<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nopponen
Moi taas! Täällä ne TÄRKEÄT-päivät käsillä... :) Jktp-meiningillä mennään... niin pitkään ku jaksetaan. Ja sitten tytöt aletaan kehittään oireita niin maan perusteellisesti!!! :) Mulle on varmaan iso pettymys jos se täti taas lopulta uskaltaa näyttää naamaansa meidän perällä, tämä kun on mulle henkisesti se THE kierto ku esikoinen tärppäs just tällä kerrolla!!! Tiedän kyl varsin hyvin et se ei todellakaan tarkota et taas kävis samoin mut en voi itselleni mitään ku olo on niin (liian) varma asiasta et nyt tärppää!!! Voitte kuvitella sitä rysähdystä ku putoan täältä linnunradalta takaisin maan kamaralle. Toivotaan ettei niin kävis! ;)

NiQ:Mulla lyheni menkat synnytyksen jälkeen, nykyään 3 pv "runsasta" vuotoa, 2pv tiputtelua ja se on siinä. Kivutkin on vähentyneet huomattavasti.

diiselikissa:
Mulla kans oli viime kierrossa flunssa pahimmillaan just tärkeinä päivinä ja mielenkiinto hommailuun pakkasen puolella. Sitkeesti kyl yritettiin mut eihän siitä mitään tullu ku täti saapui odotettua aikaisemmin paikalle....


HaaveMamma: Onnea!! :) Aivan mahtavaa! Mulle kävi esikon kohdalla hiukan samoin, olin jo niin intoillu 3 kiertoa tärpistä et 4. kierrossa en enää jaksanu ja seksiäkin oli vähemmän ja siitäpä esikoinen sai kuitenkin alkunsa... :)

Inari-11: Tervetuloa joukkoomme! :)

Omppuf: Mulla ihan samat fiilikset! Tällä hetkellä 2 työpaikaltani on paksuna!!!! Ja mun läheinen ystävä myös. Toinen ystävä sai vähän aikaa sit kaksoset ja molemmilla ehkäisyn pois jätön jälkeen oli yhdet menkat olleet kunnes tärppäsi. He myös tietävät että mulla kierukka lähteny marraskuussa ja nyt mua ahdistaa ja jollain tavalla "hävettää" et meillä ei vieläkään (vaikkakin vasta 4.kierto) tärpänny... :( Vaikka tietenkään ei tarttis/sais hävetä mut silti harmittaa et kerroin silloin täpinöissäni heille... :( Taitaa vaan lisätä paineita ja vähentää näin ollen mahdollisuuksia. : / Ja mä en myöskään osaa iloita heti muiden puolesta, siihen sulatteluun nimen omaan menee se pari päivää. Silti aina tekohymy naamalla silmät kirkkaina sitä halaa ja onnittelee vaikka sydän itkee ja katkeruus kalvaa. Onneksi kuitenkin hetken kuluttua osaa iloita toisen puolesta.

Kaikille ihanaa valoisaa kevättä ja sen seurauksenahan tietenkin hormoonit jyllää ja peitot heiluu, eikös niillä kissoillakin oo tällä hetkellä juoksuaika... Heh! :D
 
HaaveMamma:Onnea! :heart: Voi kun mahdollisimman moni plussais tässä kuussa!
annis: nuo sun oireet kuulostaa lupaavilta! :) Minä olin vielä koeajalla kun plussasin! (mut se meni kesken kylläkin :'( ) Mene ihmeessä työhaastatteluun, jos vähänkin siltä tuntuu, ei kannata potea syyllisyyttä tulevaisuuden mammalomasta, elämää se vain on :)
Inari-11: Tervetuloa minunkin puolesta! :wave:
Neiti Näpsän äiti: Voimia! :hug: Tuntuu kurjalta kun noin pitkään olette yrittäneet, kyllä plussa sais tulla jo pian!
aliisa10: Pahoittelut negasta! :( Kyllä nuo vauvauutiset saa surulliseksi ja toisinaan kateelliseksi. Mitä läheisempi ihminen odottaa just nyt sen kipeempää se tekee. Musta kateus on niin inhottava-kielletty tunne, mutta kyllä niitä inhottaviakin tunteita täytyy käsitellä, surua myös.
Aura08: Oon käyttänyt Pregcheck- ovisluiskia. Cittarit ja Prisma myy. Aika moni on tilannut netistä. Apteekin First Signal-kasettitestejäkin olen kokeillut, mutta niillä en ole saanut vahvaa/selvää viivaa koskaan. Joulukuussa ostin ekat ovistestit ja nyt maaliskuun alussa sain vasta ekan plussan. Jotkut testit on vaikeita tulkita, tai sit en vaan ole ovuloinut.
 
