Ei tarvitse muuta kuin sen verran ettei kalorit jää liian alhaisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:Mi
Tarviikos noihin kaloreihin edes kiinnittää kauheammin huomiota kun hiilarimäärä on max 20g/pvä??
Ei tarvitse muuta kuin sen verran ettei kalorit jää liian alhaisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:Mi
Tarviikos noihin kaloreihin edes kiinnittää kauheammin huomiota kun hiilarimäärä on max 20g/pvä??
meidänkään äitee ei tajunnut koko hömpötyksestä mitään,kunnes aloitti itsekkin ja valkeni homman nimiAlkuperäinen kirjoittaja Ooo:Nyt pitää muuten lähteä kauppaan. Mennään viikonluppuna mummolaan ja kannattanee viedä omat eväät. Äiti kun ei oikein tajua tätä "hömpötystä" enkä sitä sen kummemmin toki odota/vaadikaan. Pitänee keksiä jotain mitä koko porukka söisi, se ei liene kyllä vaikeeta.
mä syön ehkä kaks kertaa päivässä kun ei useammin oo nälkä :O välillä tosin poikkeuksia, että syö kolme kertaa, mutta nyt on ollu ihmeen vähän nälkä...Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Eikö kukaan muu syö kahta lämmintä ruokaa päivässä?
Niin mullakin saattaa olla vaikka molemmatkin päivän ruuista salaatteja. Esim. tonnaria tai fetaa.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Tosin välillä toinen ruoka on salaattia tms.
Mä syön aina. Joskus jopa 3 jos on jääny edelliseltä päivältä ja syön ruokaa aamupalaksAlkuperäinen kirjoittaja Kismett:Eikö kukaan muu syö kahta lämmintä ruokaa päivässä?
Mä saatan kans joku päivä syödä kaikki 3 ruokaani päivässä lämpimänä. Ja toisinaan kaikki kolme saattaa olla vaikka kylmää salaattia Mutta siis mä kuulun näihin huonoihin äiteihin, jotka eivät yleensä laita kuin yhden lämpimän ruuan päivässä. Ja jos penskat o koulus / hoidos, niin kotona ei sit lämmintä ruokaa tehä lainkaa. Näin on menny mun lapsuudessa, ja hyvin on toiminu myös omien penskojen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja karppikatti:Mä syön aina. Joskus jopa 3 jos on jääny edelliseltä päivältä ja syön ruokaa aamupalaksAlkuperäinen kirjoittaja Kismett:Eikö kukaan muu syö kahta lämmintä ruokaa päivässä?