Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun murut

    Miekin ilmottaudun mukaan! Plussattu ja neljättä olis tulossa. La osuu johonkin marraskuun alkuun. Miten siihen face ryhmään pääsis mukaan?
  2. L

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Ja täällä yks oireeton edelleen... Tuntuu niin epätodeliselle edelleen, ettei oikein jaksa edes kirjoitella tännekkän... Mutta teillä muilla näyttää pyyhkivän hyvin :) Jee!! Miten sinne FB-ryhmään pääsee mukaan? Jos siellä jaksais olla aktiivisempi :) Lumpe ja en tiedä edes rv:tä :)
  3. L

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Minäkin liittyisin mukaan!! Eli Lumpe / toinen Netin laskurin mukaan la 17.11. Tuntuu vaan vieläkin niin uskomattomalta, ei oikein tajua tätä... Odotan kovasti pahoinvointia (ihmeellistä sanoa näin), jota oli esikoisesta, tietäisi että olisi oikeasti jotain tapahtumassa, nyt kun ei tunnu...
  4. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Mikäkin testasin plussan. Vähän hämmentynyt olo... Ei pysty uskomaan!
  5. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Inari se ei kauan täällä viihtyny! :D Onnittelut vaan kovasti! Mukavaa että joillakin onnistuu näin nopeasti! Onnittelut myös Miraaz & Annis!! Kiukuttelijalle tsemmpiä jänniin päiviin!! Kirottu veli :) Diiselikissa: Mä toivon kanssa että tulisit pian raskaaksi! Olis kyllä aika hauskaa jos...
  6. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Nopposelle jaksamisia tuohon jktp-juttuun. Sehän se olisi vissiinkin kaikista varmin tapa tärpille, mutta meillä ei ainakaan riitä energia :/ säälittävää kyllä... :) Omppuf: Jaksamisia! Ei oikein voi muuta sanoa... Ikäviä tuollaiset sivuvaikutukset!! NNÄ: Tervetuloa takaisin! Tuollainen...
  7. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Meliah: mulla ei oo niin minkään valtakunnan tuntemuksia... Aikasemmista kierroista oon vaan satavarmasti tienny että en ole raskaana. Samalla tavalla on toimittu kuin aikaisemmissa kierroissa, eli siis mitään uutta ei tähän ole tullut. Nyt ei vissiin vaan pää pysy enää järjissään :D Esikoinen...
  8. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Heippa pitkästä aikaa!! En kyllä pysty millään puolustella hiljaiseloa tällä palstalla, mutta jotenki on ollu päällä ihan tautinen väsymys. Yritän nyt olla vähän aktiivisempi, muutakin kuin lukemisessa. Niin paljon olis kommentoitavaa, mutta lyhyesti ONNEA PLUSSANNEILLE ja TSEMPIT UUTEEN...
  9. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    No mulle voi päivittää kp1, yk3 Voihan räkä!
  10. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Dokumenttiprojekti: Hiljaa toivotut (S) | Toista | YLE Areena | yle.fi Jos tuo linkki tuossa toimii, niin siellä on katsottavissa se kyseinen lapsettomuusdokkari mistä on ollut puhett. Jos ei toimi niin areenasta löytyy "hiljaa toivotut". Tämän taivaan alle ei mitään uutta. Onnittelut...
  11. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Heips! Pikainen päivitys vaan. Meillä edelleen sairastetaan, ja täällä on aika väsynyttä porukkaa. Yöt menny ihan hulinaksi, samoten päivät. Ei oikein saa nukuttua kun on ihan tukkeessa ja yskii niin kovasti. Jotain virustautia, että ei auta kun odotella että menee ohi :( Olen kyllä käynyt...
  12. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Mullekin voi päivittää kp1, yk 2 Mutta oikeesti ihan kiva juttu! Tietää nyt edes että se kierto edes jotenki toimii... :) Ei ollu mitenkään pettymys, näin aavistelinkin ja olin "hädissäni" kun menkkoja ei kuulunnu. Uuteen kiertoon uudella innolla :D
  13. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Nopeasti tulen vain kirjoittamaan muutaman sanan... Pahoittelut tädin kohdanneille, jaksamisia makuuhuoneen puolelle niille kenellä on sellanen hetki kiertoa ja tervetuloa uusille :) Oon kyllä lukenu kaikki tekstit, mutta olen niii-iin väsynyt että en jaksa käydä selaamaan niitä taaksepäin...
  14. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Mea Minnikselle ja Nöhville, halit, tylsä juttu mutta ehkäpä seuraavassa kierrossa :) _Lumi__ nostaa nyt sen hännä pystyyn ja uskoo vaan tärppiin :) Rusina, kiva että sait miehen kanssa puhuttua ja että yritys on nyt täysillä päällä. hieman nauratti kyllä tuo miehen teippaaminen sänkyyn...
  15. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Tulehduskipulääkkeiden vaikutuksesta ovulaatioon en tiedä yhtään mitään, mutta kokeilkaapa aspiriinia. Aivan tajuttoman hyvä kipulääke, varsinkin jos päätä särkee. rusina: Harmi sun miehestäs! Mutta luulen että oikeasti se kyllä sitä toista lasta haluaa. Itse olen ainakin sellainen, että...
  16. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Aika kivasti alkaa tämä vuosi ja pino!! Onnittelut Krumeluu ja salamanteri, selviltä plussilta näyttää myös minun mielestä!! :) NNÄ: Kiitokset uudesta pinosta!! Meliah: Mulla menossa suht samat "jännittävät" hetket... Eli nyt vaan yritystä kehiin :) Itsekin olen alkanut hieman odotella...
  17. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    NNÄ: Mulla olis nyt niinku 11/28. Tosin mulla on ollu tasan yhet menkat synnytyksen jälkeen, että mä en oikein tiedä miten ne käyttäytyy :) Mä en ihan hirveesti näistä tajua (siis esim mikä on dpo, vai mikä se nyt oli), mut ehkä se selvinnee... :) Yritän nyt olla ainakin alkuun laskematta mitään...
  18. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Heippa! Voisin ilmottautua mukaan kuumeilemaan jos porukkaan mahtuu! Kotoa löytyy ihanainen poika 5/11 :) Ja yk1 Lumpe
  19. L

    Liikkeet

    Mä en tunne vieläkään kovin paljoa liikkeitä, vaikka viikkoja 27+. Neuvola sanoi et ihan ok, eikä missään mitään vikaa löydy. Kuulemma toiset ei vaan tunne niitä niin hyvin missään vaiheessa. Ja istukka ei ole tiellä :) Mut muutenkin 20 viikolla on vielä kevyitä ja yksittäisiä, joten älä...
  20. L

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Heippa kaikille! Kovasti kivoja ultrakuulumisia lähes kaikilla, Rikupille halit! "kiva" että muillaki vielä jatkuu tuo pahoinvointi, mullakin se oli jonkun aikaa poissa mutta nyt alkaa taas iltaisin palailemaan kuvioihin. Ärsyttävää! Päänsärkyä täälläkin, mulla kyllä sitä...

Yhteistyössä