Onko puolisonne teidän "paras ystävä"?

  • Viestiketjun aloittaja Tööttööt
  • Ensimmäinen viesti
Tööttööt
Oma parisuhde hankalassa tilanteessa ja todellakin ärsyttää nähdä juhlissa yms. kaveriporukan aviopareja, joiden elämä näyttää olevan niin mallillaan ja puolisot ovat toistensa parhaita ystäviä.
Onko se kunnossa olevan suhteen merkki?

Itse en nimittäin tosiaankaan nauti puolison seurasta enkä voisi mitenkään sanoa että aviosiippa on bestis...
 
yughj
On se. Emme todellakaan ole aina yhdessä vaan mulla on myös naisystäviä ja toisinpäin mutta hän on ihminen johon hädän hetkellä turvaudun ja jonka tukeen ja turvaan voin luottaa 100% ja jolle voin kertoa mitä tahansa pelkäämättä että levii eteenpäin ja joka sitäpaitsi jaksaa pyörittää tätä arkea kanssani ja on sitoutunut perheeseemme täysin ja tahtoo tehdä töitä yhteisen tulevaisuuden eteen.
 
nohh
Joo ja ei. Mulla on pari lapsuusystävää, joita kutsun parhaiksi ystävikseni, heille voin kertoa KAIKEN. Mutta mies on se lähin, johon voi aina tukeutua, mutta on asioita joita en hänelle kerro, sellaisia mitä vain nainen voi ymmärtää.
 
Ensimmästä kertaa näin on.
Sulhanen on se kelle juttelen kaikesta ja hän minulle myös. Toki tyttöjen juttuja mun on helpompi jutella naisystävien kanssa (ylläri - tajuavat mua paremmin) mutta niin mieskin joutuu enempi jakamaan esim auto-asioita miespuolisille ystävilleen.

Tosin ollaan hyvin eteviä kuuntelemaan toisiamme aiheesta kun aiheesta.
 
No oishan se tietty hyvä jos puolison kanss ees jotenkin toimeen tulis tai että sen seurassa viihtyis:D

Mutta joo..Ei toi mun mies mikään "bestikseni" oo mutta hyvä ystävä kuitenkin,jolle tuntojani tilitän ja jonka seurasta nautin.:)
 
"vieras"
on mun bestis.
Toki naisten kanssa on kiva parantaa maailmaa eri tavalla.
Mutta kyllä oma mies on hauskinta seuraa, kelle haluan kertoa ensimmäiseksi uutiset, kelle kerron kaiken. voin luottaa täysin.

Uskon myös että se on suhteen suuri voima että olemme parhaita kavereita, meillä suhde voi loistavasti, takana 11vuotta ja hankalaa ei ollut kuin ihan alussa.
 
On se. Emme todellakaan ole aina yhdessä vaan mulla on myös naisystäviä ja toisinpäin mutta hän on ihminen johon hädän hetkellä turvaudun ja jonka tukeen ja turvaan voin luottaa 100% ja jolle voin kertoa mitä tahansa pelkäämättä että levii eteenpäin ja joka sitäpaitsi jaksaa pyörittää tätä arkea kanssani ja on sitoutunut perheeseemme täysin ja tahtoo tehdä töitä yhteisen tulevaisuuden eteen.
Siinähän se tuli.
 

Yhteistyössä