<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Hei! Tahtoisin liittyä joukkoon mukaan!! Eli siis, meillä ennestään poika 8/11 pieni vielä,mutta niin suuri,että vauvakuume on kova! Tai raskauskuume ja siten ollen vauvakuume <3 Ja pienillä ikäeroilla olis tarkoitus,jos vain niin onnistuu.. Kerronpas vähän itestäni.. Eli 2009 lopetin ehkäisyn ja tarkoitus oli siis että "tehään" lapsi. Siinä ajan kuluessa huomattiin,että eipä niitä noin vain tehäkään ja kävin sit lääkärissä.. Sain primolutit,terolutit,mutta niistä ei ollu toivottu apu..

Seuraavan kerran kävin lääkärissä ja sain tietää,että on oikeessa munasarjassa rakkuloita,eli clomifenit sain sillon kaveriks ja niistä sitten toisella kierrolla saatiin plussa!

Nyt sit tilanne on,että osittaisimetyksellä odottelisin menkkoja alkavaks,mutta ne on aina ollu täysin hukassa ja epäsäännölliset,joten saan kait vielä ootellakin.. Että jos ei haittaa,että odottelen niitä teidän kanssa?

Että tallainen tallaaja täällä En tiedä mitä osaisin vielä kertoo? Kierron voin kertoo sit kun sen tiedän joskus

Kirjotin enstä tonne vanhaan pinoon :D No sitä se teettää,kun ravaa tuttia nostamassa miekkosen suuhun.. Menee sivut sekasin :)
 
Tervetuloa Taiska87 ja muut uudet kuumeilijat! Me haluaisimme myös puolison kanssa että lapsille tulisi suht pieni ikäero, mutta saa nähdä saadaanko koskaan toista mussukkaa alulle. Toivossa on hyvä elää!

Mulla on ollu vasta yhdet menkat synnytyksen jälkeen joten tarkkaan en tiedä koska pitäisi alkaa, muttei ainakaan vielä ole näkynyt. Tein eilen taas puhtaan negan.

Onnea vaan kovasti kaikille! Hyvät kiertopäivät alkaa kaikilla olemaan.. nyt vaan jännäillään kuka plussaa ensiks tänä vuonna! :heart:
 
Täällä on taas käynyt kunnon kuhina sitten viime kirjoitteluiden :) En tiedä mitään endosta enkä ovistikuista, joten pakko jättää kommentoimatta ja toivotella vaan plussatuulia kaikille :D

Tervetuloa Taiska87!! Toivottavasti kiertosi palaavat pian. Itselläni meni esikon jälkeen muutama kierto kunnes tasoittui, sitten ovatkin säännöllistyneet tosi tarkoiksi.:) Ja taisivat alkaa juuri noilla main, vaikka täysimetin yli vuoden.

Pahoittelut My Dream negasta. :/

Omia: Kävin torstaina gynellä ja samana päivänä alkoi tiputteluvuoto. Sitä jatkui eiliseen ja mietin, voiko kuukautiset alkaa tiputtelemaan ennen aikojaan jos joku painelee siun vatsaa/tekee sisätutkimuksen? Nyt tiputtelu on kuitenkin loppunut vaiks tädin pitäis tulla tänään. Mitään mensuoireita ei ole. Mietin sitten että mikä mun sisällä alkoi vuotamaan?? Vähän pelottaa jo.
Olen tehnyt pari negatestiä mutta toisaalta kierron loppu on vasta tänään..
MeaMansikka kp27/27
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikki uudet! :wave:

Huoh tätä mun oloa. Ihan varma olen ollut raskaudesta uudesta vuodesta lähtien, mutta tänään tuli sellainen olo, että menkat alkaa kohta... Toissapäivänä tuli hieman tuhruvuotoa, enteileekö se nyt viikonloppuna alkavaksi sitten kunnon vuotoa? Toisaalta mulle kelpais sekin, kun kunnon kuukautisia ei ole ollut sitten helmikuun : / Kp26 ja tissit kipeät (voi tietysti johtua myös ahkerasta kolaamisesta tossa pihalla? :D ) ja alavatsalla tuntemuksia ja kipuja... En saa unta iltasin helposti, pyörin sängyssä ja sama jos herään yöllä ja nään todella outoja unia (tämä tuttua viime raskaudesta :O ) ... Testin ehdin tekemään jos toisenkin ja negaojahan ne kaikki... Mälsä fiilis kaikin puolin, mutta ei se kai auta, kun odotella...
 
Hömpi: Pahoittelut tuhrusta! :/
Inhottavaa kun tänne on tullut taas niin paljon negoja! Eihän me niitä haluttais..
Tervetuloa taiska! Parempi se vaan aikasin alottaa yrittäminen jos meinaa saada pienen ikäeron... meillä se ei oikein toiminu :D

Plussia puhaltelen kaikille jännäilijöille ja ovistelijoille+++. Täällä ootellaan ja syödään lääkkeitä! Reilu 10kk yritystä taas takana :D Voipi olla et tää toinen (jos haluaa meille tulla) niin ompi sitten viimenen, en ehkä jaksais tätä yrittämistä lääkkeineen enää :)
 
...masennusoloni tiesivät sen, kp1 pyörähti käyntiin, kun kunnon vuoto holahti pönttöön hyytymien kera... :( Toisaalta olen iloinen, että sain haluamani kunnon vuodon, mutta tosiaalta pettymys oli suuri... Jotenkin ehkä iski tajuntaan vasta nyt se edellisen kierron kemiallinen raskaus.. Huoh :( Tänään synkistelen ja huomenna sitten nokka kohti uutta kiertoa hymyssä suin :)

Mites te laskisitte mun kierron pituuden jos ollut nyt 21 muutaman kerran ja sitten 27, 28 ja nyt 26 pvää? Tämä oli ensimmäinen kunnon vuoto niin oisko näihin kiertopäiviin sitten uskominen? Tänään kp1/26?

Omppuf: Toivotaan, että lääkkeet auttaa!!
 
Kiitos tervetulo-toivotuksista ^^

meamansikka ite toivoisin kans säännöllisiä,jotta edes olis pikkanen mahis tietää,että ovuloiko vai ei.. Ainakaan viimeks siis en ovuloinu ollenkaan ilman lääkitystä.. Mutta eikös raskaus voi muuttaa hormooneja suuntaan jos toiseen??

Hömpi pahoittelut negasta :( Toivottavasti pian muuttuisi plussaksi :)

omppuf Toivottavasti lääkkeistä olisi tarpeellinen apu. Kuinka pitkään täytyy kakkosta yrittää,ennen kun saa lääkkeet avuksi?

Eli siis tota mietin,ja mistä yritys lasketaan alkamaan? Menkkojen alkamisesta? Säännöllistymisestä? (mikä mun kohalla on erittäin epätodennäköistä) imetyksen lopettamisesta,vaiko yksinkertaisesti siitä kun alkaa yrittämään,eli meillä laskettais se jo tuolta lokakuun lopusta... Ite yritän painookin pudottaa,jotta hormonit toimis paremmin,mutta saas nähä mitä tulee 8) Toivotaan parasta ja pelätään pahinta,ei kait tässä muu auta.
 
Voih pahoitteluni hömpille! :(:( Olisin mielelläni sun puolesta ottanu tätösen vastaan!
taiska87: Me oltiin yritetty tätä toista sillon puoli vuotta kun lähin lääkärille! Sano tosin että olisin voinu aikasemminkin tulla, kerta nää samat onkelmat oli ennen esikoistakin. Nyt ollu ongelmia yhteensä kolme vuotta. Ja viimein saan jotain muutakin lääkkeitä kun terot! Mene ihmeessä heti kun siltä alkaa tuntumaan! Olin itse niin jäärä että yritettiin yli vuosi esikoista ennen kun tajusin lähteä, sitten meni yrittäessä vielä toinen vuosi hormoonien kanssa. Et jahkailu ei oo sen arvosta :(:)

Yrityksen laskemisesta: Minä lasken yrityksen alkaneeksi siitä kun on ruvettu harrastelemaan vaakamamboa ilman ehkäisyä ihan tarkotuksella ;D Sitten yrityskierrot aina normaalisti vuotojen mukaan.

Tulispa tänne nyt jollekkin vielä tässä kuussa plussa :cool:
 
Tervetuloa mukaan taiska87. :wave: Toivotaan pikaista visiittiä. ;)

Hömpi :hug: Typerä täti kun ei ymmärrä pysyä poissa!

Plussia toivon minäkin tähän pinoon! Nyt on ollut kyllä aivan liian hiljaista sillä rintamalla. :(
 
Mooi!

Taiska87
Mä katson meidän kohdalla yrityksen alkaneeksi siitä, kun menkat alkoivat viime syyskuussa imetyksen loputtua esikon syntymän jälkeen.. Oltiin siis jo sitä ennen "yritetty" tai siis tulee jos on tullakseen, mutta tosiaan aattelen, että siitä menkkojen alkamisesta lasketaan meiän kohalla :)

Ja kyselit kans että kuinka kauan kakkosta pitää yrittää että saa lääkkeet. Mulle sanoi yleislääkäri (puhelinaika) että vuosi pitää yrittää, vaikka sanoin että ekan raskauden alullesaanti kesti meillä reilu pari vuotta. Määräsi terolutit avuksi ja sanoi että katellaan puolen vuoden päästä uudestaan. No varasin kuitenki ajan gynelle,ja se tiesi meidän tilanteen (ovulaatio-ongelma,epäsäännölliset kierrot) ja määräsi meille heti clomifenit+terolutit, koska ne oli mulla ennen viime raskauttakin käytössä.

Täällä tänään siis kp8/28-48 ja ensimmäinen clomikierto menossa. Ens keskiviikkona ois seurantaultra,toivottavasti siellä ois ainakin se yks hyvänkokonen folli kasvamassa :) Jännittää jo valmiiks!
 
Pahoittelut Hömpille täältäkin. Alkanee minullakin ne menkat pian, kouristelis vähän siihen malliin.. Omppuf ja miraaz, toivottavasti lääkkeet auttaa.<3 Kamala kuinka vaikeaa voi lisääntyminen olla.): Paaljon plussatuulia teille ja muille!! !!!
 
********Sunnuntai 15.1.2012************




Mukana:



Hömpi....................poika 09/10.....kp2/27?...............yk3
Neiti näpsän äiti......tyttö 10/08.......kp2/28-32.........yk13
Vili-Jonkka....................02/09........kp4/?...............yk 1
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp8/30-33.........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp8/28-48.........yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp10/32.............yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp13/28-32........yk4
Haavemamma........tyttö8/10..........kp15/29(30).......yk2
murgu...................tyttö 3/10.........kp17/28-35......yk 2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp18/26-28........yk5
toiveikas84..................04/10.........kp19/31-33.........yk6
hentunliisa.............07/09..............kp20/24.............yk2
Taikamaailma........poika11/10.......kp20/28-32.......yk6
_lumi_.........................................kp20/28............yk2
Nasutin83.....................................kp21/?.............yk1
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp22/30-34.......yk 3
DsariaL.........................................kp23/23-30.......yk5
Meliah..........................................kp25/25-29.....yk4
Lumpe...................5/11................kp26/28..............yk1
Mami2009..............02/09..............kp26/33-70........yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp27/32..............yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp28/27.............yk2
diiselikissa....................................kp28/36..............yk1
MyDream...............poika 6/11........kp30/28.............yk1
BiBa.......................10/09..............kp31/30-35.........yk6
Nopponen...............tyttö 6/08........kp33/34?................yk2
Ranskis...................tyttö 07/11......kp34/27-30.......yk1
samaria..................2/10...............kp39/28-30..........yk8
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp40/25-26..........yk4
Omppuf...................tyttö11/10.......kp41/n.28..........yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp44/26-30.........yk1
kendra....................8/10...............kp49/?................yk5
zasmin....................poika 11/09.....kp53/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87

Plussanneet 2011:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),

Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Hömpi Ohos! Oliko vuotoa runsaasti ennen kuin loppui? Kirkkaan punaista vai rusehtavaa? Ootko siis testaillut jo?

