Hakutulokset

  1. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    tervetuloa minunkin puolesta neonroze :wave: Heti kun pääsin valittamasta että ei ole oireita oikeastaan yhtään niin eiköhän meinannu yrjö alkaa lentämään kaaressa ja meinas olla niin pitkä päivä olla esikon kanssa kotona kun tuntuu että pystyyn nukahtaa :laugh: Meinasin sortua tilaamaan...
  2. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heippa kaikille tasapuolisesti! Olen juttuja lukenut mutta jotenkin ei vaan ole uskaltanut hypätä tänne odotuspuolelle tuolta kuumeilusta :whistle: Elikkäs LA 31.10 tai 1.11 / Rusina2010 / 2. / LKS En oikein tienny sitäkään että olenko lintu vai kala, mutta tämä marraskuisten ketju tuntu...
  3. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Kiitos ihanista onnitteluista :heart: toivottavasti tuutte kaikki perässä tuonne odotuspuolelle ( tosin en tiiä olenko itekkään muna vai kana että kuulunko loka- vai marraskuisiin) :p aura08 kyselit oireista, en kyllä tiiä lasketaanko nämä raskausoireiksi mutta: -nenän tukkoisuus -outo...
  4. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Tähtitaimi kaipa mut saa ehkä varovasti siirtää plussanneisiin :D millä testillä muuten testailit, koska minä testasin ensin sofi one step- testeillä ja niissä ei kyllä näkyny mutta apteekin omalla sain heti seuraavana päivänä tuon haaleamman ja vieläpä iltapisusta. Muillakin on näyttänyt nuo...
  5. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnistuikohan tämä nyt, mutta ylempi on iltapissi ja alempi tämän aamuinen. Pahoittelen huonoa kuvan laatua, puhelimella otettuja kuvia :) Aijaa.com - 9654396.jpg Aijaa.com - 9654395.jpg
  6. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Ette kuulkaas usko rakkaat kanssasisaret, mutta pari tuntia rakossa olleesta pissasta kaksi viivaa apteekin omalla :D:heart: aamulla uusinta että jos ois vaikka kirkkaampi, kun nyt oli aika haalea, mutta viiva kuitenkin. kuvia yritän huomenna nappailla todistusaineistoksi :laugh:
  7. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnea anu84!!!!! Mie niin aattelinki että olet kyllä niin raskaana :kiss: uusi uutisia odottelen :popcorn:
  8. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    anu kyllähän tuo ainakin minun silmiin plussa on :p joillakinhan ei viiva vahvistu vaikka kuinka pitkälle mennään, joten varovaisesti onnittelen ja jännityksellä digiä odottelen :kiss: peukut on pystyssä!!!
  9. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    meaminnis typerä täti kun kurvasi sinne minne sitä ei olis haluttu :hug: anu84 oisko mahollista että ovis myöhemmin tai hcg nousee hitaasti? On kyllä v*ttumainen tilanne :hug: murunmami tuo jos joku on kyllä merkki raskaudesta, sormet ja varpaat on pystyssä sun puolesta :popcorn: annis_...
  10. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    tervetuloa pauki :wave: Pahoittelut ja tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug: pikaista päivitystä vain, eli menkkoja odottelen ja viivoja kuvittelen :kieh: luulisi että dbo 12 näkyis jotakin jos on näkyäkseen, mutta kun on itse niin vauvakuumeessa niin en uskalla luottaa omiin...

Yhteistyössä