<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nöhvi
Lumi: Juurikin tuota Kefexiniä syön. Meinasi kirjoittaa jotain muuta merkkiä ensin, mutta kun muistuttelin meidän "projektista" niin kirjoitti tuota. Samaa Kefexiniä määräsi myös edellinen lääkäri, heidän mielestään on ihan turvallista raskaanakin. Onnea vielä tuhannesti, ihana uutinen :heart: Ja mä olisin tehnyt tuossa vaiheessa jo noin miljoona testiä :D Niin ja tsemppiä poskiontelontulehduksen selättämiseen!

Sannuli näyttikin päivittelevän listaa, se olis kp18/yk5 :wave:

Omppuf: täällä ollaan ihan höyrähtäneitä :D Tänään viimeksi piti käydä hypistelemässä pienen pieniä vauvanvaatteia :) Ja netistä tulee kerättyä kaikki mahdollinen tieto raskautumisesta... ja tää palstailu ei muuten ainakaan vähennä höyryilyä :D

Nopponen: niin käytitkös sä hormonaalista ehkäisyä ennen tätä vauvaprojektia? Listalta lunttasin että yk2 meneillään... mulla meinaan minipillereiden jälkeen eka kierto kesti 49 päivää, toinen kierto n.30 ja on nyt asettumassa vanhaan 24-26 päivään (yk5 menossa). Jospa ne kierrot sullakin siitä lyhenisivät - taikka tietenkin toivotaan että tärppi käy eikä tarvii odottaa kierron lyhenemistä :D Tsemppiä!

Testionnea tasapuolisesti kaikille! Ja kiitos tsempeistä! Ehkäpä tämä antibioottikierre loppuu joskus?

ON: se onkin vasta tänään dpo4, en vaan osaa laskea enää - maanantainahan se ovulaatio oli. Ja ei vielä mitään tuntemuksia (paitsi pissatus, antibiootit tehkää nyt työnne!!!).
 
Heissan naiset! mä olen pitänyt hiljaiseloapalstailun suhteen, kun masentaa jo tää yrittäminen niin paljon:( joka kuu saa pettyä ja luovutus ei oo ollu kaukana. Nyt menossa yk 6 joka kohta bkääntyy yk7.ksi koska sain ovistikkuun plussan vasta kp23...outoa kun viime kuussa se olijo kp16 ja sitä edellisenä kp14. mikähän nytmätti.

No mutta asiaanVOIko edesraskautua kierrossa missä ovis on vasta kp23 kun kierron koko pituusvaihtelee 28-32päivää?? Tietääkö kukaan? se luteaalivaihehan jäisi maksimissaankin 9 päiväseks :/ perkeleen perkeleen perkele!
 
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!!!! <3 Täällä mennää nyt kiertopäivissä 10... Ja tämä on tätä ärsyttävää mateluaikaa kierrossa... menis nyt muutama päivä jo nopiasti niin sitten sais alkaa heilutella peittoja todenteolla ;) ;) :D Pitäs varmaan itekki hommata niitä ovistikkuja, että ovuloinki ollenkaan... mistä sitä tietää.. Ennen raskauttahan mulla kerkes kierto pidentyä niin että oli 223 päivää menkat pois.. Mutta uskon et johtu silloin ylipainosta, nyt painoa tippunut 36kg, ja olen ihan normaalipainossa! Aloitin silloin nutriletit niin heti alkoi menkat ja siitä kierrosta tärppäsi, kun painoa tippui ihan muutamassa viikossa 8kg!! Mutta ne ovistikut olis kyllä ihan varmaan jees...
 
Saiskos vielä yksi kuumeilija liittyä joukkoon, taustalla olen juttuja lueskellutkin.
Olen 35v. yhden lapsen (06/10) äiti. Tuota esikoista tehtiin oikein tekemällä, yritysvuosia taisi kertyä lähes 7, julkisella puolella tehtiin kaikki hoidot mitä löytyy, ja lopulta jouduttiin siirtymään yksityiselle. Mikä osoittautuikin onnenpotkuksi, siellä pikkumies saikin alkunsa heti ensimmäisestä hoitokierrosta <3 . Ukkeli on nyt 1v 8kk, pikkukakkonen on ollut toiveissa vuoden verran, ensin enempi tjottaillen, nyt jo ihan yrittämällä.
Nyt on meneillään kp 27/28-31, dpo 12, eilen sain tikkuun ihan ihan hailean haamun, mutta tänään ei enää mitään mitä voisi viivaksi kutsua. Oireitakaan ei oikeastaan ole, vähän menkkamaista juilintaa, ei muuta.
Meillä on hoidoista jäljellä pari pakastettua alkiota, ollaan ajateltu että jos kevääseen mennessä ei ole tärpännyt, haetaan kyytiin yksi eskimo ja toivotaan että pysyy kyydissä.
Plussatuulia kaikille!
-Tähtis
 
Omppuf Mulle sano syksyllä hammaslääkäri, et laittaa mut kiireellisenä jonoon viisurin poistoon, ku ei poisteta raskausaikana ja sillon ne alkaa useimmiten vaivaamaan. Kerroin siis, että vauva olisi haaveissa ja yksi viisureista näytti pahalle, niin siksi hammaslääkäri kiirehti lähetettäni kirurgille. Kolmesta jäljellä olevasta hampaasta poistettiin kaksi marraskuussa ja viimeinen piti poistaa tänään. Soitin sinne vielä tänään ja hoitaja sanoi, että ei vaaraa vaikka olisit raskaana, ku ei oo kun paikallis puudutus. Sanoin, että kirurgi oli sanonut, että siirretään synnytyksen jälkeiseen aikaan, jos huomaankin olevani raskaana. Hoitaja sanoi soittavansa kirurgille ja hetken päästä palasi puhelimeen ja sanoi, että joo kirurgi sanoi, että ei hyvä poistaa jos mahdollisuus raskauteen. Varaan siis uuden ajan, jos en ole raskaana ja jos olen, niin sitten menee synnytyksen jälkeiseen aikaan. En oikeestaan tiiä mikä siin sit on se vaara tekijä...yks vois kyl ainakin olla se, et raskaus varmaan rajottais kipulääkitystä?!
Nopponen ja murunmami täällä ihan sama homma kp32/28-30 menossa ja testi oli aamulla nega?! Ei mitään oireita mihinkään suuntaan :stick:
Kuntoilusta: Mulla on kyllä painoa mistä tiputtaa : / -09 pudotin 25kg ja siit on hiipiny nyt takasin 10kg :kieh: Nyt päätin, et on oikeesti tehtävä jotain ihan oman mielenterveyden takia. Toki auttaahan se raskautumisessakin ja sit voisin ehkä välttää raskausajan diabeteksen ja jaksais kantaa vauvan masussa paremmin, kun ois ite paremmassa kunnossa …mikäli tässä joskus raskautuu! Mitään himo laihikselle en oo alkanu, mut pari kertaa viikossa salille, kotona venyttelyä ja koiran kans lenkkeilyä ja koitan päästä hissin käytöstä eroon!

).( Mua ärsyttää nyt tässä menkkojen odottelussa eniten tää toivon herääminen!! Toivon nyt jo NIIN kovasti, et oiskin pieni kyydissä ja testi ei vaan jostain syystä näyttäny sitä vielä...mikä nyt varmaan on aika epätodennäköstä! Aikasemmin olin ihan lunkisti ja tosiaan en ees aatellu mitään kiertopäiviä ennen, kun torstaina kun muistin, et menkkojen piti alkaa ennen sitä hampaanpoistoa! Toiseks ärsyttävää, jos kierrot venyy viel pidemmix!! Normisti sitä toivois pitkiä kiertoja, ku ei ne menkat niin mukavia oo, mut näin vauva haaveissa tää vaan turhauttaa!! Et sellasta tänään ja parempaa huomista :)
 
Tervetuloa tähtitaimi! :flower:

vauvakuumeesta: loppukesästä kun odottelin menkkoja minipillereiden jälkeen, ni mä olin ihan vauhkona vauvakuumeesta ja että PAKKO RASKAUTUA PIAN!! Mua ihan ahdisti se kuumeilu välillä. Nyt km:n jälkeen en uskalla yhtä kovasti kuumeilla, lähinnä nyt kun näyttäisi elämä normalisoituvan sellanen varovainen toivo herää, et josko sittenkin voisi onnellinen loppu vielä tulla. Jossain vaiheessa, kun olin ihan heittämässä kirvestä kaivoon. Mut siis mähän oon tossa km:n aikana ihan terapiana ostanutkin jo parit ihanat pienet vauvan vaatteet ja annan sitten lahjaksi kavereille, jos ei meille toista pientä suoda...

).( Täällä monsuunimenkat jatkuu alkutuhruttelun jälkeen. Se siitä ohuesta limakalvosta ettei ainakaan runsasta vuotoa pitäny tulla. Ihan tarpeeksi runsasta tämä mun mielestä on, en yhtään runsaampaa kaipaa! :)
 
minull e vois päivittää kp 2/23-30 ja yk6. pidän nyt vähän taukoa palstalta. käy tämä yritys niin stressaavaksi ja yritän nyt ottaa tämän vähän rauhallisemmin. Mutta jos ei haittaa niin pysyisin listoilla kuitenkin kun täältä on niin helppo ne tarkastaa...
 
Moi!
Minäkin liittyisin tänne..olen seurannut teitä jo muutaman viikon, mutta antanut himon yltyä..

Olen 34 v ja meillä on tyttö 6/11. Muutama vuosi häntä yritettiin ja luomuna lopulta tuli. Nyt on menossa yk 3 eli ihan ollaan niistä ekoista menkoista jo aloitettu yrittämään..toistaiseksi tuloksetta. Kierrotkin on olleet vähän mitä sattuu, niin en niistä täs vaiheessa enempää löpise.

Kuume oli kovimmillaan ehkä siinä vaihessa, kun tyttö oli 3-4 kk ikäinen...nyt alkaa tasoittua. Helppo lapsi tuo on ollut, niin varmaan siksi sitä uskaltaa jo toisesta haaveilla.

Huomasin, että täällä on muutama muukin viime keväänä/kesänä vauvan saanut, joten ajattelin sen vuoksi uskaltautua mukaan..toiveena olisi saada mahd. pieni ikäero näille lapsukaisille ja tuttavapiirissä vastaavia tapauksia on, joten sen puolesta tietää mihin ryhtyy..

eikä tässä ainakaan nuorruta enää=)

vauvakuumetta ruokkii myös käly ja kaveri, joille kummallekin on vauvat tulossa ihan hetkenä minä hyvänsä.
 
Nopponen
Täällä koitti sit kp1/36-38 yk3... Parempi näin ettei kierto venyny ihan mahdottomaksi ja negan testanneena otti niin päähän ku ei sit tätiä näkyny. N yt uudella fiiliksellä tähän kiertoon!!! :) Positiivisuus palkitaan... (ainaki toivottavasti...)

Nöhvi: joo hormooni kierukka mulla oli... Mulla tosiaan pidetyny 10 päivää kierto verrattuna ennen kierukkaa... Mut jospa se mullaki nyt tästä ku yk3 pyörähti käyntiin. :)
 
Sannuli79 Poistaisitko NiQ:n tuolta taustailijoista (se on siis mun vanha nimimerkki :D) ja listalle voi lisätä vastaavasti tämän uuden nimimerkin, kiitos! :) Ikää mulla on 26v

Tosin tää on nyt tyhmä tilanne, että mies monen kuukauden painostuksen jälkeen väläytti vihreän valon pikkukakkoselle, en imetä enää (lopetin 3vk sitten) mutta missä on mun menkat?! Silloin kerrankin kun niitä tarvitsis :O Joten listalle ei varmaan saa mitään järkevää infoa siitä. Esikoistyttö on syntynyt 7/11.

Täällä onkin monta tuttua, anu84, Tiipula, Taiska87, Sannuli79, MyDream :wave:

Lueskelen paremmin teidän jutut kun ehdin, nyt vilkaisin vain nopeasti!

Terveisin kuumeikas uppiH, entinen NiQ :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Tervetuola uusille! :)

Pikaisesti omia kuulumisia: oon jo kolme testiä tehny (kp 25/32, 31/32 ja 32/32), kaikki negoja :( Eikä menkkoja vieläkään näy. Tähän asti on kuitenkin aina tullut säännöllisesti melkeinpä kellon tarkkuudella, parin tunnin heitto voi olla.. Hmm??
 
Nöhvi
Omppuf: kurjaa että hoitoihin pääsy kestääkin pidempään kuin olit odottanut :/ Jaksamista!

Taikamaailma: kyllä kai sitä voi myöhemmästäkin ovulaatiosta raskautua. Silloin kun mulla oli megakierto niin googlettelin paljonkin aiheesta ja kyllä löytyi ihmisiä jotka oli raskautuneet todella myöhäisistä ovulaatioista huolimatta. Joten älä heitä kirvestä kaivoon :) Voihan olla että luteaalivaihe on ihan oikean mittainen ja kierrosta tulee tavallista pidempi! Mulla se tuntuu olevan 10 päivää, ihan sama koska ovulaatio on.

Anu: hurja miten olet pudottanut painoa! Hieno suoritus, onnea siitä :)

Tervetuloa tähtitaimi ja icicle :wave:

Tiuhti: tsemppiä piinailuun

Diiselikissa: hienoa kun kroppa alkaa palautumaan :) Onnea tulevaan kiertoon!

Dsarial: jaksamista :hug:

Nopponen: kyllä varmasti se kierto siitä lyhenee, tai uskon näin vahvasti :) Tai miksi ei lyhenisi, aivan varmasti hormonaalinen ehkäisy on nyt vaan tilapäisesti pidentänyt kiertoa :)

Uppih: toivotaan että ne menkat ymmärtää saapua kohta paikalle! Hassua sanoa noin :)

Kiukuttelija: toivotaan että negasta tulee vielä plussa!

ON: varasin nyt ystävän suosittelemalta gyneltä ajan, pääseepähän puhumaan lyhyestä luteaalivaiheesta jollekin. Helmikuun alkupuolella olisi aika :)
 
No tulihan ne menkat sieltä!! Olin hieman pettynyt joo, mutta ei nyt mitään suuria odotuksia ollutkaan, koska eilen (kp32/28-30) testi oli kuitenkin nega. Hyvä, et ne menkat nyt tuli ettei kierrot venyis!
Nyt sit varmaan vois raskautuakkin, kun se ois sitten loppuvuoden vauva ja oon pienestä asti sanonu, et sitten kun mä oon iso, ni mun lapsi ei ainakaan synny lopuuvuonna, ku se on ihan typerää...olen itse syntynyt lokakuussa :D Olen myös sanonut, että kun mä meen naimisiin, ni mun miehellä on harvinainen sukunimi. Mun sukunimi on varmaan suomen kymmenen yleisimmän joukossa ja mun esikoisen sukunimi on varmaan viiden yleisimmän joukossa ja mun nykyisen miehen sukunimi taitaa olla kaikkein yleisin...Joten loppu vuoden vauva olisi todennäköinen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
anu84: Hurja tuo sinun painonpudotus :eek: Luulin et tuollasia lukemia näkee vaan telkkarissa :)
taikamaailma: Jaksamisia omituiseen kiertoon: /, noista luteliaalivaiheista en tiiä mittään :D
Tähtitaimi: Tervetuloa mukaan!!Toivotaan että saisitte toisen rakkauden huomattavasti nopeammin kuin ensimmäisen! :eek::)
Tiuhti83: Pahoittelut tädistä! :( Loppuvuoden naperot on just ihania ;D Harmi vaan että kerkesit perua sun hammaslääkäriajan : / Minä toivon että tuo mun hammas mahtuis kasvamaan ilman onkelmii!!
Nöhvi: hyvä että sait ajan noikin nopeesti ,parempi vaan et tutkitaan niin ei turhaan tule huolestuttua :)
kiukuttelija: Pahoittelut negoista :( Varmasti inhottavaa tuommonen oottaminen! :mad:
Nopponen: Pahoittelut uuteen kiertoon siirtymisestä! : /
Icicle: Ihanaa et toivotte pientä ikäeroa :) Toivotaan et teilläkin tärppäis tämä toinen paljon nopeammin kun esikoinen :)
uppih: Tervetuloa yrityksen puolelle ;D
DsariaL: Rauhoittavaa palstailutaukoa! :) Toivottavasti saat uusia voimia.

