Eihän tosta ole ku pari vuottaJa kiiva ku näkee ksoka on rekisteröitynyt.. en olis uskonut et oon 2006 vuonna ..luulin et oon pari vuotta
:wave:no tää poistuu nyt järkytyksestä lamaantuneena joksikin aikaa takavasemmalle...:wave:
Sä et ookkaan tarpeeks koukuttunuMitä te valitatte? Hyvähän tää on.
:ashamed: Sama hommaJep... Mua häiritsee ihan kamalasti se ettei meinaa erottaa ollenkaan et mitkä pinot on jo luettuja ja mitkä ei, joutuu ihan oikeesti kattoo tarkkaan..
totta turiset..Hirveen hidas.
:O Milleköhän vuosituhannelle olen joutunut. :O Täähän o o o n n y t t o o o o o d e e l l a a a h i i i d a a a a s t a a a t o u h u a . . . . . . . .Mitä te valitatte? Hyvähän tää on.
Ei, vaan tää on TOODELLLA HIDASTA !!!Mä en tajua tästä mitään. Tää on liian monimutkaista .
Niin, ehkä tähän tottuu, ehkä ei. Ja just kun on tottunut, niin taas tehdään muutoksia.Joo, on kyllä niin hidas, että ehtii viedä lapsen potalle sillä aikaa, kun sivu aukeaa... Yhtä hidas kuin vauvan aihe vapaa, joten täältä voisi kyllä tosiaan häipyä. Jos se vaikka nyt onnistuisi, kun ei aiemmin oo onnistunut. Seköhän oli tarkoituskin, kun meitä on ollut muistaakseni muitakin, jotka ovat haaveilleet irrottautumisesta? Olikohan tämä ihan hyvää tarkoittava muutos?