*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUSSA ***

Mulla OLI hyvä päivä.... Näin ihania ystäviä, sain hyvää ruokaa ja vieläpä pari mattoa tänne kotio. Nyt kuitenkin mieliala romahti. Mies ja lapset eivät ole vieläKÄÄN kotona ja äsken kun soitin niin selvisi, että about 2h niin ehkä ovat sitten eli se siitä laatuajasta lasten kanssa tänään, kun LUPASI, että ovat ajoissa kotona...... prkl!!!! Menen sitten YKSIN s****** saunaan tästä :( :'(
 
sovitaanko niin että mä kommentoin seuraavan kerran vasta ku on oikeesti jotain kommentoitavaa :LOL: meen itekki jo aivan sekasi :LOL: sen verran vaan raotan,että EI lissäntyny vuoto,eikä kivut. aamulla vaan oli sellanen olo. koko päivänä tullu ehkä tee lusikallinen vanhaa verta. lääkäri aikaa ootelles................ mullahan oli kyllä pikku kakkosen odotus aikana polyyppeja kohdun suulla ja ne siellä vuoti aika ajoin koko raskauden. aattelin että jos ne ois taas lisääntyny ja vuotas jälleen ?! onko muilla kokemusta noista????????? :attn:
 
heippa kaikille!
en ole täällä käynyt kirjoittelemassa vähäänaikaa..oli sitä hiljaiseloa sänkytouhuissa,mutta nyt eilen peitot jo heiluikin eli kp 7...mä en tikuttele ovista enkä varsinaisesti kyttää päiviä.

joo mua hävettää kans kun en aina kaikkien kysymyksiin kommentoi,käyn kyllä joka päivä montakin kertaa lukemassa kirjotuksia.

jadey mä laittasin isomman omaan huoneeseen ja sit kax nuorinta samaan.

meillä on nyt 3 makkaria,ja tytöillä oma huone,et jos vauva saataisiin ja jos tässä asuttaisiin niin oli kyllä tilaa.

minä päivinä te aktiivisemmat yleensä touhuatte,niinkun minä kiertopäivinä aloitatte ja lopetatte ja sekstaatteko joka päivä?

niin ja mulla voi merkitä tytöt 2004 ja 2008
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jadey:
Eli vähän gallup-tyyppisesti: kumpi ois teistä parempi, kaksi lasta samaan makkariin sukupuolen mukaisesti tytöt-pojat vai iän mukaisesti et esim. vanhimmalla oma huone ja kaks pienempää samaan?
Meillä on siten, että samassa huoneessa on nyt tytöt -96 ja-98 ja toisessa huoneessa yhdessä ovat tyttö -02 ja poika -07. Mietittiin, että tämä kolmas sitten pääsisi ensin meitin huoneeseen ja sitten joko siten, että -02 omaan huoneeseen ja kuopus -07 pojan kanssa tai jos huoneen ajankohta venyy siten, että vanhin lähtee jo opiskelemaan niin sitten -98 ja -02 samaan ja nuoremmat samaan. En tiä, mutta mä en ole kokenyt sukupuolieroja samassa huoneessa olevien kohdalla ongelmaksi :) Ai niin ja mietittiin me myös sitä vaihtoehtoa, että nuorin saisi oman huoneen tietsikkahuoneesta siksi aikaa, että vanhin lähtee opiskelemaan...jos lähtee...

No en jaksa murehtia vielä, kun ei ole tätä mulle kolmatta vielä tulossakaan

:D

Mutta siis vastauksena vielä sulle, että mä laittaisin ikäjärjestykseen siten, että antaisin vanhimmalle oman huoneen teitin tapauksessa.

).(: |O :headwall: ja kaikki osaavat varmasti tulkita...
 


SUNNUNTAI 15.8.2010



Taikawiitta .................... kp 50/28 .................... yk ? :heart:

Rixutin ........................... kp 36/?? .................... yk 1
-06 -09
Dyyni ............................. kp 36/28 ................... yk 1 :heart:
Pyyter-2 ........................ kp 31/?? ................... yk 1
-07 -10

Huldasharks .................. kp 30/40-60 ... dpo 1 ... yk 3
-96 -09
Harmaana ..................... kp 29/27-28 .............. yk 0
-07 -09
Mymosa ......................... kp 26/?? ... dpo12 .... yk 6 :heart:
Jadey ............................. kp 23/?? ................... yk 1
-08 -09
Ninnuski ........................ kp 23/ 26-28 ............ yk 5
-07 -09
Mama-84 ....................... kp 21/29-30 ............. yk 2
-05 -09

MyrskyMaija ................... kp 18/27-32 ............. yk 1 :heart:
Muumi82 ........................ kp 17/28 .................. yk 1 :heart:
Äiti88 ............................. kp 15/30 .................. yk 2 :heart:
smurffiina84 ................... kp 15/24-30 ............ yk 2 :heart:
Minnarun ........................ kp 14/ 29-31 ........... yk 1 :heart:
sporty ............................ kp 12/28-32 ............. yk 4 :heart:
Nepula ........................... kp 11/28-32 ............. yk 1 :heart:

Pompo79 ....................... kp 9/24-27 ............... yk ?
-06 -09
PieniTytönTylleröinen ..... kp 8/28 .................... yk 4
-04 -08
Nipsu87 ......................... kp 8/?? ..................... yk 1 :heart:
Miuski00 ........................ kp 5/29 ..................... yk ?
-02 -07
leena77 ......................... kp 5/24-29 ............... yk 6 :heart:
Mimse ............................ kp 3/28 ..................... yk2 :heart:
m0308 .......................... kp 1/31 ..................... yk ?
-03 -08
HelinäKeiju10................ kp 1/?? ...................... yk 1
-06 -08

KHJ .................................kp ?/??........................ yk? :heart:





Taustalla:

Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T



Plussaonnea!!



Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.
Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.


********************** ).( **********************

LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat violetilla, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.






 
Alkuperäinen kirjoittaja m0308:
se siitä sitten. heräsin tänä aamuna verilammikosta :'( eli merkatkaa mulle kp1 / 31.

:hug: Ei kiva...ei todellakaan! :hug:


Olen nyt parhaani mukaan laitellut tota listaa kuntoon.
Huhuilkaa jo kohdallanne on jokin päin pyllyä, jos jotakin pitää mielestänne muuttaa ulkonäöllisesti tms jne....
 
Mie laittasin kans vanhemman omaan huoneeseen ja nuorimmat sit omaan huoneeseen, ku se on ajankohtaista :D. Meinaan ite tehä silleen kohan tämä kolmas sais alkunsa ja syntyis ja ois siinä iässä. Meillä on 3 makkaria, et alussa ois meiän kans samassa huoneessa pinniksessä niiku on tuo toinen ja sit kohan kasvaa ni tytölle oma huone ja näille nuorimmille oma. Ja aateltiin laittaa ekaks esikoinen pojan kanssa kerrossänkyyn kohan vauva tulee, et yks makkari jäis vierashuoneeks ja sit kohan kolmas on siinä iässä ni sit hää pojan kans samaan huoneeseen ja tytölle oma huone :D.

Mut siihen on tosiaan vielä aikaa, ku ei tää kolmas ota tuulta alleen eli raskaaksi tulo ei taas käy tuosta vaan :'(. Tein tänä aamuna taas testin, ku en malttanu vuottaa ja negahan sieltä tuli :(. Ei oo täti vielä tullu vierailulle ja en yhtään tiiä millo tulee. Ei oo menkkamaisia oireitakaan, et alkais, ku yleensä miulla rupee ristiselkää juilimaan, ku ne alkaa, mut vielä ei oo mitään oireita. Vähän on kyllä raskausoireita, tänä aamunakin väsytti ihan jumalattomasti mitä ei esim pari viikkoa sit tehny ja vähän on juilinu tonne masun vasemmalle puolelle. Samalla tavalla väsytti hirveesti edellisessä raskaudessa ja heinäkuussa, ku sain sen keskenmenon.

En tiiä :(. Tää on ärsyttävää, ku ei tiiä onko raskaana vai ei. Voiko testi näyttää viel kp 31 negaa?! Oon aatellu, et jos on hedelmöitys tapahtunu myöhemmin, ku miulla ei varsinainen kuukautisvuoto ollu tuo viiminen vuoto vaan meni kesken, et jos se häiritsee. Mut sais tosiaan alkaa nuo kuukautiset äkkiä, jos en oo raskaana. Mut ei kai täs muu auta ku vuotella :eek:.

Ja m0308 :hug: pahoittelut tädistä ja nyt uutta yritystä kehiin tässä kierrossa :D
 
Meillä on tyttö -07 ja poika -09. Neiti onkin kuumeessa nyt :( Ihmettelin kun niin levottomasti illalla/yöllä nukkui, niin oli 38.9 kuumetta. Mistä lie tullu, ei nuhaa,yskää tai mitää muutakaa tunnu olevan.