Omaa: Aika nopeasti oon päässy tuon uuden pettymyksen yli, toisaalta eihän tässä ole odottamista sinne enää kun reilu pari kk :D Tai sitten oon vaan ikuinen optimisti.. :attn: Ei tätiä täällä vieläkään, tunnelmat on kyllä melko kireät että kohta se sieltä saapuukin.
 
Nöhvi
Tiuhti: pahoittelut menkoista :hug:

Omppuf: ihan oman mielenrauhankin takia varasin lääkärin. Menen yksityiselle, joten sillä noin nopeasti sain ajan. Ei välttämättä olisi hirveästi varaa ylimääräisiin menoihin, mutta nyt ei voi mitään ;) Kiva että sulla on jo parempi mieli :)

ON: dpo6 ja vielä en ole aloittanut ylikierroksilla käymistä... jospa en nyt osta niitä testejä sinne kaappiin. Ei tule kiusausta liian aikaiselle testaamiselle. Ja kun menkat alkaa dpo11 jos alkaa, niin eihän tässä ole edes kauaa sitä odottamista...
 
********Maanantai 23.1.2012************




Mukana:


Nopponen...............tyttö 6/08........kp3/34?........yk3
DsariaL.........................................kp4/23-30.....yk6
diiselikissa....................................kp6/36..........yk2
Meliah..........................................kp6/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp8/31..........yk2
Hömpi....................poika 09/10.....kp10/26..........yk5
Vili-Jonkka....................02/09........kp12/?............yk1
anu84...................poika 07/11.......kp12/35..........yk1
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp17/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp17/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp18/32........yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp21/28-32....yk4
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp21/25-26.....yk5
Haavemamma........tyttö8/10..........kp23/29(30)...yk2
murgu...................tyttö 3/10.........kp25/28-35.....yk2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp26/26-28.....yk5
toiveikas84..................04/10.........kp27/31-33.....yk6
tähtitaimi.....................06/10........ kp 27/28-31.....yk
hentunliisa.............07/09..............kp28/24..........yk2
Taikamaailma........poika11/10.......kp28/28-32.....yk6
_lumi_.........................................kp28/28..........yk2
Nasutin83.....................................kp29/?............yk1
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp30/30-34.....yk 3
Lumpe...................5/11................kp34/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp34/33-70.....yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp35/32..........yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp36/27..........yk2
samaria..................2/10...............kp47/28-30.....yk8
Omppuf...................tyttö11/10.......kp49/n.28.......yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp52/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp57/?............yk5
tiipula......................tyttö 5/11.................................


TAUSTAILIJAT

uppiH tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Icicle 6/11...yk3
Plussanneet:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),Ranskis(yk1),BiBa(yk6)

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Tiuhti Plaahh! Pahoittelut menkoista. :(

Nöhvi Ei varmasti ole haittaakaan tuosta lääkärikäynnistä. :) Jospa ongelma olis korjattavissa helpolla, tai vielä parempaa, jospa ei oliskaan mitään ongelmaa. Tai tiedä vaikka ehtii tärpätä ennen lääkärille menoa. ;)

Olen itse täällä superiloinen. Tein äsken vielä yhden (hei kamoooon, vasta kolmas!) Clearbluen r-testin ja siihen tuli paljon vahvempi testiviiva kuin kontrolli! Jee! Tämä siis sama testi, jolla sain vaaleamman plussan torstaina. Eli nyt ainakin näyttäis hyvältä. Lisäksi nyt jo on hiipinyt pientä etomista... Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin, että kaikki menis hyvin. Menkoista laskettuna LA olis 2.10. :)

En vielä kuitenkaan kokonaan katoa tuonne odotuspuolelle, eipä siellä ole vielä lokakuisten pinoakaan... Valtavasta plussatuulia teille ihanaisille!
 
Kiva kuulla, että joku muukin tuskailee samassa kun minä! Tänään kp29/26, eilen oli testi nega.... Tekisinkö huomen aamulla testin jos menkkoja ei kuulu? :confused: Kuitenkin tullut menkat tähän asti hyvin tarkasti ja kierto ollut tosiaan lyhyempää ennemmin kuin tänne päiville 30 asti venyvää.... Vatsaa vääntelee, nipistelee ja turvottaa ja haistan aivan ylivoimasen hyvin erityisesti tänään kaikki.... Raivostuttavaa. Ois kiva saada tietää jo!!

Joku kyseli tuosta vauvakuumeesta..... Minähän en tietysti yhtään ole ennakkoon höyrynnyt tai kuumeillut, mutta kun halvalla löysin niin olihan se pakko ostaa..... tuplarattaat :LOL: ostin ne siis jo kesällä, vaikkei kakkosesta ollut vielä tietoakaan!!! samoin muutamia ihania vaatteita olen ostanut "sille seuraavalle" jos kirpputorilta olen jotain löytänyt... ja vauvaohjelmia olen alkanut TAAS seuraamaan, niinkuin esikonkin odotusaikana..... ei hyvää päivää tätä menoa :p
 
anu84 kiva kuulla,että kaikki on menny hyvin! Itekin odotan,että poika nukkuis täydet yöunet,mutta eipä tuo onneks herätä kun korkeintaan 2kertaa yössä! Ja nukkuu muuten niin hyvin :)

meliah pahoittelut negasta. Ne on aina yhtä kurjia,melkeinpä tilanteessa missä tahansa :/

ranskis onnea paljon ja vauvaliimaa mukaan :)

NNÄ mukavaa palstailutaukoa :) Toivottavasti siitä on apua..

lumi onnea sullekin ja vauvaliimaa kans :)

murunmami ite oon käyttäny noita testejä ja mulla ne on ainakin toiminu ihan niinku pitääki.. Harmi jos ei niin oo kaikkien kohalla :/

omppufkurja,että joudut oottelemaan niin pitkään.. Varmasti vauvakuumeisena tahtois heti ja nyt.. Tai ainakin ite niin toivoisin :D

uppiH ihana kun oot täällä <3 :)

kiukuttelija pahoittelut negasta :/

ON: Eli mulle sais päivittää poika 8/11 kp 7/? ja yk1.. Sen takia ykkönen ko nää menkat nyt kerta alko,niin lasketaan tää yritys alkaneeks tästä. Onpahan jotain todisteita siitä,että kroppa edes jollain tavalla toimii.. :) Nyt vain oottelen,että saan sit niitä ovistestejä jossain välissä tilattua..

Hassua,että ennen pillereitä ilmeisesti tiesin millon ovuloin,koska aina 2viikkoo ennen menkkoja mahaa nipisti ja pisteli,niin sitten kun pillerit lopetti ei oo mitään havaintoo,että ovuloinko edes.. Lihominen kait siihenkin syynä :(
 
Tuo painonpudotus (-36kg) on ollu loppupeleissä tosi iisijuttu.. Ja tosiaan 6kk:des kaikki lähtenyt.. Elämäntavat oon muuttanut niin että jokapäivä noin tunnin lenkki, (nyt olen alkanut myös juoksemaan), vettä päivässä noin 3-4litraa, vähähiilariton ruokavalio pääasiassa, ja muutenkin katon et kalorit jää sinne reiluun tuhanteen päivässä, ja nyt käyn ratsastamassa 3 kertaa viikossa! Mutta kyllä sitten annan itelle luvan herkutellakkin sillointällöin, mutta esim jos syön pizzan niin sinäpäivänä yritän sitten että suuhun en muuta laita kun salaattia ja vettä, ja seuraavana päivänä hyvin tiukkapäivä myös!! :) Nyt paino laskee tosi tosi tosi hitaasti mutta varmasti!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
anu84: Minä ihan ihailen et sulla on ollu tahdonvoimaa! :) Eihän se painokaan pysty koko aikaa samaa tahtia tippua eihän jäis mitään sitten jäljelle :eek:..

Ihanaa et täällä on muitakin, joilla tuo kuumeilu on menny vähän "yli" minä oon varmaan niitä ohjelmia tässä vahdannu putkeen jotain nelisen vuotta :D oikeestaan siitä asti kun ruvettiin esikoista yrittämään :LOL:. Ootteko joskus kattonu sitä "faijat" sarjaa se oli kyllä hyvä! Tosin pitäis vähän ehkä rajoittaa... tätä kuumeilua siis, tuntuu vaan ettei pysty ;D
 

Yhteistyössä