Aivan ensimmäiseksi:
BiBa: Onnea!!! Todella ihana uutinen ja äärimmäisen hyvä uutinen kaikille meille, että apukeinoilla todellakin voi saada tulosta aikaan! Pienelle paljon tarrasukkia ja kaikkia muita palstan ihania sanontoja ja sinulle mahdollisiman hyvävointista alkuraskautta, kuten myös
Krumeluulle!
hentunliisa: Kylläpäs onkin kihelmöivät oireet, jotka niin mieluusti näkisin alkuraskauden tuntemuksina! Toivotaanko että nega olis vaan liian aikasin tehty ja nuo olis jotain aivan muuta kun PMS:iä?
_Lumi_: Inhottava tuo migreeni ja uskon, että mietityttää tuo Buranan käyttö. Itsellä oli myös joku epämääräinen monen päivän päänsärkyjakso viime kierrossa ja kyllä vähän pitkin hampain otin tuota Buranaa, vaikka se kai nykyään olis sallittu raskauden aikanakin aina viimeiselle kolmannekselle saakka. En kuitenkaan, monen muun tavoin, millään uskois tuon yhden Buranan vaikuttaneen kiinnittymiseen, jos semmoinen olis ollu juuri silloin käsillä.
Omppuf: Voi ei, tuommonen superkierto on kyllä tosi rasittava, toivotaan että se loppuis kuitenkin parhaaseen mahdolliseen tulokseen!
mami2009: Olisko tuo nipistely sittenkin jotain positiivista? Jos se ovis juurikin oli sillon, kun sen oletitkin bonganneesi? Minä ainakin pidän peukut pystyssä!! Tuo testi kuulostais olevan melko aikaisessa vaiheessa tehty. Jos herkinkin näyttää 4vrk ennen kuukautisia, niin nyt sulla olis silti vielä 5-6vrk, eikös? Toivotaan, että viikonloppuna saat jo plussan!
kiukuttelija: Mikä on sinun tilanne? Onko täti tullut kylään vai olisko mahdollisuutta, että negatesti oli vaan liian aikasin tehty? Nuo Ehkä-olot on kyllä inhottavia, mutta toivotaan, että tärppäis!
meliah: Entä jos minä jännään sinun puolesta, että josko ne oireet ei oliskaan nimenomaan PMS:iä?
MyDream: Pahoittelut uudesta kierrosta
. Toivotaan, että uusi kierto olis se onnenkierto teille!
Murunmami: Voi että, toivon kovin ettei menkat tulis vaan paljon mukavampia uutisia!
MeaMinnis: Minä en oo vielä ovistikkujen ihmeelliseen maailman tutustunut, mutta ens kierrossa suunnittelin EHKÄ tutustuvani, joten mielenkiinnolla kuuntelen, kun kertoilette omia kokemuksia niiden käytöstä!
anu84: Tervetuloa! Ihanaa, sinulla on vielä ihan pieni ihminen siellä kotona ja toivotaan, että pian saisitte alkuun seuraavan pienen ihmisen! Tällä kertaa teille todella pikainen visiitti, eikös juu!
Hömpi: Ton on ihan pakko olla raskaustuntemuksia! Minä elän täällä vaan nyt teidän plussista ja niitä on pakko tulla!
Toiveikas84: Teillä on tosiaan nyt jännät viikot edessä, kun kaikki raskauden mahdollisuudet on olemassa! Kovasti toivon, että tärppi olis käynyt!
Krumeluu: Ihanaa kuulla, että raskaus on lähteny etenemään hyvällä mallilla ja tuo asenne siitä, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan, on minusta vallan mainio! Toivotaan, että viikko menee nopeasti ja varhaisultra koittaa ja saa sinut nauttimaan (toivottavasti) aivan ihanasta raskausajasta!
).( Täällä ehkä oli ovis kuitenkin vasta viikonloppuna, lupauksista huolimatta kun en niitä testejä ostanut. Oon jotenkin aika stressaantunu miehen jatkuvista reissuhommista, enkä halunnu sänkyhommia viikonlopun aikana ajatellakaan, joten tämä kierto jäi nyt ihan reilusti käyttämättä. Toisaalta ihan mielelläni otan nyt menkat vastaan rennoin fiiliksin ja lähden sitten puhtaalta pöydältä uuteen kiertoon, vaikka se tavallaan lisäyshaaveita viivästyttääkin. Onko kenelläkään muulla puoliso paljon reissussa ja aiheuttaako se ylimääräistä harmia? Minulla meinaa olla vaikeuksia joka perjantai tottua siihen, että kotona onkin toinen aikuinen, jonka mukaan pitäis myös mennä ja toisaalta taas maanantaisin, että olen taas yksin ja vastuussa kaikesta. Ylipäänsä taidan olla vähän huono sopeutumaan uusiin tilanteisiin, niin tämä ei nyt missään nimessä ole paras mahdollinen tilanne minulle. Mutta onneksi meillä on jo tuo yksi ihanuus, jota tänäänkin pussailin ja halailin oikein ekstrapaljon, jottei varmasti unohtuis minkä ihmeen on jo saanut
.
Nyt tämä megaviesti loppuu ja kaikille TOSI PALJON PLUSSAONNEA! :heart: