Hakutulokset

  1. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Iltaa mammat! huh kun on tullut paljon uutta asiaa! täällä on ollut palstahiljaiseloa kun on työ ja 24/7 huono-olo vienyt viimeisetkin mehut :/ Ihania ultra kuulumisia on tullut paljon ja kaksosetkin vielä wau :heart: Itse neuvolaa odotellessa joka on onneksi jo reilun viikon päästä, sormet...
  2. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    daizy06 se oli auramurua kermaviilissä, mutta vain muutama lusikallinen :P Mulle kans kertokaa jos löydätte jonkun toimivan ratkaisun tähän pahoinvointiin, kun meinaa vaivata aamusta iltaan :$ Tällä hetkellä jaffa, appelsiinimehu ja luonnonjugurtti heti kun alkaa yrjöttään.
  3. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Tervetuloa taas uusille ja aurinkoista sunnuntaita mammat! daizy06 Minäki testasin niillä sofi one step-liuskoilla mutta niihin ei tullut kyllä kun haamun kaiman kummin serkkuja :O apteekin omalla kuitenkin selvä plussa, Eli en kyllä suosittele kellekkään niitä liuskoja. Ruuista eilen oli...
  4. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    huh huijaa! Täällä jouduttiin hakemaan saikkua oksentelun vuoksi :x Eilen iltapäivällä alkoi ja aamulla jatkui, lääkärissä kävin niin totesi vain että jos on raskaudesta johtuvaa niin ei ole pätevää syytä jäädä sairaslomalle, mutta jos tauti niin sitten hän voi kirjoittaa sairaslomaa. Sanoin...
  5. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    No niin, jos nyt jatkaisin eilen alotettua :D Muille kertomisesta, ollaan kerrottu minun vanhemmille ja muutamalle läheisimmälle ystävälle mies saa itse kertoa kun haluaa omille vanhemmilleen. Meillä kävi kylässä viikonloppuna pieni parikuinen vauva, jonka sain syliini ehkä noin 5...
  6. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    heissan mammat! Täällä on pahoinvointi nostanut kans päätään :$ mutta otteitaan minä itse anelinkin. Nyt täytyy olla lyhyt ja ytimekäs kun tämä puhelimella kirjoittelu on hieman hankalaa :) tyttö vai poika olosta ootte ainakin puhuneet, täällä ei vielä oloa suuntaan eikä toiseen mutta...
  7. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Aurinkoista alkavaa viikkoa mammat! Täällä alkaneet oireet nostaa päätään vatsaoireiden seuraksi (hiphei), armotonta väsymystä aamu- ja iltapäivällä, etova fiilis tyhjällä vatsalla ja sitten ei oikein tee mitään mieli syödäkkään kun on niin huono olo. Yöllä ei meinaa nukkumisesta tulla oikein...
  8. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Ihanaa sunnuntaita kaikille! marrasmasu12 suuri voima:hug: tervetuloa uudet, on tuttujakin "naamoja" joukossa :kiss: rusina ja ykä 6+4
  9. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    pesco paljon jaksamista sinne :hug:
  10. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    annis_ no ne ei vaan jostain syystä mulle antanu kuin haamun kaiman kummin serkkuja, kun taas apteekin omalla iltapissasta tuli selkeä viiva ja aamulla vielä vahvempi :O mutta pääasia että ne kaksi viivaa tuli kuitenkin :heart:
  11. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Oi ihanaa micaela, onneksi olkoon!!! :heart: voi että, pitäisköhän minunki varailla kuitenki siihen varhaisultraan aikaa kun niin kovasti jo haluaisin nähdä että asustaako siellä masussa joku :laugh:
  12. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    pesco voi ei! tässähän kerkesikin tulla uutta informaatiota kun yritin saada tekstin kirjoitettua :ashamed: Toivotaan että kaikki on hyvin ja jos vaan resurssit antaa periksi niin ei muuta kuin yksityiselle :hug:
  13. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heissan naiset! pesco toivottavasti kaikki on hyvin, tulehan sitten kertomaan uutiset! micaela jännittää sinun puolesta, onkohan siellä kaksi pientä matkustajaa :popcorn: ipna mulle kävi eilettäin niin että yhtäkkiä hirveä viilto vatsassa ja tuntui että jotakin lorahti housuun, onneksi oli...
  14. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    annis_ mulla oli halpa-testiltä semmonen davidin liuska-testipaketti missä oli ovistikut ja raskaustestit, ja ainakin itse totesin sen herkän raskaustestin olevan omalla kohalla ihan kelvoton :/ apteekin oman puolesta siis liputan edelleen :D viivalle vahvistumista ja toivotan sinut oikein...
  15. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Hahaa no nyt on iltaturvotus löytänyt tiensä tännekkin :) käytiin esikon kanssa suihkussa ja sen jälkeen piti tietenki mennä peilin eteen pällistelemään että "tähän sen pitäisi kasvaa" ja kappas, sehän näytti siltä kuin olisi jo puolessa välissä menossa :laugh: jes jes edes jotain oiretta :laugh:
  16. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Ihanaa lisää ja lisää marrasmasuja :heart: Oireista on puhuttu, itsellä melko oireetonta (ipnan kanssa aika samoilla linjoilla mennään:)) ja jotenkin en osaa edes sisäistää olevani raskaana sen takia ja koko ajan sitten pelottaa että mikä siellä on vikana. Onneksi ei ole "enää" kuin 4 viikkoa...
  17. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Tervetuloa uusille, ihanaa kun tulee lisää marrasmasuja :heart: pikkupampula sähän oot sitten samoilla linjoilla minun ja henna-riikka75 kanssa tuon lasketun ajan kanssa :wave: pesco meillä myös esikko nyt 1v. 2kk, onhan se sitten loppuvuodesta melkoista sirkusta, mutta meillä onneksi esikko...
  18. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    voi pipsa79 :( suuri voima :hug: ja onnea uuteen yritykseen!
  19. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Pesco mullakin on ollu nuita kipukohtauksia, ne kait kuuluu asiaan mutta tottakaihan sitä aina huolestuu että mitähän tämä on. Esikoiselta en kyllä moisia kipuja edes muista mutta silloin kyllä menikin melkein se ekat 2kk ihan tietämättömänä koko raskaudesta, eikä kerenny kroppaa tahi oireita...
  20. R

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    tervetuloa uudet ja onneksi olkoon plussista :heart: henna-riikka75 niinpäs onkin sama LA, voidaan sitten loppuajasta kilpailla että kumpi poksahtaa ensin :laugh: micaela tosi hyvät arvot d:)b jospas siellä onkin enempi elämää matkassa minena tsemppiä, uskotaan ja toivotaan että kaikki menee...

Yhteistyössä