Hakutulokset

1. T

Miksi korvantaustani haisevat?Entä teillä?

Ehkä sun sitten vain kannattaisi pikemminkin pestä kätesi vessassakäyntien yhteydessä.
  2. T

Miksi korvantaustani haisevat?Entä teillä?

Tässä kiinostaa se, miten te oikein nuuhkitte nuo korvataustanne sekä nenänpielet?
  3. T

kokeillaanko tälläistä:testataan, mitä tiedämme toisistamme eli seuraava kertoo aina, mitä muistaa edellisestä :D

Wicked Mary tuntee persvakoonasanan. Minä puolestani olen teille kaikille varmasti ratkeamaton ongelma.
  4. T

Hopealusikka tummunut vuodessa??!

"Hopean puhdistukseen/kiillotukseen on saatavilla erilaisia puhdistusaineita ja -välineitä. Näitä myyvät esimerkiksi alan kultasepänliikkeet. Erilaisille hopeaesineille on olemassa omat aineensa. Mitä arvokkaammasta esineestä/kohteesta on kysymys sitä tärkeämpää on selvittää puhdistusvaihtoehdot...
  5. T

Hopealusikka tummunut vuodessa??!

Lumous haihtunut Viisarit pysahtyneet Hopealusikka tummunut. Asutteko millaisella alueella - lähinnä ilman saasteita ajattelen - onko joku vanha lämpövoimalaitos ihan naapurissa?
  6. T

Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

Eikä sulla sitten tämä saitti lagita?!! Mulla ainakin niin perusteellisesti, että on kuin viimevuosisadalle olisi taas tullut. Silloin sentään jos itse alkoi viheltämään modeemin avuksi sai vauhdin tuplattua. Täällä ei sitten millään!
  7. T

Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

Hit the Road Bjö...Jack!! : / :'( YouTube - Ray Charles - Hit The Road Jack (Live 1981) :O Niinkuin monet muutkin kait. :xmas:
  8. T

No onhan tässä ainakin yksi hyvä puoli

Ei, vaan tää on TOODELLLA HIDASTA !!! EI TUU MITÄÄN`!!!
  9. T

No onhan tässä ainakin yksi hyvä puoli

:O Milleköhän vuosituhannelle olen joutunut. :O Täähän o o o n n y t t o o o o o d e e l l a a a h i i i d a a a a s t a a a t o u h u a . . . . . . . . Aivan kuin internetin ensiaskeleilla viheltävillä modeemeilla otettaessa, vaikka mulla on 24 megan yhteys! Siis hyvää päivää...
  10. T

Mihin tää maailma on menossa

Ei oo ryöstäjätkään enää entisenlaisia: http://www.youtube.com/watch?v=BKmFEKuWeXM&feature=channel
  11. T

Miten paljon leikki-ikäinen peilaa vanhemmistaan ja heidän välisestä suhteestaan?

Mukava kuulla! Toivottavasti löytyy niin rautaa kuin yhteistä säveltä. Kaikille teille.
  12. T

Miten paljon leikki-ikäinen peilaa vanhemmistaan ja heidän välisestä suhteestaan?

Osaltaan aloitus puhuu tässä suhteesa puolestaan: Tuollasten väittämien todeksi laittamista kait haluaa tuollaisessa tilanteessa välttää. On sinä tavallaan pojankin etu kyseessä. Mutta missä menee raja. Se onkin vaikeampi asia sanottavaksi.
  13. T

. . "Äiti on vähän vaikea/hölmö/hassu/tyhmä." . . "Isälle tulee paha mieli, kun olet aina äidin puolella." . . Huhhuh! Kyllä lapsi joutuu nyt rankkaan ristiriitatilanteeseen. Lapsen perusoikeus, ja lapsen perusmekanismi on rakastaa, kiintyä ja välittää molemmista vanhemistaan...
  14. T

G: Juoksetteko päin tiiliseinää jos joku vain käskee?

Taisin onnistua :D Onko tämä nyt sitten tässä ja todistettu. :)
  15. T

Sininen vai punainen pilleri? Tai pienessä joukkopsykoosissa kaiken aikaa. Syntymäsellaisessa parhaimmillaan, kait. Toisaalta ihminen tarvitsee tietyn elinkaavan. Hyvä elämä vaatii oikeastaan aika paljon valmistakin, ettei kaikkea tarvitse kaikessa ihan alkutekijöistään lähtea kasaamaan...
  16. T

Entäpä jos joku vaikka hypnotisoi sinut, ettei siinä mitään tiiliseinää ole. Harhaa vain, jota ylläpidetään massojen kurissa pitämiseksi.
  17. T

Väitän, että lesta-vihaajat ovat kateellisia lestoille

Tämä on helppo: Saitte niin alyttömän hyvän hinnan yli markkina-arvon, koska ostajan mielessä kohteeseen liittyi suuri tulevaisuuden potentiaali ja optio. Sellainen arvo, jota "ei-lesta" ei voi käsittää, saati sitten rahamitallisestikin arvostaa.
  18. T

Väitän, että lesta-vihaajat ovat kateellisia lestoille

Ymmärrän hyvin niin aloituksesi, kuin lisäkommenttisi. Minusta havainnoit ja näet asoita hyvin ja osaat olla subjektiivinen mm. ilman katkeruutta, kostonhalua, epävarmuutta jnpp; itsenäinen, terveen itsetuntoinen samaten. Osaat nähdä huvittavatkin käänteet asioissa ja tuot rehellisen kiihkotta...
  19. T

maailman kauneimmat naiset?

Tuosta Gracesta tulikin mieleen Kelly: Kelly McGillis http://www.imdb.com/media/rm2903019008/nm0000534

Yhteistyössä