Nopponen: Noniin nyt selkis sekin et miks meidän kollikissa (vaikkakin leikattu) on käyttäytynyt muutaman päivän varsin omituisesti! :D

Omaa: Oon ollu nyt muutaman päivän hieman maissa, kun niitten ovistestien kanssa oli taas onkelmaa.. Ja terot aiheuttaa taas sivuoireita päänsärkyä ja vihlomisia..niinkun joka kerta joulukuun alun jälkeen. Nyt dpo7 Ehkä??
 
annis_ jeps samat on melkein dpo. :). Kiitos kaikille kannustuksesta ja mukavista sanoista. :) aikasessa olen testannut mutta syy siihen on että jos jos ja jos ees haamulainen tulis kun lähdemme huomenna reissuun niin viittiikö ottaa alkomahoolia. Negan pirulainen se kuiten oli, ehkä huomenna vielä testaan aamusta, tuskin se mihkään on muuttunu.
Mää tänään purnatin mun parhaalle kamulle että kun ei "taaskaan" tärppi käyny vaikka tosiaan joulukuusta asti "vasta" yritetty niin se sano näin: no voi pyyhyy oottehan tosi kauan yrittänykkin ja jotakin vittuilua siitä kun esikoinen on tärpänny meillä yk3.
Hällä ei oo omia lapsia ja ei haluakkaan vielä.
 
Viimeksi muokattu:

*******Keskiviikko 07.03.2012************





Mukana:


Aura08...................12/08...............kp5/31-33......yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp5/28-34......yk7
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp7/25-26.......yk7
äiti -07................tyttö 07...............kp7/31...........yk2
Mememe........................................kp8/29?.........yk3
NiQ..........................07/11............ kp10/32...........yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp14/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp15/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp16/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp17/38...........yk2
diiselikissa......................................kp18/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp18/28-36......yk11
Katariine................11/09................kp21/24-37......yk3
ciili........................09/08................kp21/??............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp22/30............yk3
pink..............................................kp24/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11...............kp26/28............yk3
annis_..........poika 08/07................kp26/28-30.......yk7
Meliah............................................kp26/25-29.......yk6
aliisa10.........poika 07/10...............kp26/30-36.......yk2
Inari-11........tyttö 03/11.................kp27/28............yk3
tiipula............tyttö 05/11................kp28/29?..........yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp28/28............yk1
toiveikas84............04/10................kp29/31-33.......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp31/28-48.......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp31/26-29.......yk4
Icicle ....................06/11................kp32/30-35.......yk4
murgu............tyttö 03/10...............kp35/28-35......yk3
kiukuttelija..............01/11...............kp37/32...........yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp52/??............yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis
Pikku-Saara

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma,

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
[/QUOTE]
 
Kiitos vain kaikille, kyllä tästä noustaan vaikka pohjamutia vähän hipoen :)
Siis ja ihan luomuna mennään ei olla hoitoihin hakeuduttu ja luulen ettei koskaan hakeudutakkaan, kun ei taida tuo ukko suostua. :/
Mutta ajattelen positiivisesti kuminkin että kyllä se vielä joskus on mahdollista :)
 
Nöhvi
Koska kello on taas noin paljon ja te olette olleet ihan hurjana täällä (niin paljon uutta tekstiä), että mun täytyy ensiksikin tiivistetysti toivottaan onnea piinailijoille :) Ja pahoittelut negoista :hug: Niin ja tietysti jaksamista oviksen hyödyntämiseen :D Jos sitä huomenna pääsisi ajoissa lukemaan/kommentoimaan...

Omppuf: :hug: Voi itku... inhottavaa että mainostetaan raskautumisen helppoutta kun kerran tietävät että teillä yritys päällä! Ihana veto mieheltäsi :)

diiselikissa: Pikaista paranemista!

Aura: Tällä hetkellä olen tykästynyt Wondfon puikkomallisiin ovistesteihin (halpa-testiltä). Pregchekitkin on olleet ihan toimivia. Jos olis tosi rikas, niin ostaisin cb:n digitaalisia :)

NNÄ: :hug: Ja superplussatuulia!
 

*******Keskiviikko 07.03.2012************





Mukana:


Aura08...................12/08...............kp5/31-33......yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp5/28-34......yk7
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp7/25-26.......yk7
äiti -07................tyttö 07...............kp7/31...........yk2
Mememe........................................kp8/29?.........yk3
NiQ..........................07/11............ kp10/32...........yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp14/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp15/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp17/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp17/38...........yk2
diiselikissa......................................kp18/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp18/28-36......yk11
Katariine................11/09................kp21/24-37......yk3
ciili........................09/08................kp21/??............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp22/30............yk3
pink..............................................kp24/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11...............kp26/28............yk3
annis_..........poika 08/07................kp26/28-30.......yk7
Meliah............................................kp27/25-29.......yk6
aliisa10.........poika 07/10...............kp26/30-36.......yk2
Inari-11........tyttö 03/11.................kp27/28............yk3
tiipula............tyttö 05/11................kp28/29?..........yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp28/28............yk1
toiveikas84............04/10................kp29/31-33.......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp31/28-48.......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp31/26-29.......yk4
Icicle ....................06/11................kp32/30-35.......yk4
murgu............tyttö 03/10...............kp35/28-35......yk3
kiukuttelija..............01/11...............kp37/32...........yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp52/??............yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis
Pikku-Saara

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma,

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Annis_ Oi IHANAA :heart: :heart: Mikä dpo sinulla onkaan tänään? Onnea onnea ja haamulaisen vahvistumista kovasti :flower:

Minä nyt kokeilin tuota listaan sotkeutumista sen verran, että laitoin tuon Nopposen pyytämän päivän. Toivottavasti en saanut mitään tuhoa ikaan, tarkastelkaahan naiset etten hävittänyt mitään :LOL:
 
meliah kp 26 ja dpo 11. en tiedä pitäisikö monsuunien siis alkaa huomenna, vaiko vasta lauantaina.. mutta jospa nyt ei alkaisikaan:) ei tätä pysty ymmärtämään, ei sitten millään!! vihdoinkin(ko):) voi kun vaan pysyisi matkassa ja viiva vahvistuisi!
tein sellaisen herkän testin ja myös ei niin herkän puikon ja melkeinpä tuossa puikossa on selkeämpi viiva:O

tuli mieleen, että anusta ei ole kuulunut pitkään aikaan. mikähän siellä meininki?

aura täällä ollut käytössä nuo halppis davidin ovistestit. ensin epäilin, toimivatko lainkaan, mutta kahdessa viime kierrossa sain selkeät o+.

Nopponen onnea sinne pupuiluihin:D

aliisa mikäs siellä tilanne:popcorn:

Omppuf plussatuulia puhisen:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Annis onnea!!! toivotaan että vahvistuu!

Sitten pelkkää omaa napaa. Täällä kp15 / 25-28. Tässä kierrossa iski henkinen väsymys ja en viitsinyt edes tikutella ovista. Ajattelin että parempi ehkä relata välillä.. On ollut myös muuta stressiä ja huolta niin energia ja into tähän hommaa ollut nyt vähän hakusessa :(

Ovis oli varmaankin eilen juilinnoista päätellen ja viikonloppuna peittoa heilutettiinkin ahkerasti muuten vaan mutta nyt h-hetkellä jäänyt kaksi päivää välistä ja vielä oviksen aikaan :O Täytyy tänään sitten vielä yritellä. Vaan eikös ne sano että joka kolmaskin päivä riittää?
Tänään aloitin myös gynen määräämään 10 päivän primokuurin, toivottavasti auttaa mun pms-oireisiinkin, luin siitä infolapusta että näitä määrätään siihenkin ongelmaan :) Ei tarttis miehen taas katselle raivohullua pillittäjää :LOL:

Eilen kävin kahvilla sellaisessa kahvilassa jonka olen huomannut olevan myös suosittu pienten vauvojen kanssa treffaavien äitien keskudessa. Siihen tuli kolme äitiä vauvojen kanssa jotka olivat varmaan vaan 2-3 kk vanhoja. Mulla tuntui ihan siis sellainen tyhjä kouristus tuolla masussa, missä ei tällä hetkellä näytä tapahtuvan mitään :ashamed: Miten teillä muilla?

Tsemppiä kaikille jännääjille, ja toivotaan plussa-aaltoa!
 
Onnea annis!

MeaMinnis, mä näen kyllä vauvoja ja mahoja joka paikassa, mutta toistaiseksi katselen niitä ihan hyvillä mielin. Meillähän on tuo esikoinenkin vielä pieni ja yk vasta 1... Sen sijaan suunnittelen jo, et nyt ovistikut tilaukseen ja kuumemittari yöpöydälle ensi kiertoon.

Kp28/29? ja negaa näyttää. Oviksesta ei mitään hajua, mut jos oli ennen kp21-22, ni mahikset olis...
 
Nopposelle jaksamisia tuohon jktp-juttuun. Sehän se olisi vissiinkin kaikista varmin tapa tärpille, mutta meillä ei ainakaan riitä energia :/ säälittävää kyllä... :)

Omppuf: Jaksamisia! Ei oikein voi muuta sanoa... Ikäviä tuollaiset sivuvaikutukset!!

NNÄ: Tervetuloa takaisin! Tuollainen tauko tekee varmasti ihan hyvää! Toivotaan että tärppäis nopeasti!!

Annis: Ihanaa!! Haamu, jes :D

Haavemammalle ISOT ONNITTELUT! :)

Tervetuloa uudet (ainakin oli Inari)!!
Pahoittelut neganneille...
Toistaseksi mua ei oo vielä ainakaan käyny harmittamaan muiden vauvauutiset. Tosin me ollaan yritetty vasta niin vähän aikaa. Mulla ainaki yks kaveri oottaa nyt kakkosta, ja pystyin kyl olemaan heti alusta lähtien tosi ilonen (jes) :) Mulla on jotenki levollinen olo tän yrittämisen suhteen muutenkin. Oon vaan varma että kyllä meille se kakkonen suodaan jossain vaiheessa ja vielä ei oo hirveetä kiirettä plussata. Vaikka olishan se ihanaa ja toivottua vaikka heti. Mä alan sitte panikoimaa kesällä :D

Mulla olis nyt 2 päivää menkkoihin, ja nyt vähän ekaa kertaa jännittää. Emmä jaksa uskoa että tällä yrittämisellä mitään lasta aikaseksi saatais, mutta jotenkin tuntuu nyt ekaa kertaa että vois vaikka olla joku tarttunu mukaan (voikun olis!!). Mitään oireita ei ole, muuta kun silmitön väsymys. Mutta sen selittää meidän kukonlaulun aikaan heräämisen aloittanut juniori. Eikä mulla ollu ekassa raskaudessa yhtään väsymystä missään vaiheessa. Jos muistan oikein niin ekoina oireina oli hillitön turvotus tisseissä, mutta nyt sitä ei ainakaan ole. Että näin. VArmaan viikonloppuna alkaa vuotamaan ja sitte voi syödä levyllisen suklaata harmistukseen :D (tai oikeesti nautin lasillisen viiniä, se on mun herkkua :) )
 
Wau, onnea Annis haamusta :heart:

Lumpen kanssa mennään näemmä aika samoilla päivillä. Milloin meinasit uskaltautua testaileen?

Huomenissa vois rohjeta testailla, naistenpäivän kunniaksi. Vaikka kuinka yrittää ottaa rennosti, niin alitajuntaisesti miettii mahdollisia oireita ja oireettomuuksia, ärsyttää.
 
annis_ mulla oli halpa-testiltä semmonen davidin liuska-testipaketti missä oli ovistikut ja raskaustestit, ja ainakin itse totesin sen herkän raskaustestin olevan omalla kohalla ihan kelvoton :/ apteekin oman puolesta siis liputan edelleen :D viivalle vahvistumista ja toivotan sinut oikein lämpimästi tervetulleeksi tuonne marrasmasuihin :heart: ja teidät kaikki muutkin tietenki!!!
 
aliisa: Miten kävi testin kanssa?
NNä: Hyvä että jaksat pysyä positiivisena :) Kyllähän nuo miehetkin voip muuttaa mieltään jos menee kauankin aikaa.. :eek:
Nöhvi: Minustakin oli vähän inhottavaa kyllä :/ mut minkäs teet..
annis: Onnittelut haamulaisesta! Laitahhan kuvaa seuraavasta! :):)
MeaMinnis: Eikös ne siittiötkin jokusen päivän elä :) Älä panikoi! :) Toivotaan että olis siellä ollu kavereita vastassa.
Tiipula: Pahoittelut negasta :hug:
Lumpe: Plussatuulia sinne jännäilypäiviin!! :p
Inari: Tsempit testailuun. :)
Katariine: Melko tuttu tunne tuo ensi kierron suunnittelu vaikka ei olis lähimaillakaan sitä :eek: Toivotaan nyt kuitenkin että sun ei tarviis :)

Pikkuvauvoista: Niitä minä kestän katsella.. kaikkien pienet on niin ihania <3 Raskaana olevat on mulle tällä hetkellä se kovempi paikka :( Toki onhan meillä se yksi taapero jo, mutta ymmärrätte varmaan että ei tämä kaipaus mene minnekkään vaikka kuinka olisi kiitollinen tästä yhdestäkin <3.

