Hakutulokset

  1. Mumm

    Nyt löyty kyllä ehdoton hintakunkku tähän iänikuiseen talvipukukeskusteluun!!!!!

    Joo morjens! Tä on kyllä parasta hupia seurata näitä lastenhaalari keskustelua. Oon vasta nyt tajunnut, että lasten haalarit ovat lähes ihmisarvon mittari ja elämän ja kuoleman kysymyksiä :) Mut joo. Suolasen hintaiset ovat nuo Canada Gooset. Btw. kyseinen yhtiö on ollut vähän mustalla...
  2. Mumm

    Sinä kaunis, hoikka työssäkäyvä äiti, jonka koti on kaunis ja siisti - MITEN SÄ TEET SEN???

    Ja lisäys aikaisempaan, lapset katsovat aamuisin pikkukakkosta, että mä saan rauhassa meikata. Auts, einekset ja telkkari!!! Jonkun mielestä nuo on kyllä paheksuttavia asioita...
  3. Mumm

    mitä niin erityistä on kotiintulovaatteissa?

    Vitsi, että kuulostat ikävältä ihmiseltä. Miksi pienen ihmisen kotiin tulosta ei saisi tehdä numeroa, jos vanhemmat niin haluavat! Musta kukin juhlistakoon asiaa ihan miten itse haluaa ja jos haluaa. Kummaa, että jaksat vaivata päätäsi moisella asialla?!
  4. Mumm

    Onko puolisonne teidän "paras ystävä"?

    Ihan samaa mieltä. Hienosti sanottu. Siis hienosti sanottu yughj
  5. Mumm

    Äidit, muistakaahan nyt tämä:

    Veikkaampa, että suurinosa meistä vanhemmista tajuavat nämä tärkeät asiat aika omaaloitteisestikin. Toki meihin vanhempien joukkoon mahtuu monenlaisia, ihan kuten teidän tarhantätienkin joukkoon. Uuden päiväkotilaisen äitinä olisi kuitenkin kivaa kuulla, mitä kivaa tarhassa on tai mitä lapset...
  6. Mumm

    paha mieli ja huoli...

    Ihanaa, että löytyy tuollaista välittämmistä <3 Hienosti teit ja aivan varmasti pärjäät pienokaisen kanssa. Ihan mahtavaa lukea tuollaisesta, eikä aina vaan niiden kyttääjien juttuja, jotka paheksuen raportoivat naapureidensa ongelmista. Toimit hienona esimerkkinä meille kaikille. Tuo on sitä...

Yhteistyössä