<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

*******Torstai 08.03.2012************

Mukana:

Aura08...................12/08...............kp6/31-33..........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp6/28-34.........yk7
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp8/25-26...........yk7
äiti -07................tyttö 07...............kp8/31...............yk2
Mememe........................................kp9/29?............yk3
NiQ..........................07/11............ kp11/32.............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp15/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp16/25-28........yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp18/30...............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp18/38..............yk2
diiselikissa......................................kp19/33.............yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp19/28-36..........yk11
Katariine................11/09................kp22/24-37.........yk3
ciili........................09/08................kp22/??...............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp23/30..............yk3
pink..............................................kp25/28-36..........yk5
Lumpe...................05/11...............kp27/28...............yk3
annis_..........poika 08/07................kp27/28-30..........yk7
aliisa10.........poika 07/10...............kp27/30-36...........yk2
Meliah..........................................kp28/25-29...........yk6
Inari-11........tyttö 03/11.................kp28/28...............yk3
tiipula............tyttö 05/11................kp29/29?..............yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp29/28..............yk1
toiveikas84............04/10................kp30/31-33..........yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp32/28-48..........yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp32/26-29..........yk4
Icicle ....................06/11................kp33/30-35.........yk4
murgu............tyttö 03/10...............kp36/28-35..........yk3
kiukuttelija..............01/11...............kp38/32..............yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp53/??..............yk1

TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis
Pikku-Saara

Plussanneet:

Maaliskuu 2012
Haavemamma,

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein

Viimeksi muokattu:
Miraaz Ihania uutisia :heart: Onnea kovasti :flower:

Tajusin juuri, etten älynnyt teitä plussanneita siirrellä vielä tuolta riviltänne tuonne onnellisten joukkoon :ashamed: Harjoittelen huomenna lisää ja teen sen sitten.

Huomaattekos, mikä ihana plussapuhuri täällä käy? Melkein meidänkin olkkarissa hiukset lepattaa tämän ihanan tuulen johdosta :LOL: Nyt sitten kaikki joukolla plussaamaan :heart:

Minä vähän täällä arvon, testaisiko huomenna vaiko ei. Varmaan olisi vielä järkevä odotella, mutta jos ihme olisi tapahtunut, niin näyttäytyisikö se ihme minulle viivan muodossa jo huomenna, dpo11?

Virkeä tervehdys yövuorosta...

Ihanaa, plussia! Onnea ja vauvaliimaa Haavemamma ja Miraaz...Toivotaan että plussapuhuri tarttuu tosiaan meihin muihinkin...jos tämä olisi The Kierto =D

Omaa napaa: kiertopäiviä rupeaa olemaan reippaasti, mutta jos vaan kierto on edelleen yhtä pitkä niin oviskin olis vasta tulossa. Joka toinen päivä-systeemillä mennään, ja nyt on suunnitelmana (ainakin mulla....) se, että ihan kierron loppuun asti :) Jotain ihmeellistä veriviiruvuotoa oli suunnilleen kp 12, mitähän sekin lienee...

Galluppivastauksia: raskausarpia tuli ekasta raskaudesta yllättävän vähän, ihan loppumetreillä navan ympärille, haaleita ja vaaleita ja jokunen rintoihin. Olin ihan varma, että muutun raidalliseksi kuin tiikeri, koska teini-iässä arpia tuli kun aloin saada muotoja. Rasvailin aika reippaasti ihan kosteusvoiteilla, weledan öljyllä ja apteekin (Vichyn se tais olla) raskausarpivoiteella. Joskus aikaisemmin oli galluppia asumisasioista: asutaan paritalossa lähellä keskisuuren kaupugin keskustaa, pojalla on oma iso huone, muutti sinne 1,5 vuoden iässä. Jos vaavi tulee, niin aluksi vanhempien makkariin ja sitten isoveikan kanssa samaan (tai rakennellaan väliseinä ja molemmille oma huone). Omakotitaloa tässä on etsiskelty, vielä ei ole passelia löytynyt. Tarvis laittaa toi nykyinen asumus myyntiin, mutta nyt on jotenkin saamaton olo sen suhteen...

Miraaz: ONNEA aivan miljoonasti! :heart:

Ja annikselle toivottelen viivan vahvistumista! :heart:
Mikä maaliskuun alku, WOW!! :D

Itselle ens kierto on sama kierto mistä esikoinen sai alkunsa ja kíerto kulkee niin samoissa, että l.a osuis aika yksiin kanssa. :heart: Näistähän ei ikinä tiiä, mut kovasti toivoisin olevani kaksosten la-päivänä(2.6.) uudestaan raskaana tai sitten se päivä tulee olemaan toooosi vaikea. Vauvauutisista tuli muutenkin mieleen vielä sellanen, et itelle ainakin sen raskausuutisen kuuleminen on vaikeinta, tyyliin "ai sinäkin"...mut sit kun se raskaus siitä etenee, niin ei itellä tunnu enää missään ja läheisten ystävien raskaudet on tuntunu vain ja ainoastaan hyviltä.

Raskausarvista: Esikoisen raskaudesta ei tullu yhtään arpea mihinkään. Rasvasin mahaani jollain apteekista ostetulla arpirasvalla, oisko ollu se Vichy kanssa? Sikäli ihme, kun mulla kanssa rinnoissa ja lantiolla/kyljissä on vähän vanhoja arpia teiniajoilta, kun muodot tuli. Nyt on esikoisesta vielä jäljellä kiloja:ashamed: , ni pelkään vähän mikä tiikeri musta tulee... Mutta jos vaan raskaaksi vielä 9kk:n ajaksi tulen, niin olkoon sitten niin. ;) Kyllä mun kroppa muutenkin on niiiiiiiin parhaat vuotensa jo nähnyt!! :kieh:

Ai niin, vili-jonkka, mullakin tuli tässä kierrossa myös joskus kp10-12 tienoilla veriviiruista valkkaria kerran pyyhkiessä. Ihmettelin kanssa, et wtf?! O-plussan sain kp 14, mut olin kovassa flunssasssa ja multa tais tulla viel kp17 tienoilla sellasta "kananmunavalkuaislimaa"(YÖK!) mitä oviksessa erittyy, joten oiskohan vaan loppujen lopuksi tauti pidentänyt solun irtoamista.

Viimeksi muokattu:
Onnea Miraaz :heart:

Täällä tänä aamuna testattu First signal testillä haamu, testi taitaa olla niitä herkkiä testejä? Vaikea uskoa tulosta, kun on niin antiraskaana olokin... Täytyy päiväseltään yrittää jaksaa käydä kaupungilla paremman testin haussa.

Raskausarvista rasvauksesta (apteekista ostettua raskausarpia ehkäisevää ihovoidetta) ja ihon kuorinnasta huolimati, mulle tuli ihan hirveästi arpia, paksuja ja tummia. Reidet, pakarat, alaselkä, vatsa ja lopulta maidon noustessa myös rinnat. Muutoinkaan en kyllä ole fyysisesti palautunut vielä raskaudesta, painoa ja mahapussia löytyy :)

Inari-11 Wau, onnea sinullekkin ja kovasti toivon haamulaisen vahvistumista :heart:

Raskausarpia ei jostain kumman syystä minulle tullut laisinkaan, vaikka lihoin kunnioitettavat 30 kg odotusaikana :ashamed: En juurikaan edes rasvaillut ihoani. Tuo taitaa olla ihotyypistä aikalailla kiinni, eikä tulleesta painosta, niin kuin ennen olen luullut. Minun pari ystävää saivat hirmuiset arvet, vaikka keräsivät raskausaikanaan murto-osan minun kilomäärästä. Ceridal-öljyä ovat jotkut kehuneet hyväksi muuten tuossa arpien ehkäisy jutussa, tiedä sitten onko toimiva.

Saako teidät plussanneet jo siirtää listalta?

Tänään minulla tosiaan dpo11, ja First Signalin herkällä testasin ja ei niiiiin mitään kontrolliviivan kaveriksi ilmestynyt. Menkkoja siis odotellessa :headwall:

kiitoksia kaikille <3

Omppuf folliultra oli tässäkin kierrossa ja yks folli siellä oli kasvamassa :)

Inarilla
kin siellä jännät paikat, haamu kuulostaa kyllä todella lupaavalta :heart: Varovaiset onnittelut :)

Galluppiin: Esikosta tuli raskausarpia raskausaikana kaks aivan pientä, ja synnytyksessä sit pari lisää. En rasvaillu massua ollenkaan. Aika vähällä onneks pääsin.
Asumisesta: Asutaan saunallisessa kaksiossa vuokralla. Tää on aivan ihanalla ja rauhallisessa lapsiperhealueella, mutta alkaa valitettavasti käydä pieneksi meille. Meillä on siis asunnonhaku ollut päällä jo jonkun aikaa. Omaa siis etsitään mutta aika huono tarjonta täällä. Jos sopiva vuokra-asunto sattuu kohdalle niin sekin passais.

Huomenet! Ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja tervetuloa kaikki uudet minunkin puolesta.:)

Kirjoitetteleb tabletilla, enkä vielä ihan hanskaa noita lihavointeja tällä joten siitä etukäteen pahoittelut.

SUURET onnittelut HaaveMamma, Inari-11 ja miraaz! :) Nyt se alkaa se kevään plussapuhuri!

Nopposelle tsemppiä The Päiviin, ei muuta kuin rennolla otteella ja sitten vaan oireita bongailemaan. ;)

Minulle tuli ekassa raskaudessa jonkun verran arpia jenkkiksiin ja pikkuisen myös masuun. En rasvaillut ollenkaan, minulle nuo edustaa sellaisia hyviä juttuja. Vähän niinkuin taisteluarpia.:D

Täällä odottelen menkkojen alkamista niin päästäis tositoimiin. Mietittiin, että ihan hyvin voidaan nyt jo aloittaa yritys, turhaan sitä pidemmälle keväälle lykkää.

Tuli noista asumisjärjestelyistä mieleen, että miten aiotte järjestää lasten nukkumisjärjestelyt? Meillä kun on kolmio, niin muksut saa kyllä kakkosen vauva-ajan jälkeen jakaa huoneen melko pitkänkin aikaa. Justiinsa tehtiin asunnosta kaupat niin ei olla ihan heti vaihtamassa.

kiitos rusina:) ehkäpä sitten uskallaudun tulemaan marrasmasuihin, kun saan ne tasapaksut viivat.. mullakin on ollut käytössä juuri tuollainen testien pakettiratkaisu. miten olivat sulla kelvottomia? vähän ihmetyttää, kun ovat muka niin herkkiä, mutta samasta pissistä tuli ei niin herkkään testiin selvempi viiva: / no, onneksi on odottelemassa tuolla vielä se apteekin omakin:)

Nöhvi juu, yk 7 tuntuisi sitten olevan meille se the kierto, toivottavasti teillekin! on niin tottunut negoihin, että ei tätä meinaa sitten millään ymmärtää!

miraaz ONNEA!!:flower:

meliah pöh, no ei heitetä kirvestä kaivoon. onhan tässä vielä aikaa!

oi oi Inari!! tule kertomaan miten käy!! :heart:

Aijaa.com - 9727011.jpg

tänään tuollainen:heart:
jokohan tässä uskaltaisi ajatella raskautuneensa:D

annis: Kyllä minä menisin digiä uskomaan ;) ihanaa <3
Onnittlut myös muille plussanneille! (en muista keitä jo aiemmin onnittelin ja keitä en :D
Pikku-saara: Tervetuloa joukkoon!
meliah: Pahoittelut negasta :hug:
Muille jännäilijöille paljon plussia +++++++++

ON: Tänään on taas niitä huonompia päiviä, edelleen noita oireita, ja tuntuu ettei tässä millään laihdukkaan!! murr..

• Tykkää
Reactions: annis_
Heipparallaa kaikki ihanaiset äitykät ja oikein ihanata naistenpäivää!!! :flower:

Uskaltauduin takaisin!! Pidin taukoa ja koitin olla stressailematta ja odotin kiltisti tuota gyneaikaa.... Noh, ns. hyviä ja huonoja uutisia. Endometrioosi oli levinnyt, mutta ei kuitenkaan hirveen pahaksi äitynyt. käski puoli vuotta yrittää ja sitten lupas laittaa mut jatkotutkimuksiin jos ei muksua kuulu. Tässä nyt ovista oottelen, en tikuttele vaan fiiliksen mukaan mennään =)

Täällähän on ilmaantunut muutamat plussat, ONNEA :heart: ja kiva, että Anunkin tilanne vihdoin ja viimein selvisi!

Raskausarvista Muualle ei tullut kuin rintoihin. Rasvailin laiskasti silloin tällöin masukkaakin ihan varuiks, mutta ei tullut yhtään arpea.

• Tykkää
Reactions: anu84
Lämmin kiitos kaikille onnittelijoille! Ihan uskomatontahan tämä olikin, mutta varmasti kuitenkin hyvä ratkaisu näinkin. Monta hyvää puolta on miehen kanssa tästäkin löydetty, vaikka toisin ehdittiin ajatella :).

Mutta täällähän on tapahtunut hurjia parissa päivässä! Miraaz, Inari ja annis lämpimästi tervetuloa marraskuisten joukkoon! Aivan ihana kuukauden aloitus on ollut ja toivottavasti jatkuu samalla tyylillä!

Paljon plussatuulia toivotellen,

Haavemamma, joka raskautui yk3:sta (jos listaan on tarvetta päivittää...)

annis_ no ne ei vaan jostain syystä mulle antanu kuin haamun kaiman kummin serkkuja, kun taas apteekin omalla iltapissasta tuli selkeä viiva ja aamulla vielä vahvempi :O mutta pääasia että ne kaksi viivaa tuli kuitenkin :heart:

• Tykkää
Reactions: anu84
Onnea kaikille plussanneille :heart: Ihanaa!
Ja pahoittelut kaikille neganneille mut mukaan lukien..Kyllä voi ketuttaa taas! Sitä pieni toivo jo kerkesi herätä kun kierto meni 29, mutta sieltähän se kurvasi kylään! Mulle saa siis päivittää sitten kp 1/28 ja yk3 oon sekoillu jotain aikaisemmassa tekstissä, mutta siis ny kolmatta oikeen varsinaista yritystä. Ehkäisy kun on ollu jo toooovin poissa..
Kaippa sitä raskautuisi paremmin jos vain voisi lopettaa tämän ressaamisen!

Kyllä se vaan on uskottava, kaksi viivaa siinä on. Eikä tartte edes tihrustaa, eikä käännellä tai väännellä, siinä ne kaksi viivaa olla öllöttää.

Plussa rikasta kevättä toivon teille kaikille tasapuolisesti :heart:

Nöhvi
Onnea miraaz ja inari :heart: Nyt niitä plussia sitten ropisee :) Huisaa...

Omppuf: apua sullahan on dpot vaikka kuinka paljon - mulla testit alkaisivat jo huudella kaapista ;)

meliah: älä vielä luovuta!!! Ei se välttämättä vielä näy, joten toivoa on :)

Villi-Jonka: jaksamista, joka toinen päivä -systeemi on toimiva mutta rankka vaihtoehto ;)

murunmami: tervetuloa takaisin :wave:

kiseliina: :hug:

on: pari päivää vielä odotellaan ja sitten kaivan ovistestit kaapista. Jes, tikkuun pissiminen alkaa taas :D Tätikin on lähtenyt, joten josko viikonloppuna suorittaisi jo koeajoja ;)

*******Perjantai 09.03.2012************

Mukana:

kiseliina.........poika 02/04................kp2/28..............yk3
Meliah..........................................kp2/25-29...........yk7
Aura08...................12/08...............kp7/31-33..........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp7/28-34.........yk7
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp9/25-26...........yk7
äiti -07................tyttö 07...............kp9/31...............yk2
Mememe........................................kp10/29?............yk3
NiQ..........................07/11............ kp12/32.............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp16/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp17/25-28........yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp19/30...............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp19/38..............yk2
diiselikissa......................................kp20/33.............yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp20/28-36..........yk11
Katariine................11/09................kp23/24-37.........yk3
ciili........................09/08................kp23/??...............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp24/30..............yk3
pink..............................................kp26/28-36..........yk5
Lumpe...................05/11...............kp28/28...............yk3
aliisa10.........poika 07/10...............kp28/30-36...........yk2
tiipula............tyttö 05/11................kp30/29?..............yk1
toiveikas84............04/10................kp31/31-33..........yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp33/26-29..........yk4
Icicle ....................06/11................kp34/30-35.........yk4
murgu............tyttö 03/10...............kp37/28-35..........yk3
kiukuttelija..............01/11...............kp39/32..............yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp54/??..............yk1

TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis
Pikku-Saara

Plussanneet:

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein

Viimeksi muokattu:
NiQ
Paljon onnea Miraaz, Annis ja Inari! :flower: Ihan mahtava maaliskuun aloitus! :)

Mä luin silloin jostain, että rasvailulla ei ole juurikaan merkitystä tulee arpia vai ei. Ne arvet tulee kuulemma jotenkin syvämpiin ihokerroksiin, ja rasva auttaa vain päällimmäiseen ihokerrokseen. Itse kyllä rasvailin, lähinnä kutiavan ihon takia.

Testeistä, mulla oli kans jotain perhepakkuksissa myytäviä mammaksin herkkiä testejä, niihin en koskaan saanut kovinkään hääppöistä viivaa ja apteekin omaan tuli paljon selkeämpi. joten pointsini myös apteekin omalle! :)

ON: Itse koitan käydä täällä harvemmin, ja pitää muutenkin tuon vauvanteon taka-alalla. Muiden vauvamasut ja pikkuvauvat vain ilostuttaa, vielä ainakin :)

annis täällä odottelen kovasti maanantaita että pääsen ar-ultraan!!! Jännittää niin että en tiedä miten olisin! Oloja nyt on sen verran että tissit tuntuu vähäsen painavimmilta ja toista tissia kutittaa! :D Huonoa oloa on, mutta oksentaa ei oo tarvinnu ja pinna on millinmittainen! Pohjaton nälkä kokoajan! :D Ja väsy!! Mutta esim tissit ei oo arat yhtään! Ja jotenkin mulla on niiiin epätodellinen olo, kai se johtuu siitä että se pos.testi tuli vasta kp44. Eli tänään olisi menkkojen mukaan viikkoja 8. ja jotenki oon yrittänyt laskea siitä plussatestistä oli 6+3.. Eli ultrassa on viikkoja joko 8+4 tai 7+0, eli kyllä siellä elämää toivonmukaan näkyy!!!

Tilasin sellaisen diginäytöllisen dopplerin ja sitä nyt oon testaillu vaikka TIEDÄN että sieltä ei vielä viikkoihin vauvan sykettä tule kuulumaan, mutta siihen näyttöön tulee sykkeitä.. Omia on ollut 88-145 välillä ja tänään siihen ilmesty luvut 170, 165, 164 kerran, eli mitä todennäköisemmin taisi osua vauvan kohdille! Niin ainakin haluan uskoa!!!!!!!

Hirveästi onnea plussanneille!!!! :)

Viimeksi muokattu:
Nöhvi Ou jee, sinulla alkaakin kivat päivät, on se tikuttelu vaan jännää ja koukuttavaa. Toivotan siis oikein paljon tikkuunpissimis-intoa :LOL:

kiseliina Voi harmitus :hug:

Murunmami Ihanaa kun teit comebackin :hug:

Tänään sit alkoi menkat eli yk 7 alkakoon :'( :snotty: :stick:

Onnittelu plussanneille :flower:

meliah kiitos päivitysavusta
meliah ja kiseliina pahoittelu tädistä :hug:

täällä alkoi tutut juilimiset nyt jo, eilen ihan huvikseni ainoa r-testini tein no nega tietenkin, mutta kotiin palattuani sitä katsoin niin ei kyllä ollut niin puhdas nega enään, jonkin tason viivasta siinä näkyi tooodella himmeällä, että nega se on silti.
eipä ole mitään hajua oviksesta, oireita on vain väsy, pissalla ravaaminen ja järkyttävä turvotus, pikkaisen tissejäkin on sivuista kihelmöinnyt ja eilen sohvalla asentoa vaihtaessani oikealta viilsi pirusti :/
voi kyllä kaikki olla taas normia pms oireita.

Inari se ei kauan täällä viihtyny! :D Onnittelut vaan kovasti! Mukavaa että joillakin onnistuu näin nopeasti! Onnittelut myös Miraaz & Annis!!

Kiukuttelijalle tsemmpiä jänniin päiviin!! Kirottu veli :)

Diiselikissa: Mä toivon kanssa että tulisit pian raskaaksi! Olis kyllä aika hauskaa jos lapsilla olis sama la ja ehkä sama syntymäpäiväkin ;)

NNÄ: toivotaan että se muuttuis plussaksi, jos kerran vähän jotain oirettakin...

Arpia en juurikaan saanut, mikä oli todella yllättävää. Olen silloin murkkuiässä raidoittunut tehokkaasti lantiolta ja tisseistä, joten olin aivan varma että mahastani tulee pakanamaan kartta :) Mutta ei sittenkään. Synnytyksessä tuli muutama hassu taisteluarpi. Ja kyllä rasvasin!!

Asumisjärjsetelyistä sen verran että meillä menee lapset sitte aikanaan samaan huoneeseen. Uskon että nukkuvat paremmin kun ei tarvi pieneten olla yksin. Ennen kouluun lähtöä sitten omat huoneet, luulisin...

No omaa napaa. Tänään pitäis alkaa menkat, että jännää. Meinasin että en testaa ennen maanataita, mutta jos niitä ei huomenna näy niin en tiedä että pitäiskö varmuudeks, kun olis illalla juhlat missä alkoholia... En haluis testailla liian aikasin, koska sitte mulle tulee ihan idiootti olo, kun se on kuitenkin nega... Mitään oireita ei ole, tosin yritän olla miettimättä niitäkin. Ettei pettyis sitte niin paljon...

NNÄ: Pahoittelut negasta!:hug: Vaikka kyllähän tuommonen haamun äiti jää varmasti mieleen kummittelemaan. Voi jospa se plussa tulisikin sieltä parin päivän päästä, olosi ovat kyllä lupaavat. :)
lumpe: Sinnekkin hurjasti plussatuulia jänniin päiviin ;D Mä olisin kans testin kannalla, ihan vaan varuiks.. mut tietenkin semmonen halvempi malli :eek: tuo pakanamaan kartta laitto naurattamaan xD Kyllä osaat hyvin kuvailla!!
meliah: Pahoittelut menkoista :(:hug:
anu: Paljon jaksamisia tähän piinalliseen viikonloppuun! :)Varmasti maanantaina jännittää.
Inari:onnittelut :) Olipas tosiaan lyhyt visiitti, vaikka hyvähän se vaan on!
nöhvi: Paljon O+tuulia sinne :p
kiseliina: Pahoittelut tädin saapumisesta! :(:hug:
murunmami: Olipas hyvä että sait lääkäristä vähän selvyyttä asioihin :)Jospa se pieni kuitenkin piankin ilmoittelisi tulostaan

Tänä aamuna sain sittenkin testattua, kun veli on vielä nukkumassa.. ;)

Ja kaksi viivaahan siihen tulla tupsahti! :heart: Eihän tätä voi uskoa todeksi...! IIIK.

Mutta nyt kun ajattelee, niin onhan niitä oireitakin ollut (minä vain en osannut ajatella ja yhdistää niitä oireiksi) :
- nenän tukkoisuus, aivastelu
- hikoilu
- mahan koskut/nipistelyt
- huono olo (varsinkin viime yönä! En varmaan muuten olisi testannutkaan vielä, mutta kun koko yön oli niin ällö olo, niin mietin että oonko tulossa kipeeksi, vai onko tämä nyt SITÄ...)
- ...

Yhteistyössä