Hakutulokset

  1. Ä

    uusi raskaus

    Hei! Mulle tehtiin 17.6.08 kiireellinen sektio rv29+3. Terve poika syntyi. Kysynkin miten kauan on mennyt kun tulee uudelleen raskaaksi?
  2. Ä

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    Meillä on 10 lasta ja ikähaarukka on 10kk-16v. (ei uskovaisia).
  3. Ä

    Osastolle joutuminen raskaus aikana, mistä syistä?

    Minä olin 3vko osastolla, ennen kiireellistä sektiota. Mulla oli eteisistukka joka tihkutti hieman. Poika syntyi rv 29+3.
  4. Ä

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Heippa kaikille elomasuille! Meidän elomasu asukki syntyi 17.6 klo 11.52, rv 29+4. Poika painoi 1410g ja pituutta oli 38.3cm. Raskaus sujui muuten hyvin mutta istukka oli kohdunsuun päällä. Toukokuun 10pv mulla oli pientä vuotoa ja kävin sairaalassa tarkistuksella. Kaikki kunnossa silloin. 22.5...
  5. Ä

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Huomenta täältä Oulun yliopistollisesta sairaalasta osastolta 11. Synnyttämään on toiveissa päästä Kokkolan keskussairaalaan. Nyt viikot 28+2.
  6. Ä

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Huomenta vaan täältä oyks:ta. Mulla se istukka on vielä kohdunkaulan päällä joten tällä hetkella alatiesynnytys ei ole mahdollista. Alkujaan se oli myös kohdunsuun päällä mutta kahdessa viikossa oli vatsan kasvaessa noussut. Kun viikot tulee 30 tai 31 niin silloin on turvallista siirtää...
  7. Ä

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Täällä kans yksi uusi ilmoittautuu. Olen 38v ja odotan 10 lasta. viikot on nyt 27+3, laskettuaika on 30.8. Tällä hetkellä makoilen Oulun yliopistollisessa keskussairaalassa ,kolmas viikko menossa. Istukan vuodon vuoksi täällä ollaan. Kolme viikkoa pitäis vielä olla täällä. Vauva voi hyvin.
  8. Ä

    Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

    Meillä poika syntyi rv 37+5, 2350g ja 45cm pitkä. Reipas poika.
  9. Ä

    Pullovauvoja muilla?

    Turhaa ottaa stressiä pystyykö imettämään. Minua ärsyttää jatkuva vouhotus imettämisestä ja varsinkin synnytyssairaalassa. Yhtä hyviä äitejä mekin olemme vaikka emme pysty imettämään. Itse imetin ensimmäistä 2 vko, toiselle lypsin 2 viikkoa ja 7 muuta lasta on kasvanut täysin pulloruokinnalla...
  10. Ä

    aborttiin 14 raskausviikon jälkeen.. :(

    Minun mielestä ei sinun kannata huonoa oloasi kohdistaa viattomaan ja vielä syntymättömään lapseen. Kyllä asioilla on aina tapana selvitä, ja jos et pysty kasvattamaan itse lastasi niin paljon on pareja jotka toivovat omaa lasta.
  11. Ä

    ostoskanavan H2O moppi ????

    minulla on myös H2O ja laminaatti lattia. En suosittele laminaatille mutta muovimatolle on hyvä.
  12. Ä

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    mulla oli edellisessä raskaudessa myös sokerit koholla, niitä seurattiin. Nyt kun tehtiin sokerirasituskoe niin se paastoarvo oli 10.1. Nyt mittaan joka aamu arvot ja kaksi kertaa viikossa mittaan koko päivän sokeriarvot ennen ja jälkeen ruokailun. Oireita minulla ei ole minkäänlaisia. sehän se...
  13. Ä

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Hei! Täällä yksi ilmoittautuu elomasuihin. Laskettuaika on 30.8. Odotan 10 lasta. (En ole uskovainen) Nuorimmainen on nyt 10kk, vanhin 15v. Tyttöjä on 4 ja poikia 5. Olen aina haaveillut suurperheestä. Asun Keski-pohjanmaalla ja Kokkola on synnytyssairaala. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti...
  14. Ä

    Käsi ylös -70 syntyneet!!

    Täällä ilmottautuu myös 70 vuonna syntynyt. Lapsia on yhdeksän, nuorin 10kk.
  15. Ä

    Äidit vm-70 minkä ikäisiä lapsia?

    Meillä lapset syntyneet: 92, 94, 97, 99, 00, 02, 04, 06, 07
  16. Ä

    Kuinka vietät Juhannusta?

    Meillä on toisena juhannuspyhänä esikoisen rippijuhla ja nuorimmaisen kastejuhla. Siivoamista ja valmisteluja tehdään vaikka ei mitään suursiivousta tehdäkään. Mukavaa yhdessä oloa perheen kanssa ja tietysti hyvää ruokaa laitetaan.
  17. Ä

    Uusi pino useampi lapsisille perheille

    Täällä yksi suurperheellinen ilmottautuu mukaan. Perheeseeni kuuluu mies ja yhdeksän lasta joista nuorimmainen syntyi 13.05.07. (emme ole lestadiolaisia).
  18. Ä

    Ei isää synnytyksessä

    Meillä iskä oli ensimmäisen lapsen syntyessä mukana, toiselle ei enään kerinnyt ja 7 seuraavaa olen jättänyt kotiin. Minä en ole pitänyt sitä niin tärkeänä että mies on mukana. Hyvin olen pärjännyt yksin ja on siellä kätilöt olleet paikalla.
  19. Ä

    Yli 36v KesäToiveet

Yhteistyössä