Hakutulokset

  1. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Ihanaa keskiviikkoa mammat! Tänään rakenneultrassa käyty ja kaikki hienosti. Vastasi täysin viikkoja ja saatiinpa nähdä vilahdus pikku pistoolistakin :heart: eli poikalupaus saatu tälle suunnalle, niinkuin jo aavistinkin ;) Potkut ovat alkaneet jo tuntua päälle päin ja ultraajakin sai tuntea...
  2. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Onnea ihanista ultrakuulumisista ja tyttö- että poikalupauksista :heart: Kateellisena odotan vaan omaa vuoroa. Täällä myös valvottaa yöllä vessassa ravaaminen ja muutenkin heräilen pitkin yötä eikä uni meinaa enää tulla. Viime yönäkin heräsin viimeisen kerran klo 4 ja valvoin tunnin verran :/...
  3. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    RIKS RAKS JA POKS :D Puoliväli virallisesti saavutettu ja enää tasan viikko jäljellä rakenne ultraan :heart: Rusina ja Ykä 20+0
  4. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Maniokille suuri voima:hug: :'( Tervetuloa uusille! Tulin itse vaan poksumaan, vaikka se tuntuu inhottavalta kun toinen on kokenut niin suuren surun :'(¨ Rusina ja Ykä 19+0 POKS, vielä 2 pitkää viikkoa ultraan..
  5. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heipä hei! Kerpele Mulla on kans tuon vatsan kanssa sama homma, kouristaa ja aina pitää miettiä että jos pitää päästä vessaan niin missä se on :D Kivasti yleensä alkaa väänteleen kun jonnekkin pitää lähteä, mutta onneksi ne menee jossain välissä aina ohitte. Minisun mama on täälläkin...
  6. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Tänään poksutaan ja tasan 3 viikkoa rakenneultraan :heart: Rusina ja ykä 18+0 POKS!!
  7. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Laitanpas tämän sitten tänne uuteenkin ketjuun, Kiitos Henna-Riikka75 uudesta pinosta:flower: Heissan taas pitkästä aikaa! Lukemaan kyllä aina ehtii mutta kirjoittaminen meinaa olla haastavaa Liikkeitä täällä tuntuu vielä vähän ja kovin ovat hentoisia mutta eiköhän ne siitä ala...
  8. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Heissan taas pitkästä aikaa! Lukemaan kyllä aina ehtii mutta kirjoittaminen meinaa olla haastavaa :) Liikkeitä täällä tuntuu vielä vähän ja kovin ovat hentoisia mutta eiköhän ne siitä ala vahvistumaan. Rakenneultraan ois vielä reilu 3 viikkoa (kuulostaa paljon paremmalta kuin vajaa 4...
  9. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Tulin vaan poksumaan :D Rusina ja ykä 15+0 POKS
  10. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Lumineiti Paljon tsemppiä taistoon! Itselläki valitettavasti kokemusta kuspää työnantajista joiden kanssa on pitänyt kättä vääntää liiton kautta, mukavaahan se ei ole mutta kyllä oikeuden on toteuduttava! Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, toivottavasti kaikki on kaikilla jatkossakin...
  11. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Helou mammat! Täältä taas merkkaillaan mukana oloa pitkän ajan jälkeen, kun ei ole muka ollut yksinkertaisesti energiaa alkaa kirjoittamaan vaikka lukemassa on käynytkin |O Väsymys vaivaa edelleen tosi pahasti ja kuvotus on taas palannut tauon jälkeen kuvioihin. Onneksi ei ole töitä tälle...
  12. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Helou mamit! Kävin vielä kattoon kelan sivuilla niin, hups olen ilmeisesti elänyt jossakin omassa maailmassa :kieh: nt-ultra takana, ja siellä oli kaikki hyvin :heart: Laskettua aikaa vaan siirrettiin viikolla eteenpäin niinkuin vähän arvelinkin myöhäisen plussaamisen takia, pieni vastasi...
  13. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Kultakimpale2 :hug::'( Taiska87 kävin tuossa eilen selailemassa kelan sivuja niin siellä oli mielestäni jo 2012 äippäpaketin kuvat, vaikka vielä jaetaankin sitä 2011 pakettia. Aika väritön oli mun makuun :/ Täällä odotellaan jo innoissaan huomista np-ultraa, Täytyy varmaan vielä illalla...
  14. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Hyvää alkavaa viikkoa mammat! Lasketunajan muuttaminen Multa muutettiin LA vaikka heitti vain 1 päivän eteenpäin, ja syntyikin sillä ekalla lasketulla päivällä, eli ajallaan. Voi että mua meinaa tänään ottaa pannuun! Ilmoitin esimiehelle etten pääse tänäänkään töihin kun esikko ei ole...
  15. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Suuret pahoittelut menetyksen kokeneille aniit, miramei ja cattibrie :hug: Todella sanattomaksi vetää :'( Päätin sitten viime viikolla sitten tilata dopplerin kun oli soppelisti alennuksessa ja sitten kun se torstaina tuli niin pitihän se heti alkaa testailemaan. Toisena päivänä sitten...
  16. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Helou mammat ja munarikasta pääsiäistä ;)! Tervetuloa taas uusille, onpas ihanaa kun joukkue vielä kasvaa :wave: Etovaolo tulee ja menee edelleen, toivottavasti kohta loppuis kun meinaa viedä ton väsymyksen kanssa kaikki mehut eikä jaksa oikein touhuta esikon kanssa. Tupakoinnista Itse...
  17. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Helou mammat Ensiksikin kiitos micaela uudesta pinosta :kiss: Täällä oli tänään ensimmäinen neuvola, koitettiin kuunnella sydän ääniäki mutta ei vielä kuulunu. Oli vielä niin ihana tuo minun neukkutäti että kun heidän ultralaite on rikki eikä kuultu sydän ääniä niin sai minut livautettua...
  18. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Iippari kyllä mä ainakin ton yöheräilyn lasken raskauden piikkiin koska täälläkin sitä esiintyy välillä enempi ja välillä vähempi :wave: Enää muutama päivä neuvolaan, ihanaa kun saa vihdoin jotenkin konkreettisemmaksi tämän raskauden. Sukupuolen kysyisin jo heti silloin jos ois mahdollista...
  19. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Helou mammat! Täällä jälleen tätä hiljaiseloa kun ei vaan jaksais yhtään mitään :ashamed: Kovasti on taas joukkomme saanut lisää vahvistuksia tervetuloa :wave: ja tietenkin ihania ultra kuulumisiakin on sadellut :heart: Huh huh, veto on poissa ja paha olo vaivaa. Edelleen. Maanantaina on...
  20. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heipsan mammat! tervetuloa miramei! meillä onkin sitten sama synnäri :wave: Miten voiki olla näin väsynyt, töistä kurvasin kotiin niin hyvin vaivaisesti jaksoin tessun pissattaa ja sitten mies lähtikin salille että pitäis esikkoa viihyttää :kieh: Olen huomannut että minusta on alkanut tulla...

Yhteistyössä