Hakutulokset

  1. PuhuksääMulle

    Juna!?

    Ajattelin jotta yöjuna menee.... sellanen mökä ja jytinä kuului. Sitten tajusin jotta korpimettässähän tässä ollaan.... kai se oli joku rekka.... :D Kova mökä keskellä sytänmaata.... huih.... :xmas:
  2. PuhuksääMulle

    Se LOPPUI!!!!

    .
  3. PuhuksääMulle

    SormiBMX - mistä ja mihin hintaan?

    Kaikenmaailman keksintöjä nykyään onkin.... :confused:
  4. PuhuksääMulle

    Hih, mä olen vissiin tylsä....

    Laskeskelin tuossa ketjuja jotka olen katkaissut tänään ja niitä oli enemmän kuin yksi tai kaksi.... tai kolmekaan.... enpä ole ennen ajatellutkaan mutta taidan olla yksi niistä ketjuntappajista.... :xmas: :whistle:
  5. PuhuksääMulle

    Loukkantuisitko?

    Kävimme lääkärillä. Sukunimi ei ole suomalainen mutta lausutaan silti miten kirjoitetaankin eikä siinä ole kaikenkaikkiaan kuin yksi "vaikeampi" kirjain. Silti se lausutaan lähes aina ekakerralla jotenkin väärin; ihmiset yrittää kai vääntää sen jotenkin "ulkomaalaisemmaksi" mitä se onkaan tai...
  6. PuhuksääMulle

    Minkähän valitsisi....? *turhis*

    Kebab salaatilla, riisillä vai ranskalaisilla? Rullakebab? Pitalla? :p
  7. PuhuksääMulle

    Olet tavoittanut Internetin viimeisen sivun....

    Olet tavoittanut Internetin viimeisen sivun! :cool:
  8. PuhuksääMulle

    Just, sattuipa sopivasti

    Rokotevalmistajalta lääke narkolepsian hoitoon | Sikainfluenssa.fi lääke narkolepsian hoitoon Suomeen sikainfluenssarokotetta toimittanut lääkeyhtiö GlaxoSmithKline on kehittänyt lääkkeen, josta saattaa olla apua narkolepsian hoidossa. Kaupallisella nimellä GSK189254 tunnettu lääke on...
  9. PuhuksääMulle

    Hih, perjantai-illan huvi.... mä kattelen täällä Kymppitonnia

    :laugh: :popcorn:
  10. PuhuksääMulle

    Mitä tänään syödään?

    Raksuttaapi taas tyhjää.... :p
  11. PuhuksääMulle

    Hyvät yöt

    Rehvit unimasan kanssa.... -> :wave: :heart:
  12. PuhuksääMulle

    Kun ei lääkäriinkään osaa luottaa

    Mulla on alkanut jotenkin tökkimään melko reippaasti tämä vouhkaaminen kuinka Suomessa on niin loistava terveydenhuolto.... on juu, paljon on hyvää ja erikoissairaanhoito toimii mielestäni hyvinkin.... mutta perusterveydenhuolto.... :snotty: Esimerkkeinä; vein lapsen parin kuukauden iässä...
  13. PuhuksääMulle

    Äidit jahtaavat pedofiileja netissä

    "Joukko netinkäyttäjiä on ryhtynyt jahtaamaan aikuisia, joiden he epäilevät ahdistelevan alaikäisiä netissä. Vauva-lehden keskustelupalstalla on keskusteltu viime päivinä vilkkaasti otsikolla "Aion mennä Suomi24:n nuorten chattiin ja katsoa millaista meno siellä oikeasti on". - Mennään...
  14. PuhuksääMulle

    Kyllä se vaan niin on että toisen tekemä ruoka maistuu/tuoksuu aina paremmalle....

    :p Mies otti kokkausvuoron itselleen yllättäen kun on kaverinsa tulossa syömään.... minä siis vapauduin vastuusta ja ai että mitkä ihanat tuoksut tuolta keittiöstä tulvii.... :p :p En mene lähellekään, en varmasti - sitten vasta kun pöytä on katettu ja annokset valmiina lautasella...
  15. PuhuksääMulle

    Mitä haette nyt kirpparilta?

    Soitin ja varasin tuossa kirpparipöydän alkavaksi huomiselta. Kirpparilla on satoja pöytiä ja vaan yksi oli vapaana.... :o Kannattaako nyt edes viedä jos on tuollanen sesonki käynnissä? Malttaako kukaan edes myllätä sitä vaatemäärää? Omaan pöytääni vien melko paljon tyttöjen 98-104...
  16. PuhuksääMulle

    Millasia blogeja te luette?

    En nyt siis välttämättä hae mitään tiettyjen blogien mainostamista ( toki vinkata saa jos on joku hyvä :D ) vaan lähinnä mietin että minkä tyylisiä blogeja ihmiset lukee? Millä on menekkiä? Leivonta/kokkaus - vaate - muoti - lapset - mitä muuta? Mikä nykyään ihmisiä kiinnostaa? Olisi pieni...
  17. PuhuksääMulle

    Oletko optimisti vai pessimisti?

    Tuli vaan mieleen.... :whistle:
  18. PuhuksääMulle

    Minultahan te olette aina halunneet kysyä

    joten Here I am!!!! :p :D :xmas:
  19. PuhuksääMulle

    THL: Sikainfluenssarokotuksia jatketaan edelleen

    Sikainfluenssarokotteen ja narkolepsian yhteyttä selvitetään, mutta THL ei ole kieltänyt rokotteen antamista lapsille. Sikainfluenssaa vastaan rokottamista jatketaan entiseen malliin. Erikoistutkija Hanna Nohynek kertoo, että kansallinen rokotusasiantuntijatyöryhmä keskustelee tilanteesta...
  20. PuhuksääMulle

    Kirpparipäivä

    :D :wave:

Yhteistyössä