paha mieli ja huoli...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei oma asia vaan naapurin. miehensä on haksahtanut viinaan tauon jälkeen. naapurin rouva oli tullut aamulla yövuorosta ja mies kännissä 1,5v:n kanssa. Onneksi muut lapset olivat mökillä... Nyt mies on häipynyt, oli jättänyt lähtiessään ovet ja muut auki...

En tunne naapuria kovin hyvin, mitä nyt ollaan siis oltu tuolla ulkosalla lasten kanssa. Mukava on ja ahkera tekemään töitä, erinomainen äiti myös.

Tarjouduin huomenna ottamaan 1,5v:n hoitoon osaksi päivää jotta äiti pääsee töihin. Tekee keikkatyötä eli siis ei saa palkkaa jos jää saikulle. Muuten tekee pph:n hommia.

Olenko mä nyt tyhmä kun lupasin ottaa lapsen hoitoon? Otinko liian ison vastuun. Haluan vaan auttaa ja toivon että voin olla avuksi. Lapsi on aivan ihana, todella herttainen ja kiltti poika.
 
ap
kiitos. ajattelin että olenko vähän höpsö kun ei kunnolla tunneta edes. pakko vaan sanoa että lasten takia mitä vaan. itellä on asiat niin hyvin että voi muita auttaakin.
 
Ihanaa, että löytyy tuollaista välittämmistä <3 Hienosti teit ja aivan varmasti pärjäät pienokaisen kanssa. Ihan mahtavaa lukea tuollaisesta, eikä aina vaan niiden kyttääjien juttuja, jotka paheksuen raportoivat naapureidensa ongelmista. Toimit hienona esimerkkinä meille kaikille. Tuo on sitä todellista auttamista ja tärkeää yhteisvastuullisuutta. Olet naapurillesi aarre. Toivottavasti asiat naapurissasi selviäisivät.
 
ap
Joo toivon minäkin. mies on tehnyt tällaista ennenkin ei piiiitkiin aikoihin kuulemma kuitenkaan. Ostivat juuri tämän okt:n meidän naapurista joten tietysti toivon että asiat eivät menisi ihan puihin. naapurin rouva on vaan jo antanut niin paljon anteeksi.
 
ap
Pakko oli tulla vielä kertomaan tänne aloittamaani ketjuun, että meillä meni todella hienosti tänään!! Äitinsä sai lyhennettyä päivää ja haki lapsen äsken. Tuli niin hyvä mieli kun toinen oli sanoinkuvaamattoman kiitollinen. Taidan auttaa muita liian harvoin... Äiti on pistänyt avioeron vireille koska miehelle on annettu niin monta tilaisuutta. HYvä että minäkin voin joskus olla jollekin avuksi <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pakko oli tulla vielä kertomaan tänne aloittamaani ketjuun, että meillä meni todella hienosti tänään!! Äitinsä sai lyhennettyä päivää ja haki lapsen äsken. Tuli niin hyvä mieli kun toinen oli sanoinkuvaamattoman kiitollinen. Taidan auttaa muita liian harvoin... Äiti on pistänyt avioeron vireille koska miehelle on annettu niin monta tilaisuutta. HYvä että minäkin voin joskus olla jollekin avuksi <3
hieno juttu ja yleensähän se on niin, että toisen auttamisesta saa itsekin hyvän mielen. mukavaa päivänjatkoa!
 
ap
joo, mä olen itse saanut niin paljon apua noiden omien lasten kanssa muilta, että tais olla vaan oikein että mäkin annan apuja. Naapurilla on tosi helpot lapset ollu aina, vauvanakin kuulemma mutta miehessä on vikaa. Mulla on ykkösmies mutta lasten kans on ollut noi vauva-ajat hankalampia, oikeestaan tosi rankkoja. Aina ei vissiin voi kaikkea saada :)
 

Yhteistyössä