Se LOPPUI!!!!

"minä"
Masan avioerokin loppuu :)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010091712367939_vi.shtml
Mervi soitti Matille: "Voisin aloittaa vielä alusta"

Perjantai 17.9.2010 klo 19.40

Virallisen avioeropäätöksen Matti Nykäsestä kuluneella viikolla saanut Mervi Tapola, 56, soitti perjantaina entiselle miehelleen.
- Rakkauteni ei ole mihinkään kadonnut, voisin aloittaa vielä alusta. Se vaatisi kuitenkin terapiaa, että suhteemme ja liittomme vihdoin toimisi. Olen monessa asiassa katsonut peiliin, mutta niin täytyy Matinkin tehdä. Juttelin nyt Matin kanssa ensimmäisen kerran joulun jälkeen, Mervi Tapola herkistyy.

Matti Nykäselle on määrätty lähestymis- ja yhteydenottokielto entiseen vaimoonsa maaliskuun loppuun asti. Nykänen sai ehdottoman vankeustuomion elokuussa vaimonsa törkeästä pahoinpitelystä jouluna.

Lähestymiskiellon takia Matti otti Merviin yhteyttä välikäden kautta ja pyysi Mervia soittamaan hänelle.

Onko mahdollista, että Te menette vielä kolmannen kerran avioliittoon?

- Kaikki on mahdollista, mutta uusi yhteiselo edellyttäisi ihan perusteellisen erilaista elämäntapaa. Voisin ajatella ehdottomasti meneväni yhdessä Matin kanssa ammattiauttajan pakeille, Mervi lupaa.
 
nauru
[QUOTE="minä";22056243]Masan avioerokin loppuu :)
Mervi soitti Matille: "Voisin aloittaa vielä alusta" | Viihde | Iltalehti.fi
Mervi soitti Matille: "Voisin aloittaa vielä alusta"

Perjantai 17.9.2010 klo 19.40

Virallisen avioeropäätöksen Matti Nykäsestä kuluneella viikolla saanut Mervi Tapola, 56, soitti perjantaina entiselle miehelleen.
- Rakkauteni ei ole mihinkään kadonnut, voisin aloittaa vielä alusta. Se vaatisi kuitenkin terapiaa, että suhteemme ja liittomme vihdoin toimisi. Olen monessa asiassa katsonut peiliin, mutta niin täytyy Matinkin tehdä. Juttelin nyt Matin kanssa ensimmäisen kerran joulun jälkeen, Mervi Tapola herkistyy.

Matti Nykäselle on määrätty lähestymis- ja yhteydenottokielto entiseen vaimoonsa maaliskuun loppuun asti. Nykänen sai ehdottoman vankeustuomion elokuussa vaimonsa törkeästä pahoinpitelystä jouluna.

Lähestymiskiellon takia Matti otti Merviin yhteyttä välikäden kautta ja pyysi Mervia soittamaan hänelle.

Onko mahdollista, että Te menette vielä kolmannen kerran avioliittoon?

- Kaikki on mahdollista, mutta uusi yhteiselo edellyttäisi ihan perusteellisen erilaista elämäntapaa. Voisin ajatella ehdottomasti meneväni yhdessä Matin kanssa ammattiauttajan pakeille, Mervi lupaa.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: Seuraava tällänen uutinen tulee sit kurhisilta ja pian on häpykarvat taas myynnissä :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä