No onhan tässä ainakin yksi hyvä puoli

Sama järkytys tuli minulle. Aamulla vilkaisin ennen töihiinmenoa kurkkasin ja totesin palstan olevan remontissa. En olisi voinut kuvitellakaan, että muutos on näin massiivinen. :(

Mitä te valitatte? Hyvähän tää on.
:O Milleköhän vuosituhannelle olen joutunut. :O Täähän o o o n n y t t o o o o o d e e l l a a a h i i i d a a a a s t a a a t o u h u a . . . . . . . .

Aivan kuin internetin ensiaskeleilla viheltävillä modeemeilla otettaessa, vaikka mulla on 24 megan yhteys! Siis hyvää päivää! Tämähän lagittaa kuin konsanaan pahimmat saitit joskus internetin esihistoriassa! :O

Joo, on kyllä niin hidas, että ehtii viedä lapsen potalle sillä aikaa, kun sivu aukeaa... Yhtä hidas kuin vauvan aihe vapaa, joten täältä voisi kyllä tosiaan häipyä. Jos se vaikka nyt onnistuisi, kun ei aiemmin oo onnistunut. Seköhän oli tarkoituskin, kun meitä on ollut muistaakseni muitakin, jotka ovat haaveilleet irrottautumisesta? Olikohan tämä ihan hyvää tarkoittava muutos?

Joo, on kyllä niin hidas, että ehtii viedä lapsen potalle sillä aikaa, kun sivu aukeaa... Yhtä hidas kuin vauvan aihe vapaa, joten täältä voisi kyllä tosiaan häipyä. Jos se vaikka nyt onnistuisi, kun ei aiemmin oo onnistunut. Seköhän oli tarkoituskin, kun meitä on ollut muistaakseni muitakin, jotka ovat haaveilleet irrottautumisesta? Olikohan tämä ihan hyvää tarkoittava muutos?
Niin, ehkä tähän tottuu, ehkä ei. Ja just kun on tottunut, niin taas tehdään muutoksia. :whistle:

Yhteistyössä