksi terve lapsi, sekin on jo hyvin. Mutta silti pienen nyytin kaipuu on valtava ja sit kun tietää et se jäis meidän perheen viimeiseksi niin sitä enemmän kaipaa.
 
Hei vain ja mahtuuko mukaan? :wave:

Tuossa toisessa vauvahaave pinossa olenkin kirjoitellut jo mutta kun pikkukakkonen on nyt kyseessä niin ajattelin että ois mukava kirjotella myös samassa veneessä olevien kanssa myös =)

Eli meillä on ennestään poika 4/09 ja nyt ois sitten uusi yritys aloitettu viime viikolla tarkalleen ottaen :whistle: Poistatin hormoonikierukan viime kuussa ja sen jälkeen on olleet yhdet menkat mutta kierrosta ei niin mitään hajua : / Oli ennen esikkoakin aika vaihteleva pituudeltaan kierto ja kierukka laitettiin heti ekojen menkkojen aikaan joten aika hämärän peitossa on mun kierto! Mutta menkat siis oli kolmisen viikkoa takaperin joten kai niitä kohta taas voi alkaa odottelemaan, en kuitenkaan jaksa uskoa että kertalaakista tärppäisi.

Vielä omaa napaa lisää sen verran että hivenen yhä olen sitä mieltä että esikoinen on liian pieni vielä jotta vois antaa toisen tulla, mut toisaalta vauvakuume on vahva ja meillä on lähisukulaisissa useampi joille ei ole ollut helppoa tuo raskautuminen joten sen kyllä tosi konkreettisesti tajuaa että vaikka ois tärpännyt aiemmin helpostikkin niin joka yritys on omansa ja haaveen toteutumista voi joutua odottelemaan yllättävän kauankin. Joten tjot-meiningillä (yritetään ainakin!) mennä hiljalleen elämää eteenpäin!

Voimia ja plussia ja mukavaa alkuviikkoa!
 
Itkuiita onnea plussasta:flower:

Mä en nyt ymmärrä enää ollenkaan missä mennään. Ennen tuota jo mainittua reissua testasin negan, oisko nyt ollu sitten kp 27/28. Tätiä ei ole näkynyt ja tuntemuksia on taas ollut lievästä pahoinvoinnista lähtien;) mutta uudetkin testit (mammaksi liuskatesti ja nyt vielä eilen tuo samainen clearbluen digitaalinen testi) näyttää negaa. Hmpph. Ja kiertopäivä ois nyt luokkaa 32/27-28... tähän saakka pisin kierto on ollut 28 pvää, tasan. Yleensä jopa sen alle, siis 26-28. Mutta ei kai tässä enää mitään toivoa ole...? Vai kuinkas?
 

Yhteistyössä