**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

kukkaiskeiju voi harmi:hug: Lupaavalta kuulosti noi oireet: / No ens kierrossa sit se plussa, joohan?:D

Mulle tuli tänään töissä yhtäkkiä sellanen olo että oon ihan satavarmasti raskaana. Kuvittelin koko loppuillan, että näin sen täytyy olla. Nyt kun tulin juuri kotiin, niin tuntuu siltä että menkat alkaa justiinsa. Huomenna niiden pitäs viimestään alkaakin. Höh.
 
kukkaiskeiju :hug:
Täällä vieläkin eletään kuvitelmissa. Tädistä ei jälkeäkään...
Ja siitä mun roskishaamusta, että oli kyllä oikein haamujen haamu ja uskonkin, että voi hyvin todennäköisesti olla mun vilkkaan mielikuvituksen tuotos, mutta koska tätiä ei näy, elättelen toiveita :) Pitänee muutaman päivän sisällä tehdä uus testi...
 
Olen käynyt lukemassa, mutta en ole ehtinyt kirjoittaa mitään. Nyt ihan nopeat kommentit. Kiitos muuten kaikille lohduttavista sanoista =)

danone81 Minulla on Julia-sylkitesti, eikä niissä kyllä taida pahemmin eroja olla, joten uskaltaudun kommentoimaan. Olethan antanut sylkinäytteen kuivua tarpeeksi kauan? Ohjeissa mainitun ajan sisällä en ole mielestäni saanu mitään näkyviin ja jätänkin näytteen kuivumaan useammaksi tunniksi. Sylki siis selkeästi kuivuu melko nopeasti, mutta kuviot tulevat näkyviin vasta paljon myöhemmin. Samanlaisia kokemuksia olen lukenut muiltakin. Teen testin yleensä aamuisin heti kun herään, testi on yöpöydällä odottomassa ja katson tuloksen illalla. Joskus teen testin myös illalla nukkumaan mennessä ja katson tuloksen sitten aamulla. Ihan alussa tein testin monta kertaa päivässä, nyt tuntuu menevän jo rutiinilla.

kukkaiskeiju :hug:

En enää muista mitä muuta piti kirjoittaa, väsyttää niin. Palaan asiaan virkeämpänä.

Minulle voi päivittää listaan kp5 yk6, huomenna torstaina siis jo kp6. Ovulaatiota odotellessa.....
 
kukkaiskeiju :hug: Todellakin lupaavalta kuulosti oireet.

Tinttu Toivotaan että sun olos osuisi oikeaan eikä menkat alkaisikaan. :)

En ole kanssa koskaan tehnyt ovistestejä, tosin meillä kun esikoinen tärppäs heti niin en kerennyt. Tästäkin kierrosta koitin vain ''kuunnella'' omaa kehoa ja sen mukaan mentiin. Mies on ihan innoissaan tästä touhusta ja patistaa mua aina makkarin puolelle. :D
Nyt olis kp34 ja aamusta tein r-testin ja plussa tuli ruutuun, tosin viiva selkeästi haaleampi kuin tarkistus viiva. :) Ajattelin ostaa vielä uuden testin ja tehdä myöhemmin varmistuksen.

Kaikille kovasti plussatuulia. :) :hug:
 
Jasmi Onnee plussasta:hug:
...Ja edellinen teksti hävis,ARGH ettäärsyttää kirjoittaa uudestaan,ihan ku ei muutenki olis sellanen pv...tili tuli ja tili meni eikä kaikkeen ees riittäny rahat :'( ei oo yhtää kivaa...ja vkloppuna olis se miniloma ukon kans..joo.. että mulla sitte sieppaa nuo poliitikot ja niiden palkannostot,8,5% voi v...ideonauhuri!!!ne saa jo nyt 4500€kk ku tällanen tavallinen kaupan-alan työntekijä,jolla ei mahd.edes kiinteään kkpalkaan,saa 1700€-verot joista jää sit sen 1250€käteen,maksaa siinä sit melkee 800 €vuokra lapsen hoitomaksut,vakuutukset jne jne,ARGH!!!! niitä sais kyl vähä :stick: ja neki 5milj mikä siitä vuodes tulee kustannuksii ku niille maksetaan,vois ennemmin laittaa vanhusten ja lasten hoitoon,tai johonki muuhun järkevään..!!
SORI ku vali vali :ashamed:
juu tänään siis kp 25/30? ja huomenna teen aamulla testin et tietää tota vkloppuu varten vähä... ja esikoisen yrittäminen tärppäs näihin aikoihin niin nyt odottelen innol,mut sitähän ei koskaan tiedä kui kauan nyt kestää kun mieskin vaihtunu ;) ja anteeksi mutta mie olen kärsimätön...
 
