<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

********Torstai 19.1.2012************




Mukana:


Meliah..........................................kp2/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp4/31.............yk2
Hömpi....................poika 09/10.....kp6/27?...............yk3
Vili-Jonkka....................02/09........kp8/?...............yk 1
anu84...................poika 07/11.......kp8/35..............yk1
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp13/30-33.........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp13/28-48.........yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp14/32.............yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp17/28-32........yk4
Haavemamma........tyttö8/10..........kp19/29(30).......yk2
murgu...................tyttö 3/10.........kp21/28-35......yk 2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp22/26-28........yk5
toiveikas84..................04/10.........kp23/31-33.........yk6
hentunliisa.............07/09..............kp24/24.............yk2
Taikamaailma........poika11/10.......kp24/28-32.......yk6
_lumi_.........................................kp24/28............yk2
Nasutin83.....................................kp25/?.............yk1
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp26/30-34.......yk 3
DsariaL.........................................kp27/23-30.......yk5
Lumpe...................5/11................kp30/28..............yk1
Mami2009..............02/09..............kp30/33-70........yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp31/32..............yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp32/27.............yk2
diiselikissa....................................kp32/36..............yk1
Nopponen...............tyttö 6/08........kp37/34?................yk2
samaria..................2/10...............kp43/28-30..........yk8
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp41/25-26..........yk4
Omppuf...................tyttö11/10.......kp45/n.28..........yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp48/26-30.........yk1
kendra....................8/10...............kp53/?................yk5
zasmin....................poika 11/09.....kp57/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti

Plussanneet 2011:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),Ranskis(yk1),BiBa(yk6)



Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Biba ja ranskis, selvät on plussat joten otin valtuudet siirtää teidät jo plussanneisiin :D

Diiselikissavoi harmi :hug:


Kiitos vain kaikille,
eipä mua se sinänsä haittaa että uusi kierto alkoi, toisaalta rupean jo epäilemään ettei meille enempää lapsia suoda kuin tuo yksi :heart:

Hoitoihinkaan tässä on turha lähteä kun tiedän ettei mies lähde joten nyt on mentävä vain näillä eväillä, ukko kyllä on jo lupautunut "tykittämään" kovemmin asian eteen.

toistaiseksi jatkan vielä päivittelyä mutta kirjoituksista pidän taukoa ja siirryn taustailemaan sekä yritän pitää itseni kasassa, ja olla miettimättä rakautumista, voihan se olla että osittainen pimento helpottaa ja palaan vähän aktiivisemmaksi jonkin ajan kuluttua, nyt keskityn vain tyttöön.
 
Ranskikselle plussaonnittelut ja paljon ihmisliimaa! :) Nyt vaan lisää plussia kun alkuun päästiin :popcorn:
Neiti näpsän äiti: :'( Meillä oli mies kanssa alkuun sitä mieltä ettei lähe. Nyt kun tämän toisen yrityskin on venähtäny niin sillon viikko sitten sanoi että kyllä hän lähtee :) Jospa sullekkin kävis samoiten! Jaksamisia!!
anu84: Tervetuloa joukkoon
 
KIITOKSET onnitteluista! Itseasiassa mulla ei ole tällä hetkellä minkäänlaisia oireita,enkä uskonutkaa että raskaana olisin. Tämä nappasi ensimmäisestä kierrosta sitten viime raskauden ja kierroistakaan ei ollut mitään hajua ( ilmoitikin kp:n hieman hajalukuina ) Olin tuntevinan oviksen kp 13 ja tuosta sitten jo kp 16-18 mulla oli oikeeesti lievää pahoinvointia...itsekkin hämmästyneenä,että eihän sen nyt vielä pitäis...ensimmäisen testin taisin sit tehä varhasen kp 24, puhdas nega ja toisen puhtaan negan kp 28. Tällöin aattelin et pahoinvointi on varmasti johtunut myöhäisestä ovuloinnista ja koin kierron menetetyksi,koska kovin aktiivisesti siinä ei tullut yritettyä. Olin sitten maani myynneenä viikon testaamatta ( tällä viikolla tuntui kyllä muutaman kerran että nyt aukee hanat,mut ei ja kerran pyyhkiessäni sain pikkuriikkisen rusehtavaa verta )ja ihmettelin vain joka päivä että missä ne menkat luuraa,kunnes oli pakko vielä kerran testi tehdä ja ihanan yllärinhän se antoi! Kiitos vielä onnitteluista,nyt sitä liimaa vain matkaan
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MeaMansikka
Ranskis: ONNEA, ONNEA!!!! :heart:

NNä: :hug: Jaksamista! Kyllä mä teille sen plussan soisin niin kovin mielelläni!! Jospa se asian unohtaminen auttaa, monta plussaa tässä mailmassa saatu aikaan niinkin, et ottaa vähän etäisyyttä lapsen tekoon. Ja kiitos, kun jaksat päivitellä listaa kuitenkin.

