Palstakiusaajat top5

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Toivotaan että elämä opettaa tätä trollia ja lunaticia vielä kunnolla! Molemmat makaa omissa katkerissa liemissään ja säälittää molempien lapset oikeasti! Trollin tiedän ja kun ei ole kaikki muumit..
Jaaha, sinä oot siis se uskovainen joka säälii meidän lapsia koska ne joutuu helvetin tuleen käryämään.

kilautas hesperiaan ja hoidata ittes kuntoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
No joopa joo.

Lunaticista ei kyl ota selvää, onko lintu vai kala. Välillä tosi, tosi ilkeä - ja sitten taas ihan normaali.
Mieluummin lintu, olen nähnyt unta lentämisestä. Myös elementtini on ilma astrologiassa.
en ole kokenut Lunaticia ilkeänä! Minusta hän myös puolustaa heikompia eikä ole päällepäsmäröimässä joka asiassa, kuten Kowalski esimerkiksi on. Lunis on hyvä tyyppi, tykkään!
Mä oon vaan ihan perkeleen katkera siitä Mauno Ahosesta vieläkin :D
 
KilttiHarmaa
Kowalski
Lunatic

Piilovittuilevat usein (tai noh, Lunatic vittuilee päin naamaa). Lunatic on ilkeämielinen lähes jokaista kohtaan ja Kowalski taas luulee tietävänsä kaiken kaikesta ja on olevinaan hauska lytätessään muiden mielipiteet suorasanaisesti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mä oon vaan ihan perkeleen katkera siitä Mauno Ahosesta vieläkin :D
Ei kai se Lunatic ollut, joka sua Maunoksi kutsui?
En muista aloittiko sen jutun Lunis vai joku muu, mutta hää sitä jaksoi tolkuttaa ja tolkuttaa ja tolkuttaa vielä sittenkin, kun vitsi oli vanhentunut jo kauan sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
En muista aloittiko sen jutun Lunis vai joku muu, mutta hää sitä jaksoi tolkuttaa ja tolkuttaa ja tolkuttaa vielä sittenkin, kun vitsi oli vanhentunut jo kauan sitten.
Mun muistaakseni se oli Vispilä.

Vieläkö Maunosta puhutaan? Sehän on jo niiiiiin vanha juttu, sou läst siison!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
En muista aloittiko sen jutun Lunis vai joku muu, mutta hää sitä jaksoi tolkuttaa ja tolkuttaa ja tolkuttaa vielä sittenkin, kun vitsi oli vanhentunut jo kauan sitten.
Mun muistaakseni se oli Vispilä.

Vieläkö Maunosta puhutaan? Sehän on jo niiiiiin vanha juttu, sou läst siison!
Aina sen välillä joku muistaa.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
En muista aloittiko sen jutun Lunis vai joku muu, mutta hää sitä jaksoi tolkuttaa ja tolkuttaa ja tolkuttaa vielä sittenkin, kun vitsi oli vanhentunut jo kauan sitten.
Mun muistaakseni se oli Vispilä.

Vieläkö Maunosta puhutaan? Sehän on jo niiiiiin vanha juttu, sou läst siison!
Eikä se ollut hauska. Olette tosi ilkeitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
En muista aloittiko sen jutun Lunis vai joku muu, mutta hää sitä jaksoi tolkuttaa ja tolkuttaa ja tolkuttaa vielä sittenkin, kun vitsi oli vanhentunut jo kauan sitten.
Mun muistaakseni se oli Vispilä.

Vieläkö Maunosta puhutaan? Sehän on jo niiiiiin vanha juttu, sou läst siison!
Eikä se ollut hauska. Olette tosi ilkeitä.
Mä ja Rieputarallaa ollaan tosi ilkeitä, koska Lunis ja Vispilä puhui Maunosta?

Kyynelten kyynel :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Minusta tuntuu että ninaTT:llä on narsistinen peroonallisuushäiriö. Miksi muuten tuo ylimenevä itsensä ihannointi ja se EHDOTON oikeassa oleminen jne.
Mitään hyvää hän ei myöskään keksi muista ja erittäin vääristynyt kuva maailmasta. :(
Tosi loukkaava ja manipuloivakin välillä.

Vähän voisi joskus miettiä sanomisiaan, mutta jos tosiaan on narsisti niin eihän he pysty tajuamaan omia virheitään tai sanojaa anteeksi pyytämään.
Ja minä luulin välillä ottavani palstan hieman liian tosissani.