Moikka moi!

Siitä onkin jo tovi aikaa, kun viimeksi olen kirjotellut mitään... :ashamed: Pikaisesti olen kyllä melkein päivittäin käynyt lukemassa kaikki jutut. :)

MT79 hyvä, että saitte varmistuksen asialle ja pääsette hoitoihin jo ensi kuussa! Kyllä mäkin tahtoisin yksityiselle puolelle, jos tarve olisi, niin ei hoitoprosessi olisi niin pitkä. Ja eihän sitä tiedä vaikka teillä nyt olisi natsannutkin! Oon aika monta tarinaa kuullut siitä, kuinka on tärppi käynyt juuri ennen hoitoihin menoa! :)

Jasmi- paljon onnea plussasta!!! Ja kaikille muillekin plussanneille suuret onnittelut ketä en ole vielä onnitellut! :heart:

).( Täällä huidellaan jo kp18/32? enkä ole ovista bongannut. Teroja en ryhdy popsimaan vielä. Vasta sitten, jos ja kun toivottavasti oviksen tikutan. Lämmötkin on pysyneet normaalina. Tylsää tämmönen odottelu. |O Joka toinen päivä -periaatteella ollaan tässä nyt menty jo hetki... Tapahtuis jo jotain! Toivottavasti tulis vaan pidempi kierto, eikä niin, että en ovuloi ollenkaan...
 
Onnea Jasmi-lle lyhyestä visiitistä täällä! :flower: Ja tarrasukkia! :)

Sitten omaa napaa. Mä oon ihan hörhö noiden testien kanssa, mutta siis viime vk-loppuna tein kaks Apteekin testiä, pe ja su. Oon niitä tässä jemmaillu ja nyt taas tihrustin niitä, kun innostuin siitä haamusta. No, tossa pe- testissä ei näy mielestäni oikein mitään, mutta siinä su-testissä nään kyllä vieläkin hailakan viivan. Oon niin malttamaton, että varmaankin rynnin esikon kanssa tänään apteekkiin testiostoksille. :)

Nyt siis jo kp 44/38-40+, eikä tätiä. Epäilen kyllä, että tässä kierrossa ovis oli vasta tossa kp 31-33 tienoilla, koska bongasin limoja ja olin himokas :p Lopputuloksena mukavaa yhdessäoloa miehen kanssa sekä kp 31 että kp 33 :popcorn:. Nyt toivon, että jompi kumpi noista olis tuottanu tulosta =)

Meillä on miehen kans huomenna 11 v yhdessä -päivä, ja toivon kovasti, että saisimme plussan 11v.-lahjaks :)

Ja JiiMii82, ymmärrän mistä puhut. Itekin kaupan alalla ja palkka surkea. Mulla ei tosin silti koskaan tilitulitilimeni- meininkiä, koska pidän niin tarkkaa budjettia ja miehellä onneks vähän paremmat tulot (korostan silti sanaa vähän) VINKKI: Kannattaa tehä sillai, että lasket kaikki "yllättävät" menot yhteen, (eli esim. vakuutukset, tv-lupa, ajoneuvovero, sähkö- ja vesilaskut jne tai mitä teillä nyt on) koko vuoden ajalta ja jaat kahdellatoista. Sitten sen summan siirrät joka kk erilliselle "laskutilille". Tilejä kun on niin helppo verkossa avata. Tältä tililtä makselet sitten niitä laskuja. Ei tunnu sitten niin pahalta, jos luukusta pärähtää vaikka parin sadan lasku, kun on kerännyt rahaa pitkin vuotta. Suosittelen lämpimästi! Tällä välttää myös sen, ettei "vahingossa" käytä niitä rahoja sieltä tililtä johonki muuhun.
 
Onnea plussanneille!
Mä oon taas vaan lueskellu, enkä oo jaksanu kirjoitella.
Tänään taitaa olla 28/28-30 ja negan testasin aamulla. Höh. Ovis oli kyllä aika myöhään tässä kierrossa, joten pieni toivo elää sen suhteen, mutta jotenkin jo masentaa valmiiksi.

