<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Ranskis Syvät pahoitteluni ja iso :hug:

Mememe Voi kurjuus, pahoittelut sulle myös :(

Pink Myös vyöhyketerapiaa kannattaa kokeilla, ystäväni on vyöhyketerapeutti ja hoitaa myös tän tyyppisiä vaivoja :)

Nopponen Tsemppiä jännäilyyn!

kiukuttelija Toivottelen pikaista pääsyä vällyjen väliin ;) (eihän siellä turhaan sovi vierailla :D)

Aura Toivottavasti saat perjantaina syyn olla juomatta :)

).( Ei näy tätiä ei. Tänään en ole testannut, kun testit loppui, joten odotellaan nyt sitä inhokki-sukulaista kylään. Selvästi kuulin rättisitikan äänen pihalta eilenkin, muttei akka vaan suvaitse sisälle asti saapua. Pitäisköhän siivota, jos se sitten kehtais astua pirttiin?
 
Kiitos ihanaiset tsempityksistä <3 Minä oon täällä kun tulisilla hiilillä :D Onko teillä muilla oviksen bongaaminen aiheuttanut samanlaista oloa? xD

Mememe: Pahoittelut tädistä!!:hug: Voin kuvitella miten iso pettymys :'( Voimia!
Tiipula: Ettei vaan sulla olis vauvakuume ;) Eihän sillä bongailemisella väliäkään ole jos ahkeraan harrastelee vaakatangoa :D
diiselikissa: Joko siellä ollaan odottelevalla mielellä harjoiteltu? :) Näköjään ollaan tässä kierrossa samoilla päivillä menossa :D
LeenaT: Tervetuloa! :) Pieni ikäero olis minusta ollu ihana, toivotaan että teillä käy onni ja tuleekin semmoinen!
annis: Jeps, teillähän on kohtasilleen kiinnittymismahdolliset päivät :) Noista lämmöntarkkailuista löytyy perhesuunnittelun sivuilta :p
tähtitaimi: Testailitko? Toivotaan että tätsyli ei löydäkkään sinne :)
katariine: Tehän ootte ollu ahkerana :eek: Noh mitäpä sitä ei pienen käärön eteen tekisi :D
Nopponen: Sinne paljon suotuisia pupuilutuulia :) ++
kiukuttelija: Hehheh :D:D En ees tiiä miten sattu tuommonen ajatuskatko :p Voihan ne toki siellä lillua parikin viikkoa, mutta eivät varmasti ainakaan elossa oo xD Testailuonnea sinne+++!
Pink: Toivotaan että teidän ei kuitenkaan kovin montaa kiertoa tarvitse odotella ennen tärppiä :) Jos mietityttää tuo luteliaalivaihe niin kannattaa käydä lääkärin puheilla. Mun mielestä ainakin tuohon tiputteluun on joskus määrätty terolutia tai muuta "keltarauhaslääkettä".. mut nuo luget tottakai kohdistettu tuohon vaiheeseen kiertoa :eek:
Aura: *nauraa* jeps.. ihan samaa mieltä. Meiltäkin löytyy tuommonen jalat maanpinnalla mies, joka ei paljoo tikuista innostu :D ihanan kamala uni siellä :D Jospa se olis enneuni, ei kumminkaan se puolimetrinen tissi!! x) Testailuonnea ylihuomiselle.

Ällöomailu: Tänään on kyseenalainen limailupäivä nähtävästi. Mulla on tällähetkellä ihan voittajafiilis, nytkun sais vielä miehenkin kellistettyä. Loppukierrosta voi sitten olla miljoonakertanen tappiomieliala :D Huomenna tulee vuosi yrityst täyteen, mutta en jaksa välittää. Monethan tosiaan yrittää montamonta kertaa kauemmin.. heille lähettelen lämpimiä ajatuksia :)Joskus sitä vaan ihmettelee miten ihmiset kestää vuosikausien yrityksen :eek: Mulle se kaks vuottakin sillon oli jotenkin täysin kestämätöntä..

Ps. tänään vois leipoa rahkaista mustikkapiirakkaa.. nams <3
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
mememe: Pahoittelut! Tyhmä, tyhmä täti :hug:

Omppuf: Niinpäs meneekin! Joo, ja mä alotin tikkuleikit tänään...Mitään ovisoloja ei ole ja luultavimmin onkin vasta ens viikolla, mutta ainahan sitä voi vähän tikkuun pissiä, eikös juu?:LOL: Ja kenraaliharjotukset vällyjen välissä vetästy eilen! :D Jännäksi menee vaan tämäkin kierto sen vuoksi, että kolmena päivänä ens viikolla ei työvuorojen takia isännän kanssa nähdä kuin esikonkin ollessa hereillä, joten hankalaksi ellei peräti ihan pepulleen mene "siitoshommat".
 
Nopponen
Ranskis: Syvät pahoittelut :hug:

Se ois niinki kp10... eikös nyt ole korkea aika ottaa miehestä tiukka ote ja kampata sänkyyn, ja tämä toistaa väh. joka toinen päivä... :) Voi kun intoa riittäisi taas pitkään. Ajattelin jo et pitäiskö viivyttää tätä "painostusta" vähä pidemmälle kiertoa, mut ku toisaalta ei uskalla ku ovis voi olla jo nurkan takana. Viime kierrossahan kierto lyheni yli viikolla... Mut toisaalta ovis voi olla lähellä kp20:kin... niinku sitä edellisessä kierrossa (tai ainaki silloin oli tuntemuksia...) Noh ei kai se auta ku pelata varman päälle ja keksiä jotain kivaa virikettä et kiinnostus säilyis...=)

Aura08: Mua kans alko kiinnostaan se Sensual Balans-geeli ku eilen siitä mainoksen näin... Vois olla ihan mielenkiintoista kokeilla,varsinki sit ku harjoituksia on jatkettu toista viikkoa ja kiinnostus alkaa olla vaan suorittamisen tasolla. :)

Ihana ilma ollut ulkona mut tyttö sairaana niin vankina täällä omalla vapaapäivällä kotona istutaan. :( Ukkokin iltavuorossa... :( Jos sitä valmistelis illaksi jotain kivaa syötävää ku mies tulee töistä ja heti ku tytön saa nukkuun ni saa alkaa peitot heilua... :p
 
Heippa pitkästä aikaa!!

En kyllä pysty millään puolustella hiljaiseloa tällä palstalla, mutta jotenki on ollu päällä ihan tautinen väsymys. Yritän nyt olla vähän aktiivisempi, muutakin kuin lukemisessa. Niin paljon olis kommentoitavaa, mutta lyhyesti ONNEA PLUSSANNEILLE ja TSEMPIT UUTEEN KIERTOON JOUTUNEILLE!!

Katteletteko noista laskureista mahdollista laskettua aikaa?
Mä oon niin pönttö, että kattelen millon se la olis jos nyt tästä kierrosta raskautuis :ashamed: No nyttehän se olis marraskuussa tästä kierrosta, mutta mä olen toivonu aina jouluvauvaa, joten ens kiertoon sitte hurjat paineet :) No vitsillä kuitenkin. Ekaa kertaa tuntuis että tässä vois olla raskaana, joten vähän jänskättää alkaako menkat vai ei... No aikaahan niihin vielä on!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
Apua, kun jättää päivän kommentoinneissa väliin niin on jo melkein mahdoton tehtävä kiriä tilannetta kiinni :O Ihanaa että tämä palsta on näin aktiivinen! No jos nyt äkkiä jotain pientä rustaisi...

Tervetuloa LeenaT :wave:

ranskis: :hug: Pahoittelut kokemastasi :(

alkoholista: mäkin olen sitä mieltä että ihan normaalisti voi ottaa/olla ottamatta kunnes se plussa tulee! Tai ainakin itse ajattelin elää ihan normaalisti ennen kuin testi näyttää toisin. Kun ei voi tietää kauanko tässä kestää...

Pink: jos löydät jotain tuohon lyhyeeseen luteaalivaiheeseen, niin vinkkaa!

Mememe: :hug:

Plussia toivottelen kaikenlaisia teille :wave: Täällä onkin useampi piinavaiheessa :popcorn:

On: dpo12 (wuhuuu, menkat ei alkaneet dpo11 kuten normaalisti - kiitos luget!). Joo mutta negan testasin aamulla, joten tais mennä puihin tämä(kin) kierto :/ Tai siis kun ei tullut edes sitä haamujen esiäitiä, kai nyt jo jotain pientä näkyisi? Jos jotain positiivista hakee, niin nuo lääkkeet ovat pidentäneet luteaalivaihetta. Joten tää kierto vaan tuntuu niin puuduttavan pitkältä, kun se flussa siirsi ovista viikolla.
 
********Torstai 01.03.2012************




Mukana:


Mememe........................................kp2/29?.........yk3
NiQ..........................07/11............ kp4/32...........yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp8/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp8/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp11/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp11/38...........yk2
diiselikissa......................................kp12/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp12/28-36......yk11
Katariine................11/09................kp15/24-37......yk3
ciili........................09/08................kp15/??............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp16/30............yk3
pink..............................................kp18/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11...............kp20/28............yk3
annis_..........poika 08/07................kp20/28-30.......yk7
Meliah............................................kp20/25-29.......yk6
tiipula............tyttö 05/11................kp22/29?..........yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp22/28............yk1
toiveikas84............04/10................kp23/31-33.......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp25/28-48.......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp25/26-29.......yk4
Icicle ....................06/11................kp26/30-35.......yk4
äiti -07................tyttö 07...............kp29/31...........yk1
murgu............tyttö 03/10...............kp29/28-35......yk3
Aura08...................12/08...............kp29/31-33......yk 2
kiukuttelija..............01/11...............kp32/32...........yk6
tähtitaimi........poika 06/10...............kp34/28-32......yk6
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp36/25-26.......yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp46/??............yk 1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis
Pikku-Saara

Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Viimeksi muokattu:
Heipähei! Saako hypätä mukaan? Olen lokakuussa 2011 syntyneen tytön äiti, ja toiveissa on saada pikkukakkonen pienellä ikäerolla esikoiseen.:)

Esikoista yritettäessä hankin ovistestejä ja tarkkailin limoja, mutta minulla oli tosi tosi epäsäännöllinen kierto, joten noista ei oikein ollut hyötyä. Mentiin sitten ihan tjot-meiningillä ja 5 kuukauden jälkeen tärppäsi "megakierrosta", eli tärppi kävi noin kp 46 tienoilla...

En siis nytkään aio noita testejä käyttää, vaan mennään taas (ainakin yritetään :D) ihan rennosti. Oikeastaan ollaan sovittu, että aloitetaan tjottailu vasta toukokuussa, joten siihen asti minut voi lisätä taustailijoihin.

Luen vielä koko ketjun läpi, mutta nyt tyydyn toivottamaan oikein kovasti plussatuulia maaliskuuhun teille kaikille!
 
Lumpe: Minäkin kattelen mahdollista laskettua aikaa aina... Marraskuu olis oikein mieleinen hetki saada käärö syliin :heart: Katon myös et millon alkais äitiysloma ja millon ois eka ultra ja millon vois alkaa raskaudesta kertoa muillekin jne...

Nöhvi: Luontaishoidoista akupunktio ja vyöhyketerapia vaikutti muutaman keskusteluketjun perusteella kokeilukelpoisimmilta. Muita lääkkeettömiä poppaskonsteja ei juurikaan tullut vastaan. Ehkä jo ens kierrosta vois kokeilla jompaa kumpaa.. :)

ON: O+:aa ei tullut eilenkään, ehkä jopa hieman haaleampi viiva.. Tiistaina eilen oli kyllä limat sellaiset venyvät, mut melko niukat kylläkin.. Oisko ovis mennyt tikuttelun ohi tai sit vaan jäänyt väliin.. Tänään ja huomenna vielä tikutan, mut en kyllä enää usko plussaa tulevan.. Jos ovis livahti tikkujen välistä, niin toivon, et sunnuntain ja eilisen peittojen heiluttelut ois osunu ees sinnepäin.. Kunhan (jos:whistle:) menkat alkaa, niin niistä kai voi laskeskella sit sitä ovistakin..

Eikös se lut.vaihe oo yleensä aika tarkkaan samanpituinen?? Jos siis ihan luomukierto, ettei mitään lugeja tai vaihtoehtohoitoja...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille halauksista ja pahoiteluista. Niin kuin sanoin niin täällä ollaan jo ok asian kanssa. Ja kovasti odotellaan kuukautisia alkavaksi. Vielä täytyy toivoo että raskaustesti näyttää negaa ( en uskonut että tätäkin voisi toivoa :)). Viikon päästä ajattelin sen tehdä,kontrollitesti.

Anu Seurasinkin sinun hurjaa nega/plussa testeilyä,melkosta jännitysdraamaa. Kovasti pidän sulle peukkuja että pikkunen matkassa pysyy.

Mulla alkoi viikon kymmenen lopussa vuoto,ei kipuja vain niukkaa kirkasta veristä vuotoa. Muutaman päivän katselin miten vuoto jatkuu ( kun ei vielä kipuja eikä mitään )ja sehän ei loppunut joten ultraan siitä sitten...vaikka vieläkin puhelimessa toitotettiin että kaikki hyvin kun ei kipujakaan ja vuoto niukkaa,mutta se tiedon puute teki siitä kamalaa oli pakko päästävä näkemään mikä tilanne. Ja kyllä aavistusta keskenmenosta korosti vielä se että olin oireeton koko "raskausajan" . Ultrassa sitten selvisi että viikolle 6 oli vain keretty,joten raskaus on mennyt melko heti kesken plussauksesta,koska plussasin melko myöhään ( kierto oli sekaisin kun ensimmäinen viime raskaudesta)...näin meillä,mutta haluun vielä sanoa Anu että voin kuvitella miten hämmentynyt ja peloissasi tilanteestasi varmasti olet,mutta toivon että et vertaa kokemaani nyt itseesi ja yrität nauttia raskaana olemisesta :) kiva kun teillä on ultrakin kohta.
 
Ranskis Voi kamaluus sentään, mitä oletkaan joutunut
kokemaan :'( Jaksamisia :hug:

Mememe Harmin harmi :hug:

Pink Tuo vyöhyketerapia kuulostaa mielenkiintoiselta.
Kerrohan sitten millaista oli.

tähtitaimi Voisko olla kuitenkin, että täti haluaisi pitää ihan pidemmän
tauon nyt teidän suhteessa? ;)

Omppuf
Jee, kuulostaa siltä, että tekin olette olleet oikein ahkeria. Nyt vaan
peukut ja varpaat pystyssä ja kovasti plussaisia tuulia sinne! Sinulla on
kyllä aivan mahtava asenne, vaikka yritystä takana jo paljon. :hug: Muistanko oikein että sinä olit nyt keväällä menossa lääkärille? Jos olet, niin onko aikataulusta vielä tietoa?

diiselikissa Koskaan ei voi liikaa tikkuun pissiä, minä olen myös sitä mieltä :LOL: Toivotaan että saatte "siitosaikataulut" jotenkin järjesteltyä ensi
viikolla :D

Nopponen
Paaaljon jaksamista ja intoa lähettelen tuleviin työntäyteisiin päiviin ;) Ja pikaista paranemista tytöllesi!

Lumpe Minulla on ihan sama "harrastus" :ashamed: Saanko udella, millaisia tuntemuksia sinulla on?

Nöhvi Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, minun mielestä toivoa kyllä vielä on. Testailehan parin päivän päästä vielä uudemman kerran. Toivon kovasti että menkat tajuaa pysyä poissa osoitteestasi ja testiin pärähtäisi plussa =)

Pikku-Saara Tervetuloa :wave:

Kiitos ovulaatioinfosta, oli helpottavaa kuulla, että suurinpiirtein oikeilla päivillä ollaan talletuksia tehty ja testejä olen osannut tulkita. Olette kyllä mahtava vertaistuki, kiiiitos kova kaikille :hug:

Minulla on kyllä ihan varmasti jotain vikaa kropassa. Nyt on dpo4, ja ihan kunnollisia menkkatuntemuksia jo. Ei helkkari sentään jos menkat on jo muutaman päivän päästä alkamassa, niin eihän minun luteealivaihe kestä
lähellekkään kymmentä päivää :headwall: Ja eilen, eli dpo3, oli ihan mielettömät mahakivut, hetken jo mietin että onko se esim. umppari, mutta
kipu ei sitten koventunut, oli vain samanlaisena häiritsevänä iltapäivän lopulle asti. Viime kierrossa oli jossain kohtaa myös aika
häiritseviä tuntemuksia, mutta en ollut varma, johtuisiko ne vatsalihastreeneistä. No nyt olen jättänyt vatsalihakset rauhaan, joten siitä ei ole kysymys.
Eli lääkärille soiteltava kunhan uusi kierto alkaa, en todellakaan uskalla odottaa kesään, ties mikä kuppa(no ei nyt sentään ehkä kuppa :LOL:) minulla onkaan...

Maaliskuu on meidän kaikkien plussauskuu, eikö niiiin?
 
tähtitaimi voiskos olla, että se täti ei olis tullossakaan;)

tervetuloa uusille!!!:wave:

Pink mua kanssa kiinnostaisi tuo vyöhyketerapia ja kerkesin jo täälläkin tutustumaan paikalliseen tarjontaan. ehkä ens kierrosta vois jo harkitakin! ois jotain piristystä ja toivetta tähän yritykseen.. ja voihan tosiaan olla, että sulla ovulaatio ei ole tikkuun asti päässyt tässä kierrossa. toivotaan, että peiton heilutukset olis osunut oikeille ajankohdille!:D

mememe :hug: miten kurjaa:(

Nöhvi niin kauan kun ei tätiä, on toivoa! peukut pystyssä :popcorn: ja hienoa, että luget toimii asianmukaisesti!

Ompufille ja diiselikissalle hyviä ovisbongailuja ja peittojen heilutuksia:D

Lumpe kyllä täälläkin on nuo lasketunajan kalenterit ym. kovassa kulutuksessa etenkin näin piinapäivien aikana:ashamed:

meliah mulla oli viime kierrossa ovulaation jälkeen aivan järkyt tuntemukset. oli viiltelyä, painetta, juilintaa ja repäsyjä. ja muistan, että joulukuussa oli samanlainen episodi myös ovulaation jälkeen. no terkkarilta ja lääkäriltäkin olen asiasta kysellyt, vaan en vastausta ole saanut. mutta oletan, että ei kovin vakavaa ole, kun ei kukaan asialle mitään tee. ja suunnitelmissa kevään aikana mulla olisi kuitenkin mennä yksityiselle gynekologille, kun näitä yrityskiertojakin alkaa kerääntyä (ja julkisella ei tehdä mitään ennen kuin on vuosi kulunut:kieh:). jospa sieltä sitten saisi jotain vastauksia asiaan. MUTTA, voihan nuo sun tuntemukset kertoa jostain ihan muustakin:heart:

ON: voi kun niiin toivoisin, että plussa tulisi tässä kierrossa!!! eilen ja tänään pientä tuntemusta ajoittain alavatsalla (pistävää kipua ja menkkamaista juilintaa mikä tulee ja menee), mutta niin kuin tuossa ylempänä kirjoittelin, niin mulla noi vatsa tuntemukset ei raskautumisen suhteen ole lainkaan luotettavia:kieh: muuten vointi ihan normaali, joskin vähän flunssainen. sekään ei varmaan mikään raskausoire ole, kun mies ja lapsikin on flunssassa:whistle:
 
Ranskis pahoittelut, mutta tervetuloa takaisin joukkoomme yrittämään. Mä en ole vieläkään täältä pois päässyt..

Lumpe Kyllä mäkin aina kattelen milloin olisi laskettu aika jos tässä kierrossa tärppää. Se on jotenkin jännittävää.:D Mä olin synnärillä aika lailla joulun tienoilla ja olihan siellä tunnelmaa kun oli vielä joulukuusi ja kaikkea. Tietty vertailukohtaa ei ole..

Pink saattaa se heitellä pari päivää mutta jos enemmän niin silloin tietty ovulaatio on tapahtunut aiemmin tai myöhemmin.

Pikku-Saara tervetuloa! Kuule täällä jos rupeat pyörimään niin kohta sulla on ovistikkuja kylppäri pullollaan ja tjottailut heitetty nurkkaan ;). Täältä tarttuu tai nimeltä kuumeiluhulluus! :LOL:

Nöhvi Tsemppiä piinapäiviin :wave:

Tähtitaimi rättisitikka, kyllä sä keksit. =)Toivotaan että hurauttaa ohi :)

Kiukuttelija Ootkos testaillut??

Täällä kp 9 /25-28. Heittää tuolla taulukossa päivällä näköjään... Täällä taas pitäisi lähteä tikkujen ostoon ja alkaa bongailuharjoituksiin. Talletuksia sitten vaan ja ens viikolla Primoluteja nassuun siinä sivussa. Ei uutta auringon alla siis.
 
tähtitaimi: Meinasitko milloin testailla?

Omppuf: Ei voi siis yrityksen puutteesta ainakaan sua/teitä syyttää :D Toivottavasti vuoden odotus palkitaan parin viikon päästä! :)

diiselikissa: Kyllähän tuohon pitäisi saada jotain siitosvapaita, jos ei työvuorot osu kohilleen! :D Ei oo reilua! Mutta siis ihan oikeesti on kyllä varmasti varsin ärsyttävä tilanne, jos jää tilaisuus aikatauluongelmien takia käyttämättä.

Nopponen: Minulla taisi olla esikoisen plussauskierrossa ovulaatio kp 23 tienoilla vasta, mutta tosin silloin kiertojen pituus oli 39 päivää.. Ja tuosta Sensual Balanssista, voisin käydä moista hankkimassa ja pantata sinne ens kierron puolivälin paikkeille ;)

Lumpe: Täälläkin joskus sorrun siihen lasketun ajan utsimiseen, mutta toisaalta olen niin h*n taikauskoinen, että aina en uskalla edes itseltäni salaa käydä kurkkaamassa! :D

Nöhvi: Meinasitko testailla tänään?

Pikku-Saara: Tervetuloa joukkoon!

Pink*: Joo munkin käsittääkseni se luteaalivaihe on aina sen n. 14 päivää, eli jos menkat on syystä tai toisesta myöhässä on ovulaatio tapahtunut normaalia myöhemmin. Korjatkaa, jos olen ihan väärässä!

Ranskis: Vaikutatkin olevan aika ok jo asian kanssa, hyvä niin :) Ja jos jotain hyvää voi tilanteestasi hakea, niin tosiaan "hyvä", että jos oli kerran tapahtuakseen, niin tapahtui noin aikaisin. Meillä oli keskenmeno myös viikolla 10 ennen esikoista, kyllähän se aluksi tuntui kuin olisi matto vetäisty jalkojen alta. Parhaana lääkkeenä km:n jälkeiseen suruun toimi kyllä ehdottomasti uuden yrityksen aloittaminen ja sen myötä uusi raskaus :)

meliah: Entäs jos ne olikin jonkun sortin kiinnittymiskipuja? Onko kiinnittymiskivut legendaa vai ihan totta? En ole oikein perehtynyt, mutta jos joku tietää niin valaiskaa ihmeessä! :)

annis_: Täältä puhalletaan sinne runsaasti PLUSSANpunaisia tuulia!! Pistävät kivut, juilinnat ja muut menkkamaiset tuntemukset on aina plussaa :)

MeaMinnis: Tsemppiä uuteen kiertoon ja yritykseen täältä!

Täällä ei mitään uutta, muuta kuin että huomenna ajattelin testata, silloin on kp 30 / 31-33 :) Normaalitilanteessa ehkä panttaisin vielä testiä, mutta kun viikonlopuksi ollaan tosiaan lähdössä sukuloimaan ja siellä kun en voi testiä tehdä, mutta haluan kokea sen testijännityksen tässäkin kuussa niin täytyy käyttää tilaisuus hyväksi jos käy niin kurjasti että monsuunit alkaa viikonloppuna :D
 
Täällä voidaan päivittää

äiti -07................tyttö 01/07...............kp1/31...........yk2

Niin paljon ottaa päähän että ei ois voinu uskoo :(
Mutta jännä että kierukan kanssa viikko ennen menkkoja tiesin tasan tarkkaan milloin alkaa ja tänään ilman mitään merkkejä vuoto alkoi :(
 
Viimeksi muokattu:
kiitos aura=)
esikoisesta en harrastanut tällaista itseni tarkkailua, kun oli ylläri, mutta silloin muistan kiinnittäneeni huomiota kummalisiin vatsakipuihin. tai oikeastaan tuntui vain hetken kova pistävä kipu jossain kohti, muistaakseni.. no kuitenkin oli epätavallinen kipu, kun oikein huomioin sen. :D ja myöhemmin kun laskeskelin, niin ovat varmaankin juuri olleet niitä kiinnittymiskipuja. jospa meliah sullakin sellaisia:)

täällä nyt niin moni piinailee, että mua oikein jännittää kaikkien puolesta:popcorn:

äiti -07 :hug:
 