Voisitko sä olla enemmän väärässä? Anteeksikin olen pyytänyt aina kun siihen on ollu tarvetta. Silloin vaa ei se ketju ole enää kiinnostanu ketään niin kukapa sitä muistaisi. Ja se tänpäiväinen, joka tämänkin ketjun inspiksenä todennäköisesti toimi, oli _läppä_ joka lähti siitä, että sen ketjun ap veti herneen nenään pelkästä mun nikin näkemisestä ja jotain mussutti sen jälkeen siitä miten olen kaikki muut teilannut ja tuominnut vaikken siinä ketjussa mitään sentapaista ollu sanonukaan.
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Minusta tuntuu että ninaTT:llä on narsistinen peroonallisuushäiriö. Miksi muuten tuo ylimenevä itsensä ihannointi ja se EHDOTON oikeassa oleminen jne.
Mitään hyvää hän ei myöskään keksi muista ja erittäin vääristynyt kuva maailmasta. :(
Tosi loukkaava ja manipuloivakin välillä.

Vähän voisi joskus miettiä sanomisiaan, mutta jos tosiaan on narsisti niin eihän he pysty tajuamaan omia virheitään tai sanojaa anteeksi pyytämään.
Ja minä luulin välillä ottavani palstan hieman liian tosissani.

Voisitko sä olla enemmän väärässä? Anteeksikin olen pyytänyt aina kun siihen on ollu tarvetta. Silloin vaa ei se ketju ole enää kiinnostanu ketään niin kukapa sitä muistaisi. Ja se tänpäiväinen, joka tämänkin ketjun inspiksenä todennäköisesti toimi, oli _läppä_ joka lähti siitä, että sen ketjun ap veti herneen nenään pelkästä mun nikin näkemisestä ja jotain mussutti sen jälkeen siitä miten olen kaikki muut teilannut ja tuominnut vaikken siinä ketjussa mitään sentapaista ollu sanonukaan.
Tuo edellisen kirjoittaja taitaa olla se uloslähtijä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
lunatic
bv
imperial
wicked mary
harmaat
wicked mary ilkeä?? :eek: no ei ole
On kyllä hänkin joskus aika veemäinen täti.
niin on :/
olen mutta aiheesta, ne joita olen "palsta kiusannut" voi laskea yhden käden sormilla
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
En muista aloittiko sen jutun Lunis vai joku muu, mutta hää sitä jaksoi tolkuttaa ja tolkuttaa ja tolkuttaa vielä sittenkin, kun vitsi oli vanhentunut jo kauan sitten.
Anteeksi vaan mutta en ole sanonu sua koskaan mauno ahoseksi, saati tolkuttanut siitä.
Nyt muistat kyllä väärin. Tunnustaisin jos olisin. :attn:

Että kaivapa oikea syyllinen esiin, turha mun niskoille nyt on kaikkea syytää sentään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Niin, lunatic ei kiusaa muita, puolustaa vaan heikompiaan.. just. :|
Hormonitykki paukkuu taas..
Mun hormoonit ei suhun liity mitenkään, sä itse harmailet täällä ja levittelet muiden asioita, sen takia poistin sut naamakirjastakin.
Olihan julma rangaistus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
lunatic
bv
imperial
wicked mary
harmaat
wicked mary ilkeä?? :eek: no ei ole
On kyllä hänkin joskus aika veemäinen täti.
niin on :/
olen mutta aiheesta, ne joita olen "palsta kiusannut" voi laskea yhden käden sormilla
muistini mukaan mennyt kyllä vähän yli..eikä vaan aiheesta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Niin, lunatic ei kiusaa muita, puolustaa vaan heikompiaan.. just. :|
Hormonitykki paukkuu taas..
Mun hormoonit ei suhun liity mitenkään, sä itse harmailet täällä ja levittelet muiden asioita, sen takia poistin sut naamakirjastakin.
Olihan julma rangaistus.
Ei ollut ei, mutta levitelkööt muiden asioita.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mun hormoonit ei suhun liity mitenkään, sä itse harmailet täällä ja levittelet muiden asioita, sen takia poistin sut naamakirjastakin.
?? SIIS HÄH?? :LOL:
Anteeksi nyt vaan mutta en oo sun asioitas levitellyt yhtään mihinkään, vai onko sun asioissa jotain levittelemistä? :eek:
Ja se olin muuten MINÄ joka poistin sut kaverilistalta jo melko äkkiä, että miten sä olet mut voinu poistaa kun estin sut jo melko alussa edes näkemästä sivuani? En tykännyt susta ollenkaan.
Helvetin paskanjauhaja.
Voin levitellä ihan mustana jos oisin sen sortin ihminen. Mutta juoruilu ei ihan ole mun juttu.. kaikki ei ole yhtä white trashejä kuin sinä, hiton juntti.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä