Hakutulokset

  1. A

    Tahdomme laihtua

    Muistin käydä puntarilla ja vaakakin vielä pelitti. Lähtöpaino: 68,4kg Pituus: 163cm Pudotusta viime viikosta -0,4kg Paino nyt: 66,1kg Pudotusta yhteensä: -2,3kg Tavoitepaino: 58kg Jospa se tästä taas :)
  2. A

    Tahdomme laihtua

    Minä unohdin eilen ja tänään punnita, ollut niin hektistä. Mutta yritän huomenna muistaa ja toivotaan, että vaaka pelaa, on jo pari viikkoa huutanut pattereiden loppuvan. Tänään oli zumba ja se on aivan ihanaa!! :p :heart: Hienoja pudotuksia teillä muilla :)
  3. A

    Me asutaan ikuisesti tässä vissiin.

    Asutaankohan samalla paikkakunnalla? Tosin meillä ei ihan vielä ole oman talon ostoa, mutta mahdollisesti lähiaikoina. Olen vain kuullut, ettei täällä ole taloja... Oman tekoon ap?
  4. A

    Pitkien vanhempien lapsien kasvusta!?

    Sattui tällainen vanha keskustelu silmään. Meillä poika kasvaa -1 pituuskäyrällä, minä olen 163cm pitkä ja mies melkein 190cm. Saa nähdä miten meillä pituuskasvu lähtee menemään..
  5. A

    Tahdomme laihtua

    Valitettavasti paino on noussut, nyt kahdessa viikossa. Mutta en ihmettele, motivaatio-ongelmia on. Mutta täällä hengailen edelleen ja teen töitä itseni voittamiseksi. afrikanpaprika Lähtöpaino: 68,4kg Pituus: 163cm Pudotusta viime viikosta - Paino nyt: 66,5kg Pudotusta yhteensä...
  6. A

    Tahdomme laihtua

    Täällä painitaan pahojen motivaatio-ongelmien kanssa, olen aivan repsahtanut :( No en aivan, mutta siltä tuntuu. Mutta nyt zumbaan. En aio luovuttaa!!!! :kieh:
  7. A

    Tahdomme laihtua

    afrikanpaprika Lähtöpaino: 68,4kg Pituus: 163cm Pudotusta viime viikosta +0,2kg Paino nyt: 66,1kg Pudotusta yhteensä: -2,3kg Tavoitepaino: 58kg Joo-o, että sellaista... Kävin viikolla puntarilla ja näytti 65,5kg, mutta nyt sitten noin. Viikonloppu menikin vähän persielleen.. Mutta...
  8. A

    Tahdomme laihtua

    Tyttö-nen :hug: Ei kannata missään nimessä luovuttaa. Noita viikkoja tulee, mulla viime viikolla. Koita kääntää "tappio" energiaksi tsempata jatkossa vieläkin kovemmin. Kyllä se siitä! :)
  9. A

    Tahdomme laihtua

    Laitetaanko siis nyt tähän nämä rimpsut? Voihan sitä jossain vaiheessa tehdä uutta pinoa, jos alkaa mennä kauhean pitkäksi tämä viestiketju? afrikanpaprika Lähtöpaino: 68,4kg Pituus: 163cm Pudotusta viime viikosta -0,7kg Paino nyt: 65,9kg Pudotusta yhteensä: -2,5kg Tavoitepaino...
  10. A

    Tahdomme laihtua

    Itse huomaan heti, että jaksaa paremmin liikkua, kun helteet on hellittäneet. Tänään käyty kaksikin kävelylenkkiä koko perheen voimin :) Mutta viikonloppu on ollut vähän huoletonta syömistä, joten katsellaan nyt.. Mulla ei kuitenkaan ole mitään hätää painonpudotuksen kanssa, pikkuhiljaa hyvä...
  11. A

    Tahdomme laihtua VKO 5

    Iloksi, tule tuonne tämän viikon ketjuun http://kaksplus.fi/keskustelu/t1809039 :)
  12. A

    Tahdomme laihtua

    En halua pakoilla ja väistellä totuutta, joten kerrotaan nyt täälläkin. Plussaa tuli +0,2kg. Ja oli kyllä tiedossa. Mutta tästä jatketaan :) afrikanpaprika Lähtöpaino: 68,4kg Pituus: 163cm Pudotusta viime viikosta +0,2kg Paino nyt: 66,6kg Pudotusta yhteensä: -1,8kg Tavoitepaino: 58kg
  13. A

    Tahdomme laihtua VKO 5

    afrikanpaprika Lähtöpaino: 68,4kg Pituus: 163cm Pudotusta viime viikosta -0,1kg Paino nyt: 66,4kg Pudotusta yhteensä: -2,0kg Tavoitepaino: 58kg Jee, edes pikkuisen miinusta vaikka pahoin pelkäsin, että plussaa paukkuu!
  14. A

    Tahdomme laihduttaa VKO 4

    Mulla on mennyt tämä viikko aivan penkin alle, varsinkin loppuviikko, tänään oli mm. synttärit ja itsekuri jossain huitsin nevadassa. Olen satavarma, ettei tule pudotusta, luultavasti plussaa vaan :ashamed: Mutta tulen kertomaan tuloksen huomenna, ilmoitan joka viikko tuloksen, oli se mitä...
  15. A

    Tahdomme laihduttaa VKO 4

    Hieno aloitus iloksi!! :)
  16. A

    Tahdomme laihduttaa VKO 4

    Huhuilkaa sitten, jos en jonkun tuloksia huomaa lisätä tuohon aloitusviestiin.. Pidin eilen herkkupäivän, söin 50g suklaata. Ja tuli niin ällö olo, olin aivan että JES! Hyvällä mallilla on asiat. Ennen meni 200g ihan helposti. Onhan tässä jo kuukausi oltu ilman ja aika on näköjään tehnyt...
  17. A

    Tahdomme laihduttaa VKO 4

    Mukaan vaan :) Jos haluat tietosi yms. tuohon aloitusviestiin mukaan, niin laitatko ne näytille suunnilleen noin, niinkuin minä olen laittanut omani. Tai katso vaikka edellisen viestiketjun esimerkkejä. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1788843. Onni löytyy arjesta: Olet kyllä hienosti...
  18. A

    Tahdomme laihduttaa VKO 4

    Tein jo uuden avauksen, kun tässä koneella satuin olemaan. Kohtahan se on taas maanantai ;) "Tahdomme laihduttaa VKO 4 Uusi viikko taas edessä!! Laittakaa ketkä mukaan haluatte oma rimpsu minkä voin sitten kopsata tähän, tästä se lähtee!!!!!!!! Joka maanantai avataan uusi ketju, vaikka...
  19. A

    Tahdomme laihduttaa VKO 3

    Mukava saada Henrietta takaisin remmiin! :) Täällä sujuu entiseen malliin, eilen tuli syötyä kahvileipää. Tänään ollu aika hyvä päivä. Huomenna olisi häät, mutta luultavasti joudumme lähtemään sieltä jo ennen kahvittelua, joten herkuttelulta ehkä vältytään (minusta kuitenkin vähän harmi...
  20. A

    Tahdomme laihduttaa VKO 3

    Iloksi, ehdottomasti sopii mukaan :) Lisään sinut tuohon aloitusviestiin!

Yhteistyössä