Mut palaillaan, tulin äsken töistä ja ruokaakin pitäis laittaa...
 
Hannaliina eikös sitä noin viikon päästä yleensä tule? Mulle tuli viime kierrossa juuri noihin aikoihin ja toiveet oli kovat koska ikinä ennen ei ole tullut kesken kierron mitään vuotoja, mut menkat alko silti ihan ajallaan:(
 
kukkaiskeiju :hug:

Jasmi Onnea! :)

MT79 Hyvä että saitte asioihin selvyyttä ja asiat etenee.. Toivottvasti puuhailu tuottaisi tulosta.. ;D

Muuta ei nyt kerkee..

Paljon plussatuulia... b:)d jännäilijöille.. ja :hug: tädin kohdanneille...
 
Jasmille tositosi paljon onnea plussasta! Toivottavasti me kaikki tullaan samantien perässä plussinemme =)

Tänään mulla siis kp 30/28-30. Ja jälleen tänään testattu nega. Voi plääh. Nyt mä vannoin etten enää IKINÄ tee yhen ainotta testiä. Kyllä sen sit huomaa kun maha kasvaa ja vauva potkii. Että vissiin kierto sit venyy ja paukkuu taas pitkäks.

Mutta plussatuulia puhaltelen kaikille teille ihanaiset! :whistle:
 
Bretagne, ei kannata vielä luovuttaa! ;)

Hannaliina: Kiinnittymisvuoto tulee justiinsa 6-7 vrk oviksen jälkeen. Eli aika hyvät mahkut! =) Mulla tuli viime raskaudessa (joka kyllä sitten päättyi km:eek:on), veriviiru/tippa 6 pv oletetun oviksen jälkeen.

Ja sitte omaa napaa: Tänään käytiin esikoisen kanssa apteekissa ostoksilla, ja mukaan tarttui pari Apteekin r-testiä. No hetihän mun oli pakko tehä toinen kotona, ihan päiväpissasta siis, ja...




...Mitäs sanotte? (sori huono kuvan laatu) =) Kyllä se mies taitaa tietää! Sanoi siis muutama päivä/n. viikko sitten, että "oot kyl raskaana". Enkä mä sitte kuvitellu, että olin näkevinäni haamun sunnuntaisessa testissä. WUHUU! :whistle:

Nyt vaan toivon erittäin kovasti, että pysyis matkassa. Vähän jänskättää, mutta toisaalta on kyllä ihan eri fiilis nyt ku siitä kesken menneestä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea, onnea Neito84 ja Jasmi! :kiss:

Toivotaan että mahdollisimman moni meistä tekee teille pian seuraa odotuspuolelle... :heart:

Täällä odotellaan jo kovasti ovista saapuvaksi. Se ilo lyhyestä kierrosta (n.24pvää) on,että tulee aina nopeasti uusi ovis ja uudet piinapäivät.Siis uusi mahdollisuus. Olen kuitenkin ruvennut nyt murehtimaan sitä,että lyhyt kierto voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Täytyy nyt tämän kierron jälkeen miettiä jos menisi käymään gynellä ja samalla voisi kysyä tästä asiasta. Mun pitäis siis muutenkin mennä.
 
Hirmuisesti onnea Jasmi ja Neito84!! Ja oikein selkea plussa kuvassa!

DD: kauanko noita saniaisia yms nakyy nuissa sylkitesteissa?? Ja haviaako ne vaan vahitellen? Noh, olen nyt sitten saanut kuvioita kolmena paivana. Mut ei ne minun mielesta ole kasvanu, isoimmat saniaiset oli ekana paivana jos oikein muistan. Nyt on enemman ripsia.

Blaah, huonosti menee nuo yrittamispuuhat kun ei ole oikein mies kotosalla sopivaan aikaan!! Ja miesta hieman arvelluttaa taman hetkinen tilanne oman terveytensa kanssa, pelottaa etta lekuri loytais jotain vakavaa testeissa ja ei haluaisi jattaa minua kahden lapsen kanssa yksinaan jos pahin kavisi. Kysyi haluanko odottaa muutaman kuukauden ja katsoa loytyyko testeissa mitaan. Kuulemma saan paattaa. Kurkku ollut kipea pitkan aikaa (ja nyt niska ja on muutenkin hieman "voimaton"), mutta verikokeissa loytynyt mitaan eika kameralla katsottaessa. Lokakuun lopulla uusi aika konsultille, ja sitten taas varmaan uusi aika kuukauden paasta..Jarki sanoo etta tottakai kannattaa odottaa mutta sydan sanoo jotain ihan muuta, erityisesti kun nyt nuo sylkitestit viimein nayttaa jotain. Ja pitanee tarkastaa etta saanko mina ollenkaan aitiysrahaa jos en saa lasta ensi vuonna!!! Aika pyllysta jos en saisi! Taalla jotenkin katsotaan kahden vuoden taakse (eli jos saa lapsen 2011 niin katsotaan vuotta 2009) ja silta vuodelta pitaa olla kasassa tietty maara tyoviikkoja, taitaa olla jotain 35.

Sori vuodatus!!!:ashamed: On tosi sekava olo kun on niin kauan halunnut tulla uudestaan raskaaksi ja juuri kun se olisi ehka teoriassa mahdolllista niin sitten asiat menee pain prinkkalaa!! Jotenkin en haluaisi odotella enaa yhtaan, mutta sitten tulee tosi itsekas olo. Aika paha vauvakuume taitaa vaivata...Voihan rahma!!! :stick:
 
Danone Olen siis käyttänyt sylkitesti vasta viime kierrosta asti, silloinkin pääsin testaamaan vasta ovulaation aikoihin. Olen ymmärtänyt, että ne ripset tms. alkavat tiheentyä mitä lähempänä ovista ollaan. Oviksen jälkeen kuviot alkavat harventua. Korjatkoon joku fiksumpi, jos olen ihan väärässä.

neito84 Varovaiset onnittelut! :flower:

Täällä ei mitään uutta, sylkitestissä näkyy kuvioita joka testikerta. Yritän pitää mielen virkeänä ja stressin poissa. En halua lukea huonoja uutisia lehdistä ja murehtia asioita, kansanedustajien palkankorotuksen ohitin myös sen enempiä miettimättä. Voi kuulostaa typerältä ja naiivilta, mutta minulla on taipumus murehtia turhaan asioita, ja uskon stressin ja negatiivisten tunteiden vaikuttavan myös raskautumiseen jollain tasolla. Tässä sitä nyt mennään "tanssien ja laulaen" eteenpäin......vaikka hampaat irvessä :D Happy, happy, joy, joy!
 
Neito Minua alko itkettää kun katoin tota plussa testin kuvaa!:) Oon niin onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta!:heart: Onnea ihan super paljon kaikille!
Minä päätin etten testaa ennenkun varmasti on menkat myöhässä. (niin varmaan:D) Mutta yritän ajatella että ei se sieltä häviä vaikka ei testaisikaan heti. On vaa niin tyhmää tehä niitä negatiivisia testejä.:(
 
Kiitos kaikille onnittelijoille!

Hannaliina, älä itke! :) Mitä jos herkkä mieli oiskin raskauoire? ;)

Puhaltelen plussatuulia kaikille! :whistle: Toivottavasti porukkaa tipahtelee solkenaan odottajien puolelle! :heart: Ja mä ainaki aion täällä käydä lukemassa teidän kuulumisia! :wave:
 
heips!

Tervetuloa Jiimii:wave:

Onnea neito84 ja Jasmi-!!

Mä päätin mennä tän kierron myös ilman stressiä. kun täähän nyt oli mun eka miltei normaalimittainen kierto ylipäänsä ja vuoto on nyt ollut kyllä semmosta, että tuli varmaan viime 3kk:n kierronkin veret yhdellä kertaa :( Eli ajattelen, että tää mun kroppa on nyt päässyt jyvälle asiasta ja jospa nyt sitten olis eka sellanen normaalikierto ja silloinhan mahkutkin on hyvät jos ei stressaa. Eli voin nyt jo sanoa, että nyt kertaalleen päivitän ton listan ja sit en enää, etten seura noita mun päiviä vahingossa. mutta pitäkää mutkin ihmeessä listalla mun kiertopäivät myös, mä en vaan itse aio sitä katsoa kun joskus pitkän ajan päästä... :D Mutta tänään siis kp 3 ja yk3. Enkä tikuta, enkä mitään...katotaanko ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä