Yli 36v KesäToiveet

KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT


Eulis 19/26-28
Epskeps 19/28
Pihlamaaria 6/25-30

KADOKSISSA


Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET


Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET


HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
äitix8 *tyttö syntyi 13.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:


 
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT


Eulis 20/26-28
Epskeps 20/28
Pihlamaaria 7/25-30

KADOKSISSA


Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET


Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET


HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
äitix8 *tyttö syntyi 13.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:


 
:heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Milli Myy 36v
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tanja72
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 7 lasta (16,14,12,10,8,1 ja 0v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 4 lasta (11v tyttö, 9v poika, 2v tyttö ja 0v tyttö ) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika


SYNTYNEET VAUVAT :heart: :heart: :heart:

HissunMyy poika 5.5.07
Äitix8 tyttö 13.5.07
Klaava tyttö 23.5.07

 
Epsu, "Äidit parhaassa iässä" kuulostaa hyvältä. Kerhon kuvaukseen voi sitten laittaa, että yli 36-vuotiaille tarkoitettu. Jokuhan voi kuvitella olevansa äiti parhaassa iässään jo parikymppisenä :whistle:

No, ei vaineskaan. Jokainen äiti on tietysti aina parhaassa iässään, mutta lähinnä siksi tuo ikähomma, jos oikeasti haluaa, ettei kerhoon pyri kuin aikuisia tai sellaisiksi itsensä tuntevia äitejä.

Meillä on ristiäiset juhannuksena sunnuntaina eli 24. päivä kesäkuuta. Vähän huono ajankohta tuo tietysti on, mutta toiselle kummille ei sopinut kumpikaan seuraava viikonloppu ja pappi jää sitten taas lomalle. Mutta onhan sitten sekin homma hoidettu ja saa alkaa julkisesti kutsua lasta omalla nimellään.

Muistan, kun poika kastettiin ja esikoinen oli silloin noin 2,5 v. Ristiäisten jälkeen naapurit kysyivät, että mikäs sen pikkuveljen nimeksi laitettiin ja tyttö tohkeissaan "... ristiäinen". Toinen nimi on siis Kristian. Taisi mennä tytöllä Kristian ja ristiäiset sekaisin.

Nyt pitää varmaan lopettaa, sillä tytöt odottaa (myös tuo 2v..), että pääsisivät surffailemaan Witch-lehden nettisivuille.
 
Mulle myös käy tuo äidit parhaassa iässä. Sillä kyllä se oikeasti myös silti tuntuu...vaikka muuten varotellaan lapsia tekemästä enää tässä iässä, niin kyllä minusta tuntuu, että olin itsekin ihan lapsi silloin kun poitsu syntyi eli 21v, murrosikä kesken vielä. Pieniä Hienoja Asioita ei näe silloin samalla tavallla tai ei ollenkaan, sellanen ainaskii minä olin. :eek:

Ihana aika ristiäisille Klaava tuo juhannus, voisko olla kauniimpaa :D
:LOL: Hyvä tuo tytön tokaisu nimestä..onhan ne tosi lähellä toisiaan, ei ihme että sekottui, mutta aika hauska.

Hyvä eulis myöskin, että nää odotusjutut ei tunnu ikäviltä. Kyllä tässä vielä saadaan niitä uusiakin lukea..ja meillä on myös mahdollista, että tämä jää ainokaiseksi, kun tuo 40v tulee täyteen ens vuoden alusta jo, niin kiva saada sitten lukea niitä teidän odotusjuttuja, kun sen aika on.

Pihlamaarialle oikein hyvää ja onnellista eloa. Tulehan joskus kertomaan mitä kuuluu =)

Kiitos Epsu uusista neuvoista noiden hymiöiden suhteen. Jahka mulla on aikaa nin reenailen niiden laittoa. Ne on kauhea söpöjä monet.

Mulla alkoi nyt sitten ikäänkuin äitiysloma, kun sairaslomaa tuli 3 vkoa eli äippäloman alkuuna asti. Mulla on suparit niin mahottoman tiheitä välillä, että aattelin jo tänä aamuna soitella äitiyspolille kun tulivat ihan muutaman minsan välein. Ne eivät kuiten ole niitä kipeitä polttoja, jonkunverta sellasta pientä menkkakipua saattaa olla. No, oli kohdunsuu jo pehmennyt , joten laittoi saikulle, eikä mulla totisesti ollut sitä vastaan mitään. Työmatkat on jo julkisilla tunti suuntaansa ja kun jouduin pysähtymään joka supparilla niin menee vielä 15min päälle :whistle: Vauvan pää on jo aika alhaalla vaiks mennään vkolla 32 ja sf mitta huitelee ihan omalla käyrällään ylhäällä. Saas nähdä mikä jötikä täältä tulee. Toivotaan että malttas nyt pysyä siellä muutaman viikon vielä kuitenkin.
Perhevalmennus on alkanut ja olimme ekalla kerralla siellä, mutta jätimme nyt yhden kerran väliin, kun minä en oikein tykännyt...en tiedä oonko ihan vallan epäsosiaaliseksi alkanut, mutta mun mielestä ei ole kivaa kun ventovieraiden ihmisten kanssa aletaan jakamaan synnytyskokemuksia ja parisuhdeasioita...tuo edeltävä kerta olisi siis ollut parisuhde juttua ja jotenkin pienryhmissä. Herranen aika, enhän mä nyt rupea tuntemattominen ihmisten kanssa setvimään meidän rakkausasioita..kyllä me käydään ne ihan kahdenkesken tai sittenj os puitavaa ulkopuolisten kanssa on niin käännyn kyllä hyvien ja pitkäaikaisten ystävieni puoleen,noo, ehkä sitä on joteskin yliherkkä nyt. Minusta se vain oli joteskin sellasta väkisten tutustuttamista. Tänään sitten mennään kun on vauvan hoitoasiaa, jo ihan miehenkin takia, kun esikoinen hälle tulossa. Toisaalta mulla on niin kauan siitä vauva-ajasta, että on varmaan monet jutut muuttuneet.
No, ny ptäkin mennä syömään että ehitään...mukavaa iltapäivää
:wave:
 
Pihlis :hug: ..tosin silloinhan se vauva saattaa tulla tupsahtaa kun sitä vähiten odottaa...
Klaava, ihana ajakohta oli teidän tytön syntyä ja ihanaan aikaan on ristiäisetkin, kevät ja alkukesä on kertakaikkiaan niin ihanaa aikaa! On tainnut tyttö syntyä onnellisten tähtien alla kun tuo ilmakin on jatkuvasti kuin morsian!
Epsu, nyt peukutetaan että piiitkästä aikaa se plussa tähän pinoon tulisi - siis sulle, mullahan se ovis oli puoli viikkoa ennen tosi toimia. Mutta jospa perästä tultaisi!
Äidit parhaassa iässä on hyvä, tuli myös mieleen se telkkusarja "tyttökullat", mut olisko se liian mummomeininkiä?
Arvatkaapas mitä, me löydettiin ihan puskista vuokra-asunto meidän kadun toiselta puolelta, asunto oli ollut myynnissä muttei mennyt kaupaksi ja kuultiin että siinä oli asunut vuokralaisia, eikun kyselemään ja asunnonhaltijalle sopisikin hyvin vuoden vuokrasopimus, laittaa sitten kämpän uudestaan myyntiin sen jälkeen. Vuokra on tosin kalliimpi mihin oli varauduttu mutta melkein pihapiirissä pysyttäis ja tyttöjen pk ja koulu on ihan vieressä kuten tähänkin asti. Välillä se keltainen ystävämme yläilmoista porottaa vimmatusti risukasaankin!
Epsu, tyttö oli tänään ponikurssilla harjoitellut ponin hoitoa ja harjausta ja kevyttä ravia, kovasti oli taas tohkeissaan. Haluaa varmaan jatkaa alkeiskurssille ensi syksynä, mutta täällä pk-seudulla on sellainen meininki että sinnekin joutuu usein jonottamaan! Vaikka talleja on pilvin pimein kysyntä on kova ja haluaisin tytön aloittavan poneilla kun on itsekin vielä ponikokoa, miten tuollainen 130 senttinen pystyisi isoa hevosta kokoamaan, siellä se vain keikkuisi selänjatkeena eikä oppisi mitään. Mutta katsellaan. Itse käyn välillä yhdellä issikkatallilla maastolenkeillä, odotan innolla että päästään tytön kanssa yhdessä sinne kunhan on käynyt alkeiskurssin ensin. On se vaan muuten ihanaa kun aurinko paistaa ja on loma. Pilkettä, ihanaa kun sinäkin pääset nyt lomalle, ei kai noihin perhevalmennuksiin tarvitse mennä, käytte kuuntelemassa sopivat alustukset jos sellaisia on. Yliavoimuus ventovieraiden kesken on kyllä ärsyttävää, ehkä se sopii joillekin 20 v. äideille, mutta kun tätä elämää on jonniin verran tullut nähtyä on se vain rasittavaa, sitä haluaa jo enempi valikoida kenelle haluaa avautua hlökohtaisissa asioissaan. Mutta olisko se kuitenkin jotain sellaista että ne kertovat vain siellä valmennuksessa miten vauvantulo muuttaa parisuhdetta?
Leppoisaa illanjatkoa kaikille! =)
 
Ihania pitkiä stooreja ootte jaksanu tänne napustaa, kiva :D

Pilkkis hyvä että sait saikkua! Nyt eikun lepäät vaan kovasti että kestää vauveli vielä ainakin 5-6 vkoa siellä masussa. :heart: Ja ihme perhevalmennukset teillä siellä! :eek: Hertsileijaa! Ei meil vaan tuollasii ollu sillon 4v sitten. Johan minäkin olisin lähtenyt sieltä litomaan :p Pitäis sitä asiassa pysyä eli synnytyksessä ja vauvan hoidossa. Parisuhdejutskat sitten ihan muissa puitteissa.

EulisVai on pk-seudulla tuollaiseksi menny nuo ratsastusjutskat, että ihan pitää jonottaa! :eek: No jopas siellä on innokkaita ratsastajia. Silloin aikanaan kun aloittelin (eli 80-luvun alussa.. :p ) pääs kyllä ihan tuosta noin vaan tunneille. Mä aloittelin Tuusulassa ja sit parin vuoden jälkeen siirryin Rusalle, jossa pysyinkin sitten muutaman vuoden.. Mitä muuten tunnit siellä päin maksaa? Ja missä tallilla tyttös käy kopottelemassa? Ponihaassa (vai onko sitä enää olemassakaan..)? Mä haluaisin joskus päästä kans issakalla kopottelemaan, just jonnekin pitkälle maastolenkille. Vois olla tosi kivaa :)



Klaava, kivaan aikaan noi ristiäiset on. Juhannuksena, mikä sen ihanampi aika. Kesä on kauneimmillaan :flower: :)


Omaa napaa kaivamassa:
Meitsi täällä on nyt tuntevinaan kaikenlaisia kummallisia tuntemuksia. Taidan olla vaan jo totaalihöpsähtänyt tän vauvakuumeilun kanssa.. :ashamed: :kieh: :headwall: :D :LOL: Eipä tässä kuitenkaan auta kuin oottaa ja ihmetellä.. :whistle:
 
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT


Eulis 21/26-28
Epskeps 21/28
Pihlamaaria 8/25-30

KADOKSISSA


Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET


Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET


HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
äitix8 *tyttö syntyi 13.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:


Meidät löytää myös täältä:
http://www.kaksplus.fi/kerho/Aidit_parhaassa_iassa/

 
Uppelista..

Ei oo kukaan käyny ilmoittautumassa tuonne Äidit parhaassa iässä-kerhoonkaan :eek: Nyt hopi hopi sinne!! :kieh: :LOL:

Mulla meni ne tekstit sinne vähän hassusti enkä saa niit enää korjattua, mut väliäkös tuolla... :ashamed: :whistle: :p
 
Epsu, kävin kirjautumassa mutta mitään muuta en sitten osannutkaan (voinut vielä?) tehdä. Juups, Poni-Hakahan se talli oli jossa tyttö käy nyt. Aikoinaan kävin itse Tapiolan ratsastuskoululla ja alkeiskurssin Tuomarinkylässä. Nykyään en paljo muuta osaa kun körötellä issikan selässä, mutta jospa sitten tyttären kanssa tulisi kammettua itsensä tunneillekin...
 
Päiviä.
Minä kävin laittamassa hakemuksen.
Onneksi helteet hieman laantuneet,jaksaa vähän paremmin.Supistuksia alkanut tulemaan,ei vielä mitään haittaavia.
No tänään oli hetken ihan oltava ja puuskutettava.
Nyt pitää mennä töiden jälkeen siivoamaan niin paljon kuin pystyy raksalla.Kaikki ylimääräinen pois jaloista että saavat loput jutut tehtyä.
Eihän tuohon muuttoon enää aikaa kuin pari viikkoa.
Viikonloput olisi siihen parasta aikaa,mutta nyt lauantaina menen hautajaisiin.Entinen työkaveri,vasta 31v.Tietoa ei ole mitä tapahtunut.
Muutama töistä menee,lähinnä ovat niitä jotka paljon tekemisissä.Minä omalta osastolta kunnioittamaan muistoa,tunnetusti meistä kukaan muu ei korvaansa lotkauttanut siihen suuntaan.
Lomaan olisi runsas kaksi viikkoa,miehellä alkaa jo viikko ennen.Nyt jo alkaa ahdistaa kun aika matelee.

=)
 
Epsu, kävin laittamassa hakemuksen kerhoo. Hyväksynet, kun ehdit.

Eulis, sun pitää klikata sitä "Hae jäsenyyttä" linkkiä, jotta kerhon perustaja voi hyväksyä sut jäseneksi. Muuten et pääse lukemaan etkä kirjoittamaan mitään.

Arvatkaas mitä. Meidän kirppu olli taas laihtunut viime viikosta. Paino oli pudonnut 45g. Minä alan kyllä olla jo totaalinen hermoraunio tämän asian kanssa. En millään haluaisi antaa korvikkeita, mutta ei kai tässä kohta mitään muutakaan vaihtoehtoa ole. *huokaus*

Tunnen kyllä itseni niin epäonnistuneeksi äidiksi. Jälleen kerran. Olen koettanut juoda ja syödä ja nukkua. Mutta ilmeisesti tämä kuuden hengen talouden pyörittäminen itsekseen on sen verran rasittavaa, ettei elimistö sitten jaksa tehdä maitoa tarpeeksi noin laiskalle imijälle kuin tyttö on. Oisko kellään mitään neuvoja? Tänäänkin olen yrittänyt tytön unien aikaan parin tunnin välein pumpata, että saisin lisää maitoa huomiseksi, mutta alkaa usko mennä.

Sain sentään ristiäistarjottavat tilatuksi pitopalvelusta, ettei tarvitse niitä tehdä ensi viikolla itse.

Vähän mieli maassa, vaihteeksi. Nyt vauva heräsi, joten kuulemiin.
 
...kun maailma on pieni. Olen nimittäin Eulis ja Epsu aloittanut itsekin ratsastamisen pikkutyttönä n.8v Ponihaassa :LOL: Ja uudestaan siten 12v innostuin, niiin kävin alkeiskurssin Tuomarinkylässä, josta harrastus muutamaksi vuodeksi elpyi. No, sitten musa ( -hmm... ja pojat ) vei voiton 15 v. Että eipäs tiedä josko oltais samoilla tunneilla vaikka kierretty uraa :D

Klaava Voi harmitus..mutta ei minusta kyllä ihme tosiaankaan kun sinulla siinä arjessa riittää pyöritettävää. Imetys kuluttaa energiaa ihan mahdottomasti. Jokaisella on oma mielipiteensä korvikkeista ja kunnioitan kyllä kaikkia. Minusta korviketta pitää antaa ilman syyllisyyksiä, jos ei omat tuotannot riitä. Mistähhän se valtaa syylisyys aina meille äideille tulee. Hitsit, minä en ole saanut kuuleman mukaan tissiä olenkaan, enkä yhtään sairaampi tai traumaattisempi ole kuin muutkaan ( siihen aikaan imetys ei ollut niin arvossaan ) Meillä poitsu oli iso vauva ja imi minkä kerkes mutta lisämaitoa jouduin alkaa antamaan jo parinviikon iässä, kun en sängystä ylös päässyt kun poika pieni olisi vain syönyt. Yritti parka korjata sitä ettei tarpeeksi hänen kokoiselleen tullut. No, minä olin ihan itku kurkussa neuvolassa, ett mitä kun poika vaan syö eikä riitä maito ollenkaan niin sanoivat että ehdottomasti Tuttelit peliin, että äitikin jaksaa henkisesti. Imetin sitten kuitenkin osittain muutaman kuukauden, mutta jatkoin aina, kun tissit tyhjät niin korvikkeella, ja hyvin vielä mahtui.
edesmennyt mummoni muuten kertoi että kun oma isäni syntyi sota-aikaan, niin ei paljon ravintoa ollut äidille eikä vauvalle ,niin syöttivät sitten hernekeittoakin 4kk vanhalle vauvalle :eek: että jotain saa.
Voimia Klaava, ja vaikka tiedänkin että kuulostaa kliseeltä, että elä syyllistä itseäsi, niin sanompa kuitenkin, sillä se ei ole hyväksi sinulle :) eikä varmaan vaavillekkaan.
Kyllä on aika mennyt nopsaan taas tänään. Labrassa piti käydä antamassa perinteiset pissit ja muut näytteet kun supistuksia on. Olemme sunnuntaina lähdössä viikoksi mökkeilemään, enkä voi kirjoitella, mutta käynpä nyt iltasella kirjautumassa kanssa tuonne kerhoon EPSU. Vieraita tulee tuomaan vaaville tavaroita, mutta yritän keretä. Jos en tänään niin huomenna :heart:

heippa taas :flower:
 
No niin, nyt on hakemuksia hyväksytty ;) Elikkäs Micosa, Klaava ja Eulis ovat nyt listoilla siellä! JEEEEE!! :D Pilkkis nyt kans vaan hakemusta laittamaan niin päästään sinne jutustelua harrastelemaan :D Jätetäänkö me tälle pinolle sitten hyvästit..? *snif* Jotenkin tosi haikeaa niin ajatella, mutta hassua sitä ois samalla porukalla kahteen paikkaan kirjoitella :p

Vai on täällä muut käyneet Tapiolassa ja Tuomarinkylässä kopottelemassa! :D Mun piti monta kertaa mennä niihin kokeilemaan, mut niin vaan jymähdin sinne Rusalle etten sieltä osannu poiskaan lähteä, ennen kuin viimeinen hoitohevonen muutti ulkomaille niin loppui mun Rusa-urani siihen. Sitten keskityin täysin miesten jahtaamiseen.. ;) :LOL:

Voi Klaava, kunpa osaisin sua jotenkin auttaa :hug: Minusta sinä teet parhaasi etkä todellakaan saa itseäsi syyllistää. Olet varmasti maailman paras äiti vauvallenne :heart: Ei se korvikkeen antaminen vauvalle ole syntiä eikä tee kenestäkään äidistä huonoa. Vaikka korviketta antaisit, voit silti jatkaa imetystä. Imetät ensin ja annat sitten korviketta jos tuntuu tarpeelliselta. Ties vaikka sitten ajastaan sitä maitoa alkaisikin sinulta tulemaan paremmin, kun vain nyt saisit tuon paineen siitä pois ja stressin vähenemään. Se stressikin voi vaikuttaa :( Oman maidon lisäämiseen en oikein mitään vinkkejä edes tiedä, sellaisen olen kaverilta kuullut että 1-olutta juomalla maidon määrä lisääntyisi. Hän sitä käytti ja imettikin aika pitkään, mutta antoi kyllä korviketta myös.
Usko ja luota itseesi :hug:

Tänne omaan eloon ei kummempaa. Poitsu tosin loukkasi itsensä puistossa, enkä tiedä edes miten :( Leikki isomman pojan (7v) kanssa metsikössä ja kohta alkoi kuulumaan kauhea huuto. Iso poika lähti samantien livohkaan :/ Poitsu ei suostu kertomaan mitä tapahtui. Ruhje tuolla on poskessa ja on vähän tavanomaista vaisumpi. Jäin sitten kotiin illaksi vaikka piti ratsastamaan lähteä. Parempi seurata tuota poitsun vointia kuitenkin, kun päähän otti osumaa.
Oman navan kaivaminen on taas semmoista että huh huh.. Taidan oikeasti tulla höperöksi tän vauvakuumeilun kanssa! :snotty: Kuviteltuja oireita taas piisaa.. :whistle:
 
KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT


Eulis 22/26-28
Epskeps 22/28

KADOKSISSA


Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Pihlamaaria

PLUSSANNEET


Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET


HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
äitix8 *tyttö syntyi 13.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:


Meidät löytää myös täältä:
http://www.kaksplus.fi/kerho/Aidit_parhaassa_iassa/
 
Me taidetaan Euliksen kanssa olla sitten ainoat kuumeilijat täällä.. On väki jokseenkin kadoksissa. :/ Olisi kiva kuulla mm. Tiitiäisen äidin kuulumisia. Miten heillä muutto sujui ja miten uudessa kodissaan viihtyvät jne. Ja miten muilla kuumeilijoilla menee. Liekö plussia tullu, olisi kiva kuulla. :)

Tää pino varmaan tästä pian hiljenee ja väki siirtyy tuonne kerhopuolelle. Ei sitä kannata kahteen paikkaan samoja juttuja kirjoitella :p Sinne ovat kaikki tervetulleita, joten käykäähän sinne pistämässä ilmoittautumista sisään!

Eip mul muuta. Alavatsaa kutittelee.. :whistle:
 
huomenia

No nyt on kerhoanomus laiettu Epsu ....ja ihan oli pakko vääntää vitsiä niihin kysymyksiin :saint: :p :snotty: :whistle:

Eipä kerenneet vieraat eilenä tulla, mtta olinkin sitten niin väsy taas että nuokuin illan sohvalla jalat kattoa kohti. Tulevat sitten nyt aamupäivällä. Iltapäivällä pitäisi mennä luovuttamaan työpaikan avaimet ...voivoi kun tulee ikävä :p
Jos jaksan niin pakko käydä katsatamassa HM:n äitiysvaatteet, josko löytys joku hame.

Hauskaa päivää, tosin aika viileetä ( täällä vain 8 astetta )
 
Klaava että vaikka oletkin ikäänkuin kuopannut tuon odotuspuolen ToteutuneittenToiveilijoiden pinon, niin voihan sinnekin laittaa vimoseksi kutsun tuonne Epsun laittamaan kerhoon. Jos et itse jaksa niin voin myös laittaa..aattelin vain niinkus kysyä " luvan" kun on sun alulle panema pino, niin joskos haluat sen myös itse "lopettaa" tuolla kutsulla. :wave:
 
Kiitokset vinkistä Pilkettä! Laitoin sinne kerhon osoitteen ja salasanan tiedoksi kaikille halukkaille kirjoittajille.

Kuvien lisääminen kerhon galleriaan ei muuten ainakaan mulla onnistu. Lienee mun kuvat liian isoja tai jotain. Pitää tutkia asiaa... Oisin laittanut kuvan tuosta meidän kuopuksesta, mutta enpä sitten ainakaan tänään laita.
 
No niin, nyt on Pilkkis kans hyväksytty kerhoon :D JEE!

Klaava, mä yritin kans kuvaa laittaa, mut ei onnistunut! :eek: :/ Pienensinkin sitä kuvaa ja reilusti, niin ei.. :headwall: No pitää jatkaa yrityksiä jossain vaiheessa.

Mä olen sitten viikonlopun poissa, joten pitäkäähän kerhoa pystyssä ;)
 
Ai niin.. Mietin vaan semmoista kun tuossa kerhon jäsenyysanomuksessa voi esittää 3 kysymystä, et laitetaanko siihen jotain kysymyksiä? jos laitetaan niin mitä..? Vielä en siihen laittanut kun arvelin ettei sinne tuu muita kun teit tuttuja ;) :D Mut pitäiskö "ulkopuolilta" jotain kysyä? Ikä, monta lasta, odottaja, kuumeilija..??
 
Heipsuli.

Epskeps:laita vain jotain mainitsemiasi kysymyksiä kun ja jos vieraampia eksyy kerhoon.

Täällä häpeäkseni myönnän etten hautajaisiin sitten mennytkään.Pari päivää jo supistellut melkoisesti(ei pahasti) ja siitä seurauksena melko etova olo.Ja väsynys alkanut taas painaa.
Tuon lisäksi isäni pääsi kolmen viikon sairaalassa olon jälkeen kotiin käymään.Ja hän kuitenkin tärkeämpi.Lähti taas tänään takaisin ja tietoa ei ole kauanko joutuu vielä olemaan.
Nyt täällä satanut parina päivänä mikä piristänyt kivasti,kuuma kun minua ahdistaa. =)
 

Yhteistyössä