Hakutulokset

  1. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Omanapaista taas; Nyt alkoi kunnon vuoto kipuineen päivineen. Säästyy siis testit seuraavaan kertaan ;) Mies tuossa eilen alkoi pakitella.. kyseli että pitäisikö sitä kolmatta vielä harkita? Epäilee mun henkistä jaksamista. Oon vissiin ollu kiree kuin viulunkieli tässä viime päivät :laugh...
  2. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    mymosa; en mä ainakaan ole saanut hyvällä tahdollakaan davidin testiin viivanpaikkaa. Anteeksi, tää ei helpottane sun kuumetta - päinvastoin :laugh:
  3. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    mymosa; Mä luulen että nuo ajatukset on meille kaikille tuttuja :hug: . Kyllä mullakin tulee melkeinpä päivittäin sellainen olo että hulluuttahan se on jos vielä kolmatta vinku-iitaa tänne haluaa. Mutta toisaalta - kun noita räkänokkia illalla laittaa nukkumaan, muistaa taas miten hurjasti...
  4. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Tää on nyt kyllä ihan hanurista. Mitätön rusehtava tuhruvuoto jatkuu, mutta en tiedä kannattaako tätäkään vielä merkata kp 1:ksi. Ei mulla ennen ole tällaista ollut.. menkkoja ennen on tuhruttelu kestänyt max. yhden päivän.. tämähän alkoi jo monta päivää sitten?! Tänään ei tullut mammaksilta...
  5. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    mymosa, :hug: (.) Ei se rytinä sitten alkanutkaan. Yön aikanakin oli tullut säälittävä tuhru. Taidetaan vaihtaa niin, että tänään on kp 1 (jos se kunnon vuoto nyt alkaisi....). Vitsi miten ärrrsyttävää!!
  6. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Harmaanalle :laugh: :laugh:
  7. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Jep jep, se olis sitten kp 1/27-31 ja yk 1. Tuhruttelu muuttui kirkkaaksi, kohta sitä mennään. Toisaalta kiva ettei kierto tän enempää venynyt.. Taidan tilata ovistikkuja, että tiedän milloin ukko pitäis vietellä ;) Fiilikset vähän maassa - toivo kuitenkin nosti päätään tässä kierron...
  8. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Ikäasioista on ollut puhetta; mä olen varttia vaille 29. Sikarokote on otettu lapsille - esikoinen tosin sairasti sen viikko rokotteen jälkeen.. Hätäinen olen tuon testaamisen kanssa, juu :ashamed: . Syynä siihen on myös se että ratkesin kuopuksen jälkeen taas polttamaan.. Tarkoitus on...
  9. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Tervetuloa uusille minunkin puolesta!! Rixutin; nää palstat on kyllä ihan vihonviimesiä. Mitään muuta ei pysty ajattelemaan kuin kp:tä, dpo:ta ja kaikenmaailman eritteitä :laugh: . Pahinta on se että olen vielä kuopuksen jäljiltä kotona, eikä edes työ saa mun ajatuksia tästä pois.. Mistä...
  10. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Mammaksilta tuli viestiä, että tilaamani testit ovat loppuneet. Teinpä sitten niin että ajelin tässä iltasella apteekkiin. Ostin 2 apteekin omaa testiä ja tein toisen tovi sitten. Tuloksena tyylipuhdas nega. Ei siis haamua, roskishaamua eikä edes viivanpaikkaa :( .
  11. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

    Hmm, aamun jälkeen ei paperiin ole tullut värin häivääkään (vaikka aina muistan tarkkaan syynätä :laugh: ). Huomenna tullee testit, miten tässä nyt pitäisi itsensä järjissä siihen asti?! Kävin jo epätoivoisena kääntämässä vessan kaapin ylösalaisin jos sieltä olisi joku vanha testi löytynyt...
  12. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Päivän tilanne; Eilenillalla ja tänä aamuna tuli minimaalinen määrä jotain vaaleanpunaista. Enpä tiedä mitä ajatella.. Toisen lapsen kohdalla tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa pari päivää plussauksen jälkeen.. Toivon siis todella että tämä on sitä samaa eikä kunnon vuoto ala. Kumma juttu -...
  13. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Tässä kävi nyt niin että me mentiinkin koko perheen voimin kauppaan, eikä mies antanut mun ostaa vielä testiä :kieh: . Sanoi, että on liian monta kertaa mun kanssa tihrustellut vaaleita viivoja, ja haluaa nyt tumman viivan. Otin sitten oikeuden omiin käsiini ja tilasin mammaksilta pari...
  14. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Apua.. nythän musta tuli ihan hysteerikko :laugh: Mittasin huvikseni lämmön ja se näytti 37,1 :o :o
  15. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Huldasharks, kiitos infosta. Ovatpa halpoja!! Onnea Nepula-tädille!! Huoh, nukuin tunnin päikkärit. Väsymys painaa siis. Joko tämä on sitä itteensä tai sit ei :D . Olen jo varmaan illalla ihan valmis pissimään tikkuun, katotaan mitä se on mieltä.. JÄNNITTÄÄ!!!
  16. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Kiitos, Hulda! Pitänee sellainen ostaa!
  17. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Huomenta! Huoneiden määrästä; Meidän huonesijoittelu on tällä hetkellä sellainen, että makuuhuoneita on vain 2. Lastenhuone tosin on niin iso että siine mahtuisi vaikka 4 lasta helposti. Tarkoituksena on pitää mahdollinen tuleva vauva meidän huoneessa, mutta yösyöttöjen loputtua hänkin...
  18. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Tervehdys! Palailin äsken viikonloppureissulta.. ILMAN MENKKOJA! Mikä mättää??! Nyt kun olis jo kiire päästä ekaan yrityskiertoon, niin ne ei ala sitten millään. Mutta mitäs jos mulla onkin ollut myöhäinen ovis ja tuo viime sunnuntain lemmiskely onkin tuottanut tuloksia? Milloinkohan sitä...
  19. H

    *** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

    Jahas, ei tänään ainakaan menkat ole alkaneet.. menee siis kaiketi huomiselle. Näin viime yönä unta, että mulla oli niin kutsuttujen rintojen (lue: nahkarukkasten) tilalla ihan megatissit. Siis sellaiset kiinteät kokoa FF :D . Esittelin niitä siinä miehelleni ja ihmettelin kun tuntuu tissit...
  20. H

    Hitsit, että tuo morsiamen sisar on mahtava noissa Satuhäissä :D

    Toi mainostoimiston mies vaikutti vähän kypsältä tuohon emäntään :D

Yhteistyössä