Omalla "hedelmällisyydellä" kehuskelu: Sitä on tullu tässä viime vuonna ja tämän vuoden puolella kuunneltua.. asutaan samalla paikkakunnalla miehen sukulaisten kanssa, ja nehän on kaikki semmosta sakkia.. Kaksi jopa tällä hetkellä raskaana. Minua nakertaa kun tulee sieltäpäin aina sellasta juttua että ei voi edes käsittää mitä siellä pään sisällä liikkuu... vai liikkuuko mitn :D

Tänään napailua: Jos en söis noita hormooneita niin luulisin kovasti olevani raskaana.. mahaa vihloo edelleen, väsyttää, huono olo ja päätä särkee. Mutta tämä on niin tuttua kuten viimeksi sanoinkin aiemmista kierroista, että lähinnä vaan ärsyttää. En tasan testaile ennen kun kp:t kiipeää 30 yli jos menkkoja ei kuulu. :D

Ja hei Galluppikysymys: Tuliko teillä ekasta raskaudesta paljon arpia? Rasvailitteko? Jos niin millä ja kuinka usein? Mä käytin niitä apteekin super-rasvasia rasvoja, säästyin kauheelta määrältä. Muutama arpi jenkkakahvoissa ja navan ympärillä. Tyhmänä ihmisenä en rasvannut tissejä ja ne on ihan täynnä arpia.. :eek: Mietin vaan että voiskohan lisäarpia jotenkin ens kerralla paremmin ehkäistä? :) Vastailkaa jos haluatte
 
Hurjasti onnea plussanneille! :heart:

Täällä ei edelleenkään menkkoja näy.. Menkkamaiset jomotukset on hävinny, mutta tilalle tullut terävämpiä vihlasuja jotka tuntuu "syvemmällä". Ja sitten ällövaroitus: välillä kuitenkin tuntuu kuin 'sieltä' valuisi jotain ja sitten pitää rynnätä vessaan tarkistamaan joko menkat alko, mutta kun ei niin ei. Ja nenä on koko ajan tukossa, erityisesti aamulla/aamupäivällä. Muuten ei kyllä flunssan oireita ole. Hmm.
Ovistestillä testasin (kun ei r-testejä ollut) ja nega oli, hyvin haalee toinen viiva tuli. :/
Huomenna meinasin käydä r-testejä ostamassa ja heti testata, mutta plääh, veli tuli käymään ja on koko viikonlopun, joten se siitä testailusta sitten. :headwall:
Pakko malttaa maanantaihin, ellei menkat sitten ala ennen sitä.

Ja galluppiin vielä: mulle tuli raskausarpia vähän joka paikkaan (jalkoihin, mahaan, kylkiin, tisseihin), vaikka rasvasin usein, jopa monta kertaa päivässä! Mulla on kyllä atooppinen iho, joten muutenkin rasvailen paljon.. Arvet tosin oli tosi pieniä ja semmosia haaleenvaaleita. Jaloissa ja kyljissä niitä ei näy enää ollenkaan, mahassa näkyy semmosina ryppyinä ja tisseissä vaaleina juovina.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Annis: Onnea :heart: Ja listalta kun lunttasin, niin yk7. Se antaa toivoa itsellekin, nimimerkillä yk7 menossa ;) Mutta jei, nyt alkoi pikkukakkospinon plussapuhuri :) Viivojen vahvistumista annis!

Meaminnis: ei hätää, kyllähän ne siimahännät siellä muutaman päivän elelee :) Toivotaan tälle kierrolle parasta!

Mulla vauvojen ja vauvamahojen näkeminen aiheuttaa huokailua... no okei hivenen kateuttakin. Ei pahassa mielessä, vaan ihan sillä että voi kunpa meillekin pian tulisi. Ihan hyvin olen kestänyt vauvauutisia (ainakin vielä), niitä on kyllä tullut nyt ihmisille joille niitä toivoisinkin. Mutta kyllä varmasti uutiset alkavat ottaa koville, jos tämä projekti kestää vielä pitkäänkin...

Tiipula: pahoittelut negasta :hug: Vielä ehtii nega muuttua plussaksi...