Toisin kuin odotin, täti ei saapunut tänne tänään. Menkkakipuja oli, ja taas pikkuisen rusehtavaa vuotoa, mutta siinä kaikki. Kivutkin loppuivat. Olen kuitenkin suht huolissani kun aiemmin tekemäni testi näytti negaa, jos tämä onkin jotain muuta?? Jos rintoihin kohdistuu painetta niin ovat hiukan arat, pikkuisen on ajoittaista närästystä, ja joissain asioissa herkistyn helposti ja vedet käy silmissä, palelen herkästi ja on sellainen olo että tuunkohan kipeäksi, mutta siinäpä nuo huikeat oireet taitavat olla...
 
Neiti Näpsän äiti :hug: Pahoittelut tädistä. :( Alkais oleen jo teidän vuoro.

Tässäpä kopsattuna oma valitusvirsi pikaisesti toisesta pinosta.

Mä oon niin kiukkuinen täällä. Kauheen flunssan lisäksi mulle tuli eilen migreenikohtaus. Otan migreeniin yleensä 1g Panadolia ja 600mg Buranan, mutta eilen koitin selvitä ilman Buranaa kun luin jostain, että tulehduskipulääkkeiden käyttö vois haitata kiinnittymistä. Otin ensin 2 Panadolia, eikä mitään apua. Sitten otin migreenin täsmälääkkeen eikä auttanut mitään. Lopuksi 6 tunnin piinan jälkeen mun oli pakko ottaa tuo normaali lääkeannos ja vasta sitten helpotti. Ärsyttää, jos nyt oliskin ollut jokin kiinnittymisyritys ja tämä pilas sen. En tosin tiedä, onko yhdellä lääkkeellä niin paljon vaikutusta...

Mutta en mä voi alkaa elämään niinkään, etten hoida migreeniä vauvaa yrittäessä. Se on niin helvetillinen kipu, että synnyttäisinkin mielummin kuin kärvistelisin migreenissä ilman lääkkeitä.
 
Ällövaroitus :D

Hömpi Ohos! Oliko vuotoa runsaasti ennen kuin loppui? Kirkkaan punaista vai rusehtavaa? Ootko siis testaillut jo?
Ei ollut runsaasti, mutta punertavaa oli ja pieni klimppi (yäk!) tuli samalla. Lähinnä vaan pyyhkiessä tuli (jouduin tosi pyyhkimään aika monta kertaa tämän vuodon takia ).. Siteeseen asti tuli pieni pisara ja vuoto tosiaan hiipui heti rusehtavaksi ja sitäkin tuli vain pyyhkiessä. Tänään aamulla sain veski paperiin vain vähän tummaa väriä enää... Ja oon testaillu, negoja monen monta...

En nyt sitten tiedä, että onko nyt kp2 vai 27 :O Varmaan katselen tässä miten tuo vuoto nyt asettuu ja sen mukaan sitten testailen esim viikon päästä....
 
Hömpi toi on kyllä inhottavaa kun ei tiedä missä mennään. :headwall: Ei mahda kun ootella vaan.. mutta pidetään peukkuja että se olisi vaan alkuraskauden vuotoa :D

_Lumi_ mäkin olen lukenut että buranaa ei suositella otettavaksi ovulaation aikaan, mutta haittaa olisi vaan pitkistä, 3-5 ppäivän kipulääkekuureista eli yksittäinen vaikuttaisi mitään. Luulen että kannattaa kyllä tosiaan syödä lääkkee mielummin kun kärsiä, se kipua on kamalaa (joskus oon muutaman kohtauksen saanut)

taiska87 Tervetuoa joukkoon! Täällä on kiva höpötellä ja jännäillä :)

Täällä yritetään kalastella ovisplussaa mutta ei ole vielä näkynyt kp 13/ 28-32. Mulle voisi tosiaan muuttaa tuon kierron pituuden tommoisiksi. Nuo aiemmat lyhyet kierrot johtuivat varmaan vielä hormoneista ja toivotaan että mentäisiin nyt tuon mukaan..
 
Hömpi & MeaMinnis Kiitos tsempeistä. :) Tieto lisää tuskaa ihan selvästi. Esikoista kuumeillessa en olis kahta kertaa miettinyt, voinko ottaa Buranaa mutta nyt oon kyllä liikaa lukenut nettijuttuja. Vaikka hyvähän se on olla tietoinen tästäkin asiasta.

