Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Hei, taustalla olen minäkin seuraillut. Vaikea alkuraskaus; verenvuoto ja kivut, ovat saaneet minut todella epävarmaksi raskauden jatkumisesta :(. Nyt on mennyt hetken aikaa jo oikein hyvin kipujen suhteen, kunnes eilen alkoivat taas ja erilaisina. Kohdun kohdalle sattuu koko ajan, ihan kuin...
  2. N

    Marraskuun mussukat <3

    Kirjoittelin tänne tuossa muutama viikko sitten, mutta lopetin verisen vuodon alettua. Nyt kamalien kipujen, vuotojen ja kolmen ultran jälkeen näyttää kuitenkin siltä, että joku tuolla kohdussa mukana vaan kasvaa. Eilen ultrassa siis löytyi alkio ja syke :heart: Oma olo on edelleen...
  3. N

    Marraskuun mussukat <3

    Täällä alkoi ruskea vuoto eilen ja alaselkäkivut on aivan kamalat :(. Ajattelinkin, että liian helposti kaikki kävi.
  4. N

    Marraskuun mussukat <3

    janlindille pahoittelut. Oon niin huonotuulinen koko ajan, että ärsyttää itseänikin. Huudan lapsille turhasta ja miehessä ärsyttää kaikki :headwall:. Yritän kyllä nieleskellä Huonoa tuultani. Lisäksi alkoi ihan kauhea flunssa ja eihän tähän oikein mitään lääkettä voi ottaa, äh. Silti...
  5. N

    Marraskuun mussukat <3

    Pari päivää sitten lähdin normaalisti lenkille ja jo parin kilsan jälkeen oli pakko kävellä, kun läähätin kuin koira ja sykkeet oli pilvissä. Lisäksi lihakset tulee jostain syystä pienemmästä treenistä kipeäksi. Mitähän tästäkin tulee kun syön kaiken mitä nään ja liikkuminen on ihan plääh :|...
  6. N

    Marraskuun mussukat <3

    Hiphei. Minäkin liityn varovaisesti joukkoonne. Nyt olisi kolmas lapsi tulossa ja la mahdollisesti 17.11. Aikaisempia raskauksia yritettiin ja tehtiin pitkiä aikoja, siksi olenkin ihan äimänä, kun plussa tuli ensimmäisestä yrityskierrosta. Itsekin olen yrittänyt olla liikaa oireita...
  7. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niinhän se menee tammityttö :D. Luulin olevani ihan perus järkevä ihminen, mutta miten sitä voi mennä aina näin pöhköksi näissä raskausjutuissa :D. Netissä tutkin kaikki maailman oireet ja tarkkailen itseäni ihan joka hetki. Miten sitä osaisi vaan olla ajattelematta.. Mutta ehkä kumminkin haen...
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei kaikki. Pakko liittyä seuraanne, kun tää odotus ja jännääminen meinaa tehdä hulluksi:headwall:. Minulla kaksi lasta ja nyt kolmas niin toiveissa. Nyt ensimmäinen yk menossa ja edellisiä raskauksia monia kuukausia tekemällä tehty, joten olisin äimänä, jos nyt jo tärppäisi. Mutta, mutta.. On...
  9. N

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    Unikoulusta; meillä aikoinaan esikoinen unikoulutettiin nukkumaan yönsä, tämä meidän maaliskuinen onneksi tajusi alkaa nukkumaan yönsä läpi ihan itsekseen ilman mitään kouluja :D. Mutta siis esikoisen kanssa yksinkertaisesti lopetettiin yösyöminen ja valvoskeltiin pari yötä enemmän ja vähemmän...
  10. N