äiti-07 Lämmin :hug:

Pitää miunkin todeta, että olette aivan ihana tukijoukko! Kiitos teille tasapuolisesti! Meinasin kp13 kohdalla luovuttaa. Oli siipi niin maassa. Ajattelin ettei tästä tule mitään. Eilen sain hivenen haalean viivan ovis-testiin ja tänään se on selkeesti punainen! Sain plussan ovistestiin!!!!
mieskin sanoi, että oon kuin haudasta herännyt :kieh:
 
ranskis Tuo kuullostaa niin samalta kun itse sain keskenmenon 2004, lähemmäs 10 viikkoa kanssa pääsin kunnes aloin vuotamaan kirkasta verta ja ultrassa sikiö oli menehtynyt viikolla 7. Eilen oli kyllä liitoskipuja ihan selvästi ja olevinaan tänä aamuna huomasin että tissit vähän turvoksissa, mutta ei yhtään arat!
 
Sori tänään mua laiskuuttaa enkä jaksa kaikille laittaa erikseen!
Täällä oli montakin joilla testipäivät käsillä.. Paljon plussia sinne ++ ihanaa uusia vauvoja tähän maailmaan <3
Pahoittelut äiti-07! :hug:
katariine: Onneksi olkoon O+:sta ja piristymisestä ;D Tästä se jännäily alkaa!
meliah: Sinä taisit siitä lääkäristä kysellä? Kävin ekan kerran elokuussa kun oli puolivuotta yritetty.. Samat ongelmat on jatkunu tammikuusta 2008 eteenpäin. Oon käyny tutkimuksissa neljä? vaiko viisi kertaa.. Nyt päästään siis kuukauden päästä eteenpäin hoitosuunnitelmassa :) TOIVOTTAVASTI! Siispä jos itse olet harkinnut lääkäriä niin mahd nopeesti kannattaa, sillä jonot ovat järkyn pitkiä joka paikkaan.. täälläkin vaikka asukasluku on jotain 4 000 :eek:.

Tänään alkoi itseä huolestuttaa se toinen viiva näkyy vieläkin ovistestissä.. onneks on sentään haaleampi kun muutama päivä sitten :eek: tulee heti mieleen ne rakkulat mun munasarjassa.... noh eipäs maalailla piruja seinille. :D

Kiitoksia kaikille valtavista kannustuksista niitä tarvitaan <3
 
Angelsounds doppler JPD-100B kotidoppler - ANGELSOUNDS kotidoppler / doppler / syd

Mulla on tuollainen doppleri ja huvikseen sitä kokeilin, niin yhtäkkiä popsahti lukema 171, voiko olla vauvan syke?????? Mutta en "löytänyt" sitä kun kerran! Ja nyt viikkoja menkkojen mukaan tasan 7. Mutta ei mun syke nyt nuon korkea ollut, kun sitten tuli sellaista 100-120!
 
Meliah: mulla ei oo niin minkään valtakunnan tuntemuksia... Aikasemmista kierroista oon vaan satavarmasti tienny että en ole raskaana. Samalla tavalla on toimittu kuin aikaisemmissa kierroissa, eli siis mitään uutta ei tähän ole tullut. Nyt ei vissiin vaan pää pysy enää järjissään :D Esikoinen tärppäs tältä kierrolta, että luulen sen nyt vähän aiheuttavan tälläistä ylimääräistä jännitystä...

Äiti-07:lle pahoittelut!!

Anu84: Eikös noilla rv:llä voi jo sikiön sydänäänet kuulua? Aikamoinen tuuri sulla kyllä :)

Pitäis vissin lähteä nukkumaan. Meillä on ollu aika aktiivinen tuo esikoinen viimeöinä... Väsymys alkaa iskemään mukaan kuvioihin :)
 
Joo ei se tullu siihen näyttöön kun kerran!! Mutta tämä oli kyllä niin ihana juttu saada se luku siihen, kun miettinyt niin kaikkea..... Ja kyllä se pakko oli vauva olla, koska ei se nyt ainakaan mun syke ollut! :D Jotenki helpotti tuo nyt niiiiin paljon! Ja jos tuohon luottamista, niin ei ne viikot kauas kyllä tuosta 7rv:sta voi sitten heittää!!
 
  • Tykkää
Reactions: katariine

Yhteistyössä