Juu, millonkohan sitä viittis alkaa testaa, menin tilailee 9kpl raskaustestejä. Jos sit pari tuhlais tähän kiertoon, vaikka oon ihan varma ettei oo tärppi käyny. :/ Sillon yk2 olin aivan varma et oli tärpänny, oli vaan sellanen tunne. Sit seuraavissa on ollu sellanen toiveikas olo, mut nyt oon ihan varma etten ole raskaana... Jo eilen alko menkkamaiset jomottelut, halvatun hyvissä ajoin taas :kieh: :(

Kyllä minäkin varmaan laittaisin lapset iän mukaan samaan huoneeseen, meillä on 3 makkaria joista 2 isompaa ja 1 aika pieni. Nyt vaan lasten sängyt + vaatekaappi on pienessä huoneessa ja kunhan saadaan rempattua toi isompi niin sinne menee vierassänky ja lasten lelut&romut. Kattoo sit sen huone jaon uusiks, kunhan se kolmas nyt tulis& kasvais siihen ikään et siirtyy meidän huoneesta pois.

Mut joo, kai se olis sunnuntain kunniaks mentävä tekee lasagnea kun neiti Kuumeiselle lupasin eilen.

:wave:
 
Tervehdys! Palailin äsken viikonloppureissulta.. ILMAN MENKKOJA! Mikä mättää??! Nyt kun olis jo kiire päästä ekaan yrityskiertoon, niin ne ei ala sitten millään.

Mutta mitäs jos mulla onkin ollut myöhäinen ovis ja tuo viime sunnuntain lemmiskely onkin tuottanut tuloksia? Milloinkohan sitä uskaltaisi testata jos ei vuotoa ala kuulua?

Päivittäjälle tiedoksi, meillä on tyttö -07 ja poika -09
 
Ninnuski, Huldis ja harmaana: Lisätty lapsoset! :wave:

Ja tosiaan ilman sukupuoltakin saa lapset listaan jolloin ovat ihan vaan violettina. Jos ei ilmoita erikseen sukupuolta vuosien yhteydessä niin ovat automaattisesti sukupuolettomana :)
 
Onpas tänne tullut tesktiä, kun en pariin päivää oo käynyt!!! Mökkeilemässä on vierähtänyt aika ja viikonloppu!!!

Ensinnäkin, mulle vois merkitä tyttö 06 ja poika 08 tonne listoille, Tosi kiva idea muuten.

Sitten galluppeihin/kyselyihin: Noista yrittämisistä, niin tyttö yritettiin puoltoista vuotta ja poika lähti tulemaan viiden yrityskuukauden jälkeen. eli ei mitään nopeita lähtiöitä. Se tuulimuna keväällä lähti ekasta kierrosta, sillä mulla varmaan olikin koko ajan siitä niin epäileväinen olo. Saa nähdä kuinka kauan nyt sitten tätä kolmatta yritetään. Kunhan nyt eka nää vuodot rauhoittus. Onko muuten kellään kokemusta siitä keltarauhashormoonista, mille sais "normalisoitua" tuota kiertoa?
Sitten noista huonejärjestelyistä, meillä on kolme makkaria, lapset nukkuu samassa huoneessa ja yksi ylimääräinen huone on leikkihuoneena. Kaksi makkareista on isompia ja yksi pieni. Jos kolmas tulloo ja se ois poika laittasin varmaan pojat isoon huoneesaan ja tytön sitten omaa. Alkuunhan vauva toki olisi meidän huoneessa. Mutta jos tyttö niin, sitten on osaa varmaksi sanoa. Jos sisko suostuis laittasin ainakin alkuun ne samaan ja pojan omaan, sitten kun kouluun lähtö niin varmaan isoin omaan ja pienet samaan!!!

m0308: pahoittelut tädistä.

Viellä tämmönen kysymys, jos tilaa niitä testejä netistä tuleeko ne jossain huomaamattomassa paketissa??

 
pyyter 2 uskon et näyttäis sulla jo positiivista,vaikkakin olisi ollut myöhäinen ovis.
mulla oli tuo kuopus tällanen tapaus,et luulin gynelle mentäessä et oon jo rv8 mut olinkin vasta rv4+,ultran mukaan,eli oli ollut myöhäinen ovis.

mitähän tää nyt sitten on kun tuntuu mukamas et olis alkamaisillaan jo ovis tai on jo päällä,kun mahaa nippailee oudosti välillä :eek: nyt siis kp8, ja eilen tuli touhuttua.

onko nuo testit muuten halvempia,kun osa teistä tilailee niitä netistä?
 

Yhteistyössä