Neiti on päikkäreillä, joten lähdenpäs itsekin sohvan pohjalle kahvikupin kanssa. :)
 
MeaMinnis toivottavasti saatte oviksen bongattua ja hyödynnettyä!(;
_Lumi_ en uskoisi parin lääkkeen vesittävän koko hommaa. Saahan narkkaritkin vauvoja :D Eikä moni osaa tossa vaiheessa edes epäillä ja laittaa suuhunsa mitä vain.
Hömpi ollaan kyllä niin samassa veneessä tuon epätietoisuuden kanssa. Täällä ei tätiä näy ja kivutkin jäi eiliseen, sitä rusehtavaa vain.. MUTTA yksi herkkä liuskatesti jälleen nega. Vaikea uskoa ettei testissä näkyisi jo tässä vaiheessa jos raskaana olisin. Nyt pelkään että on sittenkin jotain muuta, sillä ei tämä normaalia ole. Huomenna varaan aikaa gynelle tjsp, saavat selvittää mikä on. Just mun tuuria että osui viikonlopulle kun ei voi soittaa minnekään.
Veloittaisikohan ne yksityisellä jos soittais ajanvaraukseen ja kyselis siltä kuka ikinä puhelimeen vastaa :D
 
Joo tää epätietosuus on kyl niin hanurista ja tätä nyt ollaan eletty jo monta kuukautta näitten tuhrujen kanssa ja sen yhden kemiallisen raskauden :( Toivottavasti jommalla kummalla edes olis viatonta tuhrua ja enteilis plussaa :) Mä oon ainaki ollu pari päivää tosi itkuinen, että vois sopia alkuraskauteen... tai menkkoihin :D
 
Hömpi: entäs jos se oiskin kiinnittymisvuotoa? Jos ovis on ollutkin myöhemmin? :) Vielä en pitäisi vuotoa menkkoina kun on niin vähäistä ja ei käynnisty kunnolla..

Lumi: Tiiän miten kauheeta migreeni voi olla :( Kärsin itsekkin siitä, mutta onneksi mulla ei ole kohtauksia ollut pitkään aikaan..En usko, että siitä buranasta noin satunnaisesti käytettynä on haittaa. Ja pakkohan migreeniä on lääkitä varsinkin jos tiedät mikä siihen auttaa! Tsemppiä!

ON: Vielä ei ole menkat ilmaantunu..viime kierto tais olla 33 tai 34pv joten ei ole tavallaan vielä myöhässäkään. Ja menkkajomotusta on ollu tässä jo pari päivää.. Viimeisen terolutin otin jo 7pv sitten, joten vuodon pitäisi kyllä pian alkaa! Jos ja kun vuoto alkaa niin pitäisiköhän taas ensi kierrossa tikutella ovista.. Mulla kuitenkin nuo kierrot heittelee sen verran enkä itse ovista tunne..Ois kiva tietää tuleeko siihen tikkuun edes plussaa. Pari kertaa aiemmin olen kyllä plussan saanu...
 
Mullekin voi päivittää kp1, yk 2

Mutta oikeesti ihan kiva juttu! Tietää nyt edes että se kierto edes jotenki toimii... :) Ei ollu mitenkään pettymys, näin aavistelinkin ja olin "hädissäni" kun menkkoja ei kuulunnu. Uuteen kiertoon uudella innolla :D
 
Hömpi: entäs jos se oiskin kiinnittymisvuotoa? Jos ovis on ollutkin myöhemmin? :) Vielä en pitäisi vuotoa menkkoina kun on niin vähäistä ja ei käynnisty kunnolla..
Jos vähäistä vuotoa ei voi pitää kuukautisina niin mulla olis jotain kp150 :LOL: Mulla ei siis ole ollut kunnon vuotoa helmikuun jälkeen, pelkästään tuhrua... Mutta nämäkin tuhrut ovat kyllä kestäneet sen pari päivää eikä vaan paria tuntia :D Toivossa on siis vielä hyvä elää ;)
 

Yhteistyössä