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    Heippa. Kirjoittelin aikoinani muutamia kertoja tuonne vauvapuolelle, mutta sitten kirjoittelu jäi. Olen kuitenkin tarkkaan seuraillut juttujanne, siksi onkin hassua, että tunnutte kaikki jotenkin tutuilta. Toivottavasti kirjoittelu täällä jatkuu, täältä kun saa niin kivasti vertaistukea...
  11. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Väsymys tuntuu täälläkin höperyytenä ja asioiden unohteluna. Oon kyllä muutenkin aika hajamielinen tapaus=). Meilläkin juodaan ihan perus nokkamukista, taikamukista ei osaa imeä. Hassun näköistä, kun pieni kallitaa mukista ja vettä tulee useinmiten aikalailla yli äyräiden. Soseita meillä...
  12. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Ohhoh, kun toiset vetelee huikeita 3 h.n päikkäreitä. Meillä nukutaan korkeintaan 1 tunti ja yleensä se puolisen tuntia. Mutta yöt vauva nukkuu heräämättä kertaakaan. Kuinka monet päiväunet muilla nukutaan? Olen miettinyt siirtymistä neljistä unista kolmiin, kun selvästi illalla pojalla...
  13. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Littledeath: Ärsyttää tuo neuvolan yleinen kanta asioihin, että kattellaan. Niin kauan, kun paino nousee, niin kaikki on hyvin, niin vissiin!! Meilläkään pojan paino ei laskenut. Hän söi, varsinkin iltaisin, selvästi kipuunsa. Nukahteli pullolle ja hetken päästä heräsi itkuilemaan ja halusi taas...
  14. N

    Maalismussukat - syntyneet

    En ole pitkään aikaan ehtinyt palstailemaan kiireiden vuoksi, mutta nyt kävin vilkaisemassa ja on ihan pakko vastailla Littledeathille. Oliko teillä refluksi asiat selvittelyssä? Meillä poika saa nyt Nexiumia vaivoihinsa ja on kuin eri vauva. Lääke määrättiin kokeiluun ihan oireiden perusteella...
  15. N

    Unitutista luopuminen.

    Kaipailisin kokemuksia unitutista luopumiseen. Meillä poika on pian kaksi vuotias ja tutti edelleen käytössä päikkäreillä ja yöllä. Eniten pelkään miten unien käy, vaikeutuuko nukahtaminen ja herääkö poika jo ennen kuutta? Miten kauan muilla tottuminen tutittomuuteen on kestänyt? Meillä myös...
  16. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Juhannuksena mennään mökille. Mies on kyllä lupautunut olla vastuussa lapsista, jos haluun ottaa enemmän kuin yhden juoman. Katsotaan nyt tekeekö edes mieli. Dindei miten teillä toi refluksi näkyy. Meidän vauva on kova pulauttelemaan ja varsinkin iltaisin, kun syö lähes koko ajan, on...
  17. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Heippa. Minulla jäi kirjoittelut alun jälkeen vähälle, kun netti meni rikki. Yritän nyt ajan kanssa lueskella tekstejä ja vastailla parhaani mukaan :). Meillä arki rullaa muuten hyvin, mutta nukkumaan meneminen illalla on monen tunnin tuskien nukuttaminen |O
  18. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Olen yrittänyt opettaa vauvaa illalla nukahtamaan omaan sänkyyn tulevaisuuden varalta, mutta ehkä pitäisi luovuttaa ja nukuttaa sylissä. Hetken nämä vauvat vauvoja ovat. Sängyssä en voi tuttipullosta syöttää, kun kaveri on niin kova puklauttelemaan. Täytyy syöttää aina mahdollisimman pystyssä...
  19. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Ulkomailla oltiin esikoisen kanssa ensimmäistä kertaa, kun hän oli 10 kk. Oli ihana reissu ja poikakin tykkäsi katsella maisemia rattaista. Mielestäni tuo oli oikein hyvä ikä reissulle, koska poika ei vielä osannut kävellä hyvin ja viihtyi vielä rattaissa. Niin ja nukkui vielä parit päikkärit...
  20. N

    Maalismussukat - syntyneet

    Suihkussa kävin esikoisen kanssa niin, että laitoin pojan ammetukeen köllöttelemään ja siinä sitten yhdessä suihkuteltiin. Nyt en vauvan kanssa ole vielä kokeillut. Pikkupesut tehdään joka päivä, mutta kylvyssä noin kerran viikossa. Yöt meillä nukutaan ilman syöttöjä, mutta nukahtaminen...

Yhteistyössä