Lumpe ja Inari: tsemppiä piinapäiviin :) Nyt niitä plussia naiset!

katariine: Nooh äläs nyt.... no okei mä teen tuota samaa aina välillä. Mutta ehkäpä sulla sitä seuraavaa kiertoa ei tarvitakkaan.

Omppuf: jotkut vaan tuntuu sikiävän ihan siitä että pesee alusvaateet samassa koneessa, ei pysty käsittämään :O Mutta tosi ajattelematonta kehuskella sillä! Hui, aika sissi olet jos et testaa ennen kp30 -jaksamista piinailuun! p.s. joo hemmetin hormoonit, mulla kanssa luget aiheutti viime kiertoon vaikka mitä oiretta.

kiukuttelija: tsemmpiä testailuun :)

galluppiin: selvisin päälle rv40 asti ilman suurempia arpia, mutta tuntui että maha ratkesi sen vikan viikon aikana rv41 -->. Rasvailin tosi ahkerasti ja ei nuo arvet kyllä kovin isoja ole. Mulla oli suht pieni maha loppuun asti ja aika pieni tyttökin sieltä syntyi :)

on: kuulin tuossa viikolla että kaveripariskunta on aloittanut lapsettomuushoidot, lisäksi yksi kaveri on nyt koeputkihedelmöityksellä raskaana. Jotenkin näiden valossa oma tilanne tuntuu tosi hyvältä. En viitsi "tosi elämässä" paljon valittaa, joten surkuttelen sitten täällä. Kp7, kymppi lähestyy. Jos sitä vaikka parin päivän päästä aloittaisi tikkuun pissaamisen...
 
Heippa!

Onnittelut Annis :)

Jaksuja tädin kohdanneille ja tsemppiä ovisaikoja eleville ja piinailijoille ja kaikille tasaisesti. Niin paljon tullut tekstiä muutamassa päivässä kun en oo päässy ite koneelle, ollut nettipimennossa muutaman päivän loman merkeissä.

ON: Tänään aamulla en ollut uskoa silmiäni, kun raskaustestiin piirtyi heti selvät kaksi viivaa. Tärisin kun mielipuoli ja menin heti itkien herättämään miehen :heart: Tänään siis kp 31. Ajattelin testata kun tiesin että ovuloin nkp13-14 ja menkkoja ei kuulunu, mutta en ollu yhtään varma että siihen testiin kaks viivaa tulis. EN VOI USKOA, oon niin hämilläni ja varovaisesti onnellinen, esikkoa tehtiin tosiaan se reilut pari vuotta ja nyt sitten yk5 oli meillä se onnen kierto :heart: Että meillä ainakin tällä kertaa apu löytyi clomifeneista. En oikeasti käsitä vieläkään tätä koko hommaa, toivotaan että kaikki menee hyvin ja pieni pysyis kyytissä! Voi jummi :heart:

Plussapuhureita muillekkin kovasti puhallellen hämmästynyt miraaz
 
  • Tykkää
Reactions: anu84 ja NiQ
kiukuttelija: Hui miten jännät paikat siellä! Tulehhan heti kertomaan testin tulos kun saat tehtyä :) Toivotaan että teilläkin tärppäisi tästä kierrosta
Nöhvi: Mulla kanssa sama että tottakai raskauttaa toivoo niille läheisille joille se ei ole helpoimmasta päästä! :) Niitä ei tällähetkellä ole mulla koska ihanuus ovat saaneet omat lapset jo viime vuoden puolella viimeistään <3 Mut jotkut on tosiaan sitä pesukonekansaa :D Eivätkä muuten täälläpäin ole hiljaa hyvästä "lisääntymiskyvystään" kellekkään (edes facebookissa) :eek: Toivotaaantosiaan että seiska olis teidän onnennumero! :)
miraaz: OI MITEN IHANAA <3 :) Olen kans kuullut noista clomeista paljon hyvää. Toivottavasti pieni pysyy kyydissä marraskuulle ja sitä että moni muukin apua tarvitseva saa noista lääkkeistä sen parhaan lahjan :)

Vau tätä marraskuun alkua <3 Toivotaan että madollisimman moni pääsee plussamaan! Vielä on kuukautta paljon jäljellä

Testaamisesta vielä: Oon niin monesti testaillu ennen vuodon alkamista niitä turhia negoja ja sitten kun tää kierto nyt sattuu olemaan välillä 23-52 :D Päätin että tuo 30 on hyvä luku. Nyt siis huomenna jo dpo9 :D Kait??
 

Yhteistyössä