Hakutulokset

  1. P

    karppaajien tsemppiketju

    tätä täytyy joskus kokeilla
  2. P

    karppaajien tsemppiketju

    kyllä kannatti kirota eilen :D nesteet lähti liikeelle taidan olla hitaasti syttyvää sorttia.. 800g lähtenyt :D nälkä ei ole koko päivä taas meni syömättä töissä käväsin kotiin pääsiin tein ison kanasalaatin. voisko ola että on ketoosi iskenyt kuiteskin syönyt hiilareita 20-40 päivä?
  3. P

    karppaajien tsemppiketju

    nyt menee hermo :kieh: miksei mun paino putoa eikä tämä helvetin turvotus häivy :| eilen söin aamulla kinkkumunakkaan+salaatti päivällä niitä lidlin pötkylöitä ja pihvin+salaatti illalla rahka+mehukeitto tänään aamulla raejuusto+tonnikalaa päivällä mustamakkaraa 2pötköä mulla ei...
  4. P

    karppaajien tsemppiketju

    noniin..eilinen päivä meni ihan mettää en oikein syönyt koko päivänä kuin munakkaan,illalla iski nälkä ja vedin 4leipää :x opin taas syö vaikka ei olisi nälkä,muuten on mielihalut hävinnyt paitsi tuo jätski ja leipä |O tänään paistelen niitä lidlin pötkylöitä ja pihvejä salaatin kans :p
  5. P

    Palstakiusaajat top5

    wicked mary ilkeä?? :o no ei ole
  6. P

    karppaajien tsemppiketju

    mulle ei kans oikein kermakahvi uppoo ostin joskus kahvikermaa :x täytyy testailla tai sitten jatkaa maidolla jos tuntuu et paino putoo silti
  7. P

    karppaajien tsemppiketju

    mun käsittääkseni ei kannata tuijottaa kaloreita...lähinnä vaan tarkastella mitä syö ja sulla on hyvin lähtennyt nesteet liikkeelle joten toimii noinkin. niin ja proteiinia ei saa syödä liikaa mitä kermaa käytät kahvissa? oon kova juomaan kahvia olen nyt maitoo laittanut pitää vaihtaa sekin...
  8. P

    karppaajien tsemppiketju

    lenkkeily ei ole mun juttu pkko on kuiteskin koiran kanssa lenkkeilä tosin sekin on jäänyt vähiin helteitten takia kun ei toi koira jaksa.. tytön kanssa ollaan lähinnä puistoissa. on tässä lähellä ollut bailatinoa sinne ajattelin ilmotautua täytyy vaan katsoa aikataulua.kiva kuulla et siällä...
  9. P

    karppaajien tsemppiketju

    huomenta.. eilen jäi kilolubiin merkkaamatta söin vain tonnikala+raejuusto+salaatin sitten illalla havahduin kauheeee nälkä ja pistin miehen hakeen kebabsalaatin :p oli niin julmetun kuuma päivä ihan hermo meinas mennä.. liikunnasta: mä niin haluaisin aloittaa tanssin just bailatinoa tai...
  10. P

    2 vauvaa kuoli vanhepiensa sänkyyn

    ei ymmärrä miksi tämä on yksi ikuisesti tappelun aiheista :o mulle on aivan sama kuka nukuttaa mitenkä lapsensa turha on niitä satoja tutkimuksia aina vetää esiin.. tää tapaus on kyllä järkyttävä luulisi ekasta kerrasta viisastuvan
  11. P

    tampere/lähikunnat,missäpäin ukkostaa??

    katselin parvelta salamoi niin pirusti mutta ei kuulunut jyrinää
  12. P

    karppaajien tsemppiketju

    voi kuolaus :p niitä pivejä oli muutamia vuosia takaperin myynnissä lidlissä sitten ne hävis myynnistä
  13. P

    karppaajien tsemppiketju

    mä oon taasen kebab hullu olisko jotain hyviä ohjeita?
  14. P

    karppaajien tsemppiketju

    lidlissä myydään sellasia pötkylöitä olisko naudanlihaa ne on hyviä
  15. P

    karppaajien tsemppiketju

    luin täältä jäätelö vinkin laittaa mehukeittoa+rahkaa tai jugurttia pakkaseen..täytyy tänään kokeilla tekee mieli jätskiä kun on näin kuuma |O
  16. P

    mä hikoan kuin pikkusika,ällöttää!!

    täällä yks hikoilija todella ällöä :kieh:
  17. P

    karppaajien tsemppiketju

    eli olen ap :wave: mun ongelma on myös sokeri suklaa,jäätelö ja pulla ennen en syönyt raskausaikana iski himo ja se on jäänyt pahasti päälle :(

Yhteistyössä