).( Jaa-a, ohuesta kohdun limakalvosta huolimatta tais menkat alkaa??!! Eilen ennen nukkumaan menoa ryöpsäytti verta, nyt kyllä vaan tuhruilee. Tuli aika puun takaa, kun yleensä olen toooooodella voimakkaasti hormoneilla "käyvä" nainen. Eli kroppa varmaan vielä sekaisin; nyt kyllä turvottaa menkkamaisesti alavatsalla. Maanantaina kohtu oli kuitenkin tyhjä , niin ei kai tämä muutakaan ole. Sopis kyllä sinänsä mun kiertoihin, koska nyt on kp31 siitä mun edellisestä runsaan vuodon alusta mikä alkoi kesken km:n tyhjennysvuototuhruttelun. Niin, sekavaa, niin sekavaa. Katselen nyt vielä, mikä tää ois, pyydän päivitystä sit myöhemmin!! :)

Tsempit kaikille piinailijoille ja :hug: tädin kohtaamille!
 
Ranskis Onnea :heart:

Minulla kp 1 tänään ja yk 5 alkakoon. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. No ei vaan, lähden pusuttelemaan tuota pientä aarrettani. Nyt taas muistuu mieleen se pelko mikä silloin häntä yrittäessä oli, että jos sitä ei ikinä lasta saakaan.

Plussailkaahan nyt urakalla! :wave:
 
Onneks olkoon Ranskis <3

).( Tänään oli seurantaultra(kp12) ja siellä oli kuin olikin yks ihan hyvänkokonen folli ja limakalvokin kuulemma vastaanottavainen. ovis tapahtuis gynen mukaan todennäköisimmin sunnuntaina, eli kp 16 :) pitääpä alkaa ahkerasti heiluttelee peittoja :kieh: jos ei tästä kierrosta tärppää niin ens kierrossa clomiannosta nostetaan 2tabl/päivä, joskos kypsyis vaikka pari rakkulaa tai vähän nopeammin kun nyt :) tulipa hyvä mieli että sentään jotain tuolla tapahtuu :D
 
NNÄ: Jeps kyllä passaa olla plussanneissa. Tänään testailin uudemman kerran ja ihan selvä plussa tuli!! :) Jospa kaikki menis nyt hyvin, mut päivä kerrallaan :)

Tänne paljon plussatuulia!! Tulkeehan perässä ;)
 
Nopponen
Ja ikävä kyllä negahan sieltä pärähti tänä aamuna testiin... vielä cb:n digitaaliseen joten ei voi kyl väärässä olla... :( Vaikka edelleenkään ei mitään menkka-oireita oo... No ei auta ku alkaa odottamaan menkkoja ja uuteen yritykseen... Harmi ku näyttää kierto vaan pitkittyvän. :headwall:

Parempaa plussailu onnea muille... :)
 
Hienoa miraaz! Toivotaan että tärppää!
meliah pahoittelut menkoista ja kohti uutta yritystä vaan.
NNä surku tuli kun luin tekstiäsi. Toivotaan tosiaan että kun jätät asian hetkeksi sivummalle niin se tärppi kävisi. Niinhän usein käy. Kauan olette kyllä jo yrittäneet. Tuttavilleni kävi niin että yrittivät tuloksetta tosi kauan, kunnes lopulta päätyivät adoptioon. Noh, adoptiotyttären saavuttua tuore äiti olikin luomusti raskaana ja nyt heillä on kaksi kaunista lasta.:) Eikö ne niin sano että stressi on se paras ehkäisykeino.
Omaa Täällä alkoi eilen ihanan punaiset ja normaalit kuukautiset! :) Jei! Odotan suurella innolla seuraavaa ovista ja yritystä! Kierrosta en nyt sitten tiedä miten se tulis laskea kun on nyt 6 päivää tiputellut ja sitten taas ei, mutta fiilispohjalta!:)
 
Oikein paljon onnea plussasta ranskis:flower:
miraazhienoja uutisia oot saanut! =) ei muuta kun peitot kunnolla heilumaan :D
Nopponen:hug:
voisiko joku fiksumpi nyt valaista että miten ne dpot lasketaan.onko plussa päivä -1 ja seuraava 0 vai mitä hä??:O Kaikille oikeen paljon plussa tuulia
 
Pahoittelut kaikille tädin kohtaamille. :hug: Paitsi tietty niille, jotka toivoivat tätiä kylään. :)

diiselikissalla ainakin vaikuttais siltä, että se kierto sieltä alkaa normalisoitumaan kuitenkin, Eikös? :) Tosi hieno juttu!

Mulla tänään kai dpo11 ja mieluvitus laukkaa. :D Olin tosiaan tuntevinani yskiessä repäisykivun jo dpo9 (mikä tuskin on edes mahdollista!), vkl oli sitkeä migreenikohtaus (jonka voisi toiveikkaasti laskea hormonien noususta johtuvaksi ;) ), nyt flunssan jälkitilana tuli poskiontelotulehdus (mikä tietenkin johtuu raskauden takia turvonneista limakalvoista!) sekä tänään on närästänyt. Tosin lämmöt ei ole tippaakaan koholla, joten se nollaa kaikki edelliset "oireet", mutta jännäilenpä kuitenkin. :) Saan testata vasta kun täti myöhässä eli melkein viikko vielä... Huoh.
 
Ranskis onnea kovast!!i

Jee! bongasin eilen elämäni ensimmäisen varman ovisplussan!! :) Viiva rupesi tosiaan muodostumaan heti ja tuli loppupelissä hiukan testiviivaa vahvemmaksi. Eli ei tarvinnut nyt tosiaan arpoa että onko plussa vai ei. Viime kierrosta tikuttelin ensimmäisen kerran ja tiedän nyt että lopetin tikuttamisen liian aikaisin. Eli saattoi olla että pupuilutkin jäi välistä silloin juuri kriittisellä hetkellä : /
Tunnen oviksen ajankohdan suurinpiirtein ja näköjään mulla on vaan alavatsa kipeä ennen sitäkin jo pari päivää (eli hyvä tikutella jos ei ei ihan koko aikaa jaksaa peittoa heiluttaa..)
Eilen tehtiin talletukset, mies oli ensin että joskos huomenna mutta kun vihjasin että nyt kuulee tikku huutaa punasena niin johan rupesi tapahtumaan :LOL:
Nyt siis dpo 1 ja alkaa parin viikon piina taas :popcorn:
 
diiselikissa: Pahoittelut epäselvästä tilanteesta! :eek:
meliah: Pahoittelut myös sinne uuteen kiertoon siirtymisestä :(. Jospa tästä kierrosta sitten!
miraaz: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisesta ja plussatuulia +++.
Nopponen: Pahoittelut negasta ja pitkittyneestä kierrosta!! :(
MeaMansikka: Kuulostitpa iloiselta vaikka sullekkin tuli täti kylään :eek: :D Noh tsempitykset uuteen kiertoon :)
_Lumi_: Hih onnittelut oireista ;D Jaksamistä jänniin päiviin :)
MeaMinnis: Onnittelut ovisplussasta :p

Vielä pari pilleriä odottaa tälle kierrolle kaapissa ja sitten ootellaan tätiä. TULIS JO! :D Voin siis ottaa kaikki tädit teidän puolesta tänne niin tulis tilanteeseen selvyys. Kiitti ja moi!!

Omppuf ja kp 44 :D:D
 
Lumi: Toivottavasti mun kierto alkais normalisoitumaan, ois jo aikakin, niin pääsis uudestaan kokeilemaan onneaan! Tsemppiä piinapäiviin, mua niin jännittää sun puolesta!!!! :D

Vuoto jatkunu ihan vaan tuhruna, mut kaiketi mulle voi päivittää kp2/yk2(torstaina siis kp2).
 
MeaMansikka: Mulla alkaa olla se sama fiilis, et täti tänne ja äkkiä :D tää on melkein tuplakierto taas vaihteeks :D
Murunmami: Onpas jännät paikat? Millon ajattelit testata? :eek:
MyDream: Jaksamista uuteen kiertoon!! :)
diiselikissa: Samoin sinne jaksamisia tätipäiviin ja tsempit uuteen kiertoon :)
 
Murunmami: Hih! On siinä jännäämistä, toivottavasti on tärpänny!! Nyt kun on noita plussanneitakin vähäsen tullut.

Täällä on nyt viimesen tunnin sisään ruvennut tuntumaan menkkatuntemuksia, en tiedä toisaalta olen iloinen ja toisaalta ottaa pannuun :D
 

Yhteistyössä