Yli 36v KesäToiveet

KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT :saint:

Eulis 9/26-28
Epskeps 9/28
Pihlamaaria 22/25-30

KADOKSISSA :attn:
Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku
 
Hiljaista on taas... :whistle: Eikä mullakaan mitään sen ihmeempää kerrottavaa ees ole :p Paitsi semmoisen voisin kertoa, että ne lääkkeet mitä sain, ovat auttaneet! :eek: :D Ihmeellistä kun ei koko aikaa koske selkään! Eilen sitten pistin "tuulemaan" ja siivosin työhuoneen pöydän joka oli niiiiiiiiiiiiin täynnä rojua. En ole sitäkään saanut siivotuksi noiden selkäsärkyjen takia ja nyt onnistui senkin siivoaminen ihan tuosta noin vaan :D Jee! Pelkään vaan että kivut tulevat heti kuurin loputtua takaisin.. :/ Mut ei maalailla nyt piruja seinille, eihän? ;)
 
Aurinkoista kesäkuuta kaikille!

Me sitten käytiin neuvolassa ja ikävä kyllä, lapsen paino oli vaan laskenut sairaalan lähtöpunnituksesta. Osasin kyllä odottaa tuota punnitusrumbaa, mutta ottaa silti päähän. Lapsi on kyllä ihan virkeä ja terveen oloinen ja nukkuukin niin pitkiä pätkiä toisinaan, että aliravitsemuksesta en usko sen kärsivän. Eikä kai oikeasti neuvolan tätikään.

Joka tapauksessa tiistaina pitää mennä uudelleen puntariin ja siihen mennessä pitäisi tietysti painon olla noussut. *huokaus* Olen sitten yrittänyt "pakkosyöttää" lasta useammin kuin haluaisi, vaikka eipä siitä oikein mitään tule, kun nukahtaa sitten heti rinnalle, jos ei ole nälkä. Lisäksi olen lappanut sille lisäksi maidonkerääjällä talteen otettuja maitoja lusikalla. Siinä toivossa, että paino nousisi edes vähän tiistaiksi.

Minua stressaa tavattomasti ajatus, että pitäisi alkaa antaa korviketta, koska minun kokemusten mukaan imetykset voi sitten unohtaa saman tien. Niin kävi ainakin esikoisen kanssa. Ja sitä en millään haluaisi.

Että sellaista tuskailua täällä....

 
On varmasti turhauttavaa tuo ettei paino nouse.Kuitenkin tärkeintä että lapsi virkeä ja hyvin voi.
Mahtaisiko auttaa jos yrittäisit vain useammin eli jos ei muuta niin herätät syömään?
Kurjaahan tuokin on,mutta eikös tuota konstia ole käytetty joskus.
 
Heippa!

Voi Klaava, yritä olla liikoja murehtimatta tuosta painosta. Me ollaan pojan painon kanssa painittu koko hänen ikänsä, joten tiedän kyllä mitä se on. Eikö se ole ihan normaalia että paino laskee syntymän jälkeen? Näin olen ainakin ymmärtänyt. Ja voi vähän aikaa kestääkin ennen kuin se on takaisin syntymäpainossa. On hyvä että sitä painoa tarkkaillaan, mutta yritä olla nyt vaan ottamatta siitä liikaa stressiä. Stressi kun taas vaikuttaa siihen maidon tuloon.. :/ Minusta sun kannattaa imettää vaan lapsentahtisesti. Pitää huolen siitä että itse syöt ja juot riittävästi (ja nukut). Jos lapsi syö hyvin, nukkuu hyvin ja on hereillä olleessaan ihan virkeä, niin en näkisi tässä mitään hätää. Sitten jos se paino lähtee laskemaan tai ei nouse yhtään, niin sitten kannattaa miettiä mitä tehdä. :) :hug: Paljonko tyttö muuten painaa nyt? Entä syntyessään?

Täällä ovisaika lähestyy ja sen kyllä huomaa.. :p Vähän meinaa vaan iskeä jonkin sortin "rimakauhu" tässä... :| Et uskaaltaako tässä kuitenkaan yrittää.. Mut eipä tämä vauvakuume tästä murehtimalla parane. Yritettävä on vaikka vähän pelottaisikin. Jospa kolmas kerta toden sanoisi.. :saint:

On muuten ollut täällä päin tosi lämmin päivä. Aurinko helottanut pilvettömältä taivaalta ja lämpöä jotain +23 ainakin B) Ratsastamassakin kävin pitkästä aikaa. Ja oli ihanaa! :D Eikä selkäänkään pahemmin sattunut. Jee!
 
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT :saint:

Eulis 10/26-28
Epskeps 10/28
Pihlamaaria 23/25-30

KADOKSISSA :attn:
Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku


 
:heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Milli Myy 36v
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tanja72
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 7 lasta (16,14,12,10,8,1 ja 0v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 4 lasta (11v tyttö, 9v poika, 2v tyttö ja 0v tyttö ) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika


SYNTYNEET VAUVAT :heart: :heart: :heart:

HissunMyy poika 5.5.07
Klaava tyttö 23.5.07[/quote]

 
Heipsan kaikki,

menee varmasti aikansa ennen kuin tähän uuteen ulkoasuun tottuu, jotenkin vaan ärsyttävä, tekstejäkin näkyy kerralla vähemmän kuin ennen (muutosvastarintaa..). Piti meikäläisenkin siten kirjautua, no tulipa sekin hoidettua.

Ihanaa Epsu että lääkkeet ovat auttaneet! :hug: Nyt vaan yritystä kehiin! Klaava, voimia sulle kovasti :hug: kyllä se keskenmeno vaan aina taustalla kummittelee, minua auttoi kun luin pari aika uutta suomalaista kirjaa, jossa keskenmenon kokeneet kirjoittivat tuntemuksistaan ja tässä uudemmassa opuksessa käytiin myös teoreettisesti läpi keskenmenon psyykkistä puolta, koitan onkia ne nimet jostakin jos olet kiinnostunut, nyt en niitä muista. Kylläpäs ne neuvolassa höösäävät tuosta vauva painosta, enempi saisivat keskittyä päihde- ja narkkariäitien seurailemiseen, niitäkin täällä pk-seudulla näkee ikävän usein tuolla vaunujen kanssa kulkemassa. Kyllä sinä äitinä varmasti tiedät oman lapsesi parhaan, jos vauva kasvaa ja kehittyy hyvin ja paino kuitenkin lähtee kohtapuolin nousuun, ei kai vastiketta tarvitse antee jos vauva on kylläisen ja tyytyväisen oloinenkin. Tuosta km:sta vielä, joka päivä on itselläkin mielessä käynyt että jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisin jo odotuksen viime metreillä ja jo vapunaikoihin olisin jäänyt pois töistä, la olisi ollut 5.7, sitten kun tuosta ajankohdasta yli päästään, alkaa toivottavasti helpottaa. Ovis se täälläkin lähestyy, muta kun isäntä tekee niin plajon töitä ettei paljon nähdä, saattaapi jäädä peitot heiluttelematta, katsellaan...
Aurinkoista viikonaloitusta kaikille :)
 
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT :saint:

Eulis 11/26-28
Epskeps 11/28
Pihlamaaria 24/25-30

KADOKSISSA :attn:
Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku


 
No, nyt on vissiinkin koko maassa poutaa niin voi tosiaan toivotella kaikille noin. Ne helteet eivät sitten kait ylettyneet täältä etelästä ylöspäin. Kummallisia ne olivatkin toukouun puolenvälin sääksi.
Epsu ompa kiva kuulla, että selkäsärky on helpottanut :) Säryt, varsinkin kun ovat yläkropan puolella niin vievät kyllä kaikki ajatukset ja energiat menee siihen. Varmaan tuo ratsastuskin on sulla verissä ,ihan niinkuin mulla laulaminen, että tuntuu, jos en vähään aikaan laulele niin tukkeutuu pää, heh :p

Pihlis mistä sä sait tuon kivan perhosen lentelemään tuohon kirjoituksen loppuun??? Vai oliko se sulla? tuolla edellisellä sivulla...en uskalla hypätä katsomaan, kun jos nämä tekstit häviää sitten, niinkuin sinä edellisessä sivustossa. Muuten tämä on minusta kyllä ihan selkeä ja kiva kun nuo muiden kirjoitukset näkyy vastatessa.
Klaava etkös sä jo aavistanut että tulee eteen tuo painoasia..eikös ne siellä neuvolassa ota huomioon sitä että kaikilla muillakin lapsilla on ollut samoin.Voimia vain tuohon elämän alun opetteluun sulle ja tytölle...niinhän ne sitten aina tasaantuu muutamassa viikossa :heart:

Viikonloppuna olinhäissä, jossa morsian odottelin kaksosia syntyväksi elokuun lopussa. Hyvinhän tuo jaksoi, oli melko pienimuotoiset häät, mutta oikein lämpimät. Häävalssi teki vähän tiukkaa, mutta kyllä pari loppuunasti sen tanssi.
itse olen ollut nyt saikulla ja menen töihin keskiviikkona. Sokeriarvot olivat normaalit, mutta supistuksia tulee liian usein ja jonkinsortin väsymys ja lonkkakivut, kun ei voi nukkua kuin kyljellään, vaivaa. Mutta mikäpä tässä kun on noin hienot aurinkoiset ilmat nyt. Saatin partsikin miehen kanssa laitettua niin siellä on mukava istua. Kyllä täsä alkaa jo odottlemaan tätä nyyttiä syliin, kun se antaa merkkejä olemassa olostaan jo niin voimakkaasti.

Paljon hyvää tähän viikkoon ja iloisia ajatuksia ilmoille :flower: :D
 
Kiitokset vaan kaikille kannustuksesta! Olen yrittänyt nyt syöttää lasta vähän useammin kuin se edes haluaisi. Lisäksi olen antanut nokkamukista pumpattuja maitoja vielä lisäksi, jollei nyt sitten rinnasta jaksa imeä tarpeeksi. Jos saisi jotenkin keinoteltua sen painon nousuun ja lapsen vähän isommaksi, niin jospa se sitten jaksaisi syödä rinnasta tarpeekseen.

Ihan tyytyväisen oloinen vauva kyllä on, mutta siitäkin luin imetystukiryhmän sivuilta, että voi olla oire liian vähästä ruoasta eli ei jaksa kiukutella, kun ei saa ruokaa tarpeeksi, *huokaus*.

Mitä muuten olette mieltä tästä kirjautumispakosta? Tuolla odotus-puolella pinon keskustelu on ainakin tyrehtynyt ihan kokonaan, sillä suurin osa on tainnut olla vieraita, jotka sinne on kirjoitelleet. Nyt siellä ei käy enää muita kuin minä nostelemassa välillä pinoa. Ja mullakin on kyllä intressit kirjoitella vähät kuulumiseni mieluummin tänne tai sitten tuonne vauva-puolelle jo.

Ilmat on kyllä tosi lämpimät. Onneksi öisin on vielä toistaiseksi ollut ihan suht'koht viileää, että on saanut nukutuksi. Nyt on muutama yö mennyt siten, että vauva (ja äiti) nukahtaa sänkyyn tuossa kymmenen korvilla ja sitten kahden maissa syödään. Seuraavan kerran syödään yleensä aamulla neljän maissa tai vasta viiden jälkeen. Olen siis saanut nukuttua ihan hyvin.

Kunpa vaan nyt olisi paino noussut huomiseen, mutta pahoin kyllä pelkään, että näin ei ole. Sitten pitänee hankkia joku imetystukihenkilö paikalle neuvomaan missä menee pieleen, sillä korvikkeisiin en haluaisi millään tarttua. Onneksi lapselle kelpaa tuo nokkamuki, niin voi tarvittaessa antaa lisämaitoa sillä eikä pullolla. Pullosta mulla on vähän huonoja kokemuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja klaava:
Ihan tyytyväisen oloinen vauva kyllä on, mutta siitäkin luin imetystukiryhmän sivuilta, että voi olla oire liian vähästä ruoasta eli ei jaksa kiukutella, kun ei saa ruokaa tarpeeksi, *huokaus*.
Siis mitä ne siellä imetystukiryhmän sivuilla väittää?!? :eek: Nyt lopetat tuollaisten juttujen lukemisen tähän paikkaan! Kaikkea sitä saakin kuulla. Tuollainen ehkä pätee jossain kehitysmaissa, jossa lapset eivät sitä ravintoa varmasti tarpeeksi saa eivätkä sitten jaksa kiukutellakaan vaan tyytyvät osaansa. :ashamed: :( Luottaisit vaan itseesi ja siihen, että näet vauvan olevan tyytyväinen. :)

Anteeksi jos tuli vähän paasauksella, mutta minusta tuollaisten juttujen kirjoittaminen jollain imetystukisivuilla on lähinnä lietsomista turhaan huoleen enkä voi sellaista ymmärtää. Itse lueskelin poikaa imettäessäni noita imetystukisivuja ja minut ne sai ainakin vaan entistä enemmän ymmälläni ja sekaisin. Mut tämä vaan mun mielipide. :ashamed:
 
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT :saint:

Eulis 12/26-28
Epskeps 12/28
Pihlamaaria 25/25-30

KADOKSISSA :attn:
Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

 
Perhosen sain näin:

Avaa uuteen välilehteen sivu

http://www.mesenet.org/hymiot.php?k=2&s=3

Valitse ko sivulta valitsemasi kuvan ominaisuudet ja kopioi kuvan osoite

Tule takaisin tähän kirjoituskenttään ja napsauta maiseman kuvaa, liitä kopioimasi osoite, ja napsauta maisemakuvaa.... kuva pitäisi olla sitten tekstissä.



Pakko jatkaa töitä kun pitää tuurata muita kun alkaa jo lomat pyöriä.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille! B) B)
 
Aurinkoista tiistaita B)
Eilen sain soiton Medisonarista kromosomitutkimuksesta ja kaikki ok.
Mies heti kysymään että kumpi tulokas on.Toinen poika meille tulee.
Mutta tärkeintä että kaikki hyvin.En itse oikeastaan odota kumpaakaan enemmän tahi vähemmän.Molemmat kun jo on.
Tänään otin vapaapäivän että pääsen neuvolaan ja viimeiseen sosiaalilautakunnan kokoukseen.Lautakunnasta joudun eroamaan koska muutamme toiselle paikkakunnalle.
Neuvolaan sitten aamulla ja siellä sitten ihmeteltiin ja selvisi että heillä oli aika merkitty eiliselle ja minullatälle päivälle.
Onneksi sain uuden ajan klo.13 tänään.Vaikka olisihan minulla aikaa koko viikko aamulla mennä.
Tyttären luona kävin aamukahvilla ja sain kuulla ettei isänsä avovaimonsa kanssa ole käynyt onnittelemassa valmistumisesta.
Hieman kritisoin ettei esikoisen jutut kiinnosta.Sen pienen verran voisi vaivautua.No mutta olkoot,omapahan on häpeänsä.Harmittaa vain tyttären puolesta.
Nyt alkaa viimeiset kiireet saada talo asuttavaan kuntoon,muutamme 30.6 ja vielä on kesken vähän joka nurkka.
Siivottava jääkin sitten tietysti lomaan.Ja tarvitsisi päästä pois nurkista ainakin viikoksi,ei tuo mies muuten osaa olla aloillaan ja antaa stressin laantua.
=)
 
No niin ja käyty on neuvolassa.Painoa tullut kuukaudessa 1,2kg eli minulle liikaa(siis ok mutta itse en pidä tuosta)
Kaikki muutenkin ok.
Kertoi että tuon paikkakunnan kätilö mihin muutamme oli soittanut ja pyytänyt lähettämään paperit sitten heille.No oli saanut jonkin hepulin kun en vielä ole sokerirasituksessa käynyt(kuuli minun syöneen metuja ennen raskautta)en tiedä kuvitteleeko nyt että niitä sokeriarvojen takia olen syönyt tai diabeteksen.Kummamkaan takia kun en kuitenkaan ole.
Painonpudotuksen avuksihan ne minulle annettiin.
Nyt oli kyllä kätilön kanssa juttua että tosiaan on mahdollista että niitä voisin syödä myös raskauden ajan(Tyksissähän jo tuo kerrottiin)
Hieman meni jo maku tuonne toiseen neuvolaan siirtymiseen,kun en jaksa hössöttävää ja liikaa paasaavaa ihmistä.Ja sellainen siellä kuulema odottaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT :saint:

Eulis 9/26-28
Epskeps 9/28
Pihlamaaria 22/25-30

KADOKSISSA :attn:
Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8 *tyttö syntyi 13.5* :heart:
Miesku
 
Neuvolassa käyty ja tytön paino oli noussut kokonaista 50g eli liian vähän. Pääasia, että on noussut, mutta kuitenkin pitää nyt mennä lääkärille torstaina keskustelemaan, että pitääkö tässä sitten jotain tehdä vai ei. Pituutta oli tullut puoli senttiä ja pään ympäryskin mitattiin 4 mm suuremmaksi kuin perjantaina eli kasvanuthan tyttö on.

Pitää vaan yrittää pumpata ja sitten antaa mukista osa maitoa, niin tietää sen ainakin jotain syövän. Jonkun verran meinaa stressata ja tämä helle ei tee asiaa ainakaan yhtään helpommaksi.

Sanokaas millä konstilla sais maitomäärät niin korkealle, että lapsen on pakko syödä, jos ylipäänsä tissin suuhunsa laittaa?
 
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT


Eulis 13/26-28
Epskeps 13/28
Pihlamaaria 26/25-30

KADOKSISSA


Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET


Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET


HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
äitix8 *tyttö syntyi 13.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:
 
Onnittelut Micosalle hyvistä uutisista! Varmasti helpottavaa kuulla että kaikki hyvin masussa. :flower:
Onnittelut myös äitix8:lle :flower:
Ihanan lämmintä, pitäkäähän peukkuja että saadaan asunto myydyksi lähipäivinä, lupaavia ostajia on nyt käynyt katsomassa residenssiä.
Klaava, auttaako jos juot itse enemmän, toisaalta sitä enemmänhän sitä maitoa erittyy mitä enemmän vauva jaksaisi imeä. Jos jaksat pumpata kyllähän sekin lisää maidontuotantoa, mutta siinäkin on oma vaivansa. Voimia imetysrumbaan :hug:
 
Onnittelut äitix8:lle tytöstä :flower: .

Epskeps:jatka vain kuvien laittamista,piristävät ja huomion kiinnittävät sopivasti.

Eulis: ostaja löytyy ihan varmasti ja uskon että nopeasti,jos kiinnostuneita käynyt useampia.

Klaava:esikoista odottaessa ja imettäessä tein kuten Eulis sanoi,neuvo annettiin neuvolassa ja maitoa riitti.Sitä tuli suihkuamalla.
Pumppaaminen auttaa myös tuohon että aktivoituu suurempaa tuotantoon.

Itselle ei kummempia,käytiin tulevassa Pk:ssa tutustumassa ja poika kuin kotiutui heti.Ei olisi pois lähtenyt.Menemme vielä tod.näk.toisen kerran ennen lomaa niin tutummaksi tulee.
Nyt taas töihin parin tunnin päästä ja mielenkiinto nolla.Kun näitä vapaita tulee keskelle viikkoa ei innosta työ enää loppuviikolla. B)
 


Heippa!

Nyt on fysioterapiassa käyty, eikä se nyt hassumpi juttu ollutkaan. Sain jumppaohjeita ja nyt pitäis sitten olemattomia vatsalihaksia treenailla.. :p Menen seuraavan kerran 2 vkon kuluttua. Katsotaan sitten onko mitään kehitystä tapahtunu (eli oonko muistanu treenailla.. :ashamed: :whistle: ) ja sitten saan lisäohjeita. Että semmoista.

Iltapäivällä käytiin pojan kanssa siellä entisessä hoitopaikassa ja mä yritin yhden hoitajan kanssa käydä henkevää keskustelua pojasta ja hänen siellä viettämästään ajasta, mutta eikös tää ripariiviö ollut kuin takiainen kiinni meikäläisessä enkä sitten oikein pystynyt koko keskusteluun keskittymään saati ihan kaikesta puhumaan, kun yksi oli siinä korvat höröllään koko ajan... :/ Ja oltiin puhuttu jo muutaman päivän ajan, miten siellä sitten ollaan ja sovittu asiasta pojan kanssa, niin äh.. :headwall: Mut kyllä sitä nyt jotain saatiin hoitajan kanssa puhuttua ja hyvä niin.

Täällä sitten ovisaikaa elellään. Ongelmana on vaan, et tuost miehestä ei ole mihinkään.. :ashamed: :| :headwall: On niin väsy että tuohon sohvalle taas simahti.. en usko et siit mitään iloa enää on. Et taitaa tää kieppi jäädä väliin..*iiiiso huokaus* :headwall: No katellaan... josko tuon sais vielä innostumaan.. :kieh:
 

Yhteistyössä