Onnea
Jasmi-lle lyhyestä visiitistä täällä! :flower: Ja tarrasukkia!
Sitten omaa napaa. Mä oon ihan hörhö noiden testien kanssa, mutta siis viime vk-loppuna tein kaks Apteekin testiä, pe ja su. Oon niitä tässä jemmaillu ja nyt taas tihrustin niitä, kun innostuin siitä haamusta. No, tossa pe- testissä ei näy mielestäni oikein mitään, mutta siinä su-testissä nään kyllä vieläkin hailakan viivan. Oon niin malttamaton, että varmaankin rynnin esikon kanssa tänään apteekkiin testiostoksille.
Nyt siis jo kp 44/38-40+, eikä tätiä. Epäilen kyllä, että tässä kierrossa ovis oli vasta tossa kp 31-33 tienoilla, koska bongasin limoja ja olin himokas
Lopputuloksena mukavaa yhdessäoloa miehen kanssa sekä kp 31 että kp 33
opcorn:. Nyt toivon, että jompi kumpi noista olis tuottanu tulosta =)
Meillä on miehen kans huomenna 11 v yhdessä -päivä, ja toivon kovasti, että saisimme plussan 11v.-lahjaks
Ja
JiiMii82, ymmärrän mistä puhut. Itekin kaupan alalla ja palkka surkea. Mulla ei tosin silti koskaan tilitulitilimeni- meininkiä, koska pidän niin tarkkaa budjettia ja miehellä onneks vähän paremmat tulot (korostan silti sanaa
vähän)
VINKKI: Kannattaa tehä sillai, että lasket kaikki "yllättävät" menot yhteen, (eli esim. vakuutukset, tv-lupa, ajoneuvovero, sähkö- ja vesilaskut jne tai mitä teillä nyt on) koko vuoden ajalta ja jaat kahdellatoista. Sitten sen summan siirrät joka kk erilliselle "laskutilille". Tilejä kun on niin helppo verkossa avata. Tältä tililtä makselet sitten niitä laskuja. Ei tunnu sitten niin pahalta, jos luukusta pärähtää vaikka parin sadan lasku, kun on kerännyt rahaa pitkin vuotta. Suosittelen lämpimästi! Tällä välttää myös sen, ettei "vahingossa" käytä niitä rahoja sieltä tililtä